Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
15 nariai prisijungę (3 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 15

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
F1 naujienos : F1 Oficialūs Monako GP rezultatai
Parašė Andrius (brylius) 2007/11/5 21:20:00 (1949 k. skaityta)



Monake greičiausias buvo Mindaugas Klumbis.

Baigėsi jau penktasis LRC čempionato F1 lygos etapas. Tai turbūt sudėtingiausias, ir tikras išbandymas visiems pilotams. Monako trasa labai siaura, ir jos konfiguracija sudėtinga. Tačiau, nemažai pilotų baigė lenktynes. Aišku, neapseita ir be incidentu.... Skelbiame kvalifikacijos rezultatus. Beje, kvalifikacija susidėjo iš 2 sesijų, paskui vyko lenktynės.

Pirmoji kvalifikacijos sesija


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
Pilotas
Darius Trinka
Mindaugas Klumbis
Nerijus Dumčius
Andrius Stankevičius
Ramūnas Janulis
Benediktas Sinkevičius
Vitalijus Karcovas
Skirmantas Rinkevičius
Andrius Juozapaitis
Aurimas Šimkus
Mindaugas Latishenka
Adomas Minevičius
Rytis Dragauskas
Tomas Mikuta
Rytis Dominauskas
Komanda
McLaren Mercedes
BMW Sauber
BMW Sauber
McLaren Mercedes
Williams Cosworth
Scuderia Toro Rosso
Renault
Toyota
Honda
Scuderia Toro Rosso
Renault
Red Bull Racing
Williams Cosworth
Red Bull Racing
Midland F1
Laikas
1'11''370
1'12''747
1'12''864
1'13''230
1'13''651
1'13''690
1'13''778
1'13''928
1'14''117
1'14''142
1'14''345
1'14''992
1'15''033
1'15''680
1'15''680
Skirtumas
0'00''000
0'01''376
0'01''493
0'01''860
0'02''280
0'02''319
0'02''407
0'02''558
0'02''746
0'02''772
0'02''974
0'03''621
0'03''662
0'04''309
0'04''309
 


Iškrito 5 pilotai, liko 10-tukas greičiausių pilotų, kurie paskutinioje sesijoje kovojo dėl galutinių startinių pozicijų.

Antroji kvalifikacijos dalis


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
Pilotas
Darius Trinka
Mindaugas Klumbis
Andrius Juozapaitis
Andrius Stankevičius
Benediktas Sinkevičius
Ramūnas Janulis
Nerijus Dumčius
Skirmantas Rinkevičius
Vitalijus Karcovas
Aurimas Šimkus
Komanda
McLaren Mercedes
BMW Sauber
Honda
McLaren Mercedes
Scuderia Toro Rosso
Williams Cosworth
BMW Sauber
Toyota
Renault
Scuderia Toro Rosso
Laikas
1'13''055
1'13''606
1'14''255
1'14''269
1'14''282
1'14''303
1'14''467
1'14''568
1'15''265
1'16''821
Skirtumas
0'00''000
0'00''551
0'01''200
0'01''214
0'01''227
0'01''248
0'01''412
0'01''513
0'02''210
0'03''766
 



Taigi, kvalifikacjoje nugalėjo Darius Trinka, antras liko Mindaugas Klumbis, trečias Andrius Juozapaitis. Lenktynių startas pasižymėjo samyšių, nes dėl organizatorių kaltės, buvo blogai nureguliuoti lenktynių starto procedūros, todėl keliems pilotams teko startuoti iš boksų.

Lenktynių rezultatai


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
Pilotas
Mindaugas Klumbis
Vitalijus Karcovas
Nerijus Dumčius
Andrius Juozapaitis
Adomas Minevičius
Tomas Mikuta
Mindaugas Latishenka
Rytis Dragauskas
Skirmantas Rinkevičius
Andrius Stankevičius
Ramūnas Janulis
Rytis Dominauskas
Benediktas Sinkevičius
Aurimas Šimkus
Darius Trinka
Komanda
BMW Sauber
Renault
BMW Sauber
Honda
Red Bull Racing
Red Bull Racing
Renault
Williams Cosworth
Toyota
McLaren Mercedes
Williams Cosworth
Midland F1
Scuderia Toro Rosso
Scuderia Toro Rosso
McLaren Mercedes
Laikas
74'54''500
75'16''369
74'54''583
75'00''308
75'27''357
75'30''980
74'58''615
76'36''650
Brakes
Engine
DNF
Engine
Engine
Engine
Suspension
Skirtumas
0'00''000
+ 1 laps
+ 2 laps
+ 2 laps
+ 2 laps
+ 2 laps
+ 3 laps
+ 7 laps
+ 21 laps
+ 30 laps
+ 47 laps
+ 55 laps
+ 57 laps
+ 57 laps
+ 58 laps
 


Taigi, lenktynes laimėjo Mindaugas Klumbis, kuris pasinaudojo kitų pilotų nesekmėmis ir iškovojo puikią pergalę. Antras finišo liniją kirto Renault pilotas Vitalijus Karcovas, o trečias liko antrasis BMW Sauber komandos atstovas Nerijus Dumčius.

Prieš pasklebiant baudas, norėčiau išreikšti viltį, jog kituose etapuose bus toks pat idelaus visų pirmas posukis starto metu. Monake visi pilotai tvarkingai įveikė pirmajį posūkį. Tačiau lenktynių metu įvyko keletas tikrai negražių incidentų, todėl teisėjai nusprendė nenuolaidžiauti nei vienam pilotui. Taigi, baudos....

Baudos

Andrius Juozapaitis – Buvo aplenktas ratu, tačiau pasivijo pilotus, kurie kovojo dėl pozicijos, ir sutrugdė šitą kovą. Viename iš posūkių, Andrius, kliudė Skirmantą Rinkevičių, pažeidė jam bolidą. Toliau sekė Mindaugo Latishenkos eilė. Mindaugui buvo kliudytas bolido galas, to pasekoje tai išmušė pilotą iš vėžių, kitame posūkyje Mindaugas neteko sparno. Andriui Juozapaičiui tai nepirmas kartas, kai jis elgiasi neapgalvotai trasoje, ir baudos jam skiriamos beveik po kiekvieno etapo. Buvo duota ir DQ bauda. Teisėjai ivertinę pilotų nuomonę, pasitarę su nešališku teisėju, nusprendė, Andrių nubausti DQ bauda Kanados etape. Jei Andrius nepasimokys po šios baudos, ir toliau elgsis neapgalvotai ir kvailai trasoje, jam bus dar labiau sugriežtintos bausmės.
Rytis Dragauskas – aplenktas ratu Andriaus Stankevičiaus, važiavo jam iš paskos ir viename iš posūkių atsitrenkė jam i bolido galą. McLaren bolidas, pilotuojamas Andriaus Stankevičiaus buvo pažeistas nesmarkiai, tačiau tai pakenkė jo lenktynių laikui. Ryčiui Dragauskui skiriama +30sec bauda prie galutinio lenktynių rezultato. Tačiau, tai nepakeitė Ryčio rezultato lenktynių galutinėje suvestinėje, todėl skiriama ir Drive Through bauda Kanados etape, kurią jis turės atlikti per pirmus tris lenktynių ratus.
Darius Trinka – startuojant iš boksų reikia stovėti vienoje eilėje, o nedviguboje, todėl darius griežtai įspėjamas. Tuo pačiu teisėjai perspėja ir kitus dalyvius, jog tai nepasikartotų.

Jei turite nusiskundimų dėl baudų, siūskite į PM apeliacijas turnyro organizatoriams.

F1 keliasi i Amerikos žemyną, Kandos trasą. Susitiksime ten. Sekmės

Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
Nopic
Parašyta: 2007/11/5 21:33  Atnaujintas: 2007/11/5 21:33
Pranešimų: 47
 Re:
:]
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/11/5 22:05  Atnaujintas: 2007/11/5 22:05
Pranešimų: -1
 Re:
Laukiam Skirmo lentutes
SuperHP
Parašyta: 2007/11/5 22:43  Atnaujintas: 2007/11/5 22:43
Pranešimų: 0
 Re:
Na savo rezultatu tikria nesu patenkintas. labai susimoviau su antros kvalos dalies pasirinkta strategija. Paskui dar tas nesuprantamas startas ir paskui klaidos per nora atsilosti. Tikiuosi nebesikartos tas uzrasas Engine prie mano niko... Kazkokia nesamone, ir pernai ir siemet jau prasided...
Niurburgringui, zinoma, jau ruosiuos tikrai ne 1 diena. Tikiuosi, kad kai pnors pavysk ir ten sulekti :).
Skirmas
Parašyta: 2007/11/5 23:49  Atnaujintas: 2007/11/5 23:49
V.I.P.
Pranešimų: -1
 Re:
Vario siuo momentu negaliu to padaryt, kadangi kazkas pavoge is serverio man reikalingus failus, atsiras kaltininkas ir jai grazins juos butinai sumesiu.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/11/6 8:30  Atnaujintas: 2007/11/6 8:41
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
gera pergale, bet kaip jau minejau jei ne dt nesekmes starte vargu ar buciau sugebejas nuo jo neatsilikti per visas lenktyne maziau nei 30 sekundziu, bet jam nepasiseke, o man viskas klostesi normaliai, nei per gerai nei per blogai, tik viena kart paskutiniuose ratuose apsisukau del konsentracijos praradimo, bet gerai kad saugioje vietoje, ir bolido nepazeidziau, siaip visi lenktyniu metu dideliu klaidu pavyko isvengti, tik keleta mazyciu padariau, siaip dziagiuosi sita pergale

P.S kazi kur ferrari buvo dinge?
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 8:30  Atnaujintas: 2007/11/6 11:23
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
brylius isvis ispindejo,cia jau kvepia piktnaudziavimas tarnybine padetim. uz tai kad pats padare klaida posuky,isprovokavo incidenta ir vos vos prisileiciau,jokio sparno nenumusiau, visiskai nieko nepasidare,net laiko neprarado, gal max 0.5s, drive trough bauda,tuo labiau sugedo lenktynese eilini zioply pagaves, pzdc.
sabutis bahreine man visiskai sulauze vaziuokle ir drive trough gavo,o tau nieks nepasizeide,nebent kokpite pimpiukas prisispaude.
Latasf1
Parašyta: 2007/11/6 8:33  Atnaujintas: 2007/11/6 8:33
Pranešimų: 1
 Re:
blogos varzybos man, bet 2 taskai vis geriau negu nieko
Katonai su pergale
Benediktas
Parašyta: 2007/11/6 8:40  Atnaujintas: 2007/11/6 8:40
Pranešimų: 179
 Re:
latai, o tj kaip man jaustis? kvaloi 5, o per race bolidas del nieko apsiverte ir dar arkayd delto nukentejo, monakas man prakeikimas, tik su pcc pavyko per fuksa finisuoti
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/6 12:00  Atnaujintas: 2007/11/6 12:00
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Dragster, skaityk regalenta, ar tu skaityt nemoki???Ten aiskiai parasyta, jei ivaziavai gala, esi kaltas, nesvarbu kaip tu matai ta situacija, tad geriau nusiramink
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/6 12:03  Atnaujintas: 2007/11/6 12:03
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
ir beje, jei elgsies kai koks vaikas ir snekesi savo pezalus, apraminsim...truputi gerbk visus cia esancius ir nevaidink aso cia, nes verkei kad priimtumem, ir jei ne as butum zaides toliau savo F1c arba NBA
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 12:11  Atnaujintas: 2007/11/6 12:12
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
tai tu verki cia daugiausiai,visi kas vaziuoja zino, kad neduok dieve bryliui sukliudysi,apsiverks iskart.kur cia vaidinimas asu is mano puses ir pazek is savo puses.
o kitas dalykas reglamenta pats paskaityk.5.11.2 punktas parasyta baudos uz ISMUSIMA, APSUKIMA,poziciju praradima ir t.t. o tu nieko nepraradai net laiko,ir ne vos uzkliudima ,ir skirt reik kur ismusima o kur vos palietimas,jei uz tokius palietimus duot visiems baudas tai isvis vien baudos bus,pats prisipazinai kad padarei klaida posuki tame,o as uzkliudziau o ne ismusiau ar apsukau,taip kad ir bauda atitinkama turi but
Skirmas
Parašyta: 2007/11/6 12:35  Atnaujintas: 2007/11/6 12:35
V.I.P.
Pranešimų: -1
 Re:
Dragster patylk ir atydziai isnagrinek reglamenta, tau bauda skirta paga 5.11.1 punkta, te aiskiai parasyta apie tai, plius tu turejai buti itin atsargus, kadangi buvai atsilikes ratu, taigi tavo priekaistai ne vietoi. Susiaikyk su nuobauda nes ji skirta teisingai.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/6 13:03  Atnaujintas: 2007/11/6 13:03
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
ne nu tu visiskas idiotas krc....nepirma kart isitikinau, paziurek replay, prisilietime tu, koks smugis buvo...tu lekei ir akivaizdziai per greitai ilekei i posuki, jei ne as, kazkin ar nebutum pametes ratu, ar bent butu jie kreivi like ir tikrai butum nebevaziaves....as verkiu matai, tik man rodos tu cia verki amzinai, teisybes ieskotojas atsirado cia. Ne vienas as baudas skirtau, neispruseliau tu, truputi atsibusk ir zinok kur randies, bei zinok savo vieta, o nesakinek auksciau bambos. Paciam kas ikala tai krc, verki savaite....as neskelbiau cia kad va kaip dragster man padare, nes zinau, kad ten gonkes ir visko buna, bet tu amzinai negali kaip tikras vyras prisipazint, kad atsitrenkei ir esi kaltas, bet ne, geriau dar as is to incidento kaltas liksiu...truputi atpalaiduok smegenis savo...krc sunervino. dar karta izeidinesi, ispejima gausi, nepaisysi ispejimo, leksi is cia.....Daugiau sia tema nediskutuosiu, rasyk apeliacija.
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 14:34  Atnaujintas: 2007/11/6 15:34
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
tu biski raminkis su idiotais snargly,parasiau apeliacija tik ne tau.nes tu blaiviai mastyt nesugebi.as nesakau kad nekaltas,bet siaip ten lenktyninis incidentas,plius tame posuky pats klaida padarei,nors tau aisku pofik, tik uz palietima toki kuris zalos neatnese niekam gal biski per didele bauda ir vsio.ar tu cia kersiji uz ta fraze:Alonso molis!

reglamentas 5.11dalis turi dar 8 punktus pagal kokias situacijas skiriamos baudos,kazkaip nemaciau kad uz bumtelejima kuris zalos nepadare butu skiriama bauda.
piloto ismusimas(nebuvo ismustas)is galo nesukeliant zalos tai padarius jus turite palaukti ir praleisti ismustaji,tik jeigu ismustasis palieka trasa minimaliai(nepaliko trasos),o del jusu kontakto ismustasis nepraranda pozicijos(neprarado pozicijos) kitiems pilotams,visais kitais atvejais jus privalote atlikti drive trough bauda o jei to nepadarete turesite atlikti bauda kitame etape.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/11/6 16:14  Atnaujintas: 2007/11/6 16:14
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Vaje kaip cia riejates. Kas nors galetu ideti replay. Manau yra verta pamatyti del ko sitas gincas kyla.
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 16:21  Atnaujintas: 2007/11/6 16:21
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
nieko cia nesiriejam,bryliau pasakiau kad alonso molis tai jam sudas uzvire,net nekalba
siaip klaida ten mano buvo,bet ir pats suklydo, bet kontaktas kiek atsimenu tikrai nedidelis buva.
kiesha
Parašyta: 2007/11/6 17:27  Atnaujintas: 2007/11/6 17:27
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Bet iskitos puses , tada jau buvai atsilikes ratu, kai bagstelejai, o tai blogiau nei kovojant del pozicijos.
Bet jei, kaip tu sakai, incidentas buvo nedidelis, tai gal bauda ir didoka, juk cia monacas ir tokiu avarijeliu sunku isvengt.
Karolis.
Parašyta: 2007/11/6 17:43  Atnaujintas: 2007/11/6 17:43
Pranešimų: -1
 Re:
Sweikinu Katona ir Neriju BMW rulzz
Cortex
Parašyta: 2007/11/6 17:58  Atnaujintas: 2007/11/6 17:58
Pranešimų: 53
 Re:
As jau senokai minejau kad replay idejimas butu naudingas dalykas, bet Brylius matyt mano kad nenaudingas taigi Websteri ir kiti - apsieisit :)
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/11/6 21:12  Atnaujintas: 2007/11/6 21:12
Pranešimų: -1
 Re:
Jei kalba eina apie incidenta laike 30:51, tai dragai tikrai nusipezi. Geriau paziuretum replay ir patyletum...
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 22:05  Atnaujintas: 2007/11/6 22:10
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
nu ka ten nusipezet,del to incidento siaip esu kaltas ta pripazinau,bet del baudos nesutinku,nes nieko nepazeidziau tik stuktelejau.brylius leciau negu standartiskai i posuki ivaziavo,o as ilekiau biski per greit,ka cia nusipezet nesuprantu :D
Skirmas
Parašyta: 2007/11/6 22:26  Atnaujintas: 2007/11/6 22:31
V.I.P.
Pranešimų: -1
 Dragster apeliacija:
Dragster apeliacija:
Prasau perziuret incidenta tarp Andriaus Stankeviciaus ir Rycio Dragausko. Bauda yra perdidele,nes ten buvo lenktyninis incidentas kur galbut kaltesnis esu pats, bet Stankevicius taip pat padare klaida, ir bausmes neadektavati prasizengimui.

Pateikiame jums incidento vaizdo irasa

Apeliacijos nuosprendis:
Pasitare su kitais, galinciais padeti sprendimu nagrinejime, apeliacija buvo atmesta. Remiantis 5.11.1 reglamentu punktu paskirta bauda lieka. Kadangi pagal reglamenta, jam skiriama +30 sekundziu bauda, bet jis del to negauna jokios baudos, jam yra skirta Drive Through bauda Kanados GP etape. Nuobauda butu susvelninta tik jai R.Dragauskas butu buves su A.Stankiaviciumi viename rate ir kovoje del pozicijos, bet kadangi jis buvo atsilikes ratu ir tokiu atveju turejo buti itin atidus, todel tai apsunkino jo padeti.

Viskas incidentas isprestas, be teises ji skusti dar kokioms tai instancijoms.

Sia tema daugiau nebenoriu girdeti jokiu nesamoniu, taskas.
Darius
Parašyta: 2007/11/6 22:31  Atnaujintas: 2007/11/6 22:32
Pranešimų: -1
 Re:
Nu nzn... DT pas jus labai grieztai... manyciau geresnes baudos butu kad pvz kitam etape startuotu +10 poziciju nuo kvalifikacijos ar kas nors tokio. DT yra realybei vidury lenktynu jei kas nors nutika ir nesvaraus nu nzn..
Jus cia sprendziat.. FSR kaip daro tai kitom gonkes +10 pozicuju kitam starte ar kas nors tokio
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 22:34  Atnaujintas: 2007/11/6 22:36
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
kaltas esu kaltas esu labai kaltas
bet vistiek bauda per didele
tik labai gaila kad bryliui galinio sparno nenukirtau vistiek bauda ta pati butu.
Cortex
Parašyta: 2007/11/6 22:40  Atnaujintas: 2007/11/6 22:40
Pranešimų: 53
 Re:
Cia vienareiksmiskai Dragster kaltas ir uz tokius bajerius tai turetu buti atitinkamos baudos (dar net gal didesnes), nes jis nukale ji posukio pabaigoje (isvaziuojant is posukio) kai niekas nestabdo o jau begejasi. Tiesiog atvare per dideliu greiciu ir kaip su kokiu tanku ikale i priesais vaziavuse formule ir ja numuse....nesuprantu kaip galima taip vaziuoti ir tokias nesamones daryti? Ir kiek reikia dar tokiu manevru ir baudu ir laiko kad ismokti to nedaryti???
Nopic
Parašyta: 2007/11/6 22:42  Atnaujintas: 2007/11/6 22:42
Pranešimų: 47
 Re:
o sventi lagai :]
Dragster
Parašyta: 2007/11/6 22:50  Atnaujintas: 2007/11/6 22:50
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
bet tai ka jis ten veike stovedamas tam posuki,tarp musu tarpas nemazas buvo tiesiojoj,ir as jam jau uzsisukes i sikna ikaliau,nu nezinau gavos kaip gavos,bet jis nenukentejo vistiek.:))
Vilis
Parašyta: 2007/11/6 23:01  Atnaujintas: 2007/11/6 23:02
Pranešimų: 142
 Re:
as gal ne i tema, bet nustebau tokiomis isgirto zaidimo spragomis, nes normaliai net incidento ivertinti nelabai imanoma is iraso, jei bolidas vazineja kiaurai bortus.
Gal klystu, gal cia lagas , bet juk turetu rfactorius nelaginti, kaip ne kurie atsimenu aiskino...

beje, sveikinu BMW POWER pilotus, super!!!!
Aristophan(AndriusJ)
Parašyta: 2007/11/6 23:21  Atnaujintas: 2007/11/6 23:21
Pranešimų: -1
 Re:
Kad ir kaip bebutu toks dalykas kaip velavimas del pingo lekiant tokiais greiciais tikrai yra.
Nieko cia jau nepadarysi, formules - ne kebulines, bet koks kontaktas yra pavojingas.
Va PCC tai dar dar truputi galima pasivaliaut toj srity, nors ten incidenta sukelt irgi galima nepersistengiant.
Ant pacios platformos kaltes versti tikrai neverta.
Beje, aciu uz DQ ( gana svelnia bauda atsizvelgiant i mano nusikaltimus liaudziai).
USA viskas susitvarkys, tikiuos.
Sorry Skirmai kad kirtau i vidine trajektorija Grand Hoteli, sorry Latai, kad vaziuojant paskuj tave mano graba kazkodel siaip sau mete i kaire puse, atsimusiau i siena, o po to supykes uz tai tave bandziau visaip aplenkt.
Fainos race butu buve, jei ne tas fataliskas sulaginimas 9 rate... :/
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/11/7 9:30  Atnaujintas: 2007/11/7 9:30
Pranešimų: -1
 Re:
Beje prasau visu po finiso nesidauzyti, kai kiti dar nebaige lenktyniu, nes man Monake paskutiniam rate del to 2 kartus uzlagino. Gerai, kad buvau gan atsargus ir bortai liko nepaliesti.
kiesha
Parašyta: 2007/11/7 9:56  Atnaujintas: 2007/11/7 9:56
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Vienas klausimas
As juk gavau monacui 10 poziciju baudos kvalifikacijai, bet nedalyvavau tame etape.Tai bauda nusikelia in Canada?
Skirmas
Parašyta: 2007/11/7 12:35  Atnaujintas: 2007/11/7 12:35
V.I.P.
Pranešimų: -1
 Re:
Nzn kestai reikes aptarti si reikala, nes tu nedalyvavai ir jau automatiskai praradai galimus taskus, bet cia dar si klausima isspresime.
Plius jau atejo tavo kodo atnaujinimas, gali vesti naujai ir turi veikti jai kas rasyk man per skype.
kiesha
Parašyta: 2007/11/7 14:12  Atnaujintas: 2007/11/7 14:12
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Ok, bet tik sestadieni isbanysiu ar viskas veikia.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/11/7 16:58  Atnaujintas: 2007/11/7 17:01
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
del dauzymo mane irgi nervina, noriu saules paiest, tik pyst i sona ir nieko nesigauna, kaip zverys kokie
Vaidas.
Parašyta: 2007/11/7 18:52  Atnaujintas: 2007/11/7 18:52
Moderatorius
Pranešimų: 147
 Re:
Tai reik padaryt bauda uz piktybiska nedavaziavima iki park ferme. Visi graziai tvarkingai suvaziuotu, top 3 atskirai kur sustotu, ot grazu butu klipe paziuret
Rytis
Parašyta: 2007/11/7 20:58  Atnaujintas: 2007/11/7 20:58
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
O as palaikau dragster kad bauda per griezta nebent tas video meluoja. Nes paziurejus is to video tai dragster butu tilpes i posuki ir neatrodo kad per greitai vaziavo ir dragui jau nebuvo kur detis, o susidurimas ivyko kai jau ten reik spaust gaza...
Dragster
Parašyta: 2007/11/7 21:23  Atnaujintas: 2007/11/7 21:23
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
rytis 100% teisus,video nemeluoja,taigi matosi kad uzsisukes i posuki jau bamtelejau,o andrius vaziavo ryskiai per letai tame posuky. aisku mano kalte yra,bet....
Rytis
Parašyta: 2007/11/7 21:37  Atnaujintas: 2007/11/7 21:43
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Tavo kalte kad buvai atsilikes ratu....
Gal nepastebejau bet lyg ir neuzsiminta reglamente jei pridejus +30s prie lenktyniu rezo ir 30s itakos nedaro, tai pakeiciama bauda.
Skirmas
Parašyta: 2007/11/7 23:13  Atnaujintas: 2007/11/7 23:13
V.I.P.
Pranešimų: -1
 Re:
Ta tema baigta ir taskas, reglamenta ir pildysim galite nesielvartauti.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/8 0:58  Atnaujintas: 2007/11/8 12:50
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Dragai >>> nemaisyk cia musu pokalbiu per skype ir lenktyniu momento, kai ikalei man ir buvo PAZEISTAS GALINIS SPARNAS. As neturiu laiko uzsiiminet nesamonem ir cia visiems meluot, kad va ikalei ir sugedau...pazeidei sparna ir tiek, daugiau man nieko nenutiko. Taciau, jog bauda per griezta as nesutinku, nes si +30sec bauda nekeicia tavo rezultato, todel buvo duota kita bauda...beto, ikales i sikna man, neatlikai drive through baudos... As tau sakau, pykstu ant taves, kad elgiesi kaip vaikas ir negali pripazint tos baudos...nu krc, mes vistiek nesutarsim sia tema ir viskas.
Rimas
Parašyta: 2007/11/8 14:51  Atnaujintas: 2007/11/8 14:54
Pranešimų: -1
 Re:
ta dragsterio avarija kaskuo man primena brazilijoj kai vienas is Reno bolidu gryzo i trasa i ant jo uzsoko kaskuris is autsaideriu. Prieki vaiziaves padare klaida - nerealiai suletejo todel isgalo vaziuodamas negali nieko imtis, kad to isvengt.
O jei per lenktynes vaziuot ir pries kiekviena posuki tiek sustoti, kad jei prieki vaziuojantis padarys klaida (brylius labai jau suletejo) dar spetum ir tu sustoti (tuo labiau isvaziuojant is posukio isvis neimanoma sustoti) tai anokios cia lenktynes. Cia man atrodo paprastas lenktyninis incidentas ivyko ir tiek. O atsilikimas ratu ne prie ko cia, nes ar tu atsilieki ratu ar ne - isvaziuojant is posukio sustoti vistiek sunku
Rytis
Parašyta: 2007/11/8 15:49  Atnaujintas: 2007/11/8 15:49
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Ir dar tas posukis gi letas ir toks atsirado greiciu skirtumas... As ir palaikau rima tai labiau lenktyninis incidentas
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/11/8 16:47  Atnaujintas: 2007/11/8 16:47
Pranešimų: -1
 Re:
taigi dragas to posukio butu neisemes, ka nematot.
Rytis
Parašyta: 2007/11/8 17:34  Atnaujintas: 2007/11/8 17:34
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Kaip neisemes, jei jis jau isukes i posuki? ir paziurek kiek dar iki desinio krasto truksta pries paty susidurima...
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/8 19:59  Atnaujintas: 2007/11/8 19:59
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Paziurekit kokiu greiciu ileke, ten gi letas posukis, paimk pvz jo isukima be mano bolido, jis jau slydo ir as buvau, atsitrenke, o jei nebutu buve manes, vistiek butu ilekes i siena cia 100%
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/11/8 20:04  Atnaujintas: 2007/11/8 20:04
Pranešimų: -1
 Re:
nesakau, kad ratus butu pametes, bet bortus kairej tikrai butu kabines. Be to, ka jis aklas, namato, kas priesais dedasi???
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/8 20:11  Atnaujintas: 2007/11/8 20:11
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Ka cia gincytis , jei ir taip viskas aisku...reglamentas viska apraso...duota 30sec, rezultatas nesikeicia, tai drive skirta papildomai...viskas
Rytis
Parašyta: 2007/11/8 20:36  Atnaujintas: 2007/11/8 20:36
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
nu jo ka cia gincytis su valdzia...
Karolis.
Parašyta: 2007/11/8 21:41  Atnaujintas: 2007/11/8 21:41
Pranešimų: -1
 Re:
Bauda dragsteriui duota uz nieka
Karolis.
Parašyta: 2007/11/8 21:43  Atnaujintas: 2007/11/8 21:43
Pranešimų: -1
 Re:
Dragai kai kita kart tave atsivys ir varys paskui ir tu taip uzstabdyk ir jis tures gaut bauda ir bus viskas sazininga
Karolis.
Parašyta: 2007/11/8 21:44  Atnaujintas: 2007/11/8 21:44
Pranešimų: -1
 Re:
tik pasakiau savo nuomone
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/11/8 22:10  Atnaujintas: 2007/11/8 22:10
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
pasakai nuomone, bet tai tikrai galejai padaryti per viena zinute... as neturiu nuomones del sio incidento, kaip ir realiam gyvenime 99% ivaziavai i sikna, kaltas
Rytis
Parašyta: 2007/11/8 22:25  Atnaujintas: 2007/11/8 22:29
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Sitas taikomas realiam gyvenime ivaziavai i sikna ir kaltas, neturi buti taikomas lenktynese, nes cia tikrai nesilaikysi saugaus atstumo o stengsiesi kuo arciau varzovo but. Jei varzovas padare klaida ir as i ji atsitrenkiau kaip as galiu but kaltas ? Nors reglamente tai parasyta...
Cia yra monakas nera vietos isvengti kliuties, o sustabdyti dazniausiai buna per velu nes greiciai dideli...
Ir lenktyniauti neina, nes varzovas matydamas kad bus aplenktas gali padaryt brake testa ....
Dragster
Parašyta: 2007/11/9 0:15  Atnaujintas: 2007/11/9 0:15
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
nzn lenktyniu metu buvau 100% isitikines kad nekaltas kitaip drive trough buciau atlikes nes man ji nieko neleme
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/9 2:58  Atnaujintas: 2007/11/9 2:58
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Chebra, reglamente parasyta, ivarei, esi kaltas, nors ir bele kaip matytum sia situcija. Aisku, as ziurejau replay, skirmas mate....taip buvo ji ivertinta ir viskas...jei kazkokia kita situacija butu buvus, tada galim gincytis...tiesiog, ivaziavo dragas man ir vsio, nieko nepakeisi...nei vieno nenoriu skriaust, gaila kad kiti kitaip mano...neturiu as noro cia gincytis...

Dragai >>> man gaila, kad ten klaidele padariau, bet turejai but atsargesnis ir tiek...cia pats matei ir pripazinai, kad esi kaltas, manau reikia baigt sia diskusija...
Rimas
Parašyta: 2007/11/9 10:12  Atnaujintas: 2007/11/9 10:12
Pranešimų: -1
 Re:
paziurejau dar karta replay, gal viskas ir teisingai, per greitai jis ivare i posuki, ant suletinto vaizdo atrodo kad jis ji laisvai isims, bet kai ziuriu pro kamera isgalo ir nesuletintai tai matosi, kad dragas jau slysta i siena. Jei taip ir yra tai tada sutinku, kad pats kaltas.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/11/9 13:04  Atnaujintas: 2007/11/9 13:04
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Sakau, reikia labai gerai isiziuret ir nesuletintai...pirmai irgi galvojau, kad per daug sustojau, bet Dragas pats per greitai atleke, matyt ziurejo i mane daugiau, nei i savo stabdymo zona
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/11/9 22:08  Atnaujintas: 2007/11/12 8:37
Pranešimų: -1
 Re:
Nieko cia nepadarysi, lenktynese gali visko nutikti, bet svarbu is ju pasimokyti ir toliau tokiu klaidu nedaryti
vodka (Lukas)
Parašyta: 2007/11/20 14:55  Atnaujintas: 2007/11/20 14:55
Pranešimų: -1
 Re:
O man pvz tai cia bryliaus kalte ryskesne. Lagas+perletai iveiktas posukis=neteisingai apkaltintas rytis. Nors kita vertus reiktu paciam ryciui reaguoti i priesininka


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai