Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
15 nariai prisijungę (2 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 15

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
F1 naujienos : Bahraino GP: rezultatai
Parašė Webster (Andrius) 2006/10/2 19:20:00 (2396 k. skaityta)



Antroji Sauber piloto pergalė!

Gana lengvą ir nuobodžią pergalę(antrą iš eilės)iškovojo Sauber lyderis Kiesha, trasoje gražiai aplenkęs Raudonąjį Baroną Dark iš Ferrari ekipos. Antrą kartą antras finišavo McLaren atstovas Vivec, o trečiąją pagriebė Williams pilotas Viliakas, nuostabiai pakilęs iš paskutiniosios pozicijos į lyderių trejetą.

Šį kartą A lygos lenktynių starte nebuvo apsieita be incidentų. Iš 6 vietos puikiai startavęs Dragster sugebėjo aplenkti startą pramiegojusį Edgara ir iš karto pakilo į 5 vietą. Tačiau, nesureagavęs į ankstyvą Webster stabdymą, labai nežymiai bakstelėjo McLaren pilotui į bolido galą. Po šio incidento Webster išlėkė iš trasos, kirto (slysdamas bolido šonu) posūkį ir vos nesukliudė lyderiams Dark ir Kieshai, kurie jau buvo tame posūkyje. O Dragster, stengdamasis kuo labiau išsaugoti McLaren pilotą, metėsi į kitą šoną, kur sutiko kitą McLaren atstovą Vivec, su kuriuo taip pat įvyko mažas kontaktas. Vis dėlto, tai nesutrukdė Vivec atlikti lenkimo manevrą tame pačiame rate, Red Bull komandos atstovui palikus trasą. Nors ir buvo nesklandumų, galima pasidžiaugti, kad viskas įvyko be jokių rimtų avarijų. Antrame posūkyje šiek tiek persistengia Toyota pilotas Under, ir išstumia iš trasos Ramstą - abu krenta į rikiuotės galą. Pirmame rate įvyksta daug gražių lenkimų: Webster, vis dėlto, susidoroja su Dragster, Keyzer Sose yra aplenkiamas Williams piloto Viliako, Dragster nenurimsta ir atsikovoja poziciją prieš varžovą iš McLaren. Vienintelis Williams komandos atstovas po poros ratų atlieką dar vieną gražų lenkimą. Šį kartą prieš Minardi pilotą Doncikas. Šioje kovoje įsimaišo Red Bull atstovas Keyzer Sose, kuris nežymiai kliudo Minardi pilotą įvažiuojant į lėčiausiąjį trasos posūkį. Pilotai pakovoja dar keletą posūkių, kol Doncikas neapsuka Viliako paskutiniajame posūkyje, taip laimėdamas ir kartu prarasdamas poziciją Red Bull pilotui. Nesėkmės vėl lydi Ferrari pilotą Dark, į jo galą įšauna vėlai stabdęs BAR pilotas Mummy, ir abu lenktynininkai praranda labai daug pozicijų. BAR pilotas tame pačiame rate neatlaiko Keyzer Sose spaudimo ir padaro klaidą įvažiuojant į lėčiausią trasos posūkį. Pasinaudoję klaida, Doncikas ir Keyzer Sose pakyla viena pozicija aukščiau. Rikiuotės uodegoje ratas iš rato vyko kova tarp Toyota lenktynininko Under ir BAR piloto Ramstas, kol po kelių ratų BAR lenktynininkas sugebėjo gražiu manevru aplenkti savo varžovą. Sekančiame rate, pasinaudojęs Toyota piloto klaida, Viliakas pradėjo savo maršą pirmyn, pakildamas į 11 poziciją. Sekančiame rate Minardi pilotas padaro klaidą ir yra aplenkiamas Ramsto, tačiau čia jo problemos dar nesibaigia, sekančiame rate jį taip pat aplenkia ir Viliakas, taip pakildamas dar viena pozicija aukščiau. Dar nuožmesnė kova vyksta rikiuotės priekyje, kur 3 pilotai kovoja dėl vietos ant podiumo. Iš pradžių Red Bull atstovą Dragster aplenkia Vytas, o po keletos posūkių gražiu manevru ir Dark. Dragster dar bando atsikovoti savo poziciją, bet Ferrari pilotas nesuklysta. Tame pačiame rate, idealiai atliktu manevru, Dark pakyla į 3 poziciją, iš jos išstumdamas Vytas, kuris šiame etape tikrai nustebino nemažai gerbėjų. Tačiau kova dar nesibaigia. Po finišo tiesiosios Vytas atsako lygiai taip pat idealiai apskaičiuotu lenkimu ir aplenkia buvusį čempioną. Vis dėlto, lygiai po rato, Dark užbaigia kovą dar vienu lenkimu pirmajame posūkyje ir įsitvirtina 3 pozicijoje. Prieš pat pasukant į boksus, McLaren pilotas Vivec sugeba aplenkti lenktynių lyderį Kiesha ir, atrodytų, suteikti gyvybingumo lenktynėms, tačiau tampa aišku, kad Sauber pilotas naudos vos vieno sustojimo taktiką. Lenktynių nugalėtojas tampa beveik aiškus. Po poros ratų, Mummy sugeba išore aplenkti Keyzer Sose. Tačiau visus lenkimus pralenkia Viliako „pralindimas“ tarp Keyzer Sose ir Mummy, kai šie du suklydo išvažiavę iš lėčiausio trasos posūkio. Ta situacija pasinaudoja ir Vivec, taip pat pakildamas dvejomis pozicijomis aukščiau. Abu lenktynininkai pradeda demonstruoti ką iš tiesų sugeba. Tai dar ne pabaiga, po poros ratų, Viliakas pasinaudojęs Mummy klaida(Edgaro išmušimu) pakyla dar dvejomis pozicijomis. Williams pilotas tiesiog skrieja! Ir štai jis jau pirmas! Neįtikėtinas Viliako spurtas, paliekant visus už savęs. Bet...jau sekančiame posūkyje Kiesha neapskaičiuoja greičio ir apsuka Viliaką ir iškart po to antrasis Sauber pilotas Edgaras numuša priekinį Williams sparną. Visos mintys apie pergalę nuplaukia... Pasinaudojęs šia padėtimi į antrą poziciją pakyla Vivec. Kiesha padaro keletą klaidų ir nukrenta net į 3 poziciją, užleisdamas pirmą vietą Vivec. Tačiau kai visi pilotai užsuka paskutinį kartą pasipildyti kuro ir pasikeisti padangų, Sauber lyderis vėl grįžta į pirmąją vietą. Po keleto ratų Ferrari lyderiui Dark perkaista variklis, ir į jo bolidą vos neįsirėžia Vivec, taip pakildamas į antrą vietą. Paskutiniųjų ratų didvyriu tampa Webster, vos per 2 pilnus ratus aplenkęs 4 lenktynininkus ir pakilęs į 6 vietą. Daugiausiai paskutiniųjų ratų mėsmalėje praranda Vytas, buvęs 4, nukrenta net į 9 poziciją. Už lyderių trejeto finišo liniją kerta Mummy bei Ramstas, pademonstravę BAR bolido pajėgumą. Šeštas McLaren pilotas Webster, jau starte palaidojes viltis kovoti dėl prizinės vietos. Na, o aštuntuką užbaigia Edgaras, šiek tiek nuvylęs kritikus, bei senas vilkas Keyzer Sose iš RedBull.


Lektynių rezultatai:


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 

9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
Pilotas
Kiesha
Vivec
Viliakas
Mummy
Ramstas
Webster
Edgaras
Keyser soze
Vytas
Dragster
Under
Dark
Doncikas
Morrison
Katonas
Komanda
Sauber
McLaren
Williams
BAR
BAR
McLaren
Sauber
RedBullRacing
Toyota
RedBullRacing
Toyota
Ferrari
Minardi
Renault
Williams
Laikas
0:42:50.733
+0:22.073
+0:32.132
+0:39.970
+0:49.251
+0:54.209
+0:56.837
+0:57.784
+1:04.437
+1:10.923
+2 ratai
Variklio gedimas
Variklio gedimas
Nestartavo
Nestartavo
 

Baudos:
Under - už 56 sek. incidentą su Ramstu - įspėtas.
Doncikas - už 226 sek. incidentą su Viliaku - įspėtas.
Mummy - už 235 sek. incidentą su Dark, bei pavojingą stovėjimą viduryje posūkio - įspėtas.
Kiesha - už 1437 sek. incidentą su Viliaku, kurio pasekoje įvyko atskiras incidentas, kurio metu Williams pilotas susidūrė su Sauber pilotu Edgaru - įspėtas.
Dragster - už 1835 sek. neleistiną Viliako blokavimą keičiant trajektorijas daugybe kartu ir spaudžiant prie trasos atitvaro, už 2460 sek. Ramsto nustumimą į trasos kraštą (nustumimą į smėlį), ryškų reglamento 5.12 punkto pažeidimą - sušvelninta +15 sek. bauda.
Vivec - už 2096 sek. incidentą su Dark - įspėtas.
Vytas - už 2402 sek. incidentą su Mummy ir už 2524 sek. Dragster išmušimą griežtai įspėtas.

Kiti incidentai:
Webster, Dragster - 48 sek. incidentas, kurios metu McLaren pilotui sugriuvo visi planai apie finišą aukštoje pozicijoje. Webster stabdžius ganėtinai anksti į jį nežymiai įsirežė RedBull pilotas, tačiau įsirežė tokiu kampu, kad McLaren pilotas po smūgio perskrido žalią veją.
Tai netipinis lenktyninis incidentas, kadangi McLaren pilotui buvo paskirta kompiuterio bauda "Stop/Go", kurios jis nenusipelno. Ši lenktyninė situacija priverčia atnaujinti reglamentą. Atnaujintas reglamentas įsigalios nuo spalio 5 dienos.
Webster, Dragster - 128 sek. menkas incidentas, kai bolidai susilietė šonu - lenktyninė situacija.
Keyser soze, Ramstas - 1020 sek. Susidurimas tarp BAR ir RedBull pilotų. Bar pilotas Ramstas buvo per toli, kad galėtų atlikti švarų lenkimo manevrą. Kontaktas buvo šonu, todėl galioja 5.11.2 reglamento punktas, tačiau BAR pilotas pasielgė pagal reglamenta ir praleido savo oponentą.

Kvalifikacijos rezultatus galite pamatyti čia
Laukiame galimų rezultatų protestų per 12 valandių nuo šios naujienos paskelbmo.

Greičiausi lenktynių ratai:

1. Kiesha(Sauber) - 1.29:299 13 ratas
2. Vivec(McLaren) - 1.29:449 17 ratas
3. Viliakas(Williams) - 1.29:647 27 ratas
4. Mummy(Bar) - 1.30:105 27 ratas
5. Webster(McLaren) - 1.30:162 16 ratas
6. Ramstas(Bar) - 1.30:432 28 ratas
7. Dark(Ferrari) - 1.30:515 13 ratas
8. Edgaras(Sauber) - 1.30:666 15 ratas
9. Keyser soze(RedBull) - 1.30:900 24 ratas
10. Vytas(Toyota) - 1.31:074 11 ratas
11. Dragster(RedBull) - 1.31:204 11 ratas
12. Under(Toyota) - 1.31:235 25 ratas
13. Doncikas(Minardi) - 1.31:773 14 ratas

Visi pilotai naudojo 1 sustojimo taktiką, išskyrus Vivec, Webster ir Under, kurie stojo po 2 kartus, bei Doncikas, kuriam ištiko gedimas dar nespėjus apsilankyti boksuose, todėl jis nestojo nei karto.

Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/2 19:21  Atnaujintas: 2006/10/2 19:21
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Ilgai ir nuobodziai sedejau prie rezu gal kur yra klaidu. Buvo daug veiksmo, gal ka praleidau netylekit sakykit.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/10/2 19:26  Atnaujintas: 2006/10/2 19:26
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
gaila kad man kazkas susipjove ir nebemaciau ka kiti raso, palikus serva prisijunkt nebegalejau, kiek test gonki variau tai buciu 2-3 atsileides atvaziaves jei zinoma niekas nebutu numuses ar dar kokia nesamone ivykus
AnGeL
Parašyta: 2006/10/2 19:29  Atnaujintas: 2006/10/2 19:29
Pranešimų: -1
 Re:
tegu ir b lyga naudoja rst
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/10/2 20:35  Atnaujintas: 2006/10/2 20:35
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
alio, kazko leti jusu greiciausiu ratu iveikimo laikai
Gaila negalejau lekt
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/10/2 21:03  Atnaujintas: 2006/10/2 21:03
Pranešimų: -1
 Re:
Noreciau Dark atsiprasyti uz ta incidenta. Kazkaip kvailai gavosi. Juk del pirmos vietos kovojo. Sugadinau lenktynes ir jam ir sau. Bent siek tiek maziau sazine grauzia, kad vistiek nebutu finisaves del variklio.
dzukubriedis
Parašyta: 2006/10/2 21:09  Atnaujintas: 2006/10/2 21:09
Moderatorius
Pranešimų: 3
 Re:
Jo, gaila Darko, bet gal isaus ta diena, kai jis vel pakils i auksciausia karjeros taska O sveiknu kiesha bei Vivec, puikus darbas
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2006/10/2 21:27  Atnaujintas: 2006/10/2 21:27
Pranešimų: -1
 Re:
Visi per replay pazekit kaip Dark elgiasi sprogus varikliui ir man keista kaip jis liko nenubaustas
Dragster
Parašyta: 2006/10/2 21:29  Atnaujintas: 2006/10/2 21:29
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
visiskai nesutinku su bauda,prie ramsto neprisilieciau taip kad negalejau isstumt jis pats bande isvengt susidurimo galimo ir isleke keliais ratais ant smelio,ir prarado max 0.3s:)
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/2 21:33  Atnaujintas: 2006/10/2 21:33
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Matai Ramstas ir sieke isvengti kontakto todel spaudziamas traukesi.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/2 21:43  Atnaujintas: 2006/10/2 21:43
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Laukiu apeliaciju, nesidorvekit sakykit, jau matau, kad kose uzvire. Ne as tuos protestus nagrinesiu.
Rytis
Parašyta: 2006/10/2 21:44  Atnaujintas: 2006/10/2 21:44
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Vivec pirmas dalykas Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau tu keitei trajektorija is idealios i kazkokia kita ? antra man sprogo variklis as iskart sukau is trajektorijos galvojau tu ne lama ir suprasi kad taip pasielgsiu juk visada reikia trauktis is trajektorijos jei maisai ta as ir dariau taip kad neverk ir nesibaidyk...
kiesha
Parašyta: 2006/10/2 21:44  Atnaujintas: 2006/10/2 21:44
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Oi chebryte,na jus tikrai kazkokie prisnude buvot.Net nebuciau pagalvojes ,kad mano bus greiciausias ratas,nes nebuvo beweik galimybiu tokio nuvaziuot,arba budavau su daug degalu arba,tiesiog nespausdavau bolido ir neverciau suktis maximaliomis apsukomis.Bet tai tik dar karta irodo,kad buvau gan greitas ir buvau vertas pergales
Beje per visas lenktynes nepadariau nei vienos klaidos,ten kai apsukau viliaka,nezinojau kaip toliau elgtis.Nusprendziau geriau palaukt,tai sumazinau tempa ir nenoredamas sutrukdyti kitiem pradejau vazineti uztrase,tai kol sulaukiau viliako, tai ir aplenke keli pilotai.Ir beje as viliako vilciu kovoti del pergales nesugadinau,nes jis toje situacijoje nebutu pakiles ausciau 2 vietos.As po savo vienintelio sustojimo isvaziavau pries ji,o jis dar buvo nei karto neuzsukes i pitus,tai automatiskai mano persvara pries ji buvo apie 20 sek.
kiesha
Parašyta: 2006/10/2 21:52  Atnaujintas: 2006/10/2 21:52
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
beje dar turejau gan dideli greicio rezerva,visa lenktyniu distancija galima buvo nuvaziuot 15 sek. greiciau tikrai.Paskutiniuose 10 ratu is bolida spaudziau tik 80 proc. jo galimybiu, jei paziuretumete i mano ratus isitikintumete
Vakar buvo puiki diena: Schumacheris iskovojo ispudinga pergale ,o man pavyko pakartoti geriausia savo pasiekima.Tik gaila, kad Edgarui visus planus suzlugdziau :(
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/2 22:08  Atnaujintas: 2006/10/2 22:08
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Us tad ir musu formulei ir realioj formulei 1paskutiniai ratai buvo nerialus.
Rytis
Parašyta: 2006/10/2 22:18  Atnaujintas: 2006/10/2 22:18
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Dragster >>> blin lamausi gavai bauda ir pelnytai tad cia neverk , nes visi zino kaip tu po visa trasa duodiesi
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2006/10/2 22:20  Atnaujintas: 2006/10/2 22:20
Pranešimų: -1
 Re:
Dark ash tave lenkiau nes nzn kad tau sugedo variklis ishjungti efektai pas mane ir nesupratau ka tu darei ish replay man atrodo kad specialei norejai mane ishkirsti taciau tai mano nuomone ir ja pasilieku jei teisejai tai nemato tiek jau to taciau ash vietoj tavesbuciau pasukes i kaire ant zoles.
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2006/10/2 22:22  Atnaujintas: 2006/10/2 22:22
Pranešimų: -1
 Re:
Kiesha aciu tau kad ten apsukai viliaka ir edgara tas ivikis leido man pakilti iki 3 vietos akivaizdu kad shitoje trasoje 2 stop buvo bloga taktika ir kita karta ruoshdamasis etapui ishmeginsiu abi taktikas. Kaip sakoma ish klaidu mokinamasi :)
Rytis
Parašyta: 2006/10/2 22:29  Atnaujintas: 2006/10/2 22:29
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Man giliai p.x ka tu manai ir kad pas tave isjungti efektai taj tavo problema ne mano... o jei ant zoles but sumete ir nuo sienos buciau atsokes i trajektorija kas tada irgi verksmai tik didesni... Taip kad maziau verk ir dziaukis antraja vieta... Ir visada jei gali sutrugdyti kitam tai traukis is idealios trajektorijos cia kaip lenkimas ratu... O kad tu baidaisi kaip arklys taj tavo bedos...
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2006/10/2 22:34  Atnaujintas: 2006/10/2 22:45
Pranešimų: -1
 Re:
p.x nenori veltis i zodziu kara
Dragster
Parašyta: 2006/10/3 1:22  Atnaujintas: 2006/10/3 1:23
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
o tai kokios mano bedos kad jis is smeliu nori pasivezint buvo palikta jam vietos trasoj jei jis perdaug pasitrauke kame esme,juk atsiunciau tau webas ss kad vietos buvo pats sakei kad buvom, prie jo neprisilieciau ir buvo tarpas visam bolidui kur cia matai isstumima,jei klaida padare per daug pasitraukdamas pre ciom cia as kaltas. o siaip webas tavo laika reikia uzgincyt nes visi praleido tava paskutiniuose ratuose nes galvojo kad vivec ten, nes tavo laiko isvis nerode.
keyser soze
Parašyta: 2006/10/3 9:30  Atnaujintas: 2006/10/3 9:30
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
galvojau, kad aštuntas atvariau. dabar dragster prabauduotas liko po manęs, o aš vistiek aštuntas. kažko nesupratau...
Ramstas (Tomas)
Parašyta: 2006/10/3 11:23  Atnaujintas: 2006/10/3 11:26
Pranešimų: 9
 Re:
Visai geras etapas gavos BAR ekipai
Sveikinimai prizininkams
Cool lenktyniu aprasymas
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/3 15:51  Atnaujintas: 2006/10/3 15:51
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Keyser ten pas amne buvo problemos su laiko matavimu vel, nes finiso linijakirtau kai intikas buvo supuliaves, todel manes ir nerode.
O siaip tai apeliaciju negavau, tad siandien sudesiu rezultatus i iskaitu lentele.
AvRack
Parašyta: 2006/10/3 21:22  Atnaujintas: 2006/10/3 21:22
Pranešimų: -1
 Re:
Nusivyliau biški savimi, tikėjaus, kad gausis geresnis :/
Vytas
Parašyta: 2006/10/3 22:26  Atnaujintas: 2006/10/3 22:26
Pranešimų: 75
 Re:
O Klipas bus? :)
Dragster
Parašyta: 2006/10/3 22:30  Atnaujintas: 2006/10/3 22:30
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
nusiviles teiseju veiksmais uz toki veiksma 15s baudos.vietos kaip ir atrodo yra,bet kazkas tik nemato:)) sake akinius gerus turi kazkaip abejoju:)

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=1C8BED91456ACA1C
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/4 7:22  Atnaujintas: 2006/10/4 7:22
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
http://download.yousendit.com/D0C886A60D1FF90E

Reikia siekti isvengti kontaktu, o ne agresyviai lenktyniauti siekiant juos sukelti, tai kad kontakto nebuvo tai nereiskia, kad nebuvo atlikti veiksmai pazeidziantys reglamenta.
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2006/10/4 7:53  Atnaujintas: 2006/10/4 7:53
Pranešimų: -1
 Re:
Dragster neisizeisk (nes cia visada prasideda karashtos diskusijas jei pastaba duodi) bet tu tos baudos man atrodo esi vertas nes kiekviename buvusiame gp tiek australijos tiek malaizijos ir cia bahreine esi ispetas uz agresyvius lenkimus ir neapgalvotus manevrus, tai klausimas kyla kiek tau riekia duodi pastabu kad i tai atsizvelgtum?? Gal po baudos skirimo atkreipsi i tai demesi. Dekui uz supratima dragster
Ramstas (Tomas)
Parašyta: 2006/10/4 11:40  Atnaujintas: 2006/10/4 11:40
Pranešimų: 9
 Re:
Sorry kad ne i tema, bet ismeginkit sita CTDP F1 2005 v1.1 spausk cia
Vilis
Parašyta: 2006/10/4 15:22  Atnaujintas: 2006/10/4 15:22
Pranešimų: 142
 Re:
Del manes tai galejote ir neduoti baudos Dragsteriui, nes jis gal ir agresyviai gyne pozicija, bet nors neapsuko bolido.
SuperHP
Parašyta: 2006/10/4 21:21  Atnaujintas: 2006/10/4 21:21
Pranešimų: 0
 Re:
Kiek b lygos pilotai daro Bahreine? :)
AnGeL
Parašyta: 2006/10/4 21:28  Atnaujintas: 2006/10/4 21:28
Pranešimų: -1
 Re:
nesijaudinkt, vistiek laimesi
Alonsitas
Parašyta: 2006/10/4 22:41  Atnaujintas: 2006/10/4 22:41
Pranešimų: -1
 Re:
Gal pagaliau pawyks renault dubli padaryt, nors man si trasa nepatinka, letas as joj. Bet sansu yra, jei dalyvausi. o Taj kiek kas waziuojat? as taj 1.28.9xx dar greitet normaliai galima.
Dragster
Parašyta: 2006/10/4 22:43  Atnaujintas: 2006/10/5 13:13
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
ogi per ka gavau ispejima,aisku per stebuklinga pilota teiseja weba kuris lenda i greita posuki lenkimui,arba starte uzlenda po nosim ir Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau stabdi:)
o kamikadze vytas iskirto mane,praradau laika ir pozicija, o gavo ispejima.pagal teisejo logika tai geriau Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau pilota negu ginti pozicija:))
Vytas
Parašyta: 2006/10/4 23:24  Atnaujintas: 2006/10/4 23:24
Pranešimų: 75
 Re:
Tai jeigu būčiau tyčia iškirtęs ir nepraleidęs, tai tuomet ir bausmė, bet aš gi netyčia, o tu tyčia . Dragster suvaikėjęs biški
Rytis
Parašyta: 2006/10/5 11:19  Atnaujintas: 2006/10/5 11:19
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Fosbi nepatinka kai tavo monarchija griuva?
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/5 13:07  Atnaujintas: 2006/10/5 13:07
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Dark> viskas yra daug rimciau ir juoktis cia tikrai nederetu. Susikloste tokia situacija, kad serverio turetojui negaliu baudos duoti, bet nuo kada jis nelieciamas tapo? Visiems galioja tos pacios taisykles. Taciau negaliu toleruoti tokio zmogaus veikmsu, kai tik ivykus jam nepalankia linkme priimtam sprendimui jis teigia: "Manau bent pora etapu pailsesiu; galit paimt koki pilota; nebus laiko testuot."
Ir kur visa tai veda? Ar tik ne laikas ir man po tiek sunkaus darbo, kiek praleidziu prie saito pailseti?
Vilis
Parašyta: 2006/10/5 14:06  Atnaujintas: 2006/10/5 14:06
Pranešimų: 142
 Re:
Dragster paliete rimta problema - ka reiskia tas praleidimas, kai ismusi kita pilota? man tai nieko nereiskia, nes lenktynes buna paprastai sugadintos.Kas is to kad jis tave praleido? tai ka, jau reiskias ir bauda nebeskiriama? nesamone. Kazkas sako: netycia ismusiau, bet koks skirtumas, ar tu tycia ar netycia - vaikiskas poziuris, nuostoliai kitam pilotui jau padaryti. O tos situacijos, kai kaltininkas laukia praleisti ismustaji, pastebejot kaip susidaro avarines situacijos? Vienareiksmiai ismuse ar apsuke kita pilota turetu gauti minimum pravaziavimo pro boksus bauda kitame etape.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/5 14:25  Atnaujintas: 2006/10/5 14:25
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Avarines situacijos susidaro, kai vidury trasos zmogus sustoja praleisti savo auka, o kai kurie po incidento moka saugiau palaukti ir praleisti nukentejusiji, taciau sutinku, kad zala yra pakankamai didele, taciau kartais buna tokie incidentai tai stabdymo zonoje greiciai ryskiai skiriasi, o nedidelis prisilietimas skersai bolido sukelia didele zala.
SuperHP
Parašyta: 2006/10/5 14:42  Atnaujintas: 2006/10/5 14:42
Pranešimų: 0
 Re: Alonsitas
Na rekordas 1.28.080 bet zinau kad galeciau kazkur 1.27.5 tik man per viena greita rata nepavyksta pilnai usikaupti :(
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/10/5 15:48  Atnaujintas: 2006/10/5 15:48
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re: Alonsitas
na ka, brylius grysta i trasa
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/5 15:54  Atnaujintas: 2006/10/5 15:54
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re: Alonsitas
Jei gu ta trasa tik nepabegs nuo Bryliaus
Rytis
Parašyta: 2006/10/5 17:50  Atnaujintas: 2006/10/5 17:50
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re: Alonsitas
Viskas aisku konflikte su websteriu ir dragsteriu ... Bauda aiskiai pelnyta ir nereikia ieskoti tiesos ten kur jos nera dragsteri :P
O del reglamento tai siulau atnaujinti ji ir toki bajeriai kai ismusa apsuka ir palaukia taj visiska nesamone... Isvis toki incidentai turi buti sprendziami teiseju tik po lenktyniu, nes lenktyniu metu nieks negali pasakyt kokia bauda jis turetu atlikt... Palaukimas visiska nesamone... Drive through gali kartais buti per maza bausme , taip kad reik bausti po lenktyniu ... Ir grieztint reglamenta visi bus atsargesni ... Buvo vaziuota ir su labai grieztu reglamentu ir nebuvo jokiu nesamoniu, tokiu kaip pvz po baudu skyrimo mazai pilotu galedavo lenktyniaut ir panasiai... Manau grieztas reglamentas vestu mus prie svaresnes kovos
Vytas
Parašyta: 2006/10/5 18:59  Atnaujintas: 2006/10/5 18:59
Pranešimų: 75
 Re: Alonsitas
Jo sutinku su Viliaku. Žinau, kad kliudžiau Dragster ir, kad aš kaltas, bet visiems pasitaiko. Nu, kai dabar yra išaugęs pilotų meistriškumas, reikia griežtinti ir taisykles.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/5 19:51  Atnaujintas: 2006/10/5 19:52
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re: Alonsitas
Jei pastebejote, tai taisykles yra pakankamai grieztos, tik vat nesinorisi taikyti baudos, kur po reglamento punktu yra parasyta "2 kartas", nes ji veda tik i DQ. Tad reiketu tik pakoreguoti kas yra blogai arba netiksliai ir manau turetu buti gerai.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/10/5 19:57  Atnaujintas: 2006/10/5 19:57
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re: Alonsitas
Tai nebutina po "2 karto" skirti DQ.Galima reglamente pataisyti ar nurodyti, kad po tokiu antru kartu DQ is 1 ar 2 etapu, ir kad test driveris negali keisti diskvalifikuoto piloto.Tada kentes ne vien pilotas, bet ir komanda...Tada tikrai bus geriau, ir tai bus pamoka kitiems pilotams, kurie neatsargiai ir neapgalvotai daro kazkokius manevrus.
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/10/5 20:10  Atnaujintas: 2006/10/5 20:10
Pranešimų: -1
 Re: Alonsitas
Minimum ka reiktu padaryti tai isbraukti "palaukima". Ka vietoje jo taikyti ne taip ir svarbu, bet zinoma ne svelniau nei pravaziavima pro boksus. Siuo metu galiojanciu taisykliu sankcija nesukelia rimtesniu pasekmiu ir leidzia pilotams per daug rizikuoti. Net ivykus incidentui ir ismusus varzova (jam sekmingai grizus i trasa) prarasti gali labai nedaug, sekmes atveju galima apsieiti ir tik keliu s. praradimu. Pravaziavimo pro boksus bauda siuo atveju butu teisingesne.
Havbon
Parašyta: 2006/10/6 12:51  Atnaujintas: 2006/10/6 12:51
Pranešimų: -1
 Re: Alonsitas
Gal kasgalit imest replay gonkiu?
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/7 9:22  Atnaujintas: 2006/10/7 9:22
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re: Alonsitas
Viskas tako ftp.
Dragster
Parašyta: 2006/10/7 22:38  Atnaujintas: 2006/10/7 22:44
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re: Alonsitas
webas bbd,ant tavo toleravimo,negaliu toleruot:)) man kazka primena tokie zodziai,ar tik ne tepala mobil1.
o dark tu biski testuok nes jau vivec nepaveji o dar sugedus bandai ismust,geda turetu but:)
Havbon
Parašyta: 2006/10/8 10:31  Atnaujintas: 2006/10/8 10:31
Pranešimų: -1
 Re: Alonsitas
Dragster> kur irodymai kad dark nepaveja vivec juk jis buvo prieky kai jam sprogo variklis , o be to palyginus kiek testuoja dark ir vivec tai skiriasi kaip diena ir naktis tad del sito gali but ramus
Rytis
Parašyta: 2006/10/8 14:02  Atnaujintas: 2006/10/8 14:02
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re: Alonsitas
Dragster o tu testuoji ir vistiek nepavaziuoji taip kad ne tau kalbet
Dragster
Parašyta: 2006/10/10 21:09  Atnaujintas: 2006/10/10 21:09
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re: Alonsitas
as bent nesistengiu ismust varzovo uzpjoves motara:D
Dragster
Parašyta: 2006/10/10 22:14  Atnaujintas: 2006/10/10 22:14
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re: Alonsitas
siaip nors ir gaila, bet iseinu is jusu turnyro.dekui uz kartu praleista laika
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/6 16:40  Atnaujintas: 2007/3/6 16:40
Administratorius
Pranešimų: 137
 Turkija
Naudotume sita turkijos trasa:
Turkijos trasą galite parsisiųti čia
Nepamirškite ištrinti C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\LOG\HAT 2005RH_Istanbul.hat failo jeigu Jums užkrovus trasą bus kiauras asfaltas.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/6 16:41  Atnaujintas: 2007/3/6 16:41
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Austrija man nepatinka del to kad trasa 2002 metų, net neidėta 2003 modifikacija, todel as uz turkijos Beta trasa, nors kadaise Austrijos A1 ringas buvo mano megstamiausia trasa.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/6 16:45  Atnaujintas: 2007/3/6 16:45
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
as pa kol kas pasileiku prie A1
Vilis
Parašyta: 2007/3/6 17:07  Atnaujintas: 2007/3/6 17:07
Pranešimų: 142
 Re:
As paprasciausiai negaliu naudoti Turkijos beta versijos, nes ji pas mane stringa del kitokio grafinio programavimo ar biesas del ko...kaip ir aname cempe turesiu praleisti si etapa.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/6 17:24  Atnaujintas: 2007/3/6 17:24
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
o Nemeginai naudoti zemesnu nustatymu paciame zaidime? nes fps iskarto zymiai pakyla.
Karolis.
Parašyta: 2007/3/6 17:44  Atnaujintas: 2007/3/6 17:44
Pranešimų: -1
 Re:
As uz Austrija nes ta turkija man asmneiskai yra grynas sh..
Petkamvp(Mantas)
Parašyta: 2007/3/6 18:13  Atnaujintas: 2007/3/6 18:13
Pranešimų: -1
 Re:
as uz austrija, nes cia viena mano megstamiausiu trasu ir labai gaila kad si etapa isbrauke is f1 tvarkarascio..
kiesha
Parašyta: 2007/3/6 19:10  Atnaujintas: 2007/3/6 19:10
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
na seip turkija nepatink delto jog joje reiktu daug treniruotis o laiko tam kazi kiek neturiu, o reiktu jau ir pergale pasiimt, kiek gali nesisekt
O austrija kazinau .Susilaikau nuo balsavimo kaip bus taip
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/6 19:21  Atnaujintas: 2007/3/6 19:21
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
as prasukau viena rata toj turkijoj, tai ta trasa tokia kaip ir visos Tilkes trasos, man jos nepatinka, o Austrija tai Klasika
West99
Parašyta: 2007/3/6 19:44  Atnaujintas: 2007/3/6 19:44
Pranešimų: -1
 Re:
Na jei mane priims, tai as uz Turkija, nes Austrija pries 2 metus paskutini karta vaziavau...
Karolis.
Parašyta: 2007/3/6 22:04  Atnaujintas: 2007/3/6 22:04
Pranešimų: -1
 Re:
apklausa sako kad leksim austriojoj
Vytas
Parašyta: 2007/3/6 22:17  Atnaujintas: 2007/3/6 22:17
Pranešimų: 75
 Re:
Jo Turkija nepatinka man, ten per dauk platu
Vilis
Parašyta: 2007/3/6 22:20  Atnaujintas: 2007/3/6 22:20
Pranešimų: 142
 Re:
Webai, bandziau mazinti iki protingo lygio, bet tokia nuojauta, kad is principo kazkas netinka ar kitaip padaryta trasa nei standartines RH.
Seip ar taip man neimanoma joje normaliai lenktyniauti, nes isvarva akys po 2 ratu...
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/7 10:03  Atnaujintas: 2007/3/7 10:03
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
tas tiesa, kad trasa kazkokia keista, ir sunku net posukius matyt labai tamsu ten, bet lauksim ka tu Web nuspresi
Karolis.
Parašyta: 2007/3/7 10:24  Atnaujintas: 2007/3/7 14:07
Pranešimų: -1
 re
AnGeL
Parašyta: 2007/3/7 15:12  Atnaujintas: 2007/3/7 15:12
Pranešimų: -1
 Re:
tai kaip tik bus idomesnes lenktynes, turetu buti daugiua lenkymu nes plaTI trasa as uz turkija
Latasf1
Parašyta: 2007/3/7 15:47  Atnaujintas: 2007/3/7 15:47
Pranešimų: 1
 Re:
Na 2005 tvarkarasty buvo Turkijos trasa o ne A1 tad...
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/7 17:27  Atnaujintas: 2007/3/7 17:27
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
As irgi sios nuomones laikausi, bet kad ten ta turkijos trasa labai jau beta versijos. Pralekus rf turkijos trasa ir f1c nepasakysi kad ta turkija ant f1c i tema biski posukiai kai kurie is viso netokie. Linkstu prie Austrijos, bet dar galutinai nepasiduodu.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/7 20:24  Atnaujintas: 2007/3/7 20:24
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
Web nejaugi reikes i namus atvaziuot kad ikalbeciau kad A1 lektume? Zinau kur gyveni
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/7 21:34  Atnaujintas: 2007/3/7 21:34
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Velniava, nu bent tau proga bus prie juros atvaziuoti is kito miesto galo
PauliusF1
Parašyta: 2007/3/8 10:36  Atnaujintas: 2007/3/8 10:36
Pranešimų: -1
 o
galetumet greiciau pranesti kokia trasa vaziousim nes db nei tos nei tos trefkintis normaliai negaliu nes nzn kuri bus trasa
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/8 12:22  Atnaujintas: 2007/3/8 12:22
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
Manau ir Web jau linksta prie Austrijos, nes juk viska pasako tai kad turkija yra BETA versijos ir ten vaziuot manau yra netikslinga
Karolis.
Parašyta: 2007/3/8 12:26  Atnaujintas: 2007/3/8 12:26
Pranešimų: -1
 re
Webai greiciau priimk galutiny sprndima ir pradedam trefkintis
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/8 14:43  Atnaujintas: 2007/3/8 14:43
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
A1 ring, Austrija.
Taip jau prabalsave esat, bei A lygos lyderiai Kiesha ir Katonas taip nusprende, tai neturiu ka daugiau pasatyti uz turkija, nebent kreivus turikojos posukius neatitinkancius realybes bei nesamoningus pitus.
kiesha
Parašyta: 2007/3/8 15:06  Atnaujintas: 2007/3/8 17:50
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Nu va kaip gerai gavos, daug maz visi patenkinti.Tik vienas dalykas blogai jog austrijoj beweik visi posukia i desine
Katonas webster and kiesha rulez!
Mes su katonu lenktynininku asociacijos direktoriai
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/8 18:30  Atnaujintas: 2007/3/8 18:30
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
Kiesha cia gerai sugalvojai siaip austrijoj esu mazai ratu prasukes, bet trasa tikrai ispudinga, labai dideli auksio skirtumai, ir siaip tokia OLD SCHOOL trasike
Latasf1
Parašyta: 2007/3/8 18:33  Atnaujintas: 2007/3/8 18:33
Pranešimų: 1
 Re:
a kokia austrija naudosim kitas klausimas.
Ta kur season data/circuits ir prirase 2005RH gdb faile ar ta RH "Turkiska Austrija"
kiesha
Parašyta: 2007/3/8 18:39  Atnaujintas: 2007/3/8 18:39
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
va va man ir idomu tai kaip cia bus?
West99
Parašyta: 2007/3/8 18:57  Atnaujintas: 2007/3/8 18:57
Pranešimų: -1
 Re:
o gali gal kas naujokui pasakyt, koks orientacinis laikas austrijoj?
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/8 19:31  Atnaujintas: 2007/3/8 19:31
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
turkiska austrija naudosim. Laikai mazdaug turi buti greitesni pora sek negu 1:10
ainars
Parašyta: 2007/3/8 21:45  Atnaujintas: 2007/3/8 21:45
Pranešimų: -1
 Re:
wau pasirodo austrijoj esu konkurencingas
West99
Parašyta: 2007/3/8 22:25  Atnaujintas: 2007/3/8 22:25
Pranešimų: -1
 Re:
pasirodo as irgi bet jei visi bus konkurencingi, tai reiskia as toks nebebusiu
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/9 8:32  Atnaujintas: 2007/3/9 8:32
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
nebandziau dar ,bet kiek pamenu tai dark ar 1:06 darydavo o gal kiek ir greiciau
ainars
Parašyta: 2007/3/9 12:06  Atnaujintas: 2007/3/9 12:06
Pranešimų: -1
 Re:
o gal ir nelabai konkurencingas.. jei kazkas 1:06 waro
Karolis.
Parašyta: 2007/3/9 13:36  Atnaujintas: 2007/3/9 13:36
Pranešimų: -1
 Re:
pralekaiu su 2002 formule be steering tai 1:07 tai bijau sumeluot bet lyderiai lips i 1:05
Petkamvp(Mantas)
Parašyta: 2007/3/9 13:42  Atnaujintas: 2007/3/9 13:42
Pranešimų: -1
 Re:
jei ta turkiska austrija bus, tai ten man is dangaus formules krenta ir su boxais nesamone, ir wrong way raso
PauliusF1
Parašyta: 2007/3/9 13:47  Atnaujintas: 2007/3/9 13:47
Pranešimų: -1
 d
man tas pats kas ir petkai
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/9 15:16  Atnaujintas: 2007/3/9 15:29
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
reikia norm trasa imest, pas mane ir tas buvo tai is under trasa buvau gaves ir viskas susitvarke, dabar nei pats nzn kaip po turkijos imetimo man ta austrija beveiks
EDIT: jau ir pas mame tas pats, kas duos gera trasa?
Adomas
Parašyta: 2007/3/9 16:43  Atnaujintas: 2007/3/9 16:43
Pranešimų: 190
 Austrija
Gaila Kad Austrijos neliko tikram f1 kalendoriui,nenormalus auksciu skirtumai ir siaip nuostabi trasa, viena sauniausiu mano, tad bus smagu pavazinet sioj trasoj
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/9 18:18  Atnaujintas: 2007/3/9 18:18
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
HAT failus istrinkit ir problemu nebus.
West99
Parašyta: 2007/3/9 18:22  Atnaujintas: 2007/3/9 18:22
Pranešimų: -1
 Re:
O is kur ta turkiska austrija gaut, ar ji su trackpack turi buti?
Petkamvp(Mantas)
Parašyta: 2007/3/9 18:51  Atnaujintas: 2007/3/9 18:57
Pranešimų: -1
 Re:
yra track pack, tik as tu HAT nerandu..
o radau istanbul.hat tik siuos, nu trinu ziuresiu kas bus
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/10 10:16  Atnaujintas: 2007/3/10 10:16
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Jeigu kas istryne A1-ringa ir reikia back up, tai

Turkijos (A1 ring) trasą galite parsisiųti čia
kiesha
Parašyta: 2007/3/10 10:57  Atnaujintas: 2007/3/10 10:57
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
nu taip ir neaisq ka ten padaryt reik.Viena tik stambul.hat radau ta ir istryniau bet vistiek sikna gaunas
Gal kas turit patarimu?
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/10 11:04  Atnaujintas: 2007/3/10 11:04
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Permesk trasa, istrindamas sena turkija ir vel nauja isimesk svarei bei istrink visus hat failus C:\Program Files\EA SPORTS\F1 Challenge 99-02\LOG\HAT papkej.
kiesha
Parašyta: 2007/3/10 11:58  Atnaujintas: 2007/3/10 11:58
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
tai iskart reikejo taip sakyt
Petkamvp(Mantas)
Parašyta: 2007/3/10 12:04  Atnaujintas: 2007/3/10 14:02
Pranešimų: -1
 Re:
jo viskas gerai meginu is 7s islipt
kiesha
Parašyta: 2007/3/10 22:03  Atnaujintas: 2007/3/10 22:03
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Na kitiem aisq o man vistiek nesigauna,apipisyneja mane.imeskit kas nauja linka pabandysiu parsisiust bu tas man nebeveikia
Kaip visalaik kazko nepadarau ,ir ieskau kaltu , pet pats zinau jog kazko nedadarau
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2007/3/10 22:15  Atnaujintas: 2007/3/10 22:15
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
as ir pavargau bet man gavosi.
1 zingsnis. istryniau visus HAT failus
2 zingsnis. istryniau turkijos folderyje esancius failus
3zingsnis. sumeciau Webo duotus failus i turkey foldery. pajungiau game ir veike

pries tai kitaip makalavau tai formule is dangaus krisdavo
Petkamvp(Mantas)
Parašyta: 2007/3/11 10:17  Atnaujintas: 2007/3/11 10:17
Pranešimų: -1
 Re:
sitas linkas paprastai neveikia, as tai dariau su desiniu mygtuku tada "irasyti saistoma objekta kaip", o angliskai turbut butu "save target as" ar pan.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/3/11 13:03  Atnaujintas: 2007/3/11 13:03
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
o man viskas ir visada veikia. nors ir Petkos budas geras.
Agas_GT(Rimantas)
Parašyta: 2007/3/11 19:09  Atnaujintas: 2007/3/11 19:10
Pranešimų: -1
 Re:
Austrija tai Austrija
Einu parsitempt is webo duoto linko... ziuresim kas gausis
kiesha
Parašyta: 2007/3/11 19:59  Atnaujintas: 2007/3/11 19:59
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
pasinaudojiau petkos patarimu ir prsisiunciau trasa.Tai jokiu bedu nebuvo irasant, reikejo tik trasa atsisiust normale
West99
Parašyta: 2007/3/11 20:40  Atnaujintas: 2007/3/11 20:40
Pranešimų: -1
 Re:
Kaip paaiskejo, ten paprasciausiai 2002 metu trasa
AnGeL
Parašyta: 2007/3/11 23:27  Atnaujintas: 2007/3/11 23:27
Pranešimų: -1
 Re:
man tas linkas isvis neveikia, kai bandau petkos budu raso kad siuncia nezinoma faila
Petkamvp(Mantas)
Parašyta: 2007/3/12 9:08  Atnaujintas: 2007/3/12 9:08
Pranešimų: -1
 Re:
ten raso nezinomas failo dydis, o ne nezinomas failas
Ervinas
Parašyta: 2007/3/12 14:37  Atnaujintas: 2007/3/12 14:37
Pranešimų: -1
 Re:
as turiu gera trasa pilna turkijos


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai