Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
17 nariai prisijungę (2 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 17

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
F1 naujienos : Oficialūs B lygos rezultatai
Parašė Schumi07™ (Arnas) 2006/10/9 18:30:00 (1616 k. skaityta)



Lenktynės be didesnių incidentų bei kitų įvikių.



Šį savaitgalį B lygos lenktynės vyko gana nuobodžiai, veiksmo šioje naujojoje Bahreino trasoje buvo užfiksuota labai mažai. Staigmeną pateikė tik McLaren pilotas Arkayd, kuris neseniai debiutavęs sugebėjo jau įsirašyti į savo sąskaitą pirmąją pergalę. Ir tikrai turi realius šansus patekti į pačią stipriausią lygą f1.puslapiai.lt turnyre. Antras liko jau antrose lenktynėse iš eilės Ferrari pilotas Pauliuxxx, kuris ir Malaizijos GP metu sugebėjo taip pat finišuoti antroje vietoje. Paskutinis podiumo laiptelis atiteko pirmajam Minardi ekipos pilotui Petronui, kuris praėjusiose Malaizijos GP lenktynėse sugebėjo nugalėti.

1 Serveris:

Į pirmąjį serverį susirinko septyni pilotai. Kvalifikacija nepasižymėjo savo išskirtinumu, tik Markko pradėdamas savo greitą ratą sudegina Toyotos variklį... Pilotai ruošiasi lenktynes, kurios nusimato labai karštos ir kovingos. Toyotos mechanikai puikiai susitvarko su savo darbu ir išleidžia Markko užimti starto vietą.

Užsidega pirmasis šviesoforas... Antrasis... ir staiga lenktynių maršalai pastebi mosikuojantį Sauber pilotą Semą. Jis turi bėdų su bolidu... Visi pilotai vėl apvažiuoja vieną lėtą ratą ir pasiruošia startui. Visi šviesoforo signalai jau dega ir staiga jiems užgesus iš pirmoje vietoje stovinčio SuperHP Renault bolido pradeda veržtis juodi dūmai... Renault pilotas sėdi dūmuose ir akimis palydi tolstančius buvusių konkurentų bolidus. Į pirmąjį posūkį pilotai suvažiuoja gražiai ir jau kituose posūkiuose prasideda kovos dėl aukštesnių pozicijų.

Arkayd pirmas, Petronas važiuoja šiek tiek atsilikęs, Semas bando kovoti su Red Bull pilotu Keru, o Schumis smarkiai atakuoja Markko. Schumis geriau išvažiuoja iš greito posūkio ir turi galimybę atakuoti Toyota. Markko stabdo anksčiau, tačiau Ferrari pilotas stabdo vėliau ir Markko nenorėdamas jo praleisti staigiu judesiu į dešinę užblokuoja vidinę trasos dalį ir gauna smūgį nuo vėliau stabdžiusio Schumio. Į paskutinį trasos posūkį pirmas atvažiuoja Keras, antras Semas, o už jo bolido galo seka Schumis. Keras neideliai įvažiuoja į posūkį ir Semas tiesiojoje „lenda" į vakuminį maišą, o Schumis naudojasi Semo suteiktomis paslaugomis ir turėdamas didelį greitį tiesiojoje susilygina su Semu, o šis su Keru. Visi trys pilotai į pirmą posūkį atvažiuoja šalia vienas kito. Iš šio posūkio pirmas išvažiuoja Semas, o Schumis su Keru išlenda šalia ir Schumis kitame posūkyje baigia savoilgai užsitęsusį lenkimą.

Toliau Semas kovoja su Petronu aplenkdami vienas kitą. Po kelių ratų Semas įgauna nedidelią persvarą ir atitolsta nuo Petrono. Toliau įvikiai klostėsi labai paprastai, visi pilotai važiavo procesines lenktynes. Tačiau intriga vyksta dėl ketvirtosios pozicijos serveryje. Neseniai iš techninio aptarnavimo zonos išvaževęs Schumis nuo Markko atsilieka tik 5 sekundes, o iki lenktynių pabaigos lieka tik 6 ratai. Schumis mažina skirtumą ir likus vienam ratui šis skirtumas virsta apie pusantros sekundės. Visos viltys dėl ketvirtosios pozicijos palaidotos, tačiau priešpaskutiniame posūkyje Ferrari pilotas išvysta dūmų debesį ir apžiūrėti Bahreino trasos apylinkių išvykusį Markko... atrodo, kad vis dėl to Toyota nepilnai paruošė bolidą lenktynėms, nes užkaito stabdžiai. Taigi be jokios konkurencijos pirmas finišuoja Arkayd, antras Petronas, trečioji vieta atitenka Semui.

Straipsnio autorius Schumis

2 Serveris:

2 serveris nepasižymėjo daugybe kovos akimirkų, nei kokių kitų incidentu virtine dėl mažo dalyvių kieko, skirtingo jų pajėgumo, vienodos taktikos bei mažo treniruočių kieko ar neprisitaikymo prie naujų technikos naujovių. Viskas nuo pat finišo iki lenktynių pabaigos vyko gana procesiškai ir nuobodžiai. Iš pole pozicijos startavęs Ferrari pilotas Pauliuxxx pramiegojo startą ir prarado dvi pozicijas puikiai startavusiems Dzukubriedžiui bei Latuif1. Tačiau pastarasis McLaren pilotas, startavęs išantros vietos atvirkščiai nei Pauliuxxx, startavo per anksti ir gavo FALS START baudą, kuria turėjo atlikti boksuose ir sugaišti daug brangaus laiko. Dzukubriedis taip pat pajudėjo iš savo trečiosios startinės vietos per anksti, suklaidintas staigaus Lato manevro, tačiau išvengė baudos ir puikiai startavęs pakilo į antrą vietą. Toliau stovėję pilotai, Chester bei Kaukas finišavo švariai atitinkamai iš 4 bei 5 vietos ir savo pozicijų nei pablogino nei pagerino. RedBull pilotas Keras net nepajudėjo į startą dėl kažkokių problemų ir pasitraukė iš lenktynių. Pirmuose posūkiuose užvirė arši kova tarp trijų lyderių – Latof1, Dzukubriedžio ir Pauliuxxx. Viename iš posūkių po FALS STARO į pirmąją poziciją pakilęs Latas nesugebėjo laiku stabdyti ir išlėkė už idealios trajektorijos, tačiau tuoj stengdamasis grįžti į trasą kliudė Dzukubriedį, kuris po smūgio šiek tiek atleido akseleratorių ir nukrito į trečią vietą užleisdamas savo poziciją Pauliuxxx. Po pirmo rato Latas apsilankė boksuose atlikti baudą ir iš pirmos vietos nusmuko į pačią rikiuotės uodegą. Toliau jau vyko nuobodus važiavimai. Pauliuxxx kiekviename rate nuo 2 vietoje važiavusio Dzukubriedžio tolo po 1 sekundę į ratą. Už Dzuko važiavę Chester bei Kaukas minimaliai kovojo ir po keleto ratų Chester prarado poziciją Kaukui ir nukrito į 4 vietą. Gale važiavęs po baudos Latas sparčiai artėjo prie Chester ir lenktynėms einat į pabaigą sugebėjo jį aplenkti bei pakilti į 4 vietą.

Pirmas kaip ir buvo tikėtasi, neturėjęs jokių problemų ir puikiai važiavęs finišavo Ferrari antrasis pilotas Pauliuxxx. Antras savo mėgiamiausioje trasoje finišavo Minardi antrasis pilotas Dzukubriedis, trečias liko Williams pilotas Kaukas, ketvirtas su naujai bolide įtaisytu vairu finišavo antrasis McLaren pilotas Latasf1, kuris drąsiai galėjo kovoti dėl 2 vietos, tačiau turbūt mažas laiko kiekis apsiprantant prie naujo vairo sutrukdė pasiekti gerą rezultatą. Labai visus nustebino prastu savo pasirodymu vienas iš lyderių, Sauber pilotas Chester. Anot jo, toks prastas pasirodymas dėl mažo kiekio treniruočių ir pilnai neparuošto bolido. Gan idomus faktoriu, kad RedBull pilotas Keras sugebėjo atsistoti į startinę eilę 2 serveryje, bei apvažiuoti keletą ratų 1 serveryje. Du viename...
Sekantis B lygos etapas vyks po dviejų savaičių puikioje ir siauroje trasoje – San Marine (Imoloje).

Straipsnio autorius Dzukubriedis


Lektynių rezultatai:


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 

9. 
10. 
11. 
12. 
Pilotas
Arkayd
Pauliuxxx
Petronas
Dzukubriedis
Semuelis
Kaukas
Schumis
Latasf1
Chester
Markko
Keras
SuperHP
Komanda
McLaren
Ferrari
Minardi
Minardi
Sauber
Williams
Ferrari
McLaren
Sauber
Toyota
RedBullRacing
Renault
Laikas
0:42:53.903
+0:05.824
+0:32.471
+0:33.883
+0:40.675
+0:43.726
+0:50.708
+0:51.202
+0:56.294
+0:59.658
Nefinišavo
Variklio gedimas starto metu
 


Baudos:

LatasF1: Už pirmame rate neatsargų grįžimą į trasą įspėjamas.

Kiti incidentai:

Schumis ir Markko: Lenktyninis incidentas, kai Ferrari pilotas turėjo greičio persvarą, kurios neįvertinęs Toyota pilotas staigiu judesiu uždarė vidinę posūkio dalį ir gavo smūgį nuo į šį veiksmą nesureagavusio Ferrari piloto.

Greičiausi lenktynių ratai:

1.Arkayd(McLaren) - 1.29:775 27 ratas
2.Pauliuxxx(Ferrari) - 1.30:247 13 ratas
3.Semuelis(Sauber) - 1.30:482 18 ratas
4.Latasf1(McLaren) - 1.30:503 27 ratas
5.Petronas(Minardi) - 1.30:806 12 ratas
6.Schumis(Ferrari) – 1.30:814 10 ratas
7.Kaukas(Williams) - 1.30:879 28 ratas
8.Dzukubriedis(Minardi) - 1.31:011 12 ratas
9.Chester(Sauber) - 1.31:463 25 ratas
10.Markko(Toyota) - 1.31:530 14 ratas
11.Keras(RedBull) – 1.32:334 8 ratas
12.SuperHP(Renault) – neįveikė nei vieno rato dėl bolido gedimo


Beveik visi pilotai naudojo 1 planinį sustojimą, tik 2 sustojimų taktiką pasirinko Semuelis ir Schumis. Nė karto boksuose nesilanko Keras bei SuperHP. Greičiausias Bahreino ratas priklauso Arkayd.

Siūlome parsisiųsti puikų klipą, kurį sukūrė Latasf1

Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/10/9 18:42  Atnaujintas: 2006/10/9 18:42
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re: Bahreinas
Nu nebogas aprasymas lenktyniu, tik matau ziauriai nepasiseke SuperHP
Na, bandysiu ir as lekti San Marine, ziuresiu ar nepraradau savo kovingumo
Petronas
Parašyta: 2006/10/9 18:48  Atnaujintas: 2006/10/9 18:48
Pranešimų: -1
 Bahreinas
nu bet as tai letas kaip pedas...vel greiciausias ratas kazkur gale...
Kitose lenktynes reikes kovot bent del 1-3 tasku
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2006/10/9 20:21  Atnaujintas: 2006/10/9 20:21
Pranešimų: -1
 Re:
Arkayd sweikinu tave ir visa McLaren komanda su pergale vis del to tikejausi kad pirma pergale ishkovs a lygos pilotai :) taciau b lygoje irgi McLaren valdo!
Latasf1
Parašyta: 2006/10/9 20:45  Atnaujintas: 2006/10/9 20:45
Pranešimų: 1
 Re:
Ech jei ne tas fals start...
Bet vistiek komandoj nuotaika po tokio puikaus Arkayd pasirodymo.O seip zutbut bandysiu atsigriebt imoloj
kiesha
Parašyta: 2006/10/9 21:01  Atnaujintas: 2006/10/9 21:01
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Su chesteriu reik kazka daryt,nes antrose lenktynes pasirodo gan prastai.Reiktu susiimt
SuperHP
Parašyta: 2006/10/9 21:28  Atnaujintas: 2006/10/9 21:28
Pranešimų: 0
 Re:
Kiek jus darot Imoloi?
Petronas
Parašyta: 2006/10/9 21:29  Atnaujintas: 2006/10/9 21:29
Pranešimų: -1
 Re:
kiesha> gal ne ten paziurejai,ten gi greiciausi ratai ;)
gal chesteris visai neblogai pasirode...
Chester
Parašyta: 2006/10/9 23:38  Atnaujintas: 2006/10/9 23:38
Pranešimų: -1
 Re:
Atwirai pasakius esu sokiruotas sawo pasirodymo. Apzwalgoje isiwelus klaida, ten kur rasoma, jog as ne daug trenirawausi Tas tikrai ne tiesa, na nebent jums 300 ratu atrodo nedaug Net sunku surast priezastis tokio prasto pasirodymo... Weikiausiai wisiskai prasowiau bolido regulaiwime, jautesi, jog galiniai ratai nenori prasisukti, be to stabdydawau daug anksciau nei wisi kiti, tas puikiai atsispindejo, kai mane du kartus aplenke kaip stowinti. Antra, pasirinkau per didelius ausinimus. Atsizwelgdamas i tai, kad niekaip nesugebedawau baigti lenktyniu per testus, wariklio ausinima parinkui 7, o apskuku palikau tik 18600. Tai nuleme itin nekonkurencinga greiti tiesiosiose. Beje esu nustebes, kad pamateme tik wiena wariklio gedima. Prisipazinsiu, jog wisa laika tikejausi, jog kazkas tures del to problemu, taciau taip neatsitiko... Kaip sakiau as pats gedau ir gedau per testus. Matydamas sawo bewiltiska greiti i pagalba pirma karta istorijoje pasitelkiau wieno pito taktika. Aisku ne ji kalta del mano prasto pasirodymo, abejoju ar 2 pitais buciau pasiekes kazka daugiau

Labai atsiprasau wisos Sauber komandos uz si nesusipratima iwykusi 7dieny. Gal ir keista, bet is dalies toki rezultata galejo itakoti ir Suzukos nesamone.. Dar iki siol jauciuosi kaip ne sawas ne wien prie wairo. Jauciuosi kone suzlugdytas moraliskai.

Malaizijoj klydau ir klydau, pakwrowiau ne ta setupa, bet parweziau 4 taskus, Bahreine ne karto rimciau nesuklydes likau be nieko... Tikras paradoksas Nors ir nemegstu San Marino, bet, patikekit manim, turiu del ko stengtis ten reabilituotis. Zesim kas gausis...
Latasf1
Parašyta: 2006/10/10 10:24  Atnaujintas: 2006/10/10 10:24
Pranešimų: 1
 Re:
Atrodo san marine bus daug siekianciu revanso
Benediktas
Parašyta: 2006/10/10 10:32  Atnaujintas: 2006/10/10 10:32
Pranešimų: 179
 Re:
sis sezons renault komandai nej a lygoj skaldziai ejna nej b lygoj
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/10/10 16:27  Atnaujintas: 2006/10/10 16:27
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Morrison >>> dar viskas pries akis
Chester >>> pilotas prasukes 300 ratu testu, turejo skristi trasa, o nesivilkti kaip vezlys.Tavo visi testai tada nebuvo niekam naudingi.Nei tau paciam nei komandai!
Chester
Parašyta: 2006/10/10 17:10  Atnaujintas: 2006/10/10 17:10
Pranešimų: -1
 Re:
Brylius>>> wisiskai sutinku Sunku paaiskinti kas atsitiko
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/10/10 20:23  Atnaujintas: 2006/10/10 20:23
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
brylius>> nevaryk pamokslu zmogui, o geriau pamokyk kai kuriu reguliavimo paslapciu, tada ir skris trasa
Vytas
Parašyta: 2006/10/10 20:37  Atnaujintas: 2006/10/10 20:37
Pranešimų: 75
 Re:
Laukiu San marino, nereali ten trasa , man patinka, nes ten itin agresyviai reikia važiuoti ant kerbų ir menkiausia klaida gali kainuoti labai dauk . Jei starte niekas neišmus turėčiau keletą taškų atvežti
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/10 21:04  Atnaujintas: 2006/10/10 21:04
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Abejoju ar tas San marinas bus.
kiesha
Parašyta: 2006/10/10 21:14  Atnaujintas: 2006/10/10 21:14
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Kap suprast?
Rytis
Parašyta: 2006/10/10 21:26  Atnaujintas: 2006/10/10 21:26
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Webster>> negasding kaip tai nebus imolos ?
Vilis
Parašyta: 2006/10/10 21:42  Atnaujintas: 2006/10/10 21:42
Pranešimų: 142
 Re:
Itariu, kad servo neturesim...
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/10/10 21:48  Atnaujintas: 2006/10/10 21:48
Veteranas
Pranešimų: 1246
 Re:
jau dragsteris bus padares sprendima...
dzukubriedis
Parašyta: 2006/10/10 22:00  Atnaujintas: 2006/10/10 22:17
Moderatorius
Pranešimų: 3
 Re:
Ne velnio nesuprantu, kur teisejas ziurejo kai ieskojo baudu... Keras per du servus spejo pereit, o teisejam tai ne velnio nerupi... Kas per velnias cia dedas???
O apie filmuka tai mazai veiksmo buvo, 1 servetik vyko artimesne kova, o siaip nuobodzios lenktynes Ta muzika teko pritildyt, mane tokia nervina Blogas sprendimas tokia muzika det
Rytis
Parašyta: 2006/10/10 22:06  Atnaujintas: 2006/10/10 22:12
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Jo fosbis pasisalina... Bet Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau irgi su savo rst kankino kitus ir sushiko kitiems gonkes , o dbr jau tepa slide... Shame on you fosbimenai...

O geriausia taj kad jo argumentas kodel neturetu gaut baudos uz blokavima, kai reglamente viskas aiskiai apibrezta yra: nes mane ismuse vytas praradau apie 10s ...
Dragster
Parašyta: 2006/10/10 22:22  Atnaujintas: 2006/10/10 22:22
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
siaip rst naudojom tikrai ne del to kad tureciau naudos as vienas o del bendros tvarkos kad nebutu pasaliniu veiksniu itakojanciu varzybas,o jei kam nusprogo motoras (dark) tai ausinimas didesnis pasidaro:) visiems salygos vienodos buvo.
Petronas
Parašyta: 2006/10/10 22:22  Atnaujintas: 2006/10/10 22:22
Pranešimų: -1
 Re:
biski dar bauda markuj reikejo det,arba bent jau ispejima uz tai kad atsilikdavo apie 1s nuo manes,prisivijes pastumdavo taip kad pranasums mazedavo iki 0.3 s...taip daryt negalima
Rytis
Parašyta: 2006/10/10 22:26  Atnaujintas: 2006/10/10 22:26
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Dragster>> ausinimas pvz bahreine buvo 5 ir kai nusprogo temp buvo 114 taip kad...
kiesha
Parašyta: 2006/10/10 22:32  Atnaujintas: 2006/10/10 22:32
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Tai blogiausiu atwejiu per du.
Bet gal fosbis ateis i prota vis delto.Negi tiek daug pykcio turi.
Dragster
Parašyta: 2006/10/11 0:12  Atnaujintas: 2006/10/11 0:12
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
o del baudos dark is dalies sutinku, bet ziurint kaip pazesi bendra situacija, as padarau bloka ramstui praranda max 0.5s ir lekia ant siknos, lekiam toliau as, ramstas, vytas. vytas iskala mane as prarandu pozicija ramstui ir dar 10s laiko. po race uz ta 0.5s gaunu dar papildomai 15s baudos, o vytas gauna ispejima:)))kur logika?? po baudos skyrimo webui skype sakiau ,kad nesutinku su bauda, paskui komentare tai jis tipo nemato.sudejo rezultatus tipo nieks apeliaciju nedave,pareiske oficialaus rasto reik teisejui, o ka pasakai tiesiogiai nieko nereiskia:) dar paskui paraso savo komentara,po kurio ir kilo klausimas ar verta isvis toliau dalyvaut, kad jis negali duot baudos servo kurejui,nelieciamas:))) as kaip ir kitas pilotas galiu nesutikt su bauda.paprasciausiai isikabina i savo sushikta reglamenta ir nieko daugiau matyt nenori.
Vytas
Parašyta: 2006/10/11 9:23  Atnaujintas: 2006/10/11 9:23
Pranešimų: 75
 Re:
Tai čia reglamentas netobulas, tiesiog jį reikia šiek tiek pakoreguoti ir tiek pvzd, kai išmuši ką nors pravažiavimo pro boksus baudą atlikti ar, tai laiko pridėti po lenktynių...
Webmaster elgėsi pagal reglamentą jis nieko negalėjo padaryti.
Dragster
Parašyta: 2006/10/11 9:44  Atnaujintas: 2006/10/11 9:44
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
tai tegul ir toliau nieko nedaro laikosi isikabines .sekmes
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/10/11 12:39  Atnaujintas: 2006/10/11 12:41
Pranešimų: -1
 Re:
Gal tiesiog serverio kurejui leisti startuoti 30 sek. pries uzgestant sviesaforams, ar po lenktyniu -30s. duoti, arba + 5 taskus po kiekvieno etapo. Arba is karto nugaletuju paskelbti ir nebebus jokiu problemu del servo. O mes juk nieko neprarasime, juk cia esame del kovos, o ne del tasku ar dar ko nors. Na paskelbkim ta dragsteri cempionu ir visos problemos issispres.
Rytis
Parašyta: 2006/10/11 13:08  Atnaujintas: 2006/10/11 13:08
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Taj n.x to reglamento jei bet kada gali duot bauda is lempos po siu ivykiu pamatem kad reglamentas labai netobulas ir ji reik tobulinti taip kad geriau prisijunk ir duok pasiulymu reglamento tobulinimui
AnGeL
Parašyta: 2006/10/11 15:05  Atnaujintas: 2006/10/11 15:05
Pranešimų: -1
 Re:
b lygos rezultatai tapo a lygos gincais
Vilis
Parašyta: 2006/10/11 16:52  Atnaujintas: 2006/10/11 16:52
Pranešimų: 142
 Re:
Mumm >> esme ne tame, Dragsteris ir dalyvauja cia del kovos. Jis tik nori pasakyti, kad baudos buvo visiskai neadekvacios prasizengimams.Pvz as nesuprantu paskirtos baudos Dragui uz blokavima, kai tuo tarpu mane apsuke pilotai arba nieko negavo, arba gavo ispejimus...na ir ka?ir leks jie toliau kaip akis isdege, o po Drago blokavimu niekas nenukentejo, skirtingai nuo apsukimo trasoje.Kur cia logika?
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/10/11 18:32  Atnaujintas: 2006/10/11 18:34
Pranešimų: -1
 Re:
Gal siek tiek ir per grieztai pasisakiau, nes tik dabar perziurejau tuos vaizdo irasus. Del epizodo su Webster ir Viliaku tai klausimu nekyla - Dragster kaltas. Manau jis ir pats su tuom sutinka, o va su Ramstu tai as asmeniskai irgi nesupratau kodel tas epizodas ten paminetas. Mano poziuriu ten legalus manevras, Dragster viena karta keite trajektorija.
Blogiausias dalykas reglamento nesilaikymas, kai teisejas skiria baudas ne pagal reglamenta. Pvz. reglamente uz varzovo ismusima is trasos, jei po to jis praleidziamas nera numatyta jokiu sankciju, bet kazkodel skiriami ispejimai. Be to nera isaiskinimo kokias pasekmes tie ispejimai uztraukia. Dragster juk kelis ispejimus turejo. Kiek gali tureti ispejimu taip pat neparasyta. O jei neparasyta tai gincas turetu buti sprendziamas kaltinamos salies naudai. Va taip, reikia arba taisyti reglamenta arba pradeti jo laikytis.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/11 18:48  Atnaujintas: 2006/10/11 18:48
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
+15 sek sek jam buvo paskirta uz abejus blokavimo manevrus atitinkamai Viliako ir Ramsto, nors pagal rglamenta jau kita bauda reikejo skirti.
"O jei neparasyta tai gincas turetu buti sprendziamas kaltinamos salies naudai." drystu papriestarauti siai interpratacijai, kadangi reglamente yra 1.6.2 punktas, kuris tikrai nera kaltinamosios salies naudai.
Dabar kai pasiziuri situacija pasikeite, kai buvo nagrinejami tie incidentai visi tylejo, o dabar kai serverio jau nebera vis sukruto.
Ramstas (Tomas)
Parašyta: 2006/10/11 19:15  Atnaujintas: 2006/10/11 19:15
Pranešimų: 9
 Re:
tu matei, kaip viskas pakrypo negerai, bet ne tragedija juk, varysim kaip b lygoj dvejuose servuose....(jei ir tokie bus)
Dragster
Parašyta: 2006/10/11 21:12  Atnaujintas: 2006/10/11 21:12
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
webas cia ne del baudos dar viskas o del tavo poziurio.paprasciausiai tai nusispjaut tau ka sakai ,tau tipo reik rastus notaro patvirtintus reik siust.
Havbon
Parašyta: 2006/10/11 21:36  Atnaujintas: 2006/10/11 21:36
Pranešimų: -1
 Re:
as tai nesuprantu kodel web tu tiek wargsti prie tu baudu skyrimo, negi negali rast savanoriu saziningu kurie imtusi sito darbo...ir tada nekiltu tokiu nesutarimu...
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/12 7:30  Atnaujintas: 2006/10/12 7:30
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Tai kad as savo poziurio vertinant baudas neturiu, elgiuosi pagal musu baudziamaji kodeksa. Vat kai ne viskas pagal ji vykdoma - tai ir prasideda tokios nesamones. Gal kita karta pries mane kaltinant nedekvaciais sprendimais pasiziuresite i reglamenta ir pasiulysit ji keisti?
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/10/12 7:42  Atnaujintas: 2006/10/12 7:42
Pranešimų: -1
 Re:
O del apeliacijos pateikimo tai Webas 100 procentu teisus. Dragster - skaityk reglamenta.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/10/12 9:14  Atnaujintas: 2006/10/12 9:14
Administratorius
Pranešimų: 400
 Re:
Cia sitam gince, praejo vadovaut principai, o ne protas.Kas buvo tas buvo, gal suklydo Webster, gal ne.Mano nuomone, truputi per grieztai buvo nubaustas Dragster, o kurie turejo but tikrai nubausti uz apsukimus ir t.t nebuvo nubausti.
Reikia viska pamirst, koreguoti reglamenta, ir siulyciau visiems pilotams susimastyt apie korektiskuma trasoje ir nevaziuoti kaip nubludusiems.
Jau laikas viska pamirst, reikia vaziuot toliau.
Dragster >>> siulau tau lekt toliau ir irodyti ka sugebi, o ne verkti cia del kazkokios baudos...
Dragster
Parašyta: 2006/10/12 9:27  Atnaujintas: 2006/10/12 9:27
V.I.P.
Pranešimų: 30
 Re:
neturiu nieko irodinet lekiu savo malonumui,o jei jis dingsta nera prasmes lekt,stai ir viskas.
siaip reiktu kad webas siustu man oficialius prasymus kurt serva su anstpaudais, nes as ir kitaip nieko negirdziu nieko nematau
kiesha
Parašyta: 2006/10/12 10:03  Atnaujintas: 2006/10/12 10:03
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Brylius teisingai sneka
Paklausykite jo
Havbon
Parašyta: 2006/10/12 11:29  Atnaujintas: 2006/10/12 11:34
Pranešimų: -1
 Re:
is tikruju daug nuomoniu ir sunku priimt toky spendima kuris tenkintu abi puses, nes gincas jau nuejo gana toli todel ne vienas nenori nusileist taciau manau web turetu nusileist visu labui kad vel turetume serva o ne dubliuotas varzybas kurios tikrai neteiks jokio fun...
Vilis
Parašyta: 2006/10/12 11:30  Atnaujintas: 2006/10/12 11:30
Pranešimų: 142
 Re:
Dragster, velniop tuos gincus, dw keiciam Webai reglamenta del ismusimu, paprasciausiai duodami pravaziavimo pro boksus bauda kitam etapui, ir lekiam toliau. Dragai, cia juk tik zaidimas, susirenkam pabendraujam ( maloniai :)), nesinervuokim cia visi ir nekaltinkim vienas kito.
p.s. Dragai parasyk fax nr., kad galetume atsiusti paraiska lenktyniu organizavimui...
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/10/12 12:24  Atnaujintas: 2006/10/12 12:24
Pranešimų: -1
 Re:
Pasiulymas reglamentui. "Teisejas nagrineja tik tuos lenktynininku tarpusavio incidentus del kuriu per 24 val. buvo gauti skundai" Siuo atveju nemanau, kad Ramstas ar Viliakas butu rases skundus. Webai - tau visai nebutu reikeje ten kistis.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/10/12 14:44  Atnaujintas: 2006/10/12 14:44
Administratorius
Pranešimų: 137
 Re:
Nusileisti man kazkaip nepadrou butu, kadangi viska dariau pagal reglamenta, o kad reglamentas bugovas tai su tuo pilnai sutinku. Kaip jau matau sprendima, mes jau turime. Modifikuojam reglamenta ir toliau lekiam, tik ar bus kur lekti?
SuperHP
Parašyta: 2006/10/12 14:51  Atnaujintas: 2006/10/12 14:51
Pranešimų: 0
 DEMESIO
DEMESIO. Kazkas nupiso mano skype nika (nu manau tirkai nebuvo sunku nes pass buvo tiesiog juokingo sunkumo :D:D:D). Taigi kas norit turet mano naujaji Skype nika tai jis skamba sitiap - superhp1990. Na jau sito tai neikas nenupis :). Tai tiek :)
Rytis
Parašyta: 2006/10/12 14:57  Atnaujintas: 2006/10/12 14:57
Veteranas
Pranešimų: -1
 Re:
Jei nera kitos galimybes pasilikti fosbio serva.. Tai webai neskirk jam tos baudos ir lekiam toliau tik su atnaujintu reglamentu
Vilis
Parašyta: 2006/10/12 18:18  Atnaujintas: 2006/10/12 18:18
Pranešimų: 142
 Re:
Na, is kitos puses nebuvo rasyta skundu, tai galima buvo is viso nenagrineti tu situaciju.
Web >> tai butu ne nusileidimas, o istaisymas, nes pretenziju niekas is nukentejusiu nepareiske


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai