|
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/13 23:27 Atnaujintas: 2007/9/13 23:27 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Nebandykite naudoti Auto Shifting, isimti padareme tik vieninteliam dalyviui, rade kas naudos ja neleistinai bus labai grieztai uz tai baudziama. Incidentu metu bukite atidus jai aplenkete dalyvi neleistinai, leiskite jam gryzti pries jus, plius incidentus atsiunciat patys, kadangi esame labai uzimti visi ir kekviena atskirai tikrai neturime laiko isziureti, taigi bus incidento pareiskimas jis bus sprendziamas, jai jo nebus, nebus ir incidento.
|
| Darius | Parašyta: 2007/9/14 1:54 Atnaujintas: 2007/9/14 1:54 |
![]() ![]() Pranešimų: 262 |
replay skirmai, ne "reaplay"
![]() |
| Vaidas. | Parašyta: 2007/9/14 11:33 Atnaujintas: 2007/9/14 11:35 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 2209 |
14/09/2007 Penktadienis 21:00 (19:00 GMT) Treniruotė
Kroatija-Lietuva EUROBASKET 2007 (finalinis turnyras) (1/4 finalo) 20:00 Madridas ku ku chebryte?? |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/9/14 12:05 Atnaujintas: 2007/9/14 12:05 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
As tai isviso negalesiu nei treniruotej but, nei kasio paziuret, blemba man darbas
![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/14 12:35 Atnaujintas: 2007/9/14 12:35 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Tda i serva visi renkasi po kasio.
|
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/14 12:36 Atnaujintas: 2007/9/14 12:36 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Jo po kasio renkames
![]() |
| Rytis | Parašyta: 2007/9/14 13:05 Atnaujintas: 2007/9/14 13:05 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Reik tada alaus daug negert
![]() |
| AnGeL | Parašyta: 2007/9/14 14:46 Atnaujintas: 2007/9/14 14:46 |
![]() ![]() Pranešimų: 536 |
delko tik dragster? as ir ne su vairu vaziuoju, man irgi sunku begius jungti
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/9/14 15:21 Atnaujintas: 2007/9/14 15:21 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Isimtis padaryta tik dragster, daugiau niekam, nebandykit sukciauti, nes ziuresime legtyniu registre failus, kurie pasakys, kas naudojo autoshifting'a.
O del ko tik dragster, galiu as atsakyt. Daug su Skirmus svarstem ir nusprendem, kad dragas LRC daug nusipelenes zmogus, ne vienus metus kure servus, rase straipsnius...pakolkas jis neturi galimybiu vaziuoti su vairu, todel ir buvo padaryta isimtis. SIS KLAUSIMAS DAUGIAU NEGINCYJAMAS ![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/14 15:22 Atnaujintas: 2007/9/14 15:22 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Todel kad tik jam yra padaryta isimtis, atsiras dar nors vienas priekaistaujantis bus isjungta visiskai, ta tema buvo daug diskutuota ir mes savo nuomones siuo klausimu nekeisim, rasim kas dar vaziuoja su auto begiais be dragster iskart bus baudziamas.
|
| Rytis | Parašyta: 2007/9/14 15:30 Atnaujintas: 2007/9/14 15:30 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Krc ko jus kimbat , gi tas autoshifting nedadeda greicio... Svarbiausia verkt...
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/14 16:33 Atnaujintas: 2007/9/14 16:33 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
del trenkiu po kasio, jus ka 11 val zadate dar treniruotis? optimistai...
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/14 17:30 Atnaujintas: 2007/9/14 17:30 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
siandien tikrai neateisiu i serveri busiu mieste ir netikiu kad spesiu gristi
labai atsiprasau kad taip iseina bet penktadienis yra penktadienis manau sestadieni susitiksime starte o del dragsterio dziaugiuosi kad gales lekti tikrai palaikau jusu ideja jei tik yra tokia galimybe patikrinti kas naudojo auto tai puikus dalykas tik butu labai gaila kad del to atirastu kokiu nors nesusipratimu ![]() |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/9/14 21:47 Atnaujintas: 2007/9/14 21:47 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Laimejom!!!
Su pergale P.S. visus nagus nugrauziau per tuos nervus |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/14 21:51 Atnaujintas: 2007/9/14 21:51 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Kur setrvas chmooooooo
Naciort seip ne taip Uraaaaaaaaaaaaaa plet ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/14 21:52 Atnaujintas: 2007/9/14 21:52 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
keikiausi belekiek, laimejom nu ir velniop numirsiu, keliais metais dabar anksciau, bet pergale tai tokia sunki kad lyg koks finalas butu, mes laimejom!!!!!!!!!
tik nekniskit proto kad offtopic, kasis negali buti offtopic |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/14 21:55 Atnaujintas: 2007/9/14 21:55 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Su pergale tris kart ura ura ura
malaciai lietuviai LIETUVA LIETUVA LIETUVA |
| Vytas | Parašyta: 2007/9/14 21:59 Atnaujintas: 2007/9/14 21:59 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Ka jus Rusai, reik sakyt VALIO!
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/14 22:00 Atnaujintas: 2007/9/14 22:00 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Tai kur serva jo majo????????????????????
VALIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ![]() |
| Ramstas (Tomas) | Parašyta: 2007/9/14 22:06 Atnaujintas: 2007/9/14 22:06 |
![]() ![]() Pranešimų: 724 |
jaaaaa huuuu
su pergale ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/14 22:17 Atnaujintas: 2007/9/14 22:17 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Tai gal gali kas kitas pakurt su geresniu internetu, nes kaip matau organizatoriai db swencia pergale
ir jiem gal db nelabai rupi. Arbe tegu pasako jog sian treniruociu oficialiu nera ir einam miegot baik baik -swest reik eit ![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/14 23:13 Atnaujintas: 2007/9/14 23:13 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
jo chebra su pergale
siauliai selsta ![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/15 0:03 Atnaujintas: 2007/9/15 0:03 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Atsiprasau uz servo nebuvima, po krepsinio, bet kas ji isjunge nezinau, manau taip padare kazkas specialiai, kad nebutu testu, nu bet nieko ir taip nemanau, kad butu susirinke daugiau nei vienas Kesha
, sorry Kestai cia baika O rytoi vakare dalyvaujate visi be isimties, isbandysim starta ir galesite lekt toliau savais reikalais, niekas netrukdys, bet kad nesusisikt visiems lenktyniu privalote rytoi pasirodyti. Nieks jums neiepa rodyt savo laiku ir panasiai, nors ir labai jie rupi visiems, suleksime starta kokia 10 sykiu ir bus viskas. |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/15 0:18 Atnaujintas: 2007/9/15 0:18 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
tai zinai skirmai, noriu truputi pasitreniruot pries
lenktynes, nes paskui gali prasidet kalbos (kiesha letas ir pan. ).Sian tik pirmas vakaras kai prisedau prie formules, tai ir noras yra su kitais palakstyt, o dar kai pora alaus susikratau tai isvis uzeina noras vaira i rankas ciupt ir lekt su vejeliu ![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/15 9:18 Atnaujintas: 2007/9/15 9:18 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
agirdi vejeli maziau pliurpk o eik ratus sukt
![]() |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/15 10:17 Atnaujintas: 2007/9/15 10:29 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Bet pagalvokit ar bus daug dalyviu race ,jei lietuviai los tuo paciu laiku :(, nes matot jog visos varzybos vyksta vakare apie 8 val, tai ar nereiketu pakeist data ar laika, nes lietuviai kovos del medaliu.
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/15 10:41 Atnaujintas: 2007/9/15 10:41 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
kiek ziurejau tvarkarasti, tai jei del pirmos vietos losiam tai rungtunese 22:30 o jei del 3 tai 20:00
|
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/15 10:43 Atnaujintas: 2007/9/15 10:43 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Tai va, del to ir neaisku.
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/15 10:45 Atnaujintas: 2007/9/15 10:45 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
stai dar viena priezastis palaikyti lietuvius siandien
o jei jau pralos tai nzn gonkes daryti 18h kazin ar visiems gerai o 22h jau tikrai velu ![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/15 10:45 Atnaujintas: 2007/9/15 10:45 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Vyrai tada daro, 18:00 ar gerai bus?
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/15 11:20 Atnaujintas: 2007/9/15 11:20 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tai skirmai palauk dar niekas neaisku
siaip as pasirasyciau blogiausiu atveju |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/9/15 11:27 Atnaujintas: 2007/9/15 11:27 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Reiktu dabar apsispresti del laiko. Pvz., jei lietuviai kovoja del aukso, tai paliekam 20.00, o jei sianden gauna, tai rytoj zais anksciau, o mes tada race darom 18.00. Man taip labiausiai tiktu. Kitokio varianto neisivaizduoju.
|
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/15 11:41 Atnaujintas: 2007/9/15 11:41 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Laika paliekame laikinai 20:00, bet jai Lietuviai pralos ( ko niekas nebebori ir linkime tik laimeti ) tada lenktynes bus perkeltos i 18.00 (16:00 GMT).
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/15 12:06 Atnaujintas: 2007/9/15 12:06 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tai manau taip ir susitariame
td jei pralosiam siandie sekmadieni iskart po f1 galim serve rinktis ![]() |
| hamis | Parašyta: 2007/9/15 20:41 Atnaujintas: 2007/9/15 23:36 |
![]() ![]() Pranešimų: 15 |
chebryte o iz kur trasas gaut :D gal ir mane i kokia sudina kom ikist?
Greiztas ispejimas uz kitu negerbima !!! |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/15 21:20 Atnaujintas: 2007/9/15 21:20 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
taigi naujienoje parasyta apie trasa
|
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/15 23:35 Atnaujintas: 2007/9/15 23:35 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Hamilton> pirmiausia sis saitas ne vejaplaukiam ir rasydamas apie musu saite esamas komandas ar dalyvius prasytau atsiliepti pagarbiai, jai situ dalyku nesugebi suderinti cia tau ne vieta.
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/15 23:54 Atnaujintas: 2007/9/15 23:54 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
o kaip ten reikalai su gp2? eina kas i prieki ar snipstas?
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 0:15 Atnaujintas: 2007/9/16 0:15 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tai rytoj teks 18h susitikt
![]() |
| Darius | Parašyta: 2007/9/16 0:16 Atnaujintas: 2007/9/16 0:16 |
![]() ![]() Pranešimų: 262 |
nebegaliu ziuret to kashio nervai per daug ima
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/16 0:20 Atnaujintas: 2007/9/16 0:20 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
kaip uzkniso, man nervai nelaiko, ryt neziurim to kasio vaziuojam normaliai, loepai lai pralosia ir ryt, bet as ju debilu tai tikrai neziuresiu, kausai paskutinia, gaidziai, tautos priesai
|
| Darius | Parašyta: 2007/9/16 0:21 Atnaujintas: 2007/9/16 0:21 |
![]() ![]() Pranešimų: 262 |
nu ka prasloshem, krc.... patys prisidirbo pradzioj
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/16 0:25 Atnaujintas: 2007/9/16 0:25 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
tai jau vakar kaip zaide, siandien tai is vis, ir tas butautas tai kvailys, mato kad saras nepazaidzia koja ar jam ten mikas skauda nzn, tai lai leidzia ka nors kitam pasireikst, ko lavrinovicius ant suolo pralaike ir neisku, vienzo, pasiruosimas 10 balu sistemoj 0, saudyti juos uz toki zaidima
|
| Latasf1 | Parašyta: 2007/9/16 0:32 Atnaujintas: 2007/9/16 0:32 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
nu nestumk taip katonai, zaide uztat pries tai puikiai ir tikrai nuzenge toli, plius dar yra sansu vaziuot i pekina
Bet zinoma labai apmaudu, lb panasu i atenus kai auksas atrode toks artimas taciau deja ![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/16 0:33 Atnaujintas: 2007/9/16 0:33 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Dėl Lietuvos rinktinės varžybų, F1 etapas atkeliamas dviem valandom anksčiau
Naujas varžybų tvarkaraštis: 16/09/2007 Sekmadienis 18:00 (16:00 GMT) Kvalifikacija Nr.1 18:10 (16:10 GMT) Kvalifikacija Nr.2 18:25 (16:25 GMT) Kvalifikacija Nr.3 18:35 (16:35 GMT) Apšilimas 18:45 (16:45 GMT) Varžybos 75% (44 ratai) |
| hamis | Parašyta: 2007/9/16 10:00 Atnaujintas: 2007/9/16 10:00 |
![]() ![]() Pranešimų: 15 |
as gal durnas bet nerandu jokos nuordodos,imeskit kas nors nuoroda ka...
P.S. atsiprasau ![]() |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/16 10:11 Atnaujintas: 2007/9/16 10:11 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Ziurek ankstesneje naujienoje, "komanu sudetys"
|
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/9/16 10:43 Atnaujintas: 2007/9/16 10:45 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Sorry uz off topic'a, bet mus katik rode per autopilota per BTV, kur rally buvom 4 dope tada ryte, Darka ir Ramsta ryskiausiai parode, o kitu tai veidu nesimate, bet is aprangos kai zinai kas yra kas atpazinti galima
. |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 11:01 Atnaujintas: 2007/9/16 11:01 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
galvojau lrc parode per BTW
bet ne blyn ramsteinus su darkeliu praode ![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/9/16 11:18 Atnaujintas: 2007/9/16 11:18 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Na, ka, Lietuvele pralose, kovosim del 3-ios vietos. Bet vistiek Lietuva daug padare, o teisejai visiskai nusvilpe Lietuvai, atrode, kad i viena puse svilpia... Katonai, negalima taip varyt, nes kai laiminejo, tai visi buvo geri ane? Dabar jau nebegeri kai pralaimejo, visi kazkada pralaimi, deja, Lietuva pralose dabar ir nieko nepakeisi, cia zaidimas...
Iki pasimatymo trasoje ![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 11:24 Atnaujintas: 2007/9/16 11:24 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
jo katonai as irgi manau kad perlenki lazda
nesieke jiem vakar tikrai fortuna visiskai nusisukus buvo ypac paskutines 5 min |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 11:30 Atnaujintas: 2007/9/16 11:30 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
Beje labai gaila kad netekome Colino
ziauriai abydna kad tokios legendos zusta tokiomis aplinkybemis ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/16 12:08 Atnaujintas: 2007/9/16 12:08 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
tik jau neiskinkit man kiek galima varyt o kiek ne, kaip zaidzia taip ir komentuoju, kas kaltas jai gryba pjauna, vienas zaidejas negali laimet pries visus rusus, ka kiti galvojo tai neisku, tikriausiai prisigere buvo po lavrinoviciaus vaiko gimimo, ai ksaudi tema, risam ja geriau
|
| Adomas | Parašyta: 2007/9/16 13:32 Atnaujintas: 2007/9/16 13:42 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Kaip duoda priesininkas taip ir zaidzia komanda. Vakar buvo silpnesni Lietuviai, kita kart gal kitaip butu. Reik pripazint fortuna nusisuko vakar nuo musu. Reikia moket palaikyt ir nesekmes atveju komanda. Paziurekit i Slovenus 8-a liko.
Geru pirmu race ir visi pasiekit finisa ![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/16 14:20 Atnaujintas: 2007/9/16 14:27 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Visi būinai parsisiūskite šį trasos pataisymą, tai labai svarbu. Tai kvalifikacijos pataisymas, kadangi ši trasa neskaito .rFM failo, ji skaito tik savo GDB failą.
|
| Dragster | Parašyta: 2007/9/16 14:24 Atnaujintas: 2007/9/16 14:25 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/16 14:25 Atnaujintas: 2007/9/16 14:25 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Viskas pataisyta siuskites prasau jai kas neturi te registro prasykite pataisymo pas tuos kas juos jau turi, arba susiraskite mane skype skirmas_ duosiu nedelsdamas
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 16:42 Atnaujintas: 2007/9/16 16:42 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tikekimes ne tik tikroje formuleje tokie rezultatai siandien bus
![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/16 16:55 Atnaujintas: 2007/9/16 16:56 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Dar syki primenu visiems, manau per daug to nebus
Visi i serveri renkates kuo anksciau. Visi būinai turi parsisiūsti šį trasos pataisymą, tai labai svarbu. Pasikartokite kvalifikacijos procedura reglamente. Apsilimo rate vaziuokite pasilikdami pakankama atstuma iki priesininko, nesistenkite kartoti priekyje esancio veiksmuo, tai gali baigtis avarija. Apsilimo rate pirmas vairuotojas, turi palaikyti ne mazesni kaip 140 km/h greiti. Staro metu bukite labai atidus ir atsargus, nedarykite bereikalingu manefru, stabydykite zymiai anksciau nei tai darote iprastai, padangos ir stabdziai tuo metu yra labai salti, nesugadinkite sau ir kitiems varzybu. Lenktyniu incidentai bus nagrinejami tik po lenktyniu, incidentus atsiunciate patys, nes kekvieno atskirai piloto niekas neziures, nebus incidento pareiskimo nebus nagrinejamas ir incidentas. Pirmu ratu incidentai, bus perziureti visi, kadangi tai yra viena svarbiausiu lenktyniu dalis. I serveri renkates zymiai anksciau nes 18:00 (16:GMT) bus duodas startas pirmai kvalifikaicijai, niekas nelauks veluojanciu, pavelave praras teise vaziuoti kvalifikacijoje. Visiems linkiu geru lenktyniu ir pasistenkite nesugadinti ju sau ir kitiems. Tegul nugali stipriausi ir linkiu graziu kovu. Suitiksim serveryje. |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/9/16 18:04 Atnaujintas: 2007/9/16 18:04 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Vario kodel skype neisijungi, duociau ta faila blemba....
![]() |
| Spakainas(Aidas) | Parašyta: 2007/9/16 18:15 Atnaujintas: 2007/9/16 18:15 |
![]() ![]() Pranešimų: 426 |
Speju siandien bus mazai dalyviu lenktynese
![]() |
| Dragster | Parašyta: 2007/9/16 19:22 Atnaujintas: 2007/9/16 19:23 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
normaliai 18 rodos,Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau kvaloj uzemiau 11 vieta ir startuot nxx negalejau bokse prastovejau dege raudona neleido isvaziuot is bokso,kokias 4-5 valandas testavau bltt ir neisejo net startuot
![]() |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/16 19:54 Atnaujintas: 2007/9/16 19:54 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Aciu uz "geras" lenktynes
![]() |
| Aristophan(AndriusJ) | Parašyta: 2007/9/16 20:34 Atnaujintas: 2007/9/16 20:34 |
![]() ![]() Pranešimų: 186 |
Tai jau jo. Startuot 12 turejau, kazkodel buvau 13 nes kazkas is STR sugrybavo ir pakilo viena vieta nors negalejo vaziuot. Starte jau kitas STR uzlindo stabdant pries nosy... Absoliutus bardakas, aisku viskas pasibaige kai sprogo padanga 6 ratam likus.
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 20:35 Atnaujintas: 2007/9/16 20:35 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
na ka turetume sveikinti su pergale katona
malciec gerai lekei tikrai labai greitas buvai aisku atviroje klaseje laimejo DT bet ka ten apie ji siaip manau turejau geras galimybes su tavim katonai pakovot tik va labai stipriai pazeidziau bolida per nenusipratima su Darku buvo labai sunku stabdyti labai galas slydo paskui dar su skirmu visiskas nesusipratimas ten laiko praradau bet ka jau padarysi taip buna. o dar ir STR bolidas graziai mane i prie sienos prispaude nesvarbu kad adbulomis jau vaziavo siaip lenktynes nebuvo blogos bet itampos gal mazoka kovos norejosi daugiau ypac po savo sustojimo jau pradejau taupyti varikli ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/16 20:44 Atnaujintas: 2007/9/16 20:44 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
as tik nesupratau su kvala, kiek zinau tai laimejau as ja , bet stovejau 2, bet zinojau kad pries DT sansu nera tai lekiau taip, as galima sakyt liudnai vaziavau, viena spina turejau, ir daug labai mazu klaideliu, dar trugde letesni varzovai, tai apsisuke, tai praleidzia biski ne taip, is kart prarandi laiko ir kas svarbiausia ritma, as po antro stopo irgi varikli taupiau, meldiziausi kad 7 pavara dingtu, bet kurt tau stabdziai parejo, o as pagalvojau kad ratas susprogo, tai i boksus sukau ir P2 praradau, buciau manau letai atvazeves iki finiso P2 ir be stabdziu
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2007/9/16 20:55 Atnaujintas: 2007/9/16 20:56 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Nu ir lenktynės buvo, ypač pirmi ratai oi prakaitavau aš ten, bet kažkaip gana gerai startavau, tik gaila, kad negaliu palaikyti aukšto tempo, nemoku aš kaip kiti 55 balansas, man ir su 60 sunku pastoviai ratai blokuojasi ir kai jau padyla padangos, tai krc iškart galas meta į šoną ir nieko negaliu padaryt, tai po to perpratau biški,į posūkį atvažiuodavau itin lėtai, tai tada normaliai, nesuprantu, kaip jūs sugebat taip ir dar stabiliai neįtikėtina.
Galėjau laisvai 7 atvažiuot, bet stabdžiai sugedo o buvau gal 6 net uždėjęs .Beje Katonai tu nelaimėjai Kvalos DT paskutiniam rate tave aplenkė, kai jau visi kalbėjo, o jis spaudė ![]() |
| Latasf1 | Parašyta: 2007/9/16 20:58 Atnaujintas: 2007/9/16 20:58 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
Na tokios gan turiningos lenktynes
Kvaloj buvau 14-as bet starte stovejau 18-as Nors ir gerai, pavyko apvaziuot visa ta makalyne pirmam posuky po to kova su komandos draugu ir abu niekaip negalejom aplenkti juozapaicio kol sis suklydo Po antro sustojimo greiciu team-matui jau nebeprilygau tad stengiaus laikyt 5-a vieta pries Ramsta bet deja neisejo del nestabilaus bolido. Likus dviem ratam pries nosi sprogo jau ratu atsilikusio juozapaicio padanga ir BUM, bet svarbu nieks neaplenke ir pavyko finisuot 6-am bei atvezti brangius 3 taskus Renault ekipai ![]() |
| Darius | Parašyta: 2007/9/16 21:18 Atnaujintas: 2007/9/16 21:18 |
![]() ![]() Pranešimų: 262 |
KRC
Nu ka gonkes sklandziai praejo Katonas isgasnides buwo galvojau 1 stopa darys.. bet nedare.Is kart po tu gonkiu lekiau i kita serva.. ten kvala buwo pasibaigus is 19 vietos pirmas atlekiau antras atsiliko 2 sekundes krc.. juokingos ten tos gonkes buwo po keliu ratu jau buwau 5tas sekesi juodai Sveikinu visus top8 ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/16 21:50 Atnaujintas: 2007/9/16 21:50 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
na tada jei jis ant galo pravaziavo tai as nemaciau, sakau jokio cia skirtumo nugaletojas buvo is kart aiskus, na jei as idealiai pravaziaves buciau, kartoju idealiai, tai gal atsilikes buciau maziau negu 5 sek, svekinu DT kad laimejo dar ten kazka
gal sezono eigoje kada ir pavyks pasipriesint DT, na ziuresim |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/16 22:06 Atnaujintas: 2007/9/16 22:07 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Man pasibaige varzybos pirmam posuki, Mantinis lygtais nustume ir sukniso galine pakaba ir trauke i desne puse :( nu ka susitiksim kitam etape. Sveikinu savo kolega uzemus auksta 2 vieta!!!
![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 22:18 Atnaujintas: 2007/9/16 22:18 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tai gal Dariau tu ir pas mus is galo startuok
po penkto posukio jau busi 2 ir laimesi 20s ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/16 22:18 Atnaujintas: 2007/9/16 22:18 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
tai kad as 3 uzemiau
![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 22:20 Atnaujintas: 2007/9/16 22:20 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tai tik oficialiai 3
musu sirdyse 2 ![]() |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/9/16 22:44 Atnaujintas: 2007/9/16 22:44 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Geros lenktynes renukams
, nors greicio truko, uztai klaidu nedaug buvo. Padariau kelias smulkias ir viena grubia, bet lyginant su kitais, tai visai neblogai. Latas gerai spaude pirmoj pusej tik biski mus Andrius is Honda pristabde, sunku buvo is paskos vaziuoti. Po pirmo stopo atsigavau ir tada gan normaliai variau. Sveikinam DT ir kitus ant podiumo.P.S. Labai gaila, kad organizatoriai vos ne paskutine minute sugalvojo dar kazkak keisti, o as to nezinojau ir turejau problemu prisijungti. Gerai, kad nors palauket, nes jau pykau... |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/16 22:53 Atnaujintas: 2007/9/16 22:53 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
vario manau ne is blogos valios tie pakeitimai. jie tikrai buvo butini. bet organizatoriai tik truputi suklydo ir atrodo niekas del to nenukentejo
|
| kiesha | Parašyta: 2007/9/16 23:27 Atnaujintas: 2007/9/16 23:27 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Na ka man reik turbut uzleist vieta kam nors nes su tokia technika kokia turiu nevaziuosiu kitame etape.
Sumautas logitechas! Visi per keleta ratu pasidare mane nesunkiai, pora posiukiu uzlaikydavau bet tiesiojoj ilgesnei kaip shuda stovinti apdedavo. Gazo pedalas neveikai kaip turetu ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/17 9:06 Atnaujintas: 2007/9/17 9:06 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
man taip buvo kai laidas i kompa netvirtai buvo ikistas, patikrinks laidus, kalibravima padaryk...
|
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/17 9:30 Atnaujintas: 2007/9/17 9:30 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/9/17 11:58 Atnaujintas: 2007/9/17 11:58 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Svarbiausia pasakem, kad butumet atsargus pirmame posukyje, tai kazkas vistiek atleke taip i posuki ir nuskyne kazka, kad krc....kai normaliai atsiblaivysiu, paziuresiu kas ten toks skraidunas buvo...
![]() |
| Vaidas. | Parašyta: 2007/9/17 13:50 Atnaujintas: 2007/9/17 13:50 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 2209 |
Gaila neišėjo sudalyvauti, per ta visą krepšinio makalynę prarėkiau gerklę ir apsirgau
, tai tesugebėjau rungtynes su graikais pusiau pramerkta akim pažiūrėti. Kita vertus džiugu kad buvo daug dalyvių . Nekantrauju sugryžti į trasą ![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/17 15:07 Atnaujintas: 2007/9/17 15:07 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Na man varzybos buvo katastrova, del windows sistemos problemu, buvau letesnis visa sekunde, nei iprastai testuose, nezinau kas te atsitiko, bet tik isvaziavus i trasa viskas pradejo trukcioti ir nebuvau tikslus posukiuose, kekviename posukyje turejau bedu su vaizdu. Is kart po varzybu sokau perinstaliuot sistema, dabar kaip ir viskas gerai. Gaila, kad trasa turejo buga su pitais, man atlekus i pitus mano vietoje stovejo Honda ir as niekaip negalejau pasilildyt kura, nes Honda te labai ilgai remontavo, bandziau as ja isstumt nes jis buvo atsilikes ratu bet man tas nepasiseke ir del ilgo laukimo kol ji pasitrauks perdege mano variklis, ko pasekoje baigesi mano varzybos. As labai butau dziaugiasis ta ketvirtaja vieta, nes man jau nebegrese joks pavojus ja prarast, o su tokiom windows problemom tai butu buves didelis pasiekimas, bet yra kaip yra teks kautis kitose lenktynese ir isitikinti, kad viskas veikia 100%.
|
| AnGeL | Parašyta: 2007/9/17 15:48 Atnaujintas: 2007/9/17 15:50 |
![]() ![]() Pranešimų: 536 |
na gal taip tragiskai nepasirodysiu kitose lenktynese
|
| Aristophan(AndriusJ) | Parašyta: 2007/9/17 15:48 Atnaujintas: 2007/9/17 15:48 |
![]() ![]() Pranešimų: 186 |
Sorry Skirmai bet mane ten tikrai repairino 117sec. Uzlagino kompo vaizdas greitam posuki ir isslydau, stovejau praleidau bolidus, kol kazkoks genijus is STR nesugalvojo kaktomusa i mane ivaziuot... Tas ir isprovokavo repairus.
|
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/17 15:53 Atnaujintas: 2007/9/17 15:53 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
http://hosted.filefront.com/Nerkus/
Stai su kokiu bolidu reikejo man vaziuot po J Andriaus klaidos pimam posuki, 4 rate po kieshos nenoro praleist kai, jau buvo pilnai aplenktas ir po mano klaidos kai apsisukau ir Brylius numuse priekini sparna(lenktyninis incidentas). |
| Aristophan(AndriusJ) | Parašyta: 2007/9/17 15:54 Atnaujintas: 2007/9/17 15:54 |
![]() ![]() Pranešimų: 186 |
Po mano klaidos? Wou wou wou. As stabdziau gerokai anksciau ir nepilnai nuspaudes pedala, ir esu tikrai nekaltas kad STR sugalvojo uzlysti pries mane ir kirsti ant stabdziu.
|
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/17 15:59 Atnaujintas: 2007/9/17 15:59 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Tu pasiziurek i repley ir pamatysi jam buvo galima keist krypti, ir jis spejo sustabdyt iki manes, tada prasidejo grandinine reakcija tu i Mantini o jis i mane. Nesvarbu kad tu stabdei anksciau, matyt dar pervelai, kita kart buk atsargesnis.
![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/9/17 16:52 Atnaujintas: 2007/9/17 16:52 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Andrius Juozapaitis, tau gresia dideli nemalonumai uz incidenta pirmame posukyje.
KAS TURIT NUSISKUNDIMU, AR MATET KAZKOKI INCIDENTA, BUTINAI ATSIUSKITE ORGANIZATORIAMS, NES MES VISKO NESUZIURESIM |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/9/17 16:52 Atnaujintas: 2007/9/17 16:52 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Juozapaiti, nebuk Paksius. Nekaltas, nekaltas...
![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 17:31 Atnaujintas: 2007/9/17 17:31 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
kiesha parasyk i skype turim aptart tavo bedas
|
| Mantinis | Parašyta: 2007/9/17 18:07 Atnaujintas: 2007/9/17 18:07 |
![]() ![]() Pranešimų: 467 |
Sveiki,
Trumpai apzvelgsiu lenktynes. Visu pirma labai atsiprasau N. Dumciaus i kuri ivaziavau pirmame posukyje, siek tiek per velai stabdziau ir dar tuo metu pc uzlagino, plius dar ir pats gavau smugi i gala, todel kontakto isvengti nepavyko. Dar karta sorry. Dabar keletas akmenu i organizatoriu darza Visu pirma keisti lenktyniu laika likus maziau nei 24 val. iki starto tikrai nera protinga, kadangi kai kurie zmones nesedi prie pc kiekviena diena. As neturejau galimybes prieiti prie pc sestadieni ir nieko apie tai nezinojau, todel grizau namo likus 2 val iki starto, galvoju pasitreniruosiu, apsilsiu ir pan. Uzeinu i saita ir pamatau, kad laikas pakeistas, man buvo likusios 7 min. Na gerai galvoju spesiu. Pasijungiu i serva ir pasirodo man truksta kazkokio failo apie kuri buvo paskelbta velgi likus maziau nei 24 val. iki starto. Na siaip ne taip viska susitvarkau zmones palauke ir aciu jiems. Einam toliau. Kvalifikacija nr.2 pradedu savo paskutini rata likus apie 10 sec iki sesijos pabaigos, as turiu teise ta rata pabaigti, bet ipusejus ratui perjungiama kita sesija, aciu labai. Toliau kvalifikacija nr.3 velgi paskutini rata pradedu likus apie 10 sec iki sesijos pabaigos, na ir prasideda chatinimai viso rato metu, kas kaip zinot be galo trugdo, aciu jums. Tikiuosi tokios klaidos daugiau nepasikartos. Aciu uz demesi ![]() |
| Benediktas | Parašyta: 2007/9/17 18:18 Atnaujintas: 2007/9/17 18:18 |
![]() ![]() Pranešimų: 1456 |
bus video situ race?
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/9/17 18:29 Atnaujintas: 2007/9/17 18:29 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Mantini>> sesija automatiskai persijungia, kiek suprantu neina taip padaryt kad leistu pabaigt rata, o gal ir klistu nzn
![]() |
| Rimas | Parašyta: 2007/9/17 18:30 Atnaujintas: 2007/9/17 18:30 |
![]() ![]() Pranešimų: 33 |
Kas nesuprato, kad lenktynes gali buti paankstintos arba pavelintos tai jiem ryskiai Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau Lietuvos rinktines zaidimas
Pvz as kai suzinojau, kad Lietuva zais 8 val, susipratau ateit puslapi ir paziuret ar nenukele lenktyniu O del incidento pirmame posukyje tai kas turi teises ir vairuoja visi zino, kad 99% atvejais kaltas paskutinis ivares i sikna ![]() |
| Rimas | Parašyta: 2007/9/17 18:31 Atnaujintas: 2007/9/17 18:31 |
![]() ![]() Pranešimų: 33 |
kada bus malaizijos trasa?
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 18:40 Atnaujintas: 2007/9/17 18:40 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
kita savaitgali numatomas
![]() |
| Ramstas (Tomas) | Parašyta: 2007/9/17 18:44 Atnaujintas: 2007/9/17 18:45 |
![]() ![]() Pranešimų: 724 |
da tiek klaidu ir ciudu nesu regejes
bet tu sugalvok kerba padaryt toki kad iseina ant jo pakibt, sakes labai keistos gonkes buvo ![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 18:57 Atnaujintas: 2007/9/17 18:57 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
jo tomai buvau ir as sita dalyka patyres
tik va man pasiseke kad tai ivyko per test gonkes ![]() |
| Mantinis | Parašyta: 2007/9/17 18:59 Atnaujintas: 2007/9/17 18:59 |
![]() ![]() Pranešimų: 467 |
Katonas> Sesija pati negali persijungt, jei kas nors dar vaziuoja trasoj, niekur taip nemaciau...
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 19:07 Atnaujintas: 2007/9/17 19:07 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tikrai mantvydai persijungia nes mes vaziuojame practice sesijoje o jinai automatiskai persijungia
![]() |
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/17 19:34 Atnaujintas: 2007/9/17 19:34 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Atsakau Mantiniui, kad jis suprastu ir mus.
Pirmiausia cia kalciausia yra trasa, mes naudojome orginalia trasa MelburneGP4, kadangi negavome kitos (pataisytais fps ir panasiai). Veliau buvo rasta trasa su pataisymais, bet nutareme, kad jau per mazai lieka laiko testuot naujai trasai. Visos trasos online zaidziant skaito .rFm faila, siame faile yra viskas nustatyta normaliai, galima uzbaigt ir greitus savo ratus ir panasiai, viskas veikia kuo puikiauisa, bet si trasa kokia tai isimtine, ji neskaite to failo ir tai apziurejau tik sekmadieni. Nes neskaitant to failo neveike ir musu kvalifikacijos rezimas. Taigi labai greitai emiausi taisyt trasos .GDB faila ir viska sudejau i saita, kam galejau iskart issiunciau tiesiai i rankas. Del laiko pakeitimo tai tu neteisus, laika mes jau apsvarsteme 24 valandos pries ir nutareme taip jai Lietuvos rinktine laimes pusfinali niekas nesikeis, o jai pralos tada darom 2 valandom anksciau, taigi del laiko esi kaltas pats, kad nesusimastiai uzmesti aki i naujienas. |
| Vytas | Parašyta: 2007/9/17 19:35 Atnaujintas: 2007/9/17 19:35 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Genijau tu Genijau Juozapaiti, nereik apsisukt ant lengviausio posūkio kuris įveikiamas gana dideliu greičiu, tu tik apsisukai aš ant stabdžių ir stabdymo metu jau nieko nepadarysi ir nukaliau nuo vaizdo.
|
| Mantinis | Parašyta: 2007/9/17 19:39 Atnaujintas: 2007/9/17 19:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 467 |
Skirmas> Manau tokius dalykus reiktu pranest maziausiai 2-3 dienos pries etapa, nes kaip sakiau ne visada iseina prieit prie neto kiekviena diena, tuo labiau savaitgali...
P.S. kokia malaizijos trasa bus naudojama ? |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 19:45 Atnaujintas: 2007/9/17 19:45 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
jo man irgi knieti suzinoti apie trasa
![]() |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 20:01 Atnaujintas: 2007/9/17 20:01 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
manau butu labai smagu lekti fsone trasoje kuri yra instaliuojama kartu su fsone. tikrai is pirmo zvilgsnio patiko nera kaskokiu nelogisku nelygumu ir tikrai del kratymo net didziausi kritikai netures bedu
![]() |
| Mantinis | Parašyta: 2007/9/17 20:08 Atnaujintas: 2007/9/17 20:08 |
![]() ![]() Pranešimų: 467 |
As irgi neseniai pralekiau, tai visai nieko, galima butu ja ir naudot...
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 20:15 Atnaujintas: 2007/9/17 20:15 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
tai manau pilotai nepriestaraus del sitos trasos. idomu kokia bus valdzios nuomone
![]() |
| Aristophan(AndriusJ) | Parašyta: 2007/9/17 20:21 Atnaujintas: 2007/9/17 20:21 |
![]() ![]() Pranešimų: 186 |
Tu pasakyk tai mano vaizdo plokstei Vytai, kuri megsta tuose "lengviausiuose" posukiuose pradangint ~0,7sec vaizda, labai smagu vaziuot kai nezinai kur nuvaziuosi.
Del starto, Nerijau tu stabdei gerokai anksciau uz mus(mane ir Mantini), ir beje nesutikciau su pasakymu kad Mantinis stabde taip kad sustotu nepalietes taves, nes kontakto (su manimi) metu jo greitis buvo 189km/h, o tavo tuo tarpu 134km/h. Kadangi atstumas toks tai vargu... Incidentas ivyko del to jog nemaniau kad jis bandys lysti dar ir pries mane, juk jau stabdymo zona, manyciau reikejo ir vaziuoti uz Bryliaus, o ne sokt pries mane ir kirst stabdzius. (cia subjektyvu, ir siaip saukstai po pietu.) Na ok, Malaizijoje manau dar anksciau stabdysiu, bet tada padides rizika paciam gauti i sedyne. Atsiprasau, kad taip gavosi, taciau supraskit, kad tikrai nesitikejau tokio rezultato. |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/17 20:24 Atnaujintas: 2007/9/17 20:25 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
AJ >> aisku as stabdziau anksciau negu iprastai o ka tu norejai kad as stabdyciau per velai ir buciau nuneses kokius 4 dalyvius :) siaip kaip sake Rimas kas turi teises ir jau bent ruosiasi jas turet zino kas kaltas
![]() |
| Aristophan(AndriusJ) | Parašyta: 2007/9/17 20:26 Atnaujintas: 2007/9/17 20:28 |
![]() ![]() Pranešimų: 186 |
Ai beje, atmetus kelias sekundes labai graziai replay'uj man imponuoja momentas kaip Vario ir Mantinis is manes padaro sumustini. Labai grazu. :)
Na, taip, pagal keliu eismo taisykles taip gaunasi. Eh, no hard feelings ok? Kita kart busiu uz mesa jei tave kas nors bandys numust ;)) Bus bauda tai bus, kam dabar lengva. |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 20:31 Atnaujintas: 2007/9/17 20:31 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
geras pasakymas
o kam dabar lengva kaip tai kam sanieckai turi padangu karaliene ir vargo nemato ![]() |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/17 20:37 Atnaujintas: 2007/9/17 20:37 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Ziuriu beprasmis diskutavimas, geriau baigiam sita tema.
|
| Vilis | Parašyta: 2007/9/17 20:56 Atnaujintas: 2007/9/17 20:56 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
Sveikinu chebryte su pirmomis lenktynemis naujame sezone! Visiems geru ispudziu bekovojant trasose ir nepamirskit garbingo lenktyniavimo...
![]() |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/17 21:11 Atnaujintas: 2007/9/17 21:11 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Gerb. valdzia gal galit pasakyt kokia trasa naudosim Gal Sepang GP4?
|
| Rimas | Parašyta: 2007/9/17 21:25 Atnaujintas: 2007/9/17 21:25 |
![]() ![]() Pranešimų: 33 |
kol kas neoficialiai tai ta kuri su fsone yra. pralekiau visai nieko, skirmas ir uzsimine apie ja, bet kartoju, kol kas neoficialu.
O del pirmo posukio, tai turbut jau daug kas sake, nereik nuo gazo sokt ant stabdziu, pries posuki atleidi gaza, pradeda letet po biski, visi kiti uz taves speja pamatyt kad leteji, ir tada pradedi stabdyt letai, po to jau normaliai. Tada ir pats speji sustot ir i tave neivaro. Taip daryt per lenktynes aisku yra sunku, nes norisi tik arba stabdyt arba gazuot, kaskaip priestarauja lenktyniu principui tas riedejimas, bet vistiek bent pirmam posuki as manau verta taip daryt, ypac jei vaziuoji kaskur vidury kolonos. |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/17 21:33 Atnaujintas: 2007/9/17 21:33 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
jo sutinku ideja gera bet ji pasiteisina jei nenori incindento ir negaila prarast pozicija nes manau patyre pilotai tikrai nepraleis tokios progos
|
| Skirmas | Parašyta: 2007/9/17 22:07 Atnaujintas: 2007/9/17 22:07 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Jau oficialiai galite treniruotis FSONE Malaizijos trasoje, bet nepamirskite isideti si pataisyma, kuris jau yra parsisiuntime. Kas negali parsisiusti, rasykite man i skype ir as jums ta pataisyma duosiu.
Malaizijos trasos papildymas jau galite siustis |
| Vytas | Parašyta: 2007/9/17 22:40 Atnaujintas: 2007/9/17 22:40 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
rFActor bent jau man žymiai lengviau sustabdyti ir ko nors nenukalti, nes kažkaip ilgesnis stabdymo kelias, nei per f1 chellenge ir aišku nelagina
, bet starte man irgi vaizdo plokštė sunkiai pavelka žaidimą, tai startą sunku paimti, kažkaip per f1 challenge, kai šauni į priekį, tai visiems per šonus duodavau ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/18 0:11 Atnaujintas: 2007/9/18 0:11 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Nerkau ,tu kazka minejai ,kad as tau kazka padariau... tai kad gyniausi taip kaip man atrode teisinga, o va kad tu (kiek atsimenu) ,kai mane lenkei finiso tiesiojoje ir stabdymo zonoj uzkisai savo bolida prie pat mano tai irgi galeciau psakyt pora neigiamu komentaru.Taip pat tame letame posukyje kur apsisukai,nu sorry kolega bet pats nesisaugai,as juk viduje buvau o tu uzdarinejai duris per anksti mano manymu, stabdymo zonoj buvai isoreje ir kirtai mano trajektorija judedamas i vidine posukio dali, visiskai nebaiges manevro, bent jau man taip atrodo, butai labiau pasilikes isoreje tai kitas posukis butu buves palankus tau, kur 100 proc susidorotum iki galo su manim.Nepyk bet as ten dideles nuodemes nepadariau.
Kas norejo tas mane lenke tik reik viska pasvert!Tikrai stengiaus nerizikuot jusu bolidu sveikata. ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/18 0:13 Atnaujintas: 2007/9/18 0:13 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
PS
Gal spesiu savo technika susitvarkyt iki kito etapo, Jei viskas bus ok sia savaite atsiimsiu vaira is remonto,bet kazkodel abejojiu ar viska sutvarkys kaip reikiant, kad mane tenkintu ![]() |
| Adomas | Parašyta: 2007/9/18 7:53 Atnaujintas: 2007/9/18 7:53 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Kiesha turiu tau patarima daug tiketis neverta is to remonto, man ir gi nenusipaude gazas iki galo, tai kiek nervu kainavo ta visa nesamone. 4 ar 5 kartus man jie taise.Sakau atiduok pinigus tada uz vaira jai nesugebi pataisyt!!!O jie man sako taigi veikia tas gazas mes ant triju skirtingu zaidimu bandem.o ant galo pasake mechaninis gedimas kuriam garantinis taisymas netaikomas.
Vienu zodziu dabar turiu kita vaira. |
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/18 8:39 Atnaujintas: 2007/9/18 12:02 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Kiesha taip gal ir uzdariau "duris" bet ju pilnai buvau aplenkes ir galejai tiketis tokio mano sprendimo, o tu matydamas kad jau uzdarineju "duris" net nebandei sustabdyt iki reikiamo greicio, ju tavo greitis tiesiojoje zymiai mazesnis, tai manau neturejo but problemu del sustabdymo ar ir stabdzio pedalas neveikia?
![]() Kai prades veikt filefront tai irodysiu kad buvai pilnai aplenktas dar pries stabdymo kelia ![]() http://hosted.filefront.com/Nerkus/ |
| Vytas | Parašyta: 2007/9/18 11:52 Atnaujintas: 2007/9/18 11:52 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Aš tai pvzd, nesuprantu ką ten taisyti, jei nenusispaudžia gazas iki galo,tai perkalibruoji ir tiek, nebent potenciometrai visai sudilę, jei ten tokie yra tada jau ieškai panašių chalturini ką nors ir viskas, bent aš sau taip vairą pasidariau galima sakyt.
|
| kiesha | Parašyta: 2007/9/18 14:33 Atnaujintas: 2007/9/18 14:33 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Tai va butent, ir driverius perasiau ir pats bandziau ximicint, bet viso to rezultatas vistiek
Kas is to jog bus max gazas ir min , bet jei nebus tarpiniu padeciu , tai vos ne tas pats kaip migtukas Tai as dar turejau senesni logitecha kurio pedalai lygiai tokie patys, bet ir pas tuos pedalai ir nepilnois jaunystes (zodziu niekam netinkami ir) Paskiau turiu dar viena vaira thundmaster bet anam su elektronika kazkas negerai, nors visiskai nenaudotas, tai gal ta bandysiu nest ir pas meistrus kad pakrapstytu ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/18 14:39 Atnaujintas: 2007/9/18 14:39 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Tai nierkau tu pafotkin stabdimo zonoj kai isukinejom i posuki, o cia dar toli iki kontakto,juk posukio virsunei susiletem.Bet as taves juk neismusiau o apsukau nenoredamas, maciau kazka panasaus kaip skirmas su siopu kovojo tai net skirmas ir apsisuko, zodziu nesipeskit su ferrais nes jie velnu priede
![]() |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/9/18 17:27 Atnaujintas: 2007/9/18 17:27 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
kiesha> Del to incidento su nerkum: pats jautei, kad likai kaltas ir nerku praleidai paskui. Is paskos vaziuojantis ir darantis lenkima, turi buti zymiai atsargesnis. Nerkus ten pakankamai vietos paliko, tiesiog tu nesustabdei ir neivertinai, kad bus durys uzdarinejamos. Bet tu pats viska supranti, tai kam bangas keli? Kadangi nerku praleidai, tai kalte atpirkai. Cia tiesiog tokia mano nuomone. Jeigu kas kitaip manot, galit parasyti.
|
| Nerkus | Parašyta: 2007/9/18 18:10 Atnaujintas: 2007/9/18 18:10 |
![]() ![]() Pranešimų: 415 |
Matai Vario, Kiesha vaziuoja kaip traukinys ant begiu negali pasitraukt is idealios trajektorijos, ir likau kaltas :)
Pries susidurima http://hosted.filefront.com/Nerkus/ Susidurimo momentas http://hosted.filefront.com/Nerkus/ |
| kiesha | Parašyta: 2007/9/18 21:06 Atnaujintas: 2007/9/18 21:15 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Ko cia nerimstat, juk vaziavom rikiuote gale, as tik norejau ilgiau pakovoti, man lenktynes buvo jau senai baigots, tai negi imt ir visus lengvai praleist juk taip visai no fun
Vario> kas tau bangas kelia? As su juo tik aiskinuos aplinkybes ir isakau savo pozicija bent jau ka atsimenu is race, visiskai be pykcio. |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/9/18 22:33 Atnaujintas: 2007/9/18 22:33 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
su skirmu ten idomus incidentas buvo; jis padare klaida ir grisdamas i trasa sove i viduri nors ten as jau buvau ir mes susilieteme o kadangi jis TC nenaudoja apsisuko
|
























labai atsiprasau kad taip iseina bet penktadienis yra penktadienis manau sestadieni susitiksime starte 

Su pergale 







ziauriai abydna kad tokios legendos zusta tokiomis aplinkybemis 








