|
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
| Nopic | Parašyta: 2007/11/5 21:33 Atnaujintas: 2007/11/5 21:33 |
![]() ![]() Pranešimų: 399 |
:]
|
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/11/5 22:05 Atnaujintas: 2007/11/5 22:05 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Laukiam Skirmo lentutes
![]() |
| SuperHP | Parašyta: 2007/11/5 22:43 Atnaujintas: 2007/11/5 22:43 |
![]() ![]() Pranešimų: 885 |
Na savo rezultatu tikria nesu patenkintas. labai susimoviau su antros kvalos dalies pasirinkta strategija. Paskui dar tas nesuprantamas startas ir paskui klaidos per nora atsilosti. Tikiuosi nebesikartos tas uzrasas Engine prie mano niko... Kazkokia nesamone, ir pernai ir siemet jau prasided...
Niurburgringui, zinoma, jau ruosiuos tikrai ne 1 diena. Tikiuosi, kad kai pnors pavysk ir ten sulekti :). |
| Skirmas | Parašyta: 2007/11/5 23:49 Atnaujintas: 2007/11/5 23:49 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Vario siuo momentu negaliu to padaryt, kadangi kazkas pavoge is serverio man reikalingus failus, atsiras kaltininkas ir jai grazins juos butinai sumesiu.
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/11/6 8:30 Atnaujintas: 2007/11/6 8:41 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
gera pergale, bet kaip jau minejau jei ne dt nesekmes starte vargu ar buciau sugebejas nuo jo neatsilikti per visas lenktyne maziau nei 30 sekundziu, bet jam nepasiseke, o man viskas klostesi normaliai, nei per gerai nei per blogai, tik viena kart paskutiniuose ratuose apsisukau del konsentracijos praradimo, bet gerai kad saugioje vietoje, ir bolido nepazeidziau, siaip visi lenktyniu metu dideliu klaidu pavyko isvengti, tik keleta mazyciu padariau, siaip dziagiuosi sita pergale
P.S kazi kur ferrari buvo dinge? |
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 8:30 Atnaujintas: 2007/11/6 11:23 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
brylius isvis ispindejo,cia jau kvepia piktnaudziavimas tarnybine padetim. uz tai kad pats padare klaida posuky,isprovokavo incidenta ir vos vos prisileiciau,jokio sparno nenumusiau, visiskai nieko nepasidare,net laiko neprarado, gal max 0.5s, drive trough bauda,tuo labiau sugedo lenktynese eilini zioply pagaves, pzdc.
![]() sabutis bahreine man visiskai sulauze vaziuokle ir drive trough gavo,o tau nieks nepasizeide,nebent kokpite pimpiukas prisispaude. |
| Latasf1 | Parašyta: 2007/11/6 8:33 Atnaujintas: 2007/11/6 8:33 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
blogos varzybos man, bet 2 taskai vis geriau negu nieko
Katonai su pergale ![]() |
| Benediktas | Parašyta: 2007/11/6 8:40 Atnaujintas: 2007/11/6 8:40 |
![]() ![]() Pranešimų: 1456 |
latai, o tj kaip man jaustis? kvaloi 5, o per race bolidas del nieko apsiverte ir dar arkayd delto nukentejo, monakas man prakeikimas, tik su pcc pavyko per fuksa finisuoti
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/6 12:00 Atnaujintas: 2007/11/6 12:00 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Dragster, skaityk regalenta, ar tu skaityt nemoki???Ten aiskiai parasyta, jei ivaziavai gala, esi kaltas, nesvarbu kaip tu matai ta situacija, tad geriau nusiramink
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/6 12:03 Atnaujintas: 2007/11/6 12:03 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
ir beje, jei elgsies kai koks vaikas ir snekesi savo pezalus, apraminsim...truputi gerbk visus cia esancius ir nevaidink aso cia, nes verkei kad priimtumem, ir jei ne as butum zaides toliau savo F1c arba NBA
|
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 12:11 Atnaujintas: 2007/11/6 12:12 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
tai tu verki cia daugiausiai,visi kas vaziuoja zino, kad neduok dieve bryliui sukliudysi,apsiverks iskart.kur cia vaidinimas asu is mano puses ir pazek is savo puses.
o kitas dalykas reglamenta pats paskaityk.5.11.2 punktas parasyta baudos uz ISMUSIMA, APSUKIMA,poziciju praradima ir t.t. o tu nieko nepraradai net laiko,ir ne vos uzkliudima ,ir skirt reik kur ismusima o kur vos palietimas,jei uz tokius palietimus duot visiems baudas tai isvis vien baudos bus,pats prisipazinai kad padarei klaida posuki tame,o as uzkliudziau o ne ismusiau ar apsukau,taip kad ir bauda atitinkama turi but |
| Skirmas | Parašyta: 2007/11/6 12:35 Atnaujintas: 2007/11/6 12:35 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Dragster patylk ir atydziai isnagrinek reglamenta, tau bauda skirta paga 5.11.1 punkta, te aiskiai parasyta apie tai, plius tu turejai buti itin atsargus, kadangi buvai atsilikes ratu, taigi tavo priekaistai ne vietoi. Susiaikyk su nuobauda nes ji skirta teisingai.
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/6 13:03 Atnaujintas: 2007/11/6 13:03 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
ne nu tu visiskas idiotas krc....nepirma kart isitikinau, paziurek replay, prisilietime tu, koks smugis buvo...tu lekei ir akivaizdziai per greitai ilekei i posuki, jei ne as, kazkin ar nebutum pametes ratu, ar bent butu jie kreivi like ir tikrai butum nebevaziaves....as verkiu matai, tik man rodos tu cia verki amzinai, teisybes ieskotojas atsirado cia. Ne vienas as baudas skirtau, neispruseliau tu, truputi atsibusk ir zinok kur randies, bei zinok savo vieta, o nesakinek auksciau bambos. Paciam kas ikala tai krc, verki savaite....as neskelbiau cia kad va kaip dragster man padare, nes zinau, kad ten gonkes ir visko buna, bet tu amzinai negali kaip tikras vyras prisipazint, kad atsitrenkei ir esi kaltas, bet ne, geriau dar as is to incidento kaltas liksiu...truputi atpalaiduok smegenis savo...krc sunervino. dar karta izeidinesi, ispejima gausi, nepaisysi ispejimo, leksi is cia.....Daugiau sia tema nediskutuosiu, rasyk apeliacija.
|
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 14:34 Atnaujintas: 2007/11/6 15:34 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
tu biski raminkis su idiotais snargly,parasiau apeliacija tik ne tau.nes tu blaiviai mastyt nesugebi.as nesakau kad nekaltas,bet siaip ten lenktyninis incidentas,plius tame posuky pats klaida padarei,nors tau aisku pofik, tik uz palietima toki kuris zalos neatnese niekam gal biski per didele bauda ir vsio.ar tu cia kersiji uz ta fraze:Alonso molis!
![]() reglamentas 5.11dalis turi dar 8 punktus pagal kokias situacijas skiriamos baudos,kazkaip nemaciau kad uz bumtelejima kuris zalos nepadare butu skiriama bauda. piloto ismusimas(nebuvo ismustas)is galo nesukeliant zalos tai padarius jus turite palaukti ir praleisti ismustaji,tik jeigu ismustasis palieka trasa minimaliai(nepaliko trasos),o del jusu kontakto ismustasis nepraranda pozicijos(neprarado pozicijos) kitiems pilotams,visais kitais atvejais jus privalote atlikti drive trough bauda o jei to nepadarete turesite atlikti bauda kitame etape. |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/11/6 16:14 Atnaujintas: 2007/11/6 16:14 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Vaje kaip cia riejates. Kas nors galetu ideti replay. Manau yra verta pamatyti del ko sitas gincas kyla.
|
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 16:21 Atnaujintas: 2007/11/6 16:21 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
nieko cia nesiriejam,bryliau pasakiau kad alonso molis tai jam sudas uzvire,net nekalba
siaip klaida ten mano buvo,bet ir pats suklydo, bet kontaktas kiek atsimenu tikrai nedidelis buva. |
| kiesha | Parašyta: 2007/11/6 17:27 Atnaujintas: 2007/11/6 17:27 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Bet iskitos puses , tada jau buvai atsilikes ratu, kai bagstelejai, o tai blogiau nei kovojant del pozicijos.
Bet jei, kaip tu sakai, incidentas buvo nedidelis, tai gal bauda ir didoka, juk cia monacas ir tokiu avarijeliu sunku isvengt. |
| Karolis. | Parašyta: 2007/11/6 17:43 Atnaujintas: 2007/11/6 17:43 |
![]() ![]() Pranešimų: 358 |
Sweikinu Katona
ir Neriju BMW rulzz |
| Cortex | Parašyta: 2007/11/6 17:58 Atnaujintas: 2007/11/6 17:58 |
![]() ![]() Pranešimų: 1157 |
As jau senokai minejau kad replay idejimas butu naudingas dalykas, bet Brylius matyt mano kad nenaudingas taigi Websteri ir kiti - apsieisit :)
|
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/11/6 21:12 Atnaujintas: 2007/11/6 21:12 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Jei kalba eina apie incidenta laike 30:51, tai dragai tikrai nusipezi. Geriau paziuretum replay ir patyletum...
|
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 22:05 Atnaujintas: 2007/11/6 22:10 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
nu ka ten nusipezet,del to incidento siaip esu kaltas ta pripazinau,bet del baudos nesutinku,nes nieko nepazeidziau tik stuktelejau.brylius leciau negu standartiskai i posuki ivaziavo,o as ilekiau biski per greit,ka cia nusipezet nesuprantu :D
|
| Skirmas | Parašyta: 2007/11/6 22:26 Atnaujintas: 2007/11/6 22:31 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Dragster apeliacija:
Prasau perziuret incidenta tarp Andriaus Stankeviciaus ir Rycio Dragausko. Bauda yra perdidele,nes ten buvo lenktyninis incidentas kur galbut kaltesnis esu pats, bet Stankevicius taip pat padare klaida, ir bausmes neadektavati prasizengimui. Pateikiame jums incidento vaizdo irasa Apeliacijos nuosprendis: Pasitare su kitais, galinciais padeti sprendimu nagrinejime, apeliacija buvo atmesta. Remiantis 5.11.1 reglamentu punktu paskirta bauda lieka. Kadangi pagal reglamenta, jam skiriama +30 sekundziu bauda, bet jis del to negauna jokios baudos, jam yra skirta Drive Through bauda Kanados GP etape. Nuobauda butu susvelninta tik jai R.Dragauskas butu buves su A.Stankiaviciumi viename rate ir kovoje del pozicijos, bet kadangi jis buvo atsilikes ratu ir tokiu atveju turejo buti itin atidus, todel tai apsunkino jo padeti. Viskas incidentas isprestas, be teises ji skusti dar kokioms tai instancijoms. Sia tema daugiau nebenoriu girdeti jokiu nesamoniu, taskas. |
| Darius | Parašyta: 2007/11/6 22:31 Atnaujintas: 2007/11/6 22:32 |
![]() ![]() Pranešimų: 262 |
Nu nzn... DT pas jus labai grieztai... manyciau geresnes baudos butu kad pvz kitam etape startuotu +10 poziciju nuo kvalifikacijos ar kas nors tokio. DT yra realybei vidury lenktynu jei kas nors nutika ir nesvaraus nu nzn..
Jus cia sprendziat.. FSR kaip daro tai kitom gonkes +10 pozicuju kitam starte ar kas nors tokio ![]() |
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 22:34 Atnaujintas: 2007/11/6 22:36 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
kaltas esu kaltas esu labai kaltas
bet vistiek bauda per didele ![]() tik labai gaila kad bryliui galinio sparno nenukirtau vistiek bauda ta pati butu. |
| Cortex | Parašyta: 2007/11/6 22:40 Atnaujintas: 2007/11/6 22:40 |
![]() ![]() Pranešimų: 1157 |
Cia vienareiksmiskai Dragster kaltas ir uz tokius bajerius tai turetu buti atitinkamos baudos (dar net gal didesnes), nes jis nukale ji posukio pabaigoje (isvaziuojant is posukio) kai niekas nestabdo o jau begejasi. Tiesiog atvare per dideliu greiciu ir kaip su kokiu tanku ikale i priesais vaziavuse formule ir ja numuse....nesuprantu kaip galima taip vaziuoti ir tokias nesamones daryti? Ir kiek reikia dar tokiu manevru ir baudu ir laiko kad ismokti to nedaryti???
|
| Nopic | Parašyta: 2007/11/6 22:42 Atnaujintas: 2007/11/6 22:42 |
![]() ![]() Pranešimų: 399 |
o sventi lagai :]
|
| Dragster | Parašyta: 2007/11/6 22:50 Atnaujintas: 2007/11/6 22:50 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
bet tai ka jis ten veike stovedamas tam posuki,tarp musu tarpas nemazas buvo tiesiojoj,ir as jam jau uzsisukes i sikna ikaliau,nu nezinau gavos kaip gavos,bet jis nenukentejo vistiek.:))
|
| Vilis | Parašyta: 2007/11/6 23:01 Atnaujintas: 2007/11/6 23:02 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
as gal ne i tema, bet nustebau tokiomis isgirto zaidimo spragomis, nes normaliai net incidento ivertinti nelabai imanoma is iraso, jei bolidas vazineja kiaurai bortus.
Gal klystu, gal cia lagas , bet juk turetu rfactorius nelaginti, kaip ne kurie atsimenu aiskino... beje, sveikinu BMW POWER pilotus, super!!!! |
| Aristophan(AndriusJ) | Parašyta: 2007/11/6 23:21 Atnaujintas: 2007/11/6 23:21 |
![]() ![]() Pranešimų: 186 |
Kad ir kaip bebutu toks dalykas kaip velavimas del pingo lekiant tokiais greiciais tikrai yra.
Nieko cia jau nepadarysi, formules - ne kebulines, bet koks kontaktas yra pavojingas. Va PCC tai dar dar truputi galima pasivaliaut toj srity, nors ten incidenta sukelt irgi galima nepersistengiant. Ant pacios platformos kaltes versti tikrai neverta. Beje, aciu uz DQ ( gana svelnia bauda atsizvelgiant i mano nusikaltimus liaudziai). USA viskas susitvarkys, tikiuos. Sorry Skirmai kad kirtau i vidine trajektorija Grand Hoteli, sorry Latai, kad vaziuojant paskuj tave mano graba kazkodel siaip sau mete i kaire puse, atsimusiau i siena, o po to supykes uz tai tave bandziau visaip aplenkt. Fainos race butu buve, jei ne tas fataliskas sulaginimas 9 rate... :/ |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/11/7 9:30 Atnaujintas: 2007/11/7 9:30 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Beje prasau visu po finiso nesidauzyti, kai kiti dar nebaige lenktyniu, nes man Monake paskutiniam rate del to 2 kartus uzlagino. Gerai, kad buvau gan atsargus ir bortai liko nepaliesti.
|
| kiesha | Parašyta: 2007/11/7 9:56 Atnaujintas: 2007/11/7 9:56 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Vienas klausimas
As juk gavau monacui 10 poziciju baudos kvalifikacijai, bet nedalyvavau tame etape.Tai bauda nusikelia in Canada? |
| Skirmas | Parašyta: 2007/11/7 12:35 Atnaujintas: 2007/11/7 12:35 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Nzn kestai reikes aptarti si reikala, nes tu nedalyvavai ir jau automatiskai praradai galimus taskus, bet cia dar si klausima isspresime.
Plius jau atejo tavo kodo atnaujinimas, gali vesti naujai ir turi veikti jai kas rasyk man per skype. |
| kiesha | Parašyta: 2007/11/7 14:12 Atnaujintas: 2007/11/7 14:12 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Ok, bet tik sestadieni isbanysiu ar viskas veikia.
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/11/7 16:58 Atnaujintas: 2007/11/7 17:01 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
del dauzymo mane irgi nervina, noriu saules paiest, tik pyst i sona ir nieko nesigauna, kaip zverys kokie
![]() |
| Vaidas. | Parašyta: 2007/11/7 18:52 Atnaujintas: 2007/11/7 18:52 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 2209 |
Tai reik padaryt bauda uz piktybiska nedavaziavima iki park ferme. Visi graziai tvarkingai suvaziuotu, top 3 atskirai kur sustotu, ot grazu butu klipe paziuret
![]() |
| Rytis | Parašyta: 2007/11/7 20:58 Atnaujintas: 2007/11/7 20:58 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
O as palaikau dragster kad bauda per griezta nebent tas video meluoja. Nes paziurejus is to video tai dragster butu tilpes i posuki ir neatrodo kad per greitai vaziavo ir dragui jau nebuvo kur detis, o susidurimas ivyko kai jau ten reik spaust gaza...
|
| Dragster | Parašyta: 2007/11/7 21:23 Atnaujintas: 2007/11/7 21:23 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
rytis 100% teisus,video nemeluoja,taigi matosi kad uzsisukes i posuki jau bamtelejau,o andrius vaziavo ryskiai per letai tame posuky. aisku mano kalte yra,bet....
|
| Rytis | Parašyta: 2007/11/7 21:37 Atnaujintas: 2007/11/7 21:43 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Tavo kalte kad buvai atsilikes ratu....
Gal nepastebejau bet lyg ir neuzsiminta reglamente jei pridejus +30s prie lenktyniu rezo ir 30s itakos nedaro, tai pakeiciama bauda. |
| Skirmas | Parašyta: 2007/11/7 23:13 Atnaujintas: 2007/11/7 23:13 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 349 |
Ta tema baigta ir taskas, reglamenta ir pildysim galite nesielvartauti.
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/8 0:58 Atnaujintas: 2007/11/8 12:50 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Dragai >>> nemaisyk cia musu pokalbiu per skype ir lenktyniu momento, kai ikalei man ir buvo PAZEISTAS GALINIS SPARNAS. As neturiu laiko uzsiiminet nesamonem ir cia visiems meluot, kad va ikalei ir sugedau...pazeidei sparna ir tiek, daugiau man nieko nenutiko. Taciau, jog bauda per griezta as nesutinku, nes si +30sec bauda nekeicia tavo rezultato, todel buvo duota kita bauda...beto, ikales i sikna man, neatlikai drive through baudos... As tau sakau, pykstu ant taves, kad elgiesi kaip vaikas ir negali pripazint tos baudos...nu krc, mes vistiek nesutarsim sia tema ir viskas.
|
| Rimas | Parašyta: 2007/11/8 14:51 Atnaujintas: 2007/11/8 14:54 |
![]() ![]() Pranešimų: 33 |
ta dragsterio avarija kaskuo man primena brazilijoj kai vienas is Reno bolidu gryzo i trasa i ant jo uzsoko kaskuris is autsaideriu. Prieki vaiziaves padare klaida - nerealiai suletejo todel isgalo vaziuodamas negali nieko imtis, kad to isvengt.
O jei per lenktynes vaziuot ir pries kiekviena posuki tiek sustoti, kad jei prieki vaziuojantis padarys klaida (brylius labai jau suletejo) dar spetum ir tu sustoti (tuo labiau isvaziuojant is posukio isvis neimanoma sustoti) tai anokios cia lenktynes. Cia man atrodo paprastas lenktyninis incidentas ivyko ir tiek. O atsilikimas ratu ne prie ko cia, nes ar tu atsilieki ratu ar ne - isvaziuojant is posukio sustoti vistiek sunku ![]() |
| Rytis | Parašyta: 2007/11/8 15:49 Atnaujintas: 2007/11/8 15:49 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Ir dar tas posukis gi letas ir toks atsirado greiciu skirtumas... As ir palaikau rima tai labiau lenktyninis incidentas
![]() |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/11/8 16:47 Atnaujintas: 2007/11/8 16:47 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
taigi dragas to posukio butu neisemes, ka nematot.
|
| Rytis | Parašyta: 2007/11/8 17:34 Atnaujintas: 2007/11/8 17:34 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Kaip neisemes, jei jis jau isukes i posuki? ir paziurek kiek dar iki desinio krasto truksta pries paty susidurima...
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/8 19:59 Atnaujintas: 2007/11/8 19:59 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Paziurekit kokiu greiciu ileke, ten gi letas posukis, paimk pvz jo isukima be mano bolido, jis jau slydo ir as buvau, atsitrenke, o jei nebutu buve manes, vistiek butu ilekes i siena cia 100%
|
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/11/8 20:04 Atnaujintas: 2007/11/8 20:04 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
nesakau, kad ratus butu pametes, bet bortus kairej tikrai butu kabines. Be to, ka jis aklas, namato, kas priesais dedasi???
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/8 20:11 Atnaujintas: 2007/11/8 20:11 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Ka cia gincytis , jei ir taip viskas aisku...reglamentas viska apraso...duota 30sec, rezultatas nesikeicia, tai drive skirta papildomai...viskas
|
| Rytis | Parašyta: 2007/11/8 20:36 Atnaujintas: 2007/11/8 20:36 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
nu jo ka cia gincytis su valdzia...
|
| Karolis. | Parašyta: 2007/11/8 21:41 Atnaujintas: 2007/11/8 21:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 358 |
Bauda dragsteriui duota uz nieka
![]() |
| Karolis. | Parašyta: 2007/11/8 21:43 Atnaujintas: 2007/11/8 21:43 |
![]() ![]() Pranešimų: 358 |
Dragai kai kita kart tave atsivys ir varys paskui ir tu taip uzstabdyk ir jis tures gaut bauda ir bus viskas sazininga
![]() |
| Karolis. | Parašyta: 2007/11/8 21:44 Atnaujintas: 2007/11/8 21:44 |
![]() ![]() Pranešimų: 358 |
tik pasakiau savo nuomone
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/11/8 22:10 Atnaujintas: 2007/11/8 22:10 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
pasakai nuomone, bet tai tikrai galejai padaryti per viena zinute... as neturiu nuomones del sio incidento, kaip ir realiam gyvenime 99% ivaziavai i sikna, kaltas
|
| Rytis | Parašyta: 2007/11/8 22:25 Atnaujintas: 2007/11/8 22:29 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Sitas taikomas realiam gyvenime ivaziavai i sikna ir kaltas, neturi buti taikomas lenktynese, nes cia tikrai nesilaikysi saugaus atstumo o stengsiesi kuo arciau varzovo but. Jei varzovas padare klaida ir as i ji atsitrenkiau kaip as galiu but kaltas ? Nors reglamente tai parasyta...
Cia yra monakas nera vietos isvengti kliuties, o sustabdyti dazniausiai buna per velu nes greiciai dideli... Ir lenktyniauti neina, nes varzovas matydamas kad bus aplenktas gali padaryt brake testa .... |
| Dragster | Parašyta: 2007/11/9 0:15 Atnaujintas: 2007/11/9 0:15 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
nzn lenktyniu metu buvau 100% isitikines kad nekaltas kitaip drive trough buciau atlikes nes man ji nieko neleme
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/9 2:58 Atnaujintas: 2007/11/9 2:58 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Chebra, reglamente parasyta, ivarei, esi kaltas, nors ir bele kaip matytum sia situcija. Aisku, as ziurejau replay, skirmas mate....taip buvo ji ivertinta ir viskas...jei kazkokia kita situacija butu buvus, tada galim gincytis...tiesiog, ivaziavo dragas man ir vsio, nieko nepakeisi...nei vieno nenoriu skriaust, gaila kad kiti kitaip mano...neturiu as noro cia gincytis...
Dragai >>> man gaila, kad ten klaidele padariau, bet turejai but atsargesnis ir tiek...cia pats matei ir pripazinai, kad esi kaltas, manau reikia baigt sia diskusija... |
| Rimas | Parašyta: 2007/11/9 10:12 Atnaujintas: 2007/11/9 10:12 |
![]() ![]() Pranešimų: 33 |
paziurejau dar karta replay, gal viskas ir teisingai, per greitai jis ivare i posuki, ant suletinto vaizdo atrodo kad jis ji laisvai isims, bet kai ziuriu pro kamera isgalo ir nesuletintai tai matosi, kad dragas jau slysta i siena. Jei taip ir yra tai tada sutinku, kad pats kaltas.
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/11/9 13:04 Atnaujintas: 2007/11/9 13:04 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Sakau, reikia labai gerai isiziuret ir nesuletintai...pirmai irgi galvojau, kad per daug sustojau, bet Dragas pats per greitai atleke, matyt ziurejo i mane daugiau, nei i savo stabdymo zona
![]() |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/11/9 22:08 Atnaujintas: 2007/11/12 8:37 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Nieko cia nepadarysi, lenktynese gali visko nutikti, bet svarbu is ju pasimokyti ir toliau tokiu klaidu nedaryti
![]() |
| vodka (Lukas) | Parašyta: 2007/11/20 14:55 Atnaujintas: 2007/11/20 14:55 |
![]() ![]() Pranešimų: 131 |
O man pvz tai cia bryliaus kalte ryskesne. Lagas+perletai iveiktas posukis=neteisingai apkaltintas rytis. Nors kita vertus reiktu paciam ryciui reaguoti i priesininka
|




































