Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
1 nariai prisijungę (1 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 1

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
PCC 2007 : PCC Stambul GP Rezultatai
Parašė Benediktas 2008/1/7 18:10:00 (1756 k. skaityta)



Savo pirmąją pergalę iškovojo Ramūnas Janulis (Atnaujinta)

Techniškoje Stambulo trasoje triumfavo Ramūnas Janulis, antras liko čempionato lyderis Andrius Petrauskas, trečias Kęstutis Mickevičius.

Kvalifikacijos rezultatai:


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
Pilotas
Ramunas Janulis
Andrius Petrauskas
Kestutis Micikevicius
Marijus Jasinskas
Benediktas Sinkevicius
Ignas Gelzinis
Donatas Jonaitis
Nerijus Dumcius
Tomas Mikuta
Nerijus Bartkevicius
Darius Glusokas
Adomas Minevicius
Ignas Bobinas
Vaidas Balciunas
Komanda
Lechner Racing Bahrain
SPS automotive
Porsche AG
HSF Porsche Eindhoven
Bleekemolen Race Planet
HISAQ Competition
Golden Spike Pertamina
ups porsche Junior
Schnabl Engineering
SPS automotive
Team Redline
ups porsche Junior
Schnabl Engineering
MRS Team
Laikas
1'55''254
1'55''457
1'56''184
1'56''747
1'56''840
1'57''210
1'57''210
1'57''420
1'57''720
1'57''856
1'58''148
1'59''639
2'03''617
2'03''617
Skirtumas
0'00''000
0'00''203
0'00''929
0'01''492
0'01''585
0'01''955
0'02''118
0'02''165
0'02''466
0'02''601
0'02''893
0'04''385
0'08''362
0'08''362
 


Lenktynių rezultatai:


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
Pilotas
Ramunas Janulis
Andrius Petrauskas
Kestutis Micikevicius
Donatas Jonaitis
Marijus Jasinskas
Benediktas Sinkevičius
Tomas Mikuta
Nerijus Bartkevičius
Ignas Bobinas
Vaidas Balciunas
Nerijus Dumcius
Darius Glusokas
Ignas Gelzinis
Adomas Minevicius
Komanda
Lechner Racing Bahrain
SPS automotive
Porsche AG
Golden Spike Pertamina
HSF Porsche Eindhoven
Bleekemolen Planet
Schnabl Engineering
SPS automotive
Schnabl Engineering
MRS Team
ups porsche Junior
Team Redline
HISAQ Competition
ups porsche Junior
Laikas
31'41''689
31'43''193
31'53''975
32'10''522
32'17''615
32'25''598
32'28''046
32'30''835
32'55''872
DNF
DNF
DNF
DNF
DNF
Skirtumas
0'00''000
0'01''503
0'12''285
0'28''832
0'35''925
0'43''909
0'46''357
0'49''145
+ 2 laps
+ 9 laps
+ 12 laps
+ 15 laps
+ 15 laps
+ 16 laps
 




Baudos:

Benediktas Sinkevičius apsuka Igną Gelžinnį ir yra baudžiamas +30sec prie galutinio lenktynių laiko.

Ignas Gelžinis griežtais įspėjamas už lenktynėse vartotus necenzūrinius žodžius ir trukdymą kitiems lenktyniauti. Jei tai pasikartos bus baudžiamas smarkiai griežčiau.

Marijui Jasinskui pateikus protestą dėl jam skirtos baudos incidentas dar kartą buvo peržiūrėtas kitų teisėjų. Teisėjai nusprendė neskirti baudos Marijui, nes po Nerijaus apsikumo jis jį praleido.

Sekantis etapas vyks Monzos trasoje. Ji turėtų būti kartu su rFactor (Trasų pasirinkime: Autodromo Nazionale della Brianza -> Italian Grand Prix). Jei jos nėra, ją galite atsisiųsti paspaudę čia.

Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 18:18  Atnaujintas: 2008/1/7 18:18
Pranešimų: 1157
 Re:
Skaitau reglamenta:


5.11.4 Piloto išmušimas iš galo ir nepataisomos žalos padarymas(galinio sparno netekimas, traktuojamas kaip nepataisoma žala) – jūs turite atlikti ‘Drive trough’ bauda iš kart po incidento. Taip pat, 30sec. bauda prie galutinio
lenktynių laiko. Jei to nepadarėte ‘Drive trough’ tada šia baudą turėsite atlikti sekančiame etape: Bauda:

1 kartą: 1 rato ir 30sec. bauda prie galutinio lenktynių laiko!

2 kartą: diskvalifikacija!

Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!



Gal galetumet paaiskinti sita (labai neaisku) taisykliu reglamento punkta? Aciu.
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 18:57  Atnaujintas: 2008/1/7 18:57
Pranešimų: 1456
 Re:
as jy tik apsukau, o nesukaliau ir jokio sparno nenunesiau.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 19:09  Atnaujintas: 2008/1/7 19:28
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Stipriai nesutinku. As buvau Nerijų Bartkevičių aplenkes, jis mane pastume, atsilenke, nepalauke. Uz tai jam bauda reikia skirti.
Veliau, as ji pastumiau, rate prarado daugiausiai 7 sekundes. Zalos nepatyre. As jo palaukiau ir praleidau!
Paziuresiu irasa ir parasysiu laikus.
Mano nuomone Benediktas Sinkevicius nubaustas teisingai. Kas po apsukimo vyko jau vardinciau lenktyniniu incidentu. Jei Ignas butu uzspaudes stabdi ir sotvejes, gal viskas butu pasibaige gerai.

5.11.4 punktas orginaliai atrode taip (jis seniau buvo kitu numeriu):

5.11.3 Piloto išmušimas iš galo ir nepataisomos žalos padarymas (galinio sparno netekimas, traktuojamas kaip nepataisoma žala) – jūs turite atlikti ‘Drive trough’ bauda iš kart po incidento. Taip pat, 30sec. bauda prie galutinio lenktynių laiko. Jei to nepadarėte (‘Drive trough’):
[Bauda: 1 kartą: 1 rato ir 30sec. bauda prie galutinio lenktynių laiko! 2 kartą: diskvalifikacija! Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]

Manau, cia kazkas bande tikslinti "Jei to nepadarėte (‘Drive trough’)" ir nusitikslino ;)

O baudos atlikimas sekanciame etape man skamba kvailai :) Ir jei jau taip yra, tada pakoreguoti reikia 1 rato ir 30 sec. bauda...

Reiktu paminet, kad trasos siustis nereikia. Ji jau yra su RF.
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 19:36  Atnaujintas: 2008/1/7 19:40
Pranešimų: 1157
 Re:
Nieko nesuprantu vistiek.

Tai kas buna, jeigu pilotas kita ismusa, ir neatlieka Drive Through baudos? Ka reiskia tas 1 rato ir 30sec.bauda ?


Jeigu 5.11.4 punktas Benui netinka, tada jam reikia 5.11.3 punkta taikyti. Taip? +1 Ratas prie galutinio lenktyniu laiko. Nes zala masinai tikrai buvo padaryta po kontakto o Drive Through nebuvo padarytas bet kuriuo atveju.
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 19:41  Atnaujintas: 2008/1/7 19:42
Pranešimų: 1456
 Re:
as sau bauda daviau pagal 5.11.1 punkta
Marijau, jus abutu stumdetes vienas kitam vietos nelabai palikti norejote, bet pirmame posukyje tu jy apsukai visu 180 laipsniu ir jau tikrai bauda reikia ipaisyti
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 19:43  Atnaujintas: 2008/1/7 19:43
Pranešimų: 1157
 Re:
O kodel ne pagal 5.11.3 punkta, nes ZALA buvo padaryta masinai (ji poto buvo dar tris kartus padidinta del kitu, bet pradzioje irgi buvo).


Ir siaip Reglamentas visas kreivas, baudos neadekvacios, kartais naudinga iskalti oponenta nepataisomai negu tik biski ji nukalti
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 19:44  Atnaujintas: 2008/1/7 19:46
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Paziurejau irasa. As ji stumteliu 11 rate, 26 lenktyniu minute. Praleidziu 26.30. Iki tol nestoviu vietoj, o vaziuoje zymiai leciau, bet ne labai letai, kad niekam netycia pasivijusiam nesudaryciau avarines situacijos. Nerijus 11 rate del mano pastumimo praranda ~6 sekundes.
Nerijaus pirmo sektoriaus laikai:
10 rate: 38.022
11 rate: 43.846
12 rate: 37.789
Pasitikslinti galite cia.

Jis mane stumteli 9 rate, as beveik apsisuku. Jis mane aplenkia, manes nepalaukia ir nepraleidzia. Tame rate prarandu ~2sec. pirmame sektoriuje. Pasitikslinti galite ten pat.

Morrison, 2 sek. praradimas viename posukyje ne siaip pasistumdymas. Jis mane pastumia ir aplenkia.
O tai kas tada yra minimalus pastumimas? Kam as jo tada laukiau? Kad gauciau 30 sek.? Jei palauki ir praleidi, baudos nera. Cia minimalus incidentas.
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 19:46  Atnaujintas: 2008/1/7 19:46
Pranešimų: 1456
 Re:
uzprotestuok bauda prasysim kad kiti zmones iverintu situacija
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 19:47  Atnaujintas: 2008/1/7 19:47
Pranešimų: 1157
 Re:
Ar reikia protestuoti bauda, kuri labai aiskiai gali buti apibrezta pagal reglamenta?
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 19:48  Atnaujintas: 2008/1/7 19:48
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Kur rasyti protesta?
Man labai idomu, kodel as gaunu bauda, kai palaukiu ir praleiziu, o jis istumia, nepalaukia ir nepraleidzia. Taip dar ir pozicija laimi.
P.S. As vyliausi, kad tu nepamtei kaip jis mane stumteli, o po to kaip as ji praleidziu. Tikrai nemaniau, kad cia viskas pagal taisykles taip gaunasi atsizvelgus i viska.
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 19:49  Atnaujintas: 2008/1/7 19:50
Pranešimų: 1456
 Re:
jei kalbi apie mano bauda tj skaitykis 5.11.1 sakau jej kas nepatinka visada gali uzprotestuoti
as tj nznau is kur jus susigalvojot tuos praleidimus, jei praleidi baudos vistiek neisvengsi, turi daryti dt arba gauni bauda po race
Protesta gali siusti man su visais laikais kada aks ivyko, o tada as jau rasiu kam perduoti nagrineti.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 19:54  Atnaujintas: 2008/1/7 19:55
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Kaip is kur?
Va citata is reglamento:
5.11.1 Piloto išmušimas iš galo nesukeliant žalos ir laimint poziciją (už pasikartojamą bolido daužymą gali būti skirta '+1 rato' bauda), tai padarius, jūs turite palaukti ir praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu išmuštasis palieka trasą minimaliai, o dėl jūsų kontakto išmuštasis nepraranda pozicijos kitiems pilotams, visais kitais atvejai jūs privalote atlikti ‘Drive trough’ baudą. Jei to nepadarėte:
[Bauda: 30 sek. bauda (už netyčinį apsukimą) prie galutinio lenktynių laiko!; 1 rato bauda (už nesportinį incidentą) prie galutinio lenktynių laiko! Pasikartojimas: diskvalifikacija!]

O 30 sek. bauda duodama uz tai, jei nepraleidi arba kai reikia neatlieki DT.
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 19:57  Atnaujintas: 2008/1/7 19:57
Pranešimų: 1456
 Re:
nu bet va bauda man skirta teisingai, neprlaiedau ir neatlikau dt uz tai gavau +30
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 20:02  Atnaujintas: 2008/1/7 20:04
Pranešimų: 1157
 Re:
Benai> tau bauda +30sec uz tai kad tu NEPRALEIDAI atgal to piloto ir jis ne tik tau pozicija prarado bet ir kitiems. Marijaus atveju, ismustasis susigrazino savo pozicija atgal (ji Marijus praleido i prieki) ir jis (nukentejes) neprarado pozicijos kitiems pilotams.

Jauti skirtuma? :)


As perziurejau visa Fixamer replay visu lenktyniu, jis niekur niekam nieko blogo nepadare ir tik vienoje vietoje kur padare, uz tai sumokejo. Jokiu +30sec jam nepriklauso.
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:06  Atnaujintas: 2008/1/7 20:06
Pranešimų: 512
 Re:
Marijau, tu skirk biškį, kur mes su kontaktavom buvom susilygonę, o tu man pirmam posukyje įvažiavai į galą ir aš apsisukau, tu praleidai nesustodamas, nesustojai, minimaliai praradai laiką... Turi sustot, be to apsukai ir praleidai ar ne nesvarbu, turi DT atlikt
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 20:07  Atnaujintas: 2008/1/7 20:07
Pranešimų: 1456
 Re:
parase Marijus protesta ir ienas zmogus jau viska ziuri ivertins ir pasakys kaip yra
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:08  Atnaujintas: 2008/1/7 20:08
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Andriau, jei ismusi, sukeli nepataisoma zala ir netalieki DT - gauni 1 rato ir
30 sek. bauda. Jei atlieki DT - gauni 30 sek. bauda.
O visie tie pasibaksnojimai tikrai zalos itakojancios rezultatams nesukelia.
Zodziu visu situ taisykliu esme, pasiziuri kur priesinikas po incidento, jei imurinai kur nors i siena ir nelabai atvaziuoja arba vejasi letai vaziuoji ir atlieki DT. Yra gi visur dar prirasyta ir diskvalifikacija uz piktybiskus veiksmus.

Jei praranda pozicija kitiems pilotams, tada reikia atlikti DT ir praleidimas nebegalioja. Siuo atveju pozicija prarado, bet nei praleido nei DT atliko, bauda 30sek.

P.S. As cia visa ta reglamenta rasiau, as isivaizdavau, kad jos bus vertinamos, kaip dabar rasau :)
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:11  Atnaujintas: 2008/1/7 20:13
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Nerijau, kur prasyta, kad turiu sustoti? Buvom susilygine? Pasiziurek irasa. Cia esme ne kiek laiko prarandu, o kad tave praleidziu i prieki. Ar sustojes ir laukes taves (buciau avarine situacija sukeles bestovedamas), ar judedamas praleidziu prarandu tiek pat laiko. Bet anyway, laiko praradimas cia neturi jokio itakos.
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:12  Atnaujintas: 2008/1/7 20:12
Pranešimų: 512
 Re:
Marijau, tai kas bus jei visi stumdysis ir apsukinės visus? :)
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:14  Atnaujintas: 2008/1/7 20:18
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Uz pasikartojima diskvalifikacija. O uz tycinius manevrus pasalinimas is cempo. Perskaitykit reglamenta nuo pradzios iki galo.
Dar karta, 2sek. praradimas vienam posukyje, cia ne siaip bakstelejimas. Nors ir ju reikia vengti.

P.S. Rasydamas 5.11.1 punkta, pasakymu 'is galo' turejau galvoje, kad pilotas vaziuojantis paskui. 5.11.2 punktas nelabai reikalingas buvo, kad ir kas ji darase :)
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:18  Atnaujintas: 2008/1/7 20:18
Pranešimų: 512
 Re:
Marijau, nu spinas tikrai ne 2sek, pripažink tai :) Gi 180 laipsnių apsukai :)
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 20:19  Atnaujintas: 2008/1/7 20:19
Pranešimų: 1157
 Re:
Ne nu man tai juokas ima jeigu taip yra svarstomi incidentai

Nerijau> kur parasyta kad nesvarbu ar praleidai ar ne, turi atlikti DT?? Parodyk reglamento punkta!

Ir koks skirtumas kokiu budu jis leido tau sugryzti, esme kad jis butu uz taves, nes ar jis butu stovejes ar praleido uz dvieju posukiu, tu nuo to greiciau nevaziuosi ir jis vistiek lieka uz taves ir laikas nesikeicia. Beto reglamente niekur neparasta kaip turi praleisti.

Skaitykit punktus pagaliau o ne savo variantus kaip jus interpretuojat taisykles, rasykit
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:21  Atnaujintas: 2008/1/7 20:21
Pranešimų: 512
 Re:
Andriau, tai pasijuok, juokas gamina vitaminą C :)
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 20:21  Atnaujintas: 2008/1/7 20:22
Pranešimų: 1157
 Re:
JUS NEFILOSOFUOKIT KIEK DAUG VIENAS AR KITAS NUKENTEJO. JUS TAIKYKIT TIESIOGIAI REGLAMENTA, PAGAL PUNKTUS.


Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:24  Atnaujintas: 2008/1/7 20:33
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Pritariu Andriui. As pateikiau laikus, kad butu galima tiksliau ivertinti incidentu mastus. Taisyklese pamineta: "palaukti ir praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu išmuštasis palieka trasą minimaliai". Laikus paminejau noredamas irodyti, kad tai vyko minimaliai.

Nerijau, ne laike esme, o kad mane pastumei ir aplenkiai. As neapsisukau 180, nes paspaudziau stabdi iki galo ir baigesi man 90 visa tai.

Jei taip domina laikai, incidentas ivyko 9 rate.
Pirmo sektoriaus laikai:
8 ratas: 37.507
9 ratas: 40.126
10 ratas: 38.735

Praradau ~2sek.

Taisykles parasyti visiems atvejams yra labai sunku. Del to teisejai visada privales interpretuoti. Visur taip.
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 20:30  Atnaujintas: 2008/1/7 20:34
Pranešimų: 1157
 Re:
Dar karta sakau, reglamenta reikia tiesiogiai skaityti ir pagal ji taikyti incidentus. Jeigu reglamente parasyta:


"jūs turite palaukti ir praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu išmuštasis palieka trasą minimaliai,o dėl jūsų kontakto išmuštasis nepraranda pozicijos kitiems pilotams, visais kitais atvejais jūs privalote atlikti ‘Drive trough’ baudą. Jei to nepadarėte:
Bauda: 30 sek. bauda (už netyčinį apsukimą) prie galutinio lenktynių laiko


1. Kitiems pozicijos ismustasis neprarado

2. I prieki ismustaji praleido.

Vadinasi viskas kas yra po zodziu "visais kitais atvejais" negalioja. (T.y. Drive Through neturi atlikti ir jokia bauda neskiriama).

Basta.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:35  Atnaujintas: 2008/1/7 20:35
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Per tokius gincus reglamanta isisavinti galima gerai O ir patobulinimai kartais geri islenda
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 20:39  Atnaujintas: 2008/1/7 20:39
Pranešimų: 1456
 Re:
viskas, protestas isnaginetas.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:41  Atnaujintas: 2008/1/7 20:41
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
O Nerijui baudos neskyre?
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 20:42  Atnaujintas: 2008/1/7 20:42
Pranešimų: 1157
 Re:
Na Nerijui turbut ta bauda nelabai ir pakeistu galutini rezultata...
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 20:42  Atnaujintas: 2008/1/7 20:42
Pranešimų: 1456
 Re:
neskyre, ir taip jam rezultato jau nepakeistu
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 20:44  Atnaujintas: 2008/1/7 20:44
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
5.11.5 Jei bauda skirta jau pasibaigus lenktynėms nepaveikė jūsų etape pelnytų taškų skaičiaus, tuomet sekančiame etape jums yra skiriama 'Drive Through' bauda. Jei tai paskutinis etapas ir jūs pelnėte taškų, tuomet galutinėje etapo įskaitoje jūs pažeminamas viena pozicija, jei nepelnėte taškų - diskvalifikacija iš etapo.

Viskas, uzteks cia erzint zmones.
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 20:46  Atnaujintas: 2008/1/7 20:46
Pranešimų: 1456
 Re:
nu bet neskyre baudos. dar prisiminiau ignuti
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 21:03  Atnaujintas: 2008/1/7 21:17
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Vat uz toki incidenta teisejai baudu neskiria

Edit: videogaga.lt pasalino si video...

Nuomones idomios.
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 21:04  Atnaujintas: 2008/1/7 21:04
Pranešimų: 1157
 Re:
Na dabar galetu tik pilotu iskaita atnaujinti


(Webas sake kad Adminai ta irgi gali lygtais daryti)
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2008/1/7 21:09  Atnaujintas: 2008/1/7 21:09
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
nesikisiu i jusu ginca nes labai noriu pasveikinti Ramuna su pergale maladiec
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 21:26  Atnaujintas: 2008/1/7 21:28
Pranešimų: 1157
 Re:
Fixamer> idek i youtube koki arba jeigu failas i talpink.lt

P.S. O kas mane pasveikins?
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 21:40  Atnaujintas: 2008/1/7 22:13
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
As sveikinu TOP 3 nugaletojus. O Andriu P., su beveik uzsitikrintu cempiono titulu

Na va ikeliau kitur. Incidentas "Marijus vs Nerijus":
vaizdelis.lt
youtube.com
As vairuoju baltai melyna porsche.
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 21:50  Atnaujintas: 2008/1/7 21:50
Pranešimų: 1157
 Re:
Kodel su beveik?
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 21:53  Atnaujintas: 2008/1/7 21:53
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Dabar paskaiciavau
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 21:55  Atnaujintas: 2008/1/7 21:55
Pranešimų: 1456
 Re:
va ir cempiona turim, sweikinu Petrauskai, bet dar labai arsi kova vyksta del 2 ir 3 vietos likusios lenktynes turetu but idomios, nes ir abi trasos velniskai nuostabios, bent jau man
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:00  Atnaujintas: 2008/1/7 22:00
Pranešimų: 424
 Re:
nesuprantu
tai benas mane mane apsuku, poto i mane kale dar,du priesininkai, nepravaziavo dt, nepalauke...ir tik 30 sekundziu baudos? jei taip parasyta ir napdaryta, tai reiskiasi sau nuolaidas darai.. dar sakai baudziuosi pagal reglamenta, tai ir bauskis tada.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:07  Atnaujintas: 2008/1/7 22:07
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Ignutis, viskas isdetyta auksciau. Kas kaip ir kodel.
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:13  Atnaujintas: 2008/1/7 22:13
Pranešimų: 512
 Re:
Fixamer, mandras vaizdą rodyt kamera kur matosi visas bolidas... :) Aš tokia kamera nevažiuoju ;) Beje matosi kad aš važiavau trajektorija, ir vietos ta buvo.. :) Pavarkei tu čia biškį... Bet tebūnie tavo tiesa, vistiek lazda turi du galus... :)
Webster (Andrius)
Parašyta: 2008/1/7 22:14  Atnaujintas: 2008/1/7 22:14
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Fixamer'iui pagal reglamenta jokia bauda nepriklauso. Tame video kur idejo Fixis tai jam ten i jo sona ivaziavo.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:14  Atnaujintas: 2008/1/7 22:14
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
As ir vaziuoju su kitokia kamera. Del to reikia pasidaryti mygtukus, kur galva sukioti gali :)
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:15  Atnaujintas: 2008/1/7 22:15
Pranešimų: 424
 Re:
skaiciau 4 kartus ir vistiek nesuprantau, apsuko... taikom 5.11.3 ir gauna tik 30 sekundziu? kas cia toki greitai rato laika padare?
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:19  Atnaujintas: 2008/1/7 22:22
Pranešimų: 512
 Re:
Fixamer, tai kai su ta klaviatūra sukiosi galvą, bus dar žiauriau.. O tu gal pasukiojai galvą? ir nepamatei kas prieky darosi.. :)
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 22:19  Atnaujintas: 2008/1/7 22:19
Pranešimų: 1456
 Re:
skaityk 5.11.1 as tau zalos nepadariau, tik lengvai apsukau
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:20  Atnaujintas: 2008/1/7 22:20
Pranešimų: 424
 Re:
tai tu nepadarai, bet tu sukelei situacija kuri man apdare, skaitau kad taspats, tau taip neatroddo?
tai jeigu as tau kalu i sikna ir tu slysti ir nuslysti kali i siena, tai jau as tau zalos tada nebepadarau?
idomios cia tos taisykles...
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 22:22  Atnaujintas: 2008/1/7 22:22
Pranešimų: 1456
 Re:
tu i siena nekalei, nebutum po spino malesis niekas nebutu i tave kales. zodziu zmones irgi sako kad bauda man normali.
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:22  Atnaujintas: 2008/1/7 22:22
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
As vaziavau arti, nesitikejau kad tu ten taip suletesi. Sukau siek tiek i sona, bet netilpau. Kaltas, bet viska padariau kaip priklauso.
Prie kameru sukiojimo reikia priprasti. Dar gali pabandyti sedyne atsitraukti.
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:24  Atnaujintas: 2008/1/7 22:24
Pranešimų: 512
 Re:
Sėdynė atsitraukęs maksimaliai, bet veidrodžiai lėvai, nors ir ir bandžiau reguliuot juos.. Aš taves nespėjau pamatyti, važiavau trajektorijoj, nei kirtau nei ką.. :)
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:26  Atnaujintas: 2008/1/7 22:26
Pranešimų: 424
 Re:
nu tai ar as buciau gaza ar stabdi spaudes butu ikale kas ikale.faktas.
beto ten buvo pavyzdys beveik analogiskas..
taip pat kaip ir as tave tik pastumiau, pats nugriuvai...
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:30  Atnaujintas: 2008/1/7 22:33
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Spausk "shift" ir sedyniu reguliavimo mygtukus. Galesi reguliuotis veidrodelius. Na jie ten visi kartu sukiojasi, tai stebuklo nesitikek.
Pries posuki mane matei? As juk niekur nedingau. Reikia nujausti. Pries si posuki dar gavau i sona tada, kai aplenkiau. Bent "back" mygtuka naudok, kad pasiziuretum kur priesininkas.
P.S. Esu lyg mates, kad galima virshuje isijungti tokius 3 veidrodzius, tik nezinau kaip. O dabar pradejau abejoti ar cia ant rfactor

Ignai, kas vyko po to yra lenktyninis incidentas. Siena niekur nejuda. As ziurejau irasa, jei butum spaudes stabdi, gal butu pasiseke, o tu riedejai siek tiek atgal ir istrizai. Kiti galejo geriau sureguoti...
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:31  Atnaujintas: 2008/1/7 22:31
Pranešimų: 512
 Re:
Marijau, gi sakau, kad susireguliavęs veidrodžius kiek įmanoma... :) Nujausti ką darysi??? Kad ir kaip keista, bet telepatinių galiu neturiu.. :)
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:32  Atnaujintas: 2008/1/7 22:35
Pranešimų: 424
 Re:
jei jus cia del to insidento kur buvo su video, tai nematau kaltu nei veidrodeliu nei zmoniu, lenkiminis kontaktas, jeigu vidini ismusa isorinis, tai pacio bedos
bet jeigu nebutu benas apsukes, niekas nebutu nieko ismuses niekam nereiktu spausti stopu...zodziu cia taisykles vis gimsta naujos... idomios tokios
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:34  Atnaujintas: 2008/1/7 22:34
Pranešimų: 512
 Re:
Ignuti, dabar tu šneki su Benu ir skundiesi apie tą incidentą... Mes su Marijum šnekam apie kitką :)
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:34  Atnaujintas: 2008/1/7 22:36
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Ignai, jis lenke mane isore.

Nerijau, as nieko ypatingo nedariau tiesiog vaziavau ir bandziau sukti i posuki, tau palikdamas isore. O tu norejai vaziuoti paciu vidumi, kaip manes nebutu pries ivaziuojat i posuki buve. O ten mane tikrai matei. Nereikia cia buti telepatu
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:35  Atnaujintas: 2008/1/7 22:35
Pranešimų: 424
 Re:
as kaip[ suprantu jus kalba apie ta kur buvo video idetas?
Rytis
Parašyta: 2008/1/7 22:35  Atnaujintas: 2008/1/7 22:35
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re:
As nesuprantu koki gincai del fixamer incidento ten jam i sona ivaziavo ir tikrai ne pagal taisykles... Ir jei Fixamerio nepraleido i prieky tai bauda ivaziavusiam i sona...
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:42  Atnaujintas: 2008/1/7 22:42
Pranešimų: 424
 Re:
as tai ziru savo akimis ir matau tame video kalta nebent ta pati kuris apsisuko, taigi po galais jis viduje buvo, jei jis nesugebejo nuo isorinio apsidengti tai cia jo pacio bedos
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:42  Atnaujintas: 2008/1/7 22:43
Pranešimų: 512
 Re:
Marijau, tu tada blogai išvažiavai iš posūkio, aš taves aplenkiau, ir savo akiratyje nebemačiau, galvojau kad tu labiau atsilikęs, ir aš nekirtau į tave, važiavau trajaktorija ir net kiek plačiau :) Turėjau tu vietos šiaip... :) Bet neesmė tai pasako viską: "Pareigos: Žmogus užsiimantis viskuo." ;)
Vieno žodžių baigiam... Nes negerai čia gaunasi, tu lyg ir mane apsukai, įvažiuodamas į galą, ir lygini su tuo kai susikabini šonais, tuo labiau kai dar nekerti... Bet baigiam... Atsibodo man :)
Rytis
Parašyta: 2008/1/7 22:44  Atnaujintas: 2008/1/7 22:45
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re:
Ka jus cia snekat... Vidinej trasos pusej ir yra teisesnis incidento metu aisku jei jis ilindes , o cia net matyt kad cockpit buvo atsilikes dar nuo jo atkreipkit demesi i tamsesne danga ten tipo trajektorija ir ja vaziuoja Fixis , o cockpit atlekes neisivaizduoju del ko suko link jo labiau ir i sona kale...
Benediktas
Parašyta: 2008/1/7 22:45  Atnaujintas: 2008/1/7 22:45
Pranešimų: 1456
 Re:
man tj biski kvailas pasiteisinimas "as nemaciau"
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:46  Atnaujintas: 2008/1/7 22:46
Pranešimų: 512
 Re:
Tas kuris prieky važiuoja irgi teisesnis, bet gavau šiknon, apsisukau ir viskas, baudos niekas neturi... :)
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:46  Atnaujintas: 2008/1/7 22:48
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Tu manes nebuvai aplenkes. Kaip is video matosi. Bauda as atlikau, laukiau taves ir praleidau. Po to vel aplenkiau.
Ignutis, cia lenkimas buvo isore. Ir jis man nepaliko vietos. Pagalvok kaip kartinguose tai atordytu, ar F1.
Rytis
Parašyta: 2008/1/7 22:46  Atnaujintas: 2008/1/7 22:48
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re:
Ir isvis jei jau sugalvojai isore aplenkti tai ir lik isorej o ne vaziuok i vidine kai dar priesininko neaplenkes... Ir beto is video tai tikrai smugi bent turejo jaust abu pilotai taip kad pajutus smugi pasiziurai atgal...
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:46  Atnaujintas: 2008/1/7 22:46
Pranešimų: 424
 Re:
istikro tai tiesa sako benas, nematai tavo bedos, negali to kaltinti kaip veiksnio kuris sukele avarija, nematai reiskia negali rizikuoti aklai
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:48  Atnaujintas: 2008/1/7 22:48
Pranešimų: 512
 Re:
Kartoju, jis lėvai išvažiavo aš jį aplenkiau, pasirodo ne... Sakau, baigiam, nes atsibodo.. :)
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:49  Atnaujintas: 2008/1/7 22:49
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Ok, matau visi issiaiskinom kas kaip ir kodel
Ignutis
Parašyta: 2008/1/7 22:49  Atnaujintas: 2008/1/7 22:49
Pranešimų: 424
 Re:
kazi kaip tu ji aplenkei jei kalei jam i galini sparna.
yra toks migtykas setingsuose look right, daznai padeda
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:51  Atnaujintas: 2008/1/7 22:51
Pranešimų: 512
 Re:
Ignuti, tu stabdydamas, darydamas posūkį dar dairaisi? Aišku kodėl tave iškerta ;)
Rytis
Parašyta: 2008/1/7 22:51  Atnaujintas: 2008/1/7 22:51
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re:
Ne nu jei levai ivaziavo, tai tipo as atlekes greiciau galiu pasalint kliuti nuo kelio(nustumt, ismust ir t.t)? Juokdarys...
Vaidas.
Parašyta: 2008/1/7 22:54  Atnaujintas: 2008/1/7 23:22
Moderatorius
Pranešimų: 2209
 Re:
EDIT: Tai ne su fixiu o su Cocpit kovojau, situacija labai panasi gavos, po jo klaidos susidurem 8.30s idomu kas kaltas liktu
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/7 22:55  Atnaujintas: 2008/1/7 22:55
Pranešimų: 512
 Re:
Rytis, tu juokini nemažiau... :) Supranti, kai varžovas padaro klaidą jo išvažiavimas būna lėtesnis, tu jį aplenki, dingsta jis tau iš akiračio tai reiškias jis yra toliau.. :) Aš suprantu Marijus yra senas dalyvis jis turi verkimo teisę, jis visi užstoja, aš naujas, durnas ir t.t. tebūnie kaip jūs sakot... :)
Latasf1
Parašyta: 2008/1/7 23:04  Atnaujintas: 2008/1/7 23:04
Pranešimų: 573
 Re:
Baikit est Esme kad abu svarus dbr, abu gavo lest, tiesa cockpitas biski smarkiau. Dabar pries kito etapo kvala pasibuciuokit priekiais, kaip taikos ir draugystes simbolis bus
Rytis
Parašyta: 2008/1/7 23:10  Atnaujintas: 2008/1/7 23:10
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re:
Tai visa esme kad tu jo neaplenkiai jam i sona durei ir toliau nuvaziavai blin butai aplenkes as nieko nesakyciau arba butumet sonu susiliete bet cia tai tavo klaida ir tavo neapsiziurejimas.
Cortex
Parašyta: 2008/1/7 23:14  Atnaujintas: 2008/1/7 23:14
Pranešimų: 1157
 Re:
Cockpit> kaip ten bebutu, bet jeigu tu butum palaukes jo, ir ji praleides i prieki, butu situacija tikrai daug normalesne...cia siaip ateiciai. Nes istikruju reikia stengtis vaziuoti atsargiai. Tu paziurek kaip Ramunas uz manes vaziavo per visas gonkes ir kokiu ten nerealiai artimu momentu buvo. Tikrai nekarta galvojau "bus smugis" bet jo nebudavo. Reikia maziau kalbeti daugiau stengtis ir praktikuotis vaziuoti ne tik greitai viena rata bet ir stabiliai, be klaidu, ir nekontaktuojant su kitais.
Donatas
Parašyta: 2008/1/8 9:01  Atnaujintas: 2008/1/8 9:01
Pranešimų: 40
 Re:
Oho, na ir priflaminot čia. Tingiu skaityti viską, bet vaizdas panašus, kaip po YZF organizuojamų lenktynių- daug pykčio dėl nieko. Važiavau tokiam turnyre prieš 5 metus, daugiau tokių nesamonių matyti nenoriu. Visos baudos veda tik prie to, kad žmonės nebevažiuos įsižeidę dėl vienų ar kitų sprendimų.
Siūlau grįžti prie praktikos, kuri buvo iki šiol- jokių baudų. Arba baudos tik už "baisiausius" nusižengimus.
Cortex
Parašyta: 2008/1/8 9:38  Atnaujintas: 2008/1/8 9:38
Pranešimų: 1157
 Re:
Leisk,Donatai paklausti kur tu cia matai "pykcius" kazkokius? Tik nebukim vargsos ir silpnos mergaites kurios isizeidzia per kiekviena normalia diskusija. Niekas cia nepyksta, o normaliai apsvarsto visokias lenktynines situacijas, ir kas keisciausia viskas yra daroma pagal reglamenta. Teisinga, tvarkinga ir taip kaip turi buti.


Kai kita karta tu, nemazai laiko praleides pasiruosimui pries lenktynes, busi ismustas jau pirmo rato pirmame posukyje ir testi lenktyniu nebegalesi, galbut susimastysi kad turi buti kazkoks etiketas ir pagarba kitiems vaziuojantiems (o ne aklas ir beatodairiskas bandymas su saltom padangom aplenkti 15 masinu iskarto). Geriau bus maziau vaziuojanciu, bet kovos bus rimtos ir grazios ir be incidentu (taip kaip vyksta normaliuose uzsienio serveriuose. Cia irgi yra kartais kovu kurios shvarios ir grazios, bet nevisada. Dalis letesniu turi dar mokintis grazaus lenktyniavimo.
Donatas
Parašyta: 2008/1/8 10:28  Atnaujintas: 2008/1/8 10:28
Pranešimų: 40
 Re:
Cortex- čia tu YZF ???? gerai užsimaskavai Andriau :)
Cortex
Parašyta: 2008/1/8 12:10  Atnaujintas: 2008/1/8 12:10
Pranešimų: 1157
 Re:
As? Ne. Negali to buti!
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/8 15:47  Atnaujintas: 2008/1/8 15:51
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
Bent siuo atveju as nematau kam cia del ko pykti. Issidiskutavom labai tvarkingai. Tuo labiau, kad Nerijus negavo baudos. Kai as sudarinejau sita reglamenta, pagrindine mintis buvo, kad teisejam po lenktyniu butu kuo maziau darbo. Duodat baudas reikia pabrezti, kad duodama ne uz ismusima, o uz tai, kad neatliko DT ir pan.
Kai as buvau ponas Teisejas ;) taip ir buvo, o dabar, ziuriu, uzmirso zmones kas kaip ir kodel
Andriau P., pripazink, nuo to kas buvo pradzioje, patobulejimas yra ryskus
cockpit (Nerijus)
Parašyta: 2008/1/8 16:00  Atnaujintas: 2008/1/8 16:00
Pranešimų: 512
 Re:
Marijau, tai tokiu atveju, ir pats DT nusipelnei... :) Bet tebūnie šitie incidentai kompensavosi
Fixamer (Marijus)
Parašyta: 2008/1/8 16:15  Atnaujintas: 2008/1/8 16:15
Administratorius
Pranešimų: 643
 Re:
As DT nenusipelniau, nes palaukiau ir praleidau.
Cortex
Parašyta: 2008/1/8 16:41  Atnaujintas: 2008/1/8 16:41
Pranešimų: 1157
 Re:
Ale kai kas vistiek neisikirto matau :D
Benediktas
Parašyta: 2008/1/8 16:54  Atnaujintas: 2008/1/8 16:54
Pranešimų: 1456
 Re:
klipo nebus, nebent kasnors kitas susuktu
Cortex
Parašyta: 2008/1/8 16:55  Atnaujintas: 2008/1/8 16:55
Pranešimų: 1157
 Re:
Tai jo, Benas klipu jau nebedaro


Ignai, kaip ten su klipu? Praeita karta geras buvo.
Karolis.
Parašyta: 2008/1/8 19:45  Atnaujintas: 2008/1/8 19:45
Pranešimų: 358
 Re:
cia ziauriai ne i tema, o buvo f-1 france gp klipas ?
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2008/1/8 20:56  Atnaujintas: 2008/1/8 20:56
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
as irgi siaip pasigedau, nes atrodo nebuvo
Latasf1
Parašyta: 2008/1/8 22:11  Atnaujintas: 2008/1/8 22:11
Pranešimų: 573
 Re:
Klipo nebuvo, nes taip niekas ir neatsiuntet nei laiku, nei replay
Karolis.
Parašyta: 2008/1/8 22:40  Atnaujintas: 2008/1/8 22:40
Pranešimų: 358
 Re:
as atsiunciau
Ignutis
Parašyta: 2008/1/8 23:27  Atnaujintas: 2008/1/8 23:27
Pranešimų: 424
 Re:
sori as sukurciau video, bet biski cia dabar gyvenimas staigiai pakrypo.. 4dieni isvis i sule neisiu nes ten reikia varyti i laidotuves, tai si karta video tikrai nesukursiu....nebent kita savaite GAL!
Cortex
Parašyta: 2008/1/9 9:09  Atnaujintas: 2008/1/9 9:09
Pranešimų: 1157
 Re:
Tai kita savaite irgi tiks
Cortex
Parašyta: 2008/1/10 13:58  Atnaujintas: 2008/1/10 13:58
Pranešimų: 1157
 Re:
Donatai> o tai tu vaziuosi ar tik siaip shnekesi ir tiek?
Donatas
Parašyta: 2008/1/11 11:46  Atnaujintas: 2008/1/11 11:46
Pranešimų: 40
 Re:
cortex> aš po jonaičiu pasislėpęs. Gal tavį stuktelti sekančiam etape, kad mane pastebėtum ????
Cortex
Parašyta: 2008/1/11 12:22  Atnaujintas: 2008/1/11 12:23
Pranešimų: 1157
 Re:
Mano rezultato galinio tai neitakos


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai