Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
1 nariai prisijungę (1 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 1

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
F1 naujienos : Malaizijos GP
Parašė Katonas (Mindaugas) 2008/10/3 9:10:00 (2276 k. skaityta)



Skundų lauksime iki antradienio 23.59
Detalūs lenktynių rezultatai
Lenktynių vaizdo įrašas

Po įspūdingo sezono starto Australijoje, Melburno trasoje, Formulės 1 cirkas keliasi į Malaiziją nuostabią Sepango trasą.

Trasa:
Ši trasa pasižymi ilgų tiesiųjų ir staigių greitų posūkių kombinacijomis bei suteikia puikias galimybes lenkti varžovus. Taip pat tai plačiausia trasa Formulės 1 kalendoriuje. Lenktynėse bus važiuojama 42 ratai nuostabios trasos, kurios vieno rato ilgis 5.543 km, o tai sudarys viso 232.8 km lenktynių distanciją.
Trasa buvo suprojektuota garsaus Formulės 1 trasų kūrėjo Hermann’o Tilke’ės, o pirmasis etapas buvo surengtas 1999 metais.

Taktika:
Malaizijoje daug karščiau ir drėgniau nei Australijoje, todėl didesnį dėmesį šioje trasoje reikėtų atkreipti į bolidų patikimumą, t.y. naudoti didesnius variklio ir stabdžių aušinimo elementus. Taip pat dėl didelio karščio čia greičiau dyla padangos, todėl lenktynėse bus svarbu pasirinkti teisingą taktiką. Šį kartą padangų tiekėjai rekomenduoja rinktis iš soft ir medium padangų mišinių. Ekspertai spėja, jog daugiau pilotų šiame etape važiuos dviejų sustojimų taktika, negu jų buvo Australijoje.

Reguliavimai:
Nors Malaizija turi dvi labai ilgas tiesiasias, bolidų greičiai jose nėra labai dideli, numatoma, kad bolidai įsibegės iki 305 km/h, dėl lėtų ir greitų posūkių kombinacijų bolidai yra reguliuojami su dideliais sparnų atakos kampais, o važiuoklę stengiamasi reguliuoti kuo atlaidesnę padangoms.

Čempionatas:
Po sėkmingo ir pergalingo etapo Australijoje Vitalijus Karcovas tapęs čempionato lyderiu ir toliau stengsis išlaikyti aukštą tempą bei padidinti atotrūkį nuo lyderių. Antrojoje pozicijoje likusiam Tomui Mikutai ne daug trūko iki hat-trick‘o: jis lenktynėse sugebėjo nuvažiuoti greičiausią ratą, užimti pole-poziciją ir tik nedaug trūko, jog butų nugalėjes lenktynėse, todėl šis pilotas vėl bus vienas iš pretendentų į šio savaitgalio pergalę Malaizijoje. Trečioje vietoje likęs Ramūnas Janulis buvo stabiliausias pilotas Australijoje, startavęs iš trečiosios vietos joje ir pabaigė lenktynes, todėl iš jo tokio stabilumo galima laukti ir Malaizijos trasoje. Bei beabejo reiktėtų nepamiršti ir kitų labai greitų pilotų, kurie dėl blogai susiklosčiusio lenktynių starto negalėjo pretenduoti į aukštas pozicijas Australijoje.Todėl jau dabar galime prognozuoti, kad Malaizijoje bus labai įdomi ir įtempta kova nuo starto iki finišo. Iki susitikimo sekmadienį!

Jau šį sekmadienį ( 2008-10-05) 20 valandą antrasis šių metų LRC čempionato etapas!

Informacija paruošė Vygantas Kuprys

Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
Adomas
Parašyta: 2008/10/3 15:22  Atnaujintas: 2008/10/3 15:22
Pranešimų: 846
 Re:
Prasukau beveik 900 ratu sioj trasoj, butu pravalas jai nepasiekciau finiso.
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2008/10/3 16:17  Atnaujintas: 2008/10/3 16:17
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
adomai, bent viesai galejai nesakyt, supykino mane apie tai pagalvojus
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/3 16:28  Atnaujintas: 2008/10/3 16:28
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
jau tikrai biski nesveikai, as prasukau koki 80 ratu, bet dabar neturiu laiko, gal sekmadieni nebent prisesiu, o gal ir tai nepavykti...
Ramstas (Tomas)
Parašyta: 2008/10/3 16:51  Atnaujintas: 2008/10/3 16:53
Pranešimų: 724
 Re:
na iki pole-position man pritruko 0.002 sek...bet istiesu iki hat-trick‘o nedaug truko
bus stebuklas, jei pavyks prasimust i top8
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/3 17:45  Atnaujintas: 2008/10/3 17:45
Pranešimų: 718
 Re:
Adomas labai daug testavo, saunuolis, tikrai ims gera rezultata. As dar neprasukau ne vieno rato, todel nepretenduosiu i prizininkus. O Australijoj as Pole nunesiau
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/3 18:02  Atnaujintas: 2008/10/3 18:02
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
Jo atsiprasau chebra biski vietom sumaisiau Toma su Vitalijum my mistake
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2008/10/3 22:47  Atnaujintas: 2008/10/3 22:47
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
Nuostabusis Tomo Megane klipukas

http://www.youtube.com/watch?v=XZtbUKetB6E
Vilis
Parašyta: 2008/10/5 19:55  Atnaujintas: 2008/10/5 19:55
Pranešimų: 307
 Re:
IP adresa galit parasyti?
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/5 19:56  Atnaujintas: 2008/10/5 19:56
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Iesko....
Webster (Andrius)
Parašyta: 2008/10/5 20:00  Atnaujintas: 2008/10/5 20:00
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Serverio IP 77.221.70.126
tai per saita junkis kur desinej pusej linkas yra tiesiai i geima nukreipia.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/5 22:14  Atnaujintas: 2008/10/5 22:14
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Na ka, sveikinam Katona su pergale.

As asmeniskai noriu pasveikint Adoma su podiumu

Toliau, atsiprasyt Virsilos su kontakta, nukentejo jis, bet aisku ir jis man paskui atsilygino, bet cia dzin Nepyksiu jei siusi skunda, kaltas toj situacijoj... Labai keista, jog mano netas siandien grybavo, nebudavo jokiu bedu...
Ramstas (Tomas)
Parašyta: 2008/10/5 22:20  Atnaujintas: 2008/10/5 22:20
Pranešimų: 724
 Re:
Gan idomios, bet tuo paciu sunkios gonkes buvo, per visa distancija tik 1 grubia klaida pavyko padaryt ir kaip tycia pirmam posuky, kai Vario bakstelejau, sorry , nespejau stabtelt, siaip niekaip padangos susilt negalejo aisku sveikinimai prizininkams
Benediktas
Parašyta: 2008/10/5 22:21  Atnaujintas: 2008/10/5 22:21
Pranešimų: 1456
 Re:
Brylius>> per anksti Adoma sweikini, jis vienu suviu du zuikius pasove starte
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/5 22:21  Atnaujintas: 2008/10/5 22:21
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Nors pergale gali atrodi iskovota lenvai, bet is tikro buvo visai kitaip, visas lentynes spaudziau gan stipriai, klaidu sekesi nedaryti tad puikiai atvazaiavau iki finiso, startas nuskilo, liko tik apvaziuoti vario su vygantu, bad luck jums buvo
Marchello
Parašyta: 2008/10/5 22:22  Atnaujintas: 2008/10/5 22:22
Pranešimų: 304
 Re:
Nu ka, viskas idealu - setupas, tempas, startas iki pirmo posukio.. Aciu tam bemsui ar kas ten kur stovejo skersai kelio, bet ciuju vel turejau stabdyt ir prisiparkuot salia. :D
Zodziu praktiskai atimu 1 min is bendro laiko ir gaunu ta ka minimum buciau gaves.
O realiai tai taskas siandie patalokas buvo. :)
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/5 22:23  Atnaujintas: 2008/10/5 22:23
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
Sorry Vario per starta kad apsuskau, vos vos palieciau ir fsio buvo..mano race tai dar tokiu klaikiu nebuvo...
Na belieka pasveikinti nugaletojus!
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/5 22:26  Atnaujintas: 2008/10/5 22:26
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Benai, zinok jau nebera tu +30sec, todel ir sveikinu reglamentas dar nekoreguotas... Beto, visiems tu incidentu pasitaiko, nieko nepadarysi, taip jau yra
Adomas
Parašyta: 2008/10/5 22:28  Atnaujintas: 2008/10/5 22:28
Pranešimų: 846
 Re:
Jo atsiprasau Benai ner ka nei pasakyt
Benediktas
Parašyta: 2008/10/5 22:29  Atnaujintas: 2008/10/5 22:30
Pranešimų: 1456
 Re:
neimk i galva Adomai, vistiek man motoras uzsilenke likus dviems ratams.
Brylius, nesupratau. tai jei kanors ismusi negauni baudos?
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/5 22:31  Atnaujintas: 2008/10/5 22:39
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
manau bus duodama + poz kitam etapui, dar svarstysim

Sukurta tema idomiausiems momentams surasyti
Galardas (Kamilijus)
Parašyta: 2008/10/5 22:32  Atnaujintas: 2008/10/5 22:32
Pranešimų: 14
 Re:
Sorry ka ten apsukau ir didelis sorry Dragauskui. Netycia ijungiau laisva, apsisukau ir nebebuvo ka daryt
Adomas
Parašyta: 2008/10/5 22:34  Atnaujintas: 2008/10/5 22:34
Pranešimų: 846
 Re:
Nu taip gavos, praeita sezona neturejau tokio ivykio, pirmas per pora metu toks uzkabinimas mano, pripazystu klaida.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2008/10/5 22:35  Atnaujintas: 2008/10/5 22:35
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2008/10/5 22:42  Atnaujintas: 2008/10/5 22:42
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
Na ka, antrose lenktynese matoma kas taps ciampionu ir aiskus monopolio isigalejimas siaip sveikinu katonai
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/5 22:58  Atnaujintas: 2008/10/5 22:58
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Aciu, uz pasveikinima siopka, jei butu kiti nesusiknise per starta pora kur prieki manes buvo viskas galejo ir kitaip buti, as islindau i prieki ir neturejau jokiu varzovu pries save tai spaudziau visas race, kitiem tai tas tai tas nutiko, per q tiek prakaitavau tusciu ir tai tik vos greitesnis. nenoriu as cia neiko aiskintis, kai super lenktynes sekas tai ir rezultatas yra, o ne monopolis
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2008/10/5 23:14  Atnaujintas: 2008/10/5 23:14
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
viskas aisku, nu aisku sekme daug lemia, supratau, kad ten starte pasiseke tau, bjaurus tas posukis.
Oi nuostalgija, smagu butu f1 palakstyt, smagiai praitais metasi toje trasoje su brylium kovojom, ypac pirmuose posukiuose ir siaip psichologiskai
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/5 23:19  Atnaujintas: 2008/10/5 23:19
Pranešimų: 718
 Re:
Ai, ramstai tipo "bakstelejimas" tai cia Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau, gerai cia mastai. Kai bakstelejimas ir yra bakstelejimas, o ne apsukimas, tai dar suprasciau... Is vis lenktynese 3 kartus buvau apsuktas, gaila laiko sugaisto, buciau zinoje, is vis nelekciau. Jokio malonumo kai taip "profai" susika lenktynes. Vygis ple vaikiskoj situacijoj apsuko ir masine avarija sukele pirmam posuky ir ne joks cia bad luck, o kitu neatskingumas ir durnumas.
Sveikinu Katona, tikrai nebuciau laimejes, o del 2 vietos tikrai buciau kovojes.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/5 23:29  Atnaujintas: 2008/10/5 23:29
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
man gerai pavyko sureguliuot ir siam etapui tai jau tikrai ruosiausi, butu mane kas baksteleja ir pergales jau nebutu, Domantai prisijunk, dar ne velu
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/5 23:35  Atnaujintas: 2008/10/5 23:35
Pranešimų: 718
 Re:
Jei nebus tiesioginiu baudu uz incidentus pirmam posuky (kad itakoti lentyniu rezultatus), tai cia ne turnyras gausis, o pornografija.
Spakainas(Aidas)
Parašyta: 2008/10/5 23:38  Atnaujintas: 2008/10/5 23:38
Pranešimų: 426
 Re:
formule ir mane labai traukia ,bet tik ne fsr
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/6 9:41  Atnaujintas: 2008/10/6 9:41
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Vario, jog pasikarsciuosi dabar, niekas nepasikeis, as irgi turejau du incidentus, ir pats spausdamas apsisukau, buciau tikrai iskovojes podiuma, taciau cia lenktynes ir jose nutinka visko.
Ramstas (Tomas)
Parašyta: 2008/10/6 9:56  Atnaujintas: 2008/10/6 9:56
Pranešimų: 724
 Re:
"Ai, ramstai tipo "bakstelejimas" tai cia Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau, gerai cia mastai. Kai bakstelejimas ir yra bakstelejimas, o ne apsukimas, tai dar suprasciau..." - ka as kaltas, kad ta posuki bene viena syk idealiai iveikiau, o tu lievai ivaziavai, tai ka jau didziausias nusikaltelis?, ir be to smugio jokio nebuvo, nusramink
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/6 11:43  Atnaujintas: 2008/10/6 11:46
Pranešimų: 718
 Re:
Ne mano reikalas kaip tu ten idealiai ar ne ivaziavai ir ivazineji i ta posuki, bet kuriuo atveju i gala neturi ivaziuoti. Cia nepasiteisinimas, juk yra stabdziai ir pries tave vaziuojantis vaziuoja nebutinai taip kaip tu, turetum tai zinoti ir ivertinti, juk patyres esi.
Gerai, kad dar nors praleidai, bet vistiek buvo pikta. O Brylius, kai Virsila iskale, tai net nepalauke, o toliau atsiputes nuleke
ZuikisPuikis
Parašyta: 2008/10/6 12:15  Atnaujintas: 2008/10/6 12:16
Pranešimų: 20
 Re:
Ką galiu pasakyt apie šitas lenktynes... su pingu 600 geriau golfą per internetą lošt arba važiuot bent jau įvertinant tai jog kiti neturi žalio supratimo kurioje tu trasos vietoje esi, o ne bandyt lenktyniaut. Svarbiausia išpuoliau po pirmų esų iškart už A.S.600, tai net nežinojau kaip šitą problemą spręst, net bandžiau praleist už manęs važiavusį lengvesnį pilotą, kad jį surizikuotų lenkti ir gal išsidaužtų, bet pats suklydo ir jau maniau jog bėda su A.S.600 lenkimu baigta.... Bet tai pasirodo jis nusprendė pabandyt atsilenkt, nu suprasčiau jeigu jis būtų pabandęs atsilenkinėt vienoj iš dvejų didžiausių plačiųjų tiesiųjų, kur jo laginimas lengviausiai nuspėjamas, bet ne... antro sektoriaus pirmam posūkyje iš kažkur toliausiai sugalvojo parskrist, ten betkokiom sąlygom rizikinga bandyt lenkt, o čia dar plaukiojantis po visą trasą... O kai vėliau iš boksų išvažiavusį išskyniau, ten savo kaltės nematau, nes vėlgi: rodė tave išorėj, atsiteleportavai į vidinę, atšokai ir nuskridai...Visas man lenktynes kaip koks prakeikimas buvai, o šįkart taip gerai bolidas ėjo jau maniau dėl podiumo laisvai pakovot galėsiu(net su pažeista pakaba tempas buvo neblogas)...

Atsiprašau kam sukliūdžiau grįždamas į trasą, nes nuo kalniuko blogai matės ar kasnors dar atvažiuoja..
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/6 12:32  Atnaujintas: 2008/10/6 12:35
Pranešimų: 718
 Re:
Jo, su bryliaus bolidu ir man problemu buvo, skraide po visa trasa, sunku taip kovot buvo, kai nezinai kur atsiras, net nezinau, kaip ten pavyko be susidurimo aplenkti.
Beje Mariau, kodel mane ten taip optimistiskai lenkei?
vivec (Nerijus)
Parašyta: 2008/10/6 12:47  Atnaujintas: 2008/10/6 12:47
Pranešimų: 181
 Re:
YEs nors kazkur pirmas buvau daugiausiai incidentu 19
Adomas
Parašyta: 2008/10/6 12:49  Atnaujintas: 2008/10/6 12:50
Pranešimų: 846
 Re:
Gaila jog ner trasos Bahreino, turiu visa laisva ryta galeciau pavazinet, beto ir gonkes uz savaites. Manau Webai galetai iskart kelias trasas paruost gonkem?
ZuikisPuikis
Parašyta: 2008/10/6 13:27  Atnaujintas: 2008/10/6 13:30
Pranešimų: 20
 Re:
Citata:
Re: Parašė: Vario (Vitalijus) Parašyta: 2008/10/6 12:32:55 Jo, su bryliaus bolidu ir man problemu buvo, skraide po visa trasa, sunku taip kovot buvo, kai nezinai kur atsiras, net nezinau, kaip ten pavyko be susidurimo aplenkti. Beje Mariau, kodel mane ten taip optimistiskai lenkei?


Kaltas, paskutinis ratas, galinės padangos visiškai parėjusios, žinojau jog kitos progos nebebus, tai ir ėjau, a vdruk čiut čiut per plačiai įvažiuosi, ir beveik pavyko, stabdymo tašką pagavau idealiai, tik bolidas nuo kerbo pašoko ( nesitikėjau :( ) ir pradėjau slysti visu bolidu link tavęs :)
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/6 13:30  Atnaujintas: 2008/10/6 14:01
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
Vario>> gi cia tik lenktynes nera ko taip parintis, galvoji man malonu buvo tave stumtelti biski..niekad dar taip aukstai kvalifikacijoj nebuvau ir niekad toks greitas nebuvau kaip malaizijoj, bet ble viska apverte aukstyn kojom pirmas posukis ciut ciut per greitai..as irgi susiparinau kad sugebejau tokia durna klaida padaryt...na aiksu matyt patirties trukumas man dar kita karta tikrai laikysiuos kitokiu atstumu..peace
nenusiseke tai nenusiseke gonkes ka darysi as ir australijoj buvau greitas, galejau pretenduoti i top 3 bet i mane ileke ir nerekiau ir nevadinau durniais visu, nesmagu buna bet ka darysi vaziuoji toliau ner kur dingt
O tavo kova paskui dar stebejau live is bosku, uztat smagios kovos ir lenkimu apturejai per lenktynes saunuolis, kad tai prisikasiai
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/6 13:40  Atnaujintas: 2008/10/6 13:40
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Na, cia visados lietuviu toks bruozas...jei kas jau ne taip jiems pasiseke, tai visus kaltina iskarto Vario, mane ne viena kart apdauzei, bet as nesikarsciuoju ir zinau jog kovojom, galiu surast bet kelis kartus kai mane apstumdei....o aplenkei irgi nustumdamas, tad nereikia kelti triuksmo...o su Virsila tai nzn, reikes paziuret man replay, nes as net neketinau taves lenkt tam posuky, o atlekiau kaip visados ir stabdziau, nekaltas jei tu tam posuky letas esi Vaziavom gal 10 ratu salia vienas kito ir nieko nebuvo, beto, as nekaltas, kad sikart mane netas pavede, lygtais visiems idealiai jis veikia, tik ieskot kur issiliet del nesekmiu...geriau nurimkit ir toliau galvokit apie bahreina, siandien Webas pazadejo ja padaryt... As nesiskundziu kad man nepasiseke ir kad galejau turet podiuma. Adomo nelenkiau, nes jis buvo vertas podiumo, o greitenis buvau tai tikrai, taciau dzin, visi draugiskai lenktyniaujam, nors nelabai matosi, jog cia draugu yra, tik pavaryt, pakeikt...nematau cia esmes jei pasipyksim, todel nebesiaikinsiu cia jums, buvo kaip buvo

Beje, chebra, kuri su manim lentyniauja ne vienus metus, pasakykit, kiek incidentu esu turejes, gal kas turit bloga zodi apie mane pasakyt?
Webster (Andrius)
Parašyta: 2008/10/6 13:41  Atnaujintas: 2008/10/6 13:41
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Adomai> CTDP trasos versija anudosim. Tuoj biski reklama uzdedu ir paskleidziu.
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/6 14:20  Atnaujintas: 2008/10/6 14:23
Pranešimų: 718
 Re:
Jei bryliau po trasa is kaires i desine del savo lago lakstai ir neaisku, kur tu esi tuo momentu, tai kaip lenktyniauti? Salia neimanoma vaziuoti, del to ir kyla problemos, kad po visa trasa skraidai. Pagal mano replay as net prisilietes prie taves nebuvau. Todel jei ir buvo kontaktai, tai tik del tavo lago, cia jau mane kaltinti negali. O del kitu incidentu, tai jo, visko buna, bet sudesit baudas ir viskas ciki bus. Tam juk ir yra taisykles.
Marchello
Parašyta: 2008/10/6 14:50  Atnaujintas: 2008/10/6 15:37
Pranešimų: 304
 Re:
"Adomo nelenkiau, nes jis buvo vertas podiumo, o greitenis buvau tai tikrai, taciau dzin"

Nepagaunu smyslo.. Cia delto kad paskelbe kad 1k ratu prasuko vertas? O is kur zinot(kirtis ant o) kad pvz Marius ne 2k pramynes? tai jis nevertas podiumo delto?

[edit]: sry nepastebejau kad tymetai, tai dar suprantama tada. :) ]


O siaip tai skaudziausia kai pats viska gerai padares, bet del kitu nesekmiu pralosi.. Taip buvo ir bus. Bet kad pikta ziauriai tai irgi tiesa.
ZuikisPuikis
Parašyta: 2008/10/6 15:02  Atnaujintas: 2008/10/6 15:02
Pranešimų: 20
 Re:
Bryliau> tavo internetas, tavo problemos, ir nematau kaip tai ne tavo kaltė, tavo kaltė tai jog tu neįvertinai jog lagini ir dėl to kėlei grėsmę. Beto tu nemanai jog aš lėtai važaivau vien dėl to jog už manęs belenkaip laginantis čiuvakas tasėsi po trasą ir velniai žino ką jis ruošias daryt?
Taip pripažystu, buvau per lėtas, jei būčiau buvęs 1s į ratą už visus greitesnis, nebūtų man kėlę problemų visus atsilenkt nepaisant čiuvakų kurie lagina ir išmuša
Vilis
Parašyta: 2008/10/6 15:05  Atnaujintas: 2008/10/6 15:05
Pranešimų: 307
 Re:
Mano senio nuomone reikia butinai bausti uz ismusimus ir pan prasizengimus, bet nedaryti jokiu praleidimu ir t.t.> ismusei ir vaziuok toliau, o kitame etape gauni bauda pagal padarytas kitam pasekmes: DT arba stop/go, aisku galimas variantas ir prideti sek prie galutinio rezultato, kaip real f1.
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/6 15:11  Atnaujintas: 2008/10/6 15:11
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
tos sekundes prie galutinio tai berysio bauda mano nuomone, geriausiai tai arba is galo startuot, +10 ar +5 starto pozicijas nuo sunkumo arba stop/go penalty..cia reiktu ivertinti kiekviena situacij aiksu
Webster (Andrius)
Parašyta: 2008/10/6 15:37  Atnaujintas: 2008/10/6 15:37
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Siaip kad bausu nereikai laukti, nes jos paveiks tik kitu race rezus yra labai gerai, nes galima iskatas ir statistika atnaujinti is karto po etapo.
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/6 15:40  Atnaujintas: 2008/10/6 15:40
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
Tai jo ir del to labai gerai, nereikia paskui koreguoti lenktyniu rezultatu, galima greiciau ir informatyviau pateikti ivykusiu lenktyniu apzvalgas.. nes dabar tai pateikiami vienoki rezultatai paskui po visokiu skundu pateikiami kitoki ir galiausiai po apeliaciju dar kitokie. Geriausiai kad baudos butu tik kitam etapui.
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/6 15:53  Atnaujintas: 2008/10/6 15:55
Pranešimų: 718
 Re:
Tas reglamentas, kuris yra F1 Meniu skiltyje, yra visai geras, daug kas ten paprastai ir aiskiai numatyta ir to pilnai uztenka.
Ir nedarykit kvailu avariju, nebus tada ir skundu ir papildomo darbo.
Marchello
Parašyta: 2008/10/6 16:02  Atnaujintas: 2008/10/6 16:02
Pranešimų: 304
 Re:
O pagal mane nesamone. :) Cia tik vienas mazas pliusiukas tas rezu laukimo nebuvimas.
O siaip visu pirma tai iskart nuteiksit pilota sekanciom lenktynem, ko ten labai plesytis jei turi starta is boksu ar +1min. Isvis as tai manau net neiciau tokiom race. Dar plius jei ateinanti trasa labai megstama..
O cia, pravaziavo lenktynes, apturejo ispudziu normaliu, nesvarbu teigiamu ar neigiamu, gavo ko nusipelnes ar nenusipelnes ir ramiai ruosias sekanciom. :)
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/6 16:15  Atnaujintas: 2008/10/6 16:18
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
matai cia kitas dalykas, pavyzdziui kaip nubaust mane dabar po sio etapo dekit kad ir +10 ratu prie galutinio laiko Malaizijos, vistiek man tas pats, o va tarkim DT Bahreino etapui jau butu bausme kuria pajausciau uz ziopluma :) ir tai nei kiek nesumazintu mano nusiteikimo kitom lenktynem, tik tektu daugiau patestinti tokiu atveju su kiek imanoma sunkensiu bolidu :D:D
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/6 17:23  Atnaujintas: 2008/10/6 17:23
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Marchelo>>> jei neateisi i sekanti etapa jei bus bauda tai jin niekur nedings, kelsis vis sekanciam etapui, kas prasizenge ir nefinisavo tikrai gaus kitam etapui baudu,o be to paziurekit kiek susipuola per real f1 negi ten puola kas tas baudas taip deti, nors ir sako tas kaltas ar kitas baudu dazani yra isvangiama, tiesiog klaida lieka klaida, bet uz tycinius manevrus tikrai butu nubausta griestai - DQ, manau butu greitai pritaikoma, bet nei vienas gi tycia kitu nedauzo ir nesistengia sugadint race sau ir kitiem
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/6 17:25  Atnaujintas: 2008/10/6 17:25
Pranešimų: 718
 Re:
Vygi> kadangi itakos rezui neturi, tai reglamente i tai jau atsizvelgta, del to tau DT kitam etape turetu buti. Yra ten toks punktas, geriau pasiskaityk.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/6 17:45  Atnaujintas: 2008/10/6 17:45
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Siaip kad ir kaip butu bet mano akim ziurint ten tarp vario ir vyganto grynai lenktyninis incidentas gi jis atskriejes nenukale vario, bet as pilnai suprantu kad sio incidento kaltininkas yra vygantas ir vario turi pilna teise pykti ir reiksti pretenzijas, nezinau manau reikes vel rinkti komisija, nes jei nuspresim as/brylius/webas kaip visada atsiras reksniu ir t.t.
Marchello
Parašyta: 2008/10/6 18:14  Atnaujintas: 2008/10/6 18:14
Pranešimų: 304
 Re:
Nu del nefinisavusiu sutinku, kad jiem perkelt. O reliai tai buna DT ar stop/go dar tose paciose lenktynese duodami.
Man tai Vygio manevras atrodo toks pat kaip shumio tam paciam malaizijos pirmam posuky 2003. :) ten tiesa antroj pirmo posukio daly jis truli apsuko, bet manau, jei neklystu nei shumis nei trulis nenukentejo, bet montoya salia vaziaves be sparno liko. :)

P.S O shumis po keliu ratu DT atliko. :)
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/6 18:33  Atnaujintas: 2008/10/6 18:33
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Na, reksiu ir verksniu pas mus visados yra, nieko nepakeisi, beto, labai visi megsta ieskot teisybes, kurios jus nerasut vistiek. Jei nepatinka kad as, minde ir webas ziurim incidentus, rinkit komisija kaip praitais metais ir spreskit. Bet tai nepadidins baudu skaiciaus tikrai...
Marchello
Parašyta: 2008/10/6 18:52  Atnaujintas: 2008/10/6 18:52
Pranešimų: 304
 Re:
Tai kad dar tu baudu nera, is kur kazkokie verkimai ar rekimai..
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/6 19:22  Atnaujintas: 2008/10/6 19:22
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Marchelo>>> bus tu verkimu kaip visada, tai tam per grieztai atrodo, kitam per svelniai, be to pats zinai kad nera techniniu galimybiu paskirt bauda etapo metu, kad butu prvaziavimas pro boksus
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2008/10/6 19:35  Atnaujintas: 2008/10/6 19:37
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
As ir skaiciau reglamenta ir visiskai sutinku su juo kad man reik skirti DT uz ta manevra, savo kalte pripazystu pilnai ir net nezadu gincytis ar tai lenktyninis ar nelenktyninis incidentas, turejau palikti daugiau vietos tarp saves ir vario, nepalikau pats kaltas :) o mano galva gera ta komisija ir svarbu, kad yra zmoniu norinciu joje buti, nereikia nieko issigalvoti, nes paskui sudas gausis su visokiais rinkimais:)
Mano komisija galite net nenagrineti incidento uzdekit DT ir bus ramu :)
nu jo butu dar zinai kokie trys lenktyniu stebetojai tai tada dar paskirstytu baudas ir tose paciose lenktynese gal yra tokiom pareigom norinciu ???

Ir Katonai as ne Vygantas, o Vygintas ir siaip geriausiai Vygis
Marchello
Parašyta: 2008/10/6 19:37  Atnaujintas: 2008/10/6 19:37
Pranešimų: 304
 Re:
Tai vat as ir noriu namioka numest, kad geriau patiem tokiais atvejais susiprotet atlikt ta dalyka (o gal ir atliko Vygis nezinau), kad poto nieks nesiskustu. :)
Bet as nebesikisu viskas, jau ir pykcio neber del suknistu gonikiu. :)
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2008/10/6 22:03  Atnaujintas: 2008/10/6 22:03
Pranešimų: 718
 Re:
O kokios cia spec. komisijos reikia? Yra juk kazkokie teisejai, yra reglamentas ir spreskit gave nusiskundimus. Juk visur normaliuose turnyruose taip yra. Tai manau, kad ir cia gal normalus turnyras.
Va Vygis, pats viska supranta, pasiskaite taisykles ir viskas aisku, nekelia cia jokiu bangu ir t.t. Kita karta jau bus atsargesnis ir nepadarys panasiu klaidu.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/6 22:11  Atnaujintas: 2008/10/6 22:11
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Visi mokomes is klaidu, kaip ir as, jau vaziuojantis daug metu, taip ir nesenai pradeje lenktyniauti...gyveni ir mokaisi kaip sakant
Andrius (brylius)
Parašyta: 2008/10/7 9:31  Atnaujintas: 2008/10/7 9:31
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Paziurejau truputi replay is servo, tai taip, matosi jog lagino man, bet budavo jog ir nelagindavo...bet cia neesme dabar...paziurejau kaip Virsila mane aplenke Atleke, aiskiai matesi, jog toje situacijoje persistenge, nustume ir nuleke Vo toks lenkimas
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2008/10/8 19:42  Atnaujintas: 2008/10/8 19:42
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Del skundu rasymo kitam sykiui, rasykite bendra replay laiko o ne rata ir to rato laika, ir butinai savo V.Pavarde kuria lenktyniaujate, nes skundai kitaip nebebus priimami kita kart, nors tarkim zinau kad zuikispuikis tikrai dalyvauja F1 champe, bet nei velnio nepamneu koks jo vardas ir pavarde(dar po poros etapu atsiminciau ), na tiesiog tokie techniniai klausimai
Benediktas
Parašyta: 2008/10/8 21:15  Atnaujintas: 2008/10/8 21:15
Pranešimų: 1456
 Re:
ko netinka ratas ir laikas tame rate? viskas gi irgi patogu ir aisku


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai