|
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
| Adomas | Parašyta: 2009/7/11 11:14 Atnaujintas: 2009/7/11 11:14 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Niekaip nesusipazistu su ivykusiu bandymu Vokietijoje rezultatais
.Na ziuresim kas Katolonijos trasoj desis. |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/11 11:39 Atnaujintas: 2009/7/11 11:39 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Kaip supratau Tilto PC išjungtas, nei serverio neina paleist, tai nebus ir info
|
| Deividas M. | Parašyta: 2009/7/11 14:14 Atnaujintas: 2009/7/11 14:14 |
![]() ![]() Pranešimų: 222 |
Išbandęs TC low, vis dėl to biški pakeičiau nuomonę. Žinau, kad galbūt aš nebūsiu populiarus su tokiais pasisakymais. Bet sezonui low netiks. Chėbra, nepamirškime, ko mes susirenkam. Gražiai pakovoti trasoje, jau ankščiau kovos netrunkdavo ilgai dėl klaidų skaičiaus, o kas bus su low? Kova dingtų po vieno posūkio. Neprimeskit labai kietų draiverių, nes tikrai tokie nesat. Taip sutinku, Low yra smagu, bet tik šeip pasivažinėt. Bet ilgoms lentynėms tai netinka. Po vieno kito spino lentynese, tas pradės užknist ir kas toliau bus? ogi visi teps slides išsijuosę. Ir galės toliau lėkti keli "smagumo fanatikai". Dar kartą kartoju, kad smagumą, galima gauti va per tokius testus, ar šeip pasivažinėjimus laisvų laiku, o rimtoms lentynėms, reikia stabilumo. Norisi pagaliau grynos kovos trasoje, o ne važiuoti gonkes bandant išvengt spino, greitai tas įgris ir mesim šitą reikalą. Manau dėl sezono pamastykit gerai, ką jūs norit matyti klipuose, ar save spininant ar gražiai bandantį atimti poziciją iš kito
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/11 14:59 Atnaujintas: 2009/7/11 14:59 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Man nėra problemų su TC low
dėl kitų, senai sakiau kad kai kuriem per sunku, o kai kas dar bando primest, kad sugebėtu lentyniauti be TC, hot lape taip, lenktynese norint gerai važiuot be tc reikia labai gero setupo + prasukt po 1000 ratų pasiruošimui |
| Aldas | Parašyta: 2009/7/11 15:17 Atnaujintas: 2009/7/11 15:17 |
![]() ![]() Pranešimų: 10 |
o bent Auto Shiftingas pirmadienį bus? nes man žinokit bėda su vairu. nėra pėdalų tai tik su autoshiftingu važiuoju, nes vietoj tu rankenėliu spaudžiu gazą stabdį...
|
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/7/11 16:05 Atnaujintas: 2009/7/11 16:05 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
Nu nezinau man irgi nera bedu vaziuoti su low praeita sezona visa beveik visa vaziavau su low ir dabar normaliai
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/11 16:14 Atnaujintas: 2009/7/11 16:14 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Pirmadieni jei bus bandymai, tai bus tik clutch pagalba
|
| Aidas Pikūnas | Parašyta: 2009/7/11 16:16 Atnaujintas: 2009/7/11 16:16 |
![]() ![]() Pranešimų: 7 |
Gerai, nevaidinsiu- as sutikciau su TC low, bet spinu per race tikrai turesiu. As lygtais ir noreciau prasyt TC medium, bet nenoriu kelt bedu senbuviams. Taip kad cia jusu sprendimas, bet naujokam su TC low vaziuot lenktynese, bus bedu, ka jau ten kalbet apie TC off. Abejoju ar daug, net ir ne naujoku, tures toki gera setupa, ir sugebes trenriuotem skirt 1k ratu, kad visas race pravaziuotu su TC off be spinu ir be klaidu...
|
| Dusty(Linas) | Parašyta: 2009/7/11 16:35 Atnaujintas: 2009/7/11 16:35 |
![]() ![]() Pranešimų: 50 |
Deivi> zinau kad tau nepatinka su low TC..kazko nelimpa tau prie tavo vairavimo stiliaus gal bet su medium vaziuoti mano nuomone absurdas, tai dar ijunkim steering ir bus visai saunu kaip F1c laikais. Esme manau yra kaip simuliatoriaus pajausti ka reiskia vairuoti F1 bolida o ir ateiti modai bus kuriami daugiau be TC taip kad anksciau ar veliau teks prie to priprasti. Nesu kazkoks propanas bet manau kad siam turnyre renkasi jau gerokai patyre dalyviai. Vazinejom be TC keliese ir buvo zymiai idomiau nes nespaudi to pedalo kaip isprotejas iki dugno kai to reikia. Keli simtai ratu treniruociu ir nebutu tas TC off toks baisus o cia dar kalba eina apie medium
![]() |
| Marchello | Parašyta: 2009/7/11 16:36 Atnaujintas: 2009/7/11 16:36 |
![]() ![]() Pranešimų: 304 |
Deivi>> prasovei gan smarkiai man rodos su komentaru. Nieks nieko nelauzia, bet OFF yra smagus variantas, o LOW yra optimalus. Pabandziau medium ir isitikinau kad su juo nepriartesiu prie low arciau negu 0,4s. Todel jei neimam off, tai man rodos visiskai nesvarbu ar low ar medium, vistiek dauguma leks su low..
Bet kuriuo atveju pirmadieni bus smagu.:) |
| Dusty(Linas) | Parašyta: 2009/7/11 16:41 Atnaujintas: 2009/7/11 16:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 50 |
pirma pabandykit su setu padirbti kad daryti isvadas. Neverskit tu camber max kaip kad daugelis priprate tai daryt balansa pabandykit paskirstyt (kas labai svarbu jau ir su low TC) dar pazaisti su nustatymais ir viskas bus ok. Pastebejau ateina i testus be setu be nieko ir kai nepavyksta padaryt laiko nusivilia
|
| Justas G. | Parašyta: 2009/7/11 17:13 Atnaujintas: 2009/7/11 17:13 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 700 |
Nesuprantu ko jus cia pesates, dekit apklausa (kuria reiktu sutvarkyt, nera gi sunku...) del tc sezone naudojimo ir viskas bus aisku...
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/11 17:33 Atnaujintas: 2009/7/11 17:33 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Su visom apklausom dar spėsim, dar apie du mėnesius iki atrankos, o jau pergyvena visi kaip dėl savo gyvybės. Apie sezona be TC pamirškim, FSR'e kur lekia žmonės iki kurių mums dar labai toli visiem ir tie susimauna be TC. Mes leksim su low arba medium ir nematysim vargo, be TC galim surengt nebent koki eventa ar kažką panašaus ir tiek.
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2009/7/11 17:39 Atnaujintas: 2009/7/11 17:39 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Neverta net daryt testu be pagalbu, vistiek naudosim ir TC ir ABS. Cia mano nuomone. Taciau, idomumo deliai aisku galima tai surengt kaip fun pasivazinejima. Kai kuriems tikrai nebus bedu vaziuot be TC, kitiems sunkiau ir juos sudaro dauguma. Jei iseis, sudalyvausiu ir as
|
| Dovydas M | Parašyta: 2009/7/11 17:41 Atnaujintas: 2009/7/11 17:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 117 |
Aš siūlau TC off
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/11 17:47 Atnaujintas: 2009/7/11 17:47 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Bryliau>> tai pirmadieni jei bus sesija, tai ji ir bus tik "for fun" pobūdžio
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2009/7/11 19:25 Atnaujintas: 2009/7/11 19:25 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Bet ar verta svaistyt laika?
Na, kas nores tas pasilinksmins ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/11 19:49 Atnaujintas: 2009/7/11 19:49 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Tai koks čia švaistymas, ateini pasivažinėji ir viskas
|
| Deividas J. | Parašyta: 2009/7/11 22:02 Atnaujintas: 2009/7/11 22:02 |
![]() ![]() Pranešimų: 131 |
Mano nuomone pilnai uzteks mums TC low, su medium labai jau paprasta vaziuoti. Turnyro lygis pakankamai aukstas, kad sugebetume valdyma bolida su low.
|
| Karolis Marcevičius | Parašyta: 2009/7/12 7:44 Atnaujintas: 2009/7/12 7:44 |
![]() ![]() Pranešimų: 43 |
As taip pat pritariu kad reiketu palikt TC low
Nes su medium net neidomu vaziuoti... Iseinant is posukio spaudi dugna ir net ratai neprasisuka :) |
| SuperHP | Parašyta: 2009/7/12 13:21 Atnaujintas: 2009/7/12 13:27 |
![]() ![]() Pranešimų: 885 |
O sitame mode yra "svorio baudos"? Ta prasme jei vaziuoji be tc, tau svorio neprideda, jei su tc low, jau prideda koki 10kg, jei su tc medium - 20kg, jei be abs - 0kg, jei su low - 10kg ir tt? Tada, manau butu saziningiausia. Butu lygybe, nes be pagalbu apskirtai yra sunkiau gera laika iveikti, taciau kam be ju idomiau, pasitreniruotu ir be ju vaziuodamas galetu neprarasti laiko pagalbininku atzvingiu.
|
| Rytis (slc) | Parašyta: 2009/7/12 13:49 Atnaujintas: 2009/7/12 13:49 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 432 |
Kam čia tos papildomos problemos su svorio baudom, darom TC low, o kam netiks galės žaistis su off.
|
| Adomas | Parašyta: 2009/7/12 19:06 Atnaujintas: 2009/7/12 19:06 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Del manes gali buti tc medium, kas nori greiciau vaziuoti tas naudos low, nes tas duoda pranasuma buna mazesnis svoris. Man tinka ir praeitu metu pagalbu skaicius.
![]() |
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2009/7/13 18:10 Atnaujintas: 2009/7/13 18:12 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Man geriausiai butu tik jei leistu autoclutch. Bet LRC labui manau reikia vaziuoti su TC low ir ABS low. Lengviau naujokams ir maziau pasiruosimo reiks.
p.s. greiciausias vaziavimas bent man iseina su tc low, tada tc off ir tik paskui tc medium. |
| Vytas | Parašyta: 2009/7/13 20:26 Atnaujintas: 2009/7/13 20:26 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Kas turi G25 tas jau turi didelį technikos pranašumą važiuojant su TC Off, todėl manau būtinai reikia pagalbų, nes, esmė arši kova, o po to bus, kokie 3-4 dalyviai nulėks sau, o kiti išsitaškys ir plius lėtai važiuos
, o jei būtų TC medium, tai Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau būtų . |
| Ramstas (Tomas) | Parašyta: 2009/7/13 22:01 Atnaujintas: 2009/7/13 22:01 |
![]() ![]() Pranešimų: 724 |
Pirma kart isbandziau si moda, visai geras
o del pagalbu, tai nemanau, kad butu daug vaziuojanciu jei ju nebutu, kadangi norint be "tc" varyt greit ir stabiliai reikia nemazai patestuot, o kas nemegsta testuot ar neturi tam laiko, paprasciausiai nevaziuos, nes nenores kankintis... |
| _Aurimas_ | Parašyta: 2009/7/13 22:10 Atnaujintas: 2009/7/13 22:10 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
O man svarbiausia,kad nors ABS butu Low,o daugiau viskas kaip ir pakenciama
![]() |
| Dovydas M | Parašyta: 2009/7/13 22:12 Atnaujintas: 2009/7/13 22:12 |
![]() ![]() Pranešimų: 117 |
Šiandien išpradžių sunku buvo, bet veliau jau kaip ir nebesijaute, kad nėra ABS, bet vistiek geriau būtų bent low, o be TC tai jokių problemų, tik tiek, kad nuo Mindaugo ant sekundės gaunu
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/13 22:13 Atnaujintas: 2009/7/13 22:13 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Sezone tikrai darysim TC bent low(medium tikrai nenorėčiau dėti) ABS low(99,9% kad bus) Be TC važinėt reikia daug daugiau treniruočių ir daugelis tam tirkai neturi laiko. Nebent gretutinai galima surengt koki 5 etapų čempionatą be pagalbų jeigu būtų norinčių
|
| Dusty(Linas) | Parašyta: 2009/7/13 23:51 Atnaujintas: 2009/7/13 23:54 |
![]() ![]() Pranešimų: 50 |
na man iki lyderiu laiku dar toli bet be TC man patinka nes bolido valdymas man mielesnis nei su TC. kadangi nepakliusiu i pagrindine F1 sudeti tai as buciau pirmas uzsirasant alternatyvioje lygoje be pagalbu
![]() |
| Deividas M. | Parašyta: 2009/7/14 0:09 Atnaujintas: 2009/7/14 0:09 |
![]() ![]() Pranešimų: 222 |
Šūdas nuuu, gaunu vėl pakeisti savo nuomonę
logiškiausias sprendimas, kad tiek TC tiek ABS būtų low. Stabilumo ir smagumo santykiu ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/14 17:16 Atnaujintas: 2009/7/14 17:16 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Oficialių sesijų dabar pora savaičių nebus, bet žinoma individualiai treniruotis niekas nedraudžia. Manau gal reiktų ir kokias test lenktynes surengti rugpjūčio mėnesį, na dar pažiūrėsim
|
| Rytis (slc) | Parašyta: 2009/7/14 17:24 Atnaujintas: 2009/7/14 17:24 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 432 |
Tai gal serveri uzdekit TC ir ABS low taip kaip kad planuojam sezona daryt?
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/14 17:34 Atnaujintas: 2009/7/14 17:34 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Uždėta tik pavadinimas vakarykštis liko, kai nebus žmonių jei neužmiršiu pervadinsiu, neproblema
|
| Rytis (slc) | Parašyta: 2009/7/15 9:02 Atnaujintas: 2009/7/15 9:02 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 432 |
kodel lentelej Andriaus Balilionio du laikai?
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/15 9:11 Atnaujintas: 2009/7/15 9:11 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Matyt kitą bolidą pasiemė, copy/paste taip ir gaunasi
|
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2009/7/15 11:51 Atnaujintas: 2009/7/15 11:51 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Taip vaziavau su McLarenu o paskui su Ferrari savo problemas bandydamas spresti.
|
| Vytas | Parašyta: 2009/7/15 20:23 Atnaujintas: 2009/7/15 20:23 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
O jūs kas nors siuntėtės FSONE modą iš tos nuorodos, kažko man pastringa instaliuojant.
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/7/15 21:33 Atnaujintas: 2009/7/15 21:34 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
gal blogai parsisiutė, šiaip veikiantis ten modas turėtų būti
|
| Vytas | Parašyta: 2009/7/15 21:41 Atnaujintas: 2009/7/15 21:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Jau veikia, padariau, kad neinstaliuotų single player ir šiaip jaučiu problemos su tuščia vieta kietajame diske pas mane
,Bet žiūriu šitas modas daug ramų srebia, reikės dasipirkt. |
| Marius L | Parašyta: 2009/7/16 8:32 Atnaujintas: 2009/7/16 8:32 |
![]() ![]() Pranešimų: 69 |
Na ka ir man reikės pabandyti šį modą , visai būtų smagu sudalyvauti su jumis šeme sezone.
|
| M. Narusevicius | Parašyta: 2009/7/16 23:12 Atnaujintas: 2009/7/16 23:12 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 138 |
Na ka, as irgi po atostogu pagaliau radau laiko pasibandyti FSone mod'a. Tai galiu pasakyti, kad tikrai patiko :) Jauciasi kad ne su lenta vaziuoji :D po ~ 20 ratu palindau po 1:21 :) uch, pasiilgau jau LRC lenktyniu
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2009/7/17 10:41 Atnaujintas: 2009/7/17 10:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Gaila tik, kad tas rFactor turi keletą prigimtinių bugų, kurių turbūt neįmanoma ištaisyti.
Bet šiaip fizika visai smagi, o ir bolidai itin detalūs. |
| Dusty(Linas) | Parašyta: 2009/7/17 16:54 Atnaujintas: 2009/7/17 16:54 |
![]() ![]() Pranešimų: 50 |
Vytai> kas per bugai kankina nes as pora bugu ir neatsikratau idomu gal tie patys ?
|
| Vytas | Parašyta: 2009/7/18 11:33 Atnaujintas: 2009/7/18 11:33 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Ne tie patys
, bugai, kaip jau sakiau įgimti bugai, kuriuos turėjo ir f-1 challenge, nž čia gal dėl mažesnio lago ir kompo apkrovimo nedarė,čia kalbu apie pačių bolidų susilietimą, nes kai ratais susiliečia sulenda ratai kiaurai ir atrodo, kad važiuoji su dėže kvadratine , todėl žaidimas netenka tikroviškumo, bet kėbuliniuose auto to bugo nepastebima, nes ratai po gaubtu.Atrodo žaidimo fizika buvo kuriama pagal F-1 challenge žaidimą, kuris jau atgyvenęs, tas truputį nervina, tad laukiu nesulaukiu, kada pasirodys rFactor 2, gal ten ištaisys tuos kelis nedidelius trūkumus. |






.




dėl kitų, senai sakiau kad kai kuriem per sunku, o kai kas dar bando primest, kad sugebėtu lentyniauti be TC, hot lape taip, lenktynese norint gerai važiuot be tc reikia labai gero setupo + prasukt po 1000 ratų pasiruošimui











Na, kas nores tas pasilinksmins 









