|
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2006/10/9 18:42 Atnaujintas: 2006/10/9 18:42 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Nu nebogas aprasymas lenktyniu, tik matau ziauriai nepasiseke SuperHP
Na, bandysiu ir as lekti San Marine, ziuresiu ar nepraradau savo kovingumo ![]() |
| Petronas | Parašyta: 2006/10/9 18:48 Atnaujintas: 2006/10/9 18:48 |
![]() ![]() Pranešimų: 148 |
nu bet as tai letas kaip pedas...vel greiciausias ratas kazkur gale...
Kitose lenktynes reikes kovot bent del 1-3 tasku ![]() |
| vivec (Nerijus) | Parašyta: 2006/10/9 20:21 Atnaujintas: 2006/10/9 20:21 |
![]() ![]() Pranešimų: 181 |
Arkayd sweikinu tave ir visa McLaren komanda su pergale vis del to tikejausi kad pirma pergale ishkovs a lygos pilotai :) taciau b lygoje irgi McLaren valdo!
![]() |
| Latasf1 | Parašyta: 2006/10/9 20:45 Atnaujintas: 2006/10/9 20:45 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
Ech jei ne tas fals start...
Bet vistiek komandoj nuotaika po tokio puikaus Arkayd pasirodymo.O seip zutbut bandysiu atsigriebt imoloj ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2006/10/9 21:01 Atnaujintas: 2006/10/9 21:01 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Su chesteriu reik kazka daryt,nes antrose lenktynes pasirodo gan prastai.Reiktu susiimt
|
| SuperHP | Parašyta: 2006/10/9 21:28 Atnaujintas: 2006/10/9 21:28 |
![]() ![]() Pranešimų: 885 |
Kiek jus darot Imoloi?
|
| Petronas | Parašyta: 2006/10/9 21:29 Atnaujintas: 2006/10/9 21:29 |
![]() ![]() Pranešimų: 148 |
kiesha> gal ne ten paziurejai,ten gi greiciausi ratai ;)
gal chesteris visai neblogai pasirode... |
| Chester | Parašyta: 2006/10/9 23:38 Atnaujintas: 2006/10/9 23:38 |
![]() ![]() Pranešimų: 102 |
Atwirai pasakius esu sokiruotas sawo pasirodymo. Apzwalgoje isiwelus klaida, ten kur rasoma, jog as ne daug trenirawausi
Tas tikrai ne tiesa, na nebent jums 300 ratu atrodo nedaug Net sunku surast priezastis tokio prasto pasirodymo... Weikiausiai wisiskai prasowiau bolido regulaiwime, jautesi, jog galiniai ratai nenori prasisukti, be to stabdydawau daug anksciau nei wisi kiti, tas puikiai atsispindejo, kai mane du kartus aplenke kaip stowinti. Antra, pasirinkau per didelius ausinimus. Atsizwelgdamas i tai, kad niekaip nesugebedawau baigti lenktyniu per testus, wariklio ausinima parinkui 7, o apskuku palikau tik 18600. Tai nuleme itin nekonkurencinga greiti tiesiosiose. Beje esu nustebes, kad pamateme tik wiena wariklio gedima. Prisipazinsiu, jog wisa laika tikejausi, jog kazkas tures del to problemu, taciau taip neatsitiko... Kaip sakiau as pats gedau ir gedau per testus. Matydamas sawo bewiltiska greiti i pagalba pirma karta istorijoje pasitelkiau wieno pito taktika. Aisku ne ji kalta del mano prasto pasirodymo, abejoju ar 2 pitais buciau pasiekes kazka daugiau Labai atsiprasau wisos Sauber komandos uz si nesusipratima iwykusi 7dieny. Gal ir keista, bet is dalies toki rezultata galejo itakoti ir Suzukos nesamone.. Dar iki siol jauciuosi kaip ne sawas ne wien prie wairo. Jauciuosi kone suzlugdytas moraliskai. Malaizijoj klydau ir klydau, pakwrowiau ne ta setupa, bet parweziau 4 taskus, Bahreine ne karto rimciau nesuklydes likau be nieko... Tikras paradoksas Nors ir nemegstu San Marino, bet, patikekit manim, turiu del ko stengtis ten reabilituotis. Zesim kas gausis... ![]() |
| Latasf1 | Parašyta: 2006/10/10 10:24 Atnaujintas: 2006/10/10 10:24 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
Atrodo san marine bus daug siekianciu revanso
![]() |
| Benediktas | Parašyta: 2006/10/10 10:32 Atnaujintas: 2006/10/10 10:32 |
![]() ![]() Pranešimų: 1456 |
sis sezons renault komandai nej a lygoj skaldziai ejna nej b lygoj
![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2006/10/10 16:27 Atnaujintas: 2006/10/10 16:27 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Morrison >>> dar viskas pries akis
Chester >>> pilotas prasukes 300 ratu testu, turejo skristi trasa, o nesivilkti kaip vezlys.Tavo visi testai tada nebuvo niekam naudingi.Nei tau paciam nei komandai! |
| Chester | Parašyta: 2006/10/10 17:10 Atnaujintas: 2006/10/10 17:10 |
![]() ![]() Pranešimų: 102 |
Brylius>>> wisiskai sutinku
Sunku paaiskinti kas atsitiko ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2006/10/10 20:23 Atnaujintas: 2006/10/10 20:23 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
brylius>> nevaryk pamokslu zmogui, o geriau pamokyk kai kuriu reguliavimo paslapciu, tada ir skris trasa
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2006/10/10 20:37 Atnaujintas: 2006/10/10 20:37 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Laukiu San marino, nereali ten trasa
, man patinka, nes ten itin agresyviai reikia važiuoti ant kerbų ir menkiausia klaida gali kainuoti labai dauk . Jei starte niekas neišmus turėčiau keletą taškų atvežti ![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2006/10/10 21:04 Atnaujintas: 2006/10/10 21:04 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Abejoju ar tas San marinas bus.
|
| kiesha | Parašyta: 2006/10/10 21:14 Atnaujintas: 2006/10/10 21:14 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Kap suprast?
![]() |
| Rytis | Parašyta: 2006/10/10 21:26 Atnaujintas: 2006/10/10 21:26 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Webster>> negasding kaip tai nebus imolos ?
![]() |
| Vilis | Parašyta: 2006/10/10 21:42 Atnaujintas: 2006/10/10 21:42 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
Itariu, kad servo neturesim...
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2006/10/10 21:48 Atnaujintas: 2006/10/10 21:48 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
jau dragsteris bus padares sprendima...
|
| dzukubriedis | Parašyta: 2006/10/10 22:00 Atnaujintas: 2006/10/10 22:17 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 138 |
Ne velnio nesuprantu, kur teisejas ziurejo kai ieskojo baudu... Keras per du servus spejo pereit, o teisejam tai ne velnio nerupi... Kas per velnias cia dedas???
![]() O apie filmuka tai mazai veiksmo buvo, 1 servetik vyko artimesne kova, o siaip nuobodzios lenktynes Ta muzika teko pritildyt, mane tokia nervina Blogas sprendimas tokia muzika det ![]() |
| Rytis | Parašyta: 2006/10/10 22:06 Atnaujintas: 2006/10/10 22:12 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Jo fosbis pasisalina... Bet Aš nusikeikiau, širdingai atsiprašau irgi su savo rst kankino kitus ir sushiko kitiems gonkes , o dbr jau tepa slide... Shame on you fosbimenai...
![]() O geriausia taj kad jo argumentas kodel neturetu gaut baudos uz blokavima, kai reglamente viskas aiskiai apibrezta yra: nes mane ismuse vytas praradau apie 10s ... |
| Dragster | Parašyta: 2006/10/10 22:22 Atnaujintas: 2006/10/10 22:22 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
siaip rst naudojom tikrai ne del to kad tureciau naudos as vienas o del bendros tvarkos kad nebutu pasaliniu veiksniu itakojanciu varzybas,o jei kam nusprogo motoras (dark) tai ausinimas didesnis pasidaro:) visiems salygos vienodos buvo.
|
| Petronas | Parašyta: 2006/10/10 22:22 Atnaujintas: 2006/10/10 22:22 |
![]() ![]() Pranešimų: 148 |
biski dar bauda markuj reikejo det,arba bent jau ispejima uz tai kad atsilikdavo apie 1s nuo manes,prisivijes pastumdavo taip kad pranasums mazedavo iki 0.3 s...taip daryt negalima
|
| Rytis | Parašyta: 2006/10/10 22:26 Atnaujintas: 2006/10/10 22:26 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Dragster>> ausinimas pvz bahreine buvo 5 ir kai nusprogo temp buvo 114 taip kad...
|
| kiesha | Parašyta: 2006/10/10 22:32 Atnaujintas: 2006/10/10 22:32 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Tai blogiausiu atwejiu per du.
Bet gal fosbis ateis i prota vis delto.Negi tiek daug pykcio turi. |
| Dragster | Parašyta: 2006/10/11 0:12 Atnaujintas: 2006/10/11 0:12 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
o del baudos dark is dalies sutinku, bet ziurint kaip pazesi bendra situacija, as padarau bloka ramstui praranda max 0.5s ir lekia ant siknos, lekiam toliau as, ramstas, vytas. vytas iskala mane as prarandu pozicija ramstui ir dar 10s laiko. po race uz ta 0.5s gaunu dar papildomai 15s baudos, o vytas gauna ispejima:)))kur logika?? po baudos skyrimo webui skype sakiau ,kad nesutinku su bauda, paskui komentare tai jis tipo nemato.sudejo rezultatus tipo nieks apeliaciju nedave,pareiske oficialaus rasto reik teisejui, o ka pasakai tiesiogiai nieko nereiskia:) dar paskui paraso savo komentara,po kurio ir kilo klausimas ar verta isvis toliau dalyvaut, kad jis negali duot baudos servo kurejui,nelieciamas:))) as kaip ir kitas pilotas galiu nesutikt su bauda.paprasciausiai isikabina i savo sushikta reglamenta ir nieko daugiau matyt nenori.
|
| Vytas | Parašyta: 2006/10/11 9:23 Atnaujintas: 2006/10/11 9:23 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Tai čia reglamentas netobulas, tiesiog jį reikia šiek tiek pakoreguoti ir tiek pvzd, kai išmuši ką nors pravažiavimo pro boksus baudą atlikti ar, tai laiko pridėti po lenktynių...
Webmaster elgėsi pagal reglamentą jis nieko negalėjo padaryti. |
| Dragster | Parašyta: 2006/10/11 9:44 Atnaujintas: 2006/10/11 9:44 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
tai tegul ir toliau nieko nedaro laikosi isikabines .sekmes
|
| Mumm (Vidmantas) | Parašyta: 2006/10/11 12:39 Atnaujintas: 2006/10/11 12:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 68 |
Gal tiesiog serverio kurejui leisti startuoti 30 sek. pries uzgestant sviesaforams, ar po lenktyniu -30s. duoti, arba + 5 taskus po kiekvieno etapo. Arba is karto nugaletuju paskelbti ir nebebus jokiu problemu del servo. O mes juk nieko neprarasime, juk cia esame del kovos, o ne del tasku ar dar ko nors. Na paskelbkim ta dragsteri cempionu ir visos problemos issispres.
|
| Rytis | Parašyta: 2006/10/11 13:08 Atnaujintas: 2006/10/11 13:08 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Taj n.x to reglamento jei bet kada gali duot bauda is lempos po siu ivykiu pamatem kad reglamentas labai netobulas ir ji reik tobulinti taip kad geriau prisijunk ir duok pasiulymu reglamento tobulinimui
![]() |
| AnGeL | Parašyta: 2006/10/11 15:05 Atnaujintas: 2006/10/11 15:05 |
![]() ![]() Pranešimų: 536 |
b lygos rezultatai tapo a lygos gincais
![]() |
| Vilis | Parašyta: 2006/10/11 16:52 Atnaujintas: 2006/10/11 16:52 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
Mumm >> esme ne tame, Dragsteris ir dalyvauja cia del kovos. Jis tik nori pasakyti, kad baudos buvo visiskai neadekvacios prasizengimams.Pvz as nesuprantu paskirtos baudos Dragui uz blokavima, kai tuo tarpu mane apsuke pilotai arba nieko negavo, arba gavo ispejimus...na ir ka?ir leks jie toliau kaip akis isdege, o po Drago blokavimu niekas nenukentejo, skirtingai nuo apsukimo trasoje.Kur cia logika?
|
| Mumm (Vidmantas) | Parašyta: 2006/10/11 18:32 Atnaujintas: 2006/10/11 18:34 |
![]() ![]() Pranešimų: 68 |
Gal siek tiek ir per grieztai pasisakiau, nes tik dabar perziurejau tuos vaizdo irasus. Del epizodo su Webster ir Viliaku tai klausimu nekyla - Dragster kaltas. Manau jis ir pats su tuom sutinka, o va su Ramstu tai as asmeniskai irgi nesupratau kodel tas epizodas ten paminetas. Mano poziuriu ten legalus manevras, Dragster viena karta keite trajektorija.
Blogiausias dalykas reglamento nesilaikymas, kai teisejas skiria baudas ne pagal reglamenta. Pvz. reglamente uz varzovo ismusima is trasos, jei po to jis praleidziamas nera numatyta jokiu sankciju, bet kazkodel skiriami ispejimai. Be to nera isaiskinimo kokias pasekmes tie ispejimai uztraukia. Dragster juk kelis ispejimus turejo. Kiek gali tureti ispejimu taip pat neparasyta. O jei neparasyta tai gincas turetu buti sprendziamas kaltinamos salies naudai. Va taip, reikia arba taisyti reglamenta arba pradeti jo laikytis. |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2006/10/11 18:48 Atnaujintas: 2006/10/11 18:48 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
+15 sek sek jam buvo paskirta uz abejus blokavimo manevrus atitinkamai Viliako ir Ramsto, nors pagal rglamenta jau kita bauda reikejo skirti.
"O jei neparasyta tai gincas turetu buti sprendziamas kaltinamos salies naudai." drystu papriestarauti siai interpratacijai, kadangi reglamente yra 1.6.2 punktas, kuris tikrai nera kaltinamosios salies naudai. Dabar kai pasiziuri situacija pasikeite, kai buvo nagrinejami tie incidentai visi tylejo, o dabar kai serverio jau nebera vis sukruto. |
| Ramstas (Tomas) | Parašyta: 2006/10/11 19:15 Atnaujintas: 2006/10/11 19:15 |
![]() ![]() Pranešimų: 724 |
tu matei, kaip viskas pakrypo
negerai, bet ne tragedija juk, varysim kaip b lygoj dvejuose servuose....(jei ir tokie bus) ![]() |
| Dragster | Parašyta: 2006/10/11 21:12 Atnaujintas: 2006/10/11 21:12 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
webas cia ne del baudos dar viskas o del tavo poziurio.paprasciausiai tai nusispjaut tau ka sakai ,tau tipo reik rastus notaro patvirtintus reik siust.
|
| Havbon | Parašyta: 2006/10/11 21:36 Atnaujintas: 2006/10/11 21:36 |
![]() ![]() Pranešimų: 266 |
as tai nesuprantu kodel web tu tiek wargsti prie tu baudu skyrimo, negi negali rast savanoriu saziningu kurie imtusi sito darbo...ir tada nekiltu tokiu nesutarimu...
![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2006/10/12 7:30 Atnaujintas: 2006/10/12 7:30 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Tai kad as savo poziurio vertinant baudas neturiu, elgiuosi pagal musu baudziamaji kodeksa. Vat kai ne viskas pagal ji vykdoma - tai ir prasideda tokios nesamones. Gal kita karta pries mane kaltinant nedekvaciais sprendimais pasiziuresite i reglamenta ir pasiulysit ji keisti?
|
| Mumm (Vidmantas) | Parašyta: 2006/10/12 7:42 Atnaujintas: 2006/10/12 7:42 |
![]() ![]() Pranešimų: 68 |
O del apeliacijos pateikimo tai Webas 100 procentu teisus. Dragster - skaityk reglamenta.
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2006/10/12 9:14 Atnaujintas: 2006/10/12 9:14 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Cia sitam gince, praejo vadovaut principai, o ne protas.Kas buvo tas buvo, gal suklydo Webster, gal ne.Mano nuomone, truputi per grieztai buvo nubaustas Dragster, o kurie turejo but tikrai nubausti uz apsukimus ir t.t nebuvo nubausti.
Reikia viska pamirst, koreguoti reglamenta, ir siulyciau visiems pilotams susimastyt apie korektiskuma trasoje ir nevaziuoti kaip nubludusiems. Jau laikas viska pamirst, reikia vaziuot toliau. Dragster >>> siulau tau lekt toliau ir irodyti ka sugebi, o ne verkti cia del kazkokios baudos... ![]() |
| Dragster | Parašyta: 2006/10/12 9:27 Atnaujintas: 2006/10/12 9:27 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
neturiu nieko irodinet lekiu savo malonumui,o jei jis dingsta nera prasmes lekt,stai ir viskas.
siaip reiktu kad webas siustu man oficialius prasymus kurt serva su anstpaudais, nes as ir kitaip nieko negirdziu nieko nematau ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2006/10/12 10:03 Atnaujintas: 2006/10/12 10:03 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Brylius teisingai sneka
Paklausykite jo |
| Havbon | Parašyta: 2006/10/12 11:29 Atnaujintas: 2006/10/12 11:34 |
![]() ![]() Pranešimų: 266 |
is tikruju daug nuomoniu ir sunku priimt toky spendima kuris tenkintu abi puses, nes gincas jau nuejo gana toli todel ne vienas nenori nusileist taciau manau web turetu nusileist visu labui kad vel turetume serva o ne dubliuotas varzybas kurios tikrai neteiks jokio fun...
![]() |
| Vilis | Parašyta: 2006/10/12 11:30 Atnaujintas: 2006/10/12 11:30 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
Dragster, velniop tuos gincus, dw keiciam Webai reglamenta del ismusimu, paprasciausiai duodami pravaziavimo pro boksus bauda kitam etapui, ir lekiam toliau. Dragai, cia juk tik zaidimas, susirenkam pabendraujam ( maloniai :)), nesinervuokim cia visi ir nekaltinkim vienas kito.
p.s. Dragai parasyk fax nr., kad galetume atsiusti paraiska lenktyniu organizavimui... ![]() |
| Mumm (Vidmantas) | Parašyta: 2006/10/12 12:24 Atnaujintas: 2006/10/12 12:24 |
![]() ![]() Pranešimų: 68 |
Pasiulymas reglamentui. "Teisejas nagrineja tik tuos lenktynininku tarpusavio incidentus del kuriu per 24 val. buvo gauti skundai" Siuo atveju nemanau, kad Ramstas ar Viliakas butu rases skundus. Webai - tau visai nebutu reikeje ten kistis.
|
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2006/10/12 14:44 Atnaujintas: 2006/10/12 14:44 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Nusileisti man kazkaip nepadrou butu, kadangi viska dariau pagal reglamenta, o kad reglamentas bugovas tai su tuo pilnai sutinku. Kaip jau matau sprendima, mes jau turime. Modifikuojam reglamenta ir toliau lekiam, tik ar bus kur lekti?
|
| SuperHP | Parašyta: 2006/10/12 14:51 Atnaujintas: 2006/10/12 14:51 |
![]() ![]() Pranešimų: 885 |
DEMESIO. Kazkas nupiso mano skype nika (nu manau tirkai nebuvo sunku nes pass buvo tiesiog juokingo sunkumo :D:D:D). Taigi kas norit turet mano naujaji Skype nika tai jis skamba sitiap - superhp1990. Na jau sito tai neikas nenupis :). Tai tiek :)
|
| Rytis | Parašyta: 2006/10/12 14:57 Atnaujintas: 2006/10/12 14:57 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Jei nera kitos galimybes pasilikti fosbio serva.. Tai webai neskirk jam tos baudos ir lekiam toliau tik su atnaujintu reglamentu
![]() |
| Vilis | Parašyta: 2006/10/12 18:18 Atnaujintas: 2006/10/12 18:18 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
Na, is kitos puses nebuvo rasyta skundu, tai galima buvo is viso nenagrineti tu situaciju.
Web >> tai butu ne nusileidimas, o istaisymas, nes pretenziju niekas is nukentejusiu nepareiske ![]() |



















Jauciuosi kone suzlugdytas moraliskai. 







Blogas sprendimas tokia muzika det 







