Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
1 nariai prisijungę (1 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 1

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
F1 naujienos :  2009 Australijos GP Apžvalga
Parašė M. Narusevicius 2009/9/15 22:30:00 (2682 k. skaityta)
F1 naujienos


Puiki V. Kuprio pergalė ir Ferrari dublis!
Baudos
Išnagrinėta apeliacija

Australijos klipas HD(pataisytas)


Šį sekmadienį buvo paskelbtas naujas virtualaus Lietuvos cempionato sezono startas. Pilotai jau šeštąjį kartą sezoną atidarė siaurąjame Albert Parke. Tradiciškai prieš pirmąjį etapą vyksta nemažai spekuliacijų apie būsimas lenktynes ir sezoną. Nors finišo veliavai nusileidus atrodo jog dar yra keletas nežinomųjų, visgi šiuo metu galime apžvelgti kas geriausiai atliko namų darbus prieš naująji LRC sezoną.

Q1. Šioje dalyje didelių staigmenų nebuvo, pagrindiniai senbuviai kvalifikavosi kaip ir tikėtasi pirmąjame dešimtuke. Gal tik kiek netikėta D. Matulio ir D.Jančiaus žemos startinės vietos, atitinkamai 11 ir 13 vieta.


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
16. 
17. 
18. 
19. 
20. 
21. 
Pilotas
Vygintas Kuprys
Audrius Valantiejus
Nerijus Dumcius
Mindaugas Klumbis
Martynas Dailidenas
Adomas Minevicius
Martynas Narusevicius
Richardas Dumbliauskas
Dovydas Malinauskas
Vilius Kaukas
Deividas Matulis
Kestutis Micikevicius
Deividas Jancius
Marius Lisovskis
Vytautas Sabutis
Justas Gulbinas
Aurimas Zamzickas
Jaroslav Liachovskij
Mantvydas Riauka
Linas Mockevicius
Justas Vaitekunas
Komanda
Scuderia Marlboro Ferrari
Super Aguri Formula 1
Vodafone McLaren Mercedes.
Scuderia Marlboro Ferrari
Super Aguri Formula 1
Vodafone McLaren Mercedes.
ING Renault F1
Red Bull Racing
Williams F1 Team
BMW Sauber F1 Team.
Panasonic Toyota Racing
Scuderia Toro Rosso
Williams F1 Team
Force India F1 Team
ING Renault F1
Honda Racing F1 Team
Panasonic Toyota Racing
Force India F1 Team
Scuderia Toro Rosso
Red Bull Racing
Honda Racing F1 Team
Laikas
1'23''455
1'23''479
1'23''534
1'23''567
1'23''657
1'23''757
1'23''842
1'23''982
1'24''042
1'24''208
1'24''356
1'24''374
1'24''427
1'24''983
1'25''011
1'25''045
1'25''096
1'25''235
1'25''348
1'25''594
1'25''733
Skirtumas
0'00''000
0'00''024
0'00''079
0'00''111
0'00''202
0'00''302
0'00''387
0'00''526
0'00''587
0'00''753
0'00''901
0'00''919
0'00''971
0'01''527
0'01''556
0'01''589
0'01''641
0'01''780
0'01''893
0'02''138
0'02''277
 


Q2. Antrojoje kvalifikacijos dalyje užtikrintai nugalėjo V. Kuprys. Pilotas iš Ferrari komandos padarė viską, ko iš jo ir buvo tikėtasi. Nedidelę staigmeną pateikė M.Naruševičiuis ir N.Dumčius, iškovodami atitinkamai 2 ir 3 vietas. Pirmojo penketo išsidėstymas žadėjo nemaža intrigą lenktynėse.


Kvalifikacijos antroji dalis


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
Pilotas
Vygintas Kuprys
Martynas Narusevicius
Nerijus Dumcius
Mindaugas Klumbis
Adomas Minevicius
Richardas Dumbliauskas
Audrius Valantiejus
Dovydas Malinauskas
Martynas Dailidenas
Vilius Kaukas
Komanda
Scuderia Marlboro Ferrari
ING Renault F1
Vodafone McLaren Mercedes.
Scuderia Marlboro Ferrari
Vodafone McLaren Mercedes.
Red Bull Racing
Super Aguri Formula 1
Williams F1 Team
Super Aguri Formula 1
BMW Sauber F1 Team.
Laikas
1'24''978
1'25''141
1'25''225
1'25''316
1'25''730
1'25''927
1'26''104
1'26''340
1'26''509
1'27''110
Skirtumas
0'00''000
0'00''163
0'00''247
0'00''338
0'00''752
0'00''949
0'01''126
0'01''361
0'01''531
0'02''132
Kuro kiekis
33.3%
33.3%
27.5%
35.3%
45.1%
29.8%
52.5%
37.6%
64.3%
49.8%
 



Lenktynės. Po Q2 buvusi intriga greitai išsisklaidė, kuomet starto metu M.Naruševičius nesugebėjo suvaldyti savo Renault bolido ir praradęs jo kontrolę kartu su savimi į užtrasę nusinešė A. Minevičius. Pastarojo bolidas buvo stipriai apgadintas ir tame pačiame rate pilotas privalėjo užsukti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti apgadintą priekinį sparną. Iš lenktynių netrukus pasitraukė ir N. Dumčius. Tokiu būdu, po pirmų keturių ratų, iš kovos dėl pirmos vietos ir podiumo pasitraukė trys pilotai ir lenktynių tempą diktavo ferrari pilotai su V. Kupriu priekyje. Mindaugui buvo atsiradęs neblogas šansas laimėti australijos lenktynes, tačiau incidentas su ratu lenkiamu varžovu nubraukė visas viltis į pergalę. Visgi, naujas sezonas prasidėjo tuo kuo ir baigėsi senasis – Ferrari triumfu. Tik šį kartą pergalę iškovojo V. Kuprys. Ar tai taps tradicija, pamatysime kitose lenktynėse!

Ferrari pilotams forsuojant tempą, už jų nugaros vyko inirtinga kova dėl trečios vietos. Labiausiai šioje kovoje išsiskyrė A.Valantiejus ir R. Dumbliauskas. Pilotai kelis kartus keitėsi pozicijomis trasoje, tačiau dėka velyvo ir vienintelio sustojimo techninio aptarnavimo zonoje, A. Valantiejus sugebėjo užlipti ant trečiajo podiumo laiptelio. Visgi Richardas finišavo iškarto už jo nugaros.

Atrodo dar inirtingesnė kova vyko tarp Dovydo Malinausko ir Justo Gulbino. Abu pilotai nuo 35 rato kovojo dėl vietos po saule. Per 8 ratus kelis kartus apsikeitus pozicijomis trasoje, aukštesnę vietą iškovojo labiau patyres Dovydas. Visgi finišo metu Justas buvo atsilikęs tik 0,071 sekundės!

M. Dailidėnas pirmoje lenktynių dalyje už savęs sėkmingai laikęs greitesnius pilotus, finišavo 7 vietoje. Kaip pats pilotas po lenktynių minėjo, 1 sustojimo taktika netiko jo vairavimo stiliui. Mes visi esame pripratę Martyną matyti atakuojančio piloto vaidmenyje, o ne besiginančio, tad palinkėsime jam ateityje grižti prie senų ištakų!

Paskutinį tašką, priešpaskutiniame rate aplenkęs V. Kauką, iškovojo M. Naruševičius. Atrodo abu pilotai prieš lenktynes tikėjosi daugiau, tačiau bent jau kovos tarpusavyje ir su kitais pilotais tikrai netrūko!

Paskutiniai klasifikuoti pilotai lenktynėse - abu Force India atstovai, tai Jaroslav Liachovskij ir Marius Lisovskis. Abu pilotai kaupia patirtį lenktynių trasoje. Nors ir yra dar ko pasimokyti, tačiau galima pasidžiaugti tuo, jog abu pilotai yra stabilūs. Tik trims komandos pavyko abu pilotus išlaikyti trasoje. Tai Ferrari, Super Aguri ir Force India. Visko ko iš pastarosios komandos pilotų dabar reikia – greičio. To ir lauksime artimiausiu metu!

Atrodo lenktynėse buvo keletas greitų pilotų, kuriems vienokios ar kitokios priežastys sutrukdė nuvažiuoti pilną distanciją. Pirmosios lenktynės pasižymėjo įvairių incidentų gausa, tad tikimės jog artimiausiame etape – Malaizijos Sepang trasoje - tokių incidentų bus ženkliai mažiau ir galėsime džiaugtis didesne finišavusių pilotų gausa!


Oficialūs lenktynių rezultatai


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
16. 
17. 
18. 
19. 
20. 
21. 
Pilotas
Vygintas Kuprys
Mindaugas Klumbis
Audrius Valantiejus
Richardas Dumbliauskas
Dovydas Malinauskas
Justas Gulbinas
Martynas Dailidenas
Martynas Narusevicius
Vilius Kaukas
Jaroslav Liachovskij
Marius Lisovskis
Aurimas Zamzickas
Adomas Minevicius
Deividas Matulis
Linas Mockevicius
Vytautas Sabutis
Kestutis Micikevicius
Mantvydas Riauka
Justas Vaitekunas
Deividas Jancius
Nerijus Dumcius
Komanda
Scuderia Marlboro Ferrari
Scuderia Marlboro Ferrari
Super Aguri Formula 1
Red Bull Racing
Williams F1 Team
Honda Racing F1 Team
Super Aguri Formula 1
ING Renault F1
BMW Sauber F1 Team.
Force India F1 Team
Force India F1 Team
Panasonic Toyota Racing
Vodafone McLaren Mercedes.
Panasonic Toyota Racing
Red Bull Racing
ING Renault F1
Scuderia Toro Rosso
Scuderia Toro Rosso
Honda Racing F1 Team
Williams F1 Team
Vodafone McLaren Mercedes.
Laikas
63'53''362
63'53''736
63'57''379
63'59''280
64'31''468
64'31''539
64'36''230
64'46''145
64'47''293
64'11''356
64'13''081
65'04''888
Suspension
DNF
Suspension
Suspension
DNF
Accident
Suspension
Suspension
Suspension
Skirtumas
0'00''000
0'00''374
0'04''017
0'05''918
0'38''105
0'38''177
0'42''868
0'52''783
0'53''931
+ 1 laps
+ 1 laps
+ 1 laps
+ 2 laps
+ 3 laps
+ 11 laps
+ 19 laps
+ 31 laps
+ 34 laps
+ 35 laps
+ 35 laps
+ 40 laps
 



Greičiausi lenktynių ratai


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
16. 
17. 
18. 
19. 
20. 
21. 
Pilotas
Mindaugas Klumbis
Vygintas Kuprys
Audrius Valantiejus
Dovydas Malinauskas
Martynas Dailidenas
Richardas Dumbliauskas
Justas Gulbinas
Deividas Matulis
Martynas Narusevicius
Nerijus Dumcius
Marius Lisovskis
Vilius Kaukas
Kestutis Micikevicius
Jaroslav Liachovskij
Adomas Minevicius
Deividas Jancius
Aurimas Zamzickas
Linas Mockevicius
Vytautas Sabutis
Mantvydas Riauka
Justas Vaitekunas
Komanda
Scuderia Marlboro Ferrari
Scuderia Marlboro Ferrari
Super Aguri Formula 1
Williams F1 Team
Super Aguri Formula 1
Red Bull Racing
Honda Racing F1 Team
Panasonic Toyota Racing
ING Renault F1
Vodafone McLaren Mercedes.
Force India F1 Team
BMW Sauber F1 Team.
Scuderia Toro Rosso
Force India F1 Team
Vodafone McLaren Mercedes.
Williams F1 Team
Panasonic Toyota Racing
Red Bull Racing
ING Renault F1
Scuderia Toro Rosso
Honda Racing F1 Team
Laikas
1'24''921
1'24''930
1'25''474
1'25''526
1'25''566
1'25''573
1'25''606
1'25''723
1'25''783
1'25''995
1'26''474
1'26''640
1'26''722
1'26''745
1'26''851
1'26''886
1'26''933
1'27''112
1'27''458
1'27''720
1'29''926
 


Toliau pateikiame keletą interviu.



Vygintas Kuprys (pirmoji vieta)

- Klausimas. Sveikinimai su pirmąja pergale. Kiek laiko jos laukei ir kas buvo sunkiausia lenktynėse?

- V.K. Ačiū, pirmosios pergalės teko palaukti lygiai vienus metus, sistemingai stengiausi pasiekti šį tikslą ir dažnai perspausdavau virš savo galimybių. Šį kartą turėjau pakankamai greičio, kad pagaliau tai pasiekčiau. Sunkiausia, buvo prieš pat pirmąjį sustojimą, kai reikėjo atlaikyti savotišką Klumbio spaudimą ir tuo pačiu greitai tvarkytis su ratu lenkiamais sportininkais.

- K. Kuris pilotas tau atrodė grėsmingiausias po Q2 sesijos?

- V.K. Žinojau, kad man labai svarbu iškovoti pole-poziciją, nes turėjau mažiau kuro už savo komandos draugą. Gan netikėtai Martynas parodė fantastišką laiką ir tai buvo man netikėta. Nežinojau jo galimybių todėl vertinau kaip grėsmingą varžovą. Tuo tarpu mačiau, kokiu maždaug tempu važiuoja Dumčius ir jaučiau, kad būsiu šiek tiek greitesnis. Labiausiai neramino M. Klumbis, nors ir jam nepavyko kvalifikacija. Taip pat stipriai po kvalifikacijos atrodė Adomas su vieno sustojimo taktika.

- K. Kaip nauja komanda ir naujas komandos draugas? Ar nesijauti būdamas antruoju pilotu ekipoje?

- V.K. Komandoje atmosfera puiki abu dirbam petis į petį ir kol nėra aiškaus lyderio tol nei vienas pilotas neturės aukštesnio statuso. Todėl nepergyvenu dėl to ir stengiuosi kaip įmanydamas prilygti praeitų metų čempionui!




Mindaugas Klumbis (antroji vieta)

- K. Kokie ispūdžiai iš antrosios kvalifikacijos dalies?

- M.K. Antroji kvalifikacijos dalis nenusisekė kaip buvo suplanuota, komandos planas buvo pirmoji starto eilė Ferrari pilotams, bet likau 4 su ratu, kuriame buvo dvi grubios klaidos.

- K. Pabaigoje atrodė, jog nedaug tetrūko iki pergalės šiame etape, ar buvo realu nugaleti?

- M.K. Startas pavyko gerai, be incidentų, po vieno rato jau persekiojau ir V.Kuprį aplenkęs N.Dumčių, lenktynės buvo procesinės iki 2 sustojimų. Tuo metu Vygis turėjo problemų savo sustojimo metu, tad man bebuvo likę tik atvairuoti bolidą iki finišo, bet L.Mockevičius neapdairiai praleidinėjo ratu ir "surado mane" trasoje bei gan stipriai pažeidė mano bolidą, dėl ko stipriai krito tempas ir teko taikytis su antra vieta, sėkme tik tame, kad iki 3 vietos turėjau solidų pranašumą ir galėjau nesijaudindamas važiuoti lėtai ir stengtis nedaryti klaidų.

- K. Pagaliau abu Ferrari pilotai atrodo stiprus.
Tačiau ar nesibaimini konkurencijos iš antrojo komandos piloto?


- M.K. Konkurencija bus didelė ir ne tik iš mano komandos draugo, nesuku dėl to galvos, geri pilotai turi ne tik mokėti laimėti, bet ir pralaimėti.




Audrius Valantiejus (Trečioji vieta)
(Kolkas šio piloto interviu Super Aguri komanda yra uždraudusi publikuoti. Tikimės, jog jų nuomonė pasikeis artimiausiu metu.)




Justinas Gulbinas (šeštoji vieta)

- K. Sveikinimai su puikia 6 vieta, atkovojus 10 vietų po lenktynių starto. Kas lėmė tokį prastą pasirodyma pirmojoje kvalifikacijos dalyje ir tokį gerą pasirodyma lenktynėse?

- J.G. Dekui už sveikinimus! Kvalifikacijoje likau vos 16, tiesa pasakius tikėjausi kiek geresnio rezultato, tačiau žinojau kad į TOP10 patekti galimybių neturėjau. Lenktynės ėjosi puikiai, tiek pradedant startu, kurio metu pakilau gana aukštai, tiek baigiant lenktynių finišu ir puikia kova su Dovydu dėl 5 vietos. Visų lenktynių metu teko važiuoti ant galimybių ribos, dėl ko vieną kartą suklydau, tačiau tai nebuvo rimta klaida ir rezultatų ypatingai neįtakojo.

- K. Kaip naujokui, ar virtualus Lietuvos čempionatas bent kolkas pateisina lukeščius?

- J.G. Taip lūkesčiai pateisinti visu 100%, pirmąją sezono dalį neplanavau pelnyti taškų, norėjau tik linksmai pakovoti, tačiau Australijoje gavau tiek kovos, tiek taškų.




Marius Lisovskis (11 vieta)

- K. Pirmas startas virtualaus Lietuvos čempionate. Kokie ispūdžiai iš šio savaitgalio?

- M.L. Esu be galo patenkintas jog nusišypsojo galimybė sudalyvauti Australijos etape. Kalbant apie lenktynių savaitgalį ,manau jis man susiklostė tikrai neblogiausiu scenarijumi . Kvalifikacijoje likau P14, aplenkiau savo komandos drauga Jaroslav Liachovskij ir tuo esu labai patenkintas, nes viso savaitgalio metu demonstravau neitin greitą tempą.

- K. Atrodo trasoje turejai nemažai kovos, kas labiausiai įsiminė?

- M.L. Kaip ir visiem, pirmas sezono startas buvo nervų ir psichologijos išbandymas. Labai blogai startavau, to pasekoje praradau keletą pozicijų ir negana to sekančiuose posukiuose stengdamas išvengti incidento išvažiavau už trasos ribų. Taip atsidūriau 19 pozicijoje. Kovos tikrai netruko stengiausi važiuoti maksimaliai greitai kaip tik sugebėjau, šiek tiek koją pakišo patirties stoka ir jaudulys.

- K. Kaip Tau, kaip naujokui, bendras turnyro vaizdas, kokie ispūdžiai?

- M.L. Įspūdžiai tikrai tik teigiami, nes trasoje jaučiamas daugumos pilotų profesionalumas, lenkimai daromi apgalvoti, o ne desperatiški. Labai džiugu, kad yra iš ko pasisemti patirties. Tokie būtų mano pirmi įspūdžiai, o kaip bus toliau parodys laikas.

- K. Ar Vijay Mallya jau vaišino tradiciniais indų patiekalais?

- M.L. V.Malay tradiciniais indiškais patiekalais vaišino tik Jaroslavą, nes dar nesu komandos narys. Šiuo metu, kiek teko girdėti iš žiniasklaidos, svarstoma mano kandidatūra i pagrindinę komandos sudėtį, nes test ir pagrindinis pilotai dingę be žinios. Kas gali žinoti gal neužilgo ir man teks gardžiuotis V.Malay tradiciniais indų patiekalais?



O toliau, įprasta dviejų savaičių pertrauka, po kurios Formulės bolidai atvažiuoja į Malaiziją. Ten ir susimatysime!

Baudos

M.Naruševičius, Starto metu per stipriai spaudė akseleratorių, dėl ko prasisuko galiniai ratai ir bolidas pradėjo slysti. Martynas slysdamas išlindo tiesiai prie A.Minevičiaus bolidą kuris neturėdamas kur dingti trenkėsi į Martyno bolidą visa jėga ir prarado priekinį sparną, po to į Adomo bolidą dar trenkėsi ir A.Valantiejus. Bauda +10 pozicijų kitame etape prie iškovotos pozicijos kvalifikacijoje ir DT atlikti per pirmą ratą.

1 rate 3 posūkyje, M Riauka baksteli D.Jančiaus bolidą, o važiuojantis iš paskos V.Kaukas baksteli sulėtėjusi M.Riauką, dėl ko šis apsisuka, o į sulėtusį V.Kauką atsimuša ir A.Zamzickas. Lenktyninis incidentas.

M.Riauka 11 rate gynėsi nuo V.Sabučio, bet užvažiavo ant žolės ir prarado bolido kontrolę ir trenkėsi į Vytauto bolidą, dėl ko šis buvo stipriai apgadintas. Bauda +10 pozicijų kitame etape prie iškovotos pozicijos kvalifikacijoje ir DT atlikti per pirmą ratą. M.Riaukai taip pat skiriamas įspėjimas už greičio viršijimą q1 metu

L.Mockevičius 31 rate praleidinėjo ratu M.Klumbį bet tai darė labai neapdairiai, nes užvažiavo ant žolės prarado bolido kontrolę ir trenkėsi į Mindaugą kuris tuo metu buvo lenktynių lyderis ir po šio incidento nebegalėjo tęsti kovos dėl pergalės dėl pažeisto bolido. Bauda, +10 pozicijų kitame etape prie iškovotos pozicijos kvalifikacijoje ir DT atlikti per pirmą ratą.

Apeliacijas galite siusti iki Ketvirtadienio 09-09-17 23:59 Pm Katonas(Mindaugas)


Išnagrinėta apeliacija

Martyno Naruševičiaus apeliacija dėl gautos baudos


Po ilgų diskusijų teisėjų komisija nusprendė palikti galioti esama baudą, t.y. +10 pozicijų kitame etape prie iškovotos pozicijos kvalifikacijoje ir DT atlikti per pirmą ratą, Martynas startuodamas per stipriai spaude akseleratorių ir laiku jo neatleido, kad galėtų sukontroliuoti bolidą, dėl ko išslydo į A.Minevičiaus trajektoriją ir susidūrė su juo, Adomas prarado priekinį sparną ir apgadino bolidą, o iš galo važiavęs A.Valantiejus neturėdamas kur dingti trenkėsi į abu šiuos pilotus








Australijos GP klipas


Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2009/9/15 22:54  Atnaujintas: 2009/9/15 22:54
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
Super sauni apzvalga, man patiko labai gera press konferencija
Adomas
Parašyta: 2009/9/15 23:03  Atnaujintas: 2009/9/15 23:03
Pranešimų: 846
 Re:
Nu geras, galvojau Wygis pasigyre kad geras straipsnis. Is tikruju tikrai geras. Liuks darbas Martynai.
M. Narusevicius
Parašyta: 2009/9/15 23:04  Atnaujintas: 2009/9/15 23:04
Moderatorius
Pranešimų: 138
 Re:
Pirma mano naujiena, tikiuosi patiks! Jei rasit klaidu, pasidalinkit savo radiniais :) Ir siaip, idejos, pasiulymai ir ypac komentarai visada laukiami!
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2009/9/15 23:05  Atnaujintas: 2009/9/15 23:05
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Martynas malacius, sveikinu su prisijungimu prie LRC vadavietes ir dar su tokia šaunia apžvalga
Webster (Andrius)
Parašyta: 2009/9/16 0:19  Atnaujintas: 2009/9/16 0:19
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Labai saunu kad zmones isnaudoja savo talenta LRC veikloje taip ir toliau
Deividas M.
Parašyta: 2009/9/16 8:01  Atnaujintas: 2009/9/16 8:01
Pranešimų: 222
 Re:
Aukščiausios klasės straipsnis, kalbu apie viską, rezultatai, apžvalga, interviu, klipas Tiesiog atitinka turnyro lygį
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2009/9/16 9:19  Atnaujintas: 2009/9/16 9:19
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Kažko vienoj vietoj vaizdas pradingo, vakar nebe peržiūrėjau kai iškonvertavau, vakare sutvarkysiu. Vegasas labai blogai vakar veikė, net nežinau dėl ko
Marius L
Parašyta: 2009/9/16 14:54  Atnaujintas: 2009/9/16 14:54
Pranešimų: 69
 Re:
belekaip gera apzvalga
Andrius (brylius)
Parašyta: 2009/9/16 15:34  Atnaujintas: 2009/9/16 15:34
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Straipsnis ir klipas liuks. Saunuoliai
JonG (Jonas)
Parašyta: 2009/9/16 20:07  Atnaujintas: 2009/9/16 20:07
Pranešimų: 222
 Re:
Geras klipas!
Webster (Andrius)
Parašyta: 2009/9/16 22:01  Atnaujintas: 2009/9/16 22:01
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Baudos grieztos, bet manau teisingos.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2009/9/16 22:06  Atnaujintas: 2009/9/16 22:06
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Baudos, manau , labai teisingos!
M. Narusevicius
Parašyta: 2009/9/17 10:39  Atnaujintas: 2009/9/17 10:39
Moderatorius
Pranešimų: 138
 Re:
Na jo, baudos ziaurokos. Nesiginu, mano kalte.

Tik dabar siaip pamastymas... As Malaizijoje dalyvausiu viena rata, tai yra nieko net netestuosiu, atvaziuosiu viena rata, padarysiu DT (tuometu net nuo paskutinio busiu atsilikes ~ 20 sek) ir bolida priparkuosiu uztraseje. Jokiu blogu emociju. Tiesiog man taip tiesiog idomu... Jeigu cia yra tiek daug norinciu dalyvauti, tai gal man geriau iskarto duoti DQ Malaizijai ir geriau leisti kazkam dalyvauti kas bent jau ruosis lenktynems? As siuo atveju uzimsiu tik vieta bolide.
Egidasas
Parašyta: 2009/9/17 11:06  Atnaujintas: 2009/9/17 11:10
Pranešimų: 218
 Re:
Martynai neprarask vilties, aisku nugalet beveik neimanoma po tokios baudos bet kovos uz tai per akis turesi kol prasibrausi i prieki (jei niekas neiskikins)

Butu mano valia tai keisciau ta baudu sistema, nu bet cia jau jusu reikalas
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2009/9/17 11:25  Atnaujintas: 2009/9/17 11:29
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Nereikia iskart grasinama grazia forma rasyt,o DT reikejo atsilikt australijoj,neatlikai,keliasi bauda sekanciam etapui.Visada buna taip(ne tau Martynai taikau,bet visiem) visi sako: grieztos baudos visiem, ta bauda tenka kam nors,tada sako, o kam belenktyniaut,nes tokios grieztos baudos,lenktynes sugadintos. O kas paklausia kaip jauciasi tie kuriu lenktynes jau buvo sugadintos? Tarkim brylius,dabar raso, kad gerai grieztos baudos,bet kai gavo pats viena mane su zemem maise,visa laime, kad paskui atsiprase. Kas labai keista, kad niekas savanoriskai neatlikot baudos,gal del to, kad reglamento neskaite. Jeigu kaip daugelis megsta pas mus sakyt,darom auksto lygio cempionata tai ir elkimes aukstam lygyje, jei padarom veiksma tai laukim ir atoveiksmio.

Egidijau,tai gali pasidalint kokia sistema nauja baudu
M. Narusevicius
Parašyta: 2009/9/17 11:33  Atnaujintas: 2009/9/17 11:33
Moderatorius
Pranešimų: 138
 Re:
1. As neatlikau baudos pasakysiu del ko... Puikiai prisiminiau D. Janciaus panasia klaida Singapure praeitais metais.... Jam po race nebuvo paskirta bauda, galvojau ir man taip bus, del to nieko ir neatlikinejau. Bet tai TIKRAI mano klaida, ja pripazistu ir siulau daugiau nediskutuot ties tuo klausimu.

2. Cia ne grasinimas, patikek tikrai ne. Tik as pasiuliau man duoti DQ malaizijai taip nubraukiant dabar galiojancia bauda. As taip noriu daryti del to, jog as vistiek jau nesiruosiu sitam etapui, geriau kas nors kitas vietoj manes pilnavertiskai sudalyvauja siam etape! As cia tik geru noru lydimas. Jeigu negalima taip padaryti, tuomet taip pat siulau netesti diskusijos, atliksiu man paskirtas baudas malaizijoje ir taskas.

Patikek, tikrai no bad feelings.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2009/9/17 11:43  Atnaujintas: 2009/9/17 11:43
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Patikek tikrai ne taip atrodo,spec pasikeliau singapura, Jancius kalesi i siena o tu i bolida yra skirtumas ar ne? Per singapura kiti laviruodami apsidauze, o cia tiesiogini kontaktas, be to dabar naujas sezonas grieztesnes baudos siemet, su tokia bauda turint gera tempa galima taskuose finisuot tikrai.
Egidasas
Parašyta: 2009/9/17 12:00  Atnaujintas: 2009/9/17 12:00
Pranešimų: 218
 Re:
Mindaugai, tu tik nesinervuok ir nepriimk to asmensikai. Niekas tau priekaistu nereiskia, yra taip kaip yra, nes kol kas geresnio varianto nera. Siaip sutinku norint pasiekti auksto lygio ciampionata ir turi buti ziaurios baudos kad chebra geriau praras pozicija negu gaus veliau bauda, tik tam reikia laiko ir kad visi butu suinteresuoti, nes letapedziam ta bauda nieko nereiskia.
Siaip as manyciau yra 2 minusai:
1.baudos taikomos tokios pacios tam, kuris kovoja del aukstu poziciju ir netycia padaro klaida ir tam kuris vaziuoja gale ir vos ne ant duro. +10 poz bauda vienam ir kitam reiskia skirtingai, vienam nubraukia viltis kitam nera skirtumo ar startuot 20 ar 22...
2.baudu perkelimas. Sita galima butu sumazinti iki minimumo, o pagrindine bauda palikt tam paciam etapui kuriame ir prasizenge, jei skiriama bauda tures itakos (pvz +xx sekundziu)

Tai va siaip idealu varianta labai sunku sugalvot kad visiems tiktu. Siaip mano mintys linksta i ta puse kad skirti +xx sekundziu baudas tam paciam etapui kuriame ir prasizengiai, taip pat privaloma butu DT, jei neatlieki tada persikelia. Ir skirciau baudas dar uz finiso nepasiekima del savo kaltes +x poz kitame etape. to pasekoje geriau pilotai saugos bolida negu ji aukos del aukstesnes pozicijos.
Nu ir t.t. cia nurodziau tik krypti kuria mano manymu as eiciau. Jusu baudu sistemos tikrai nekritikuoju. Tad per daug nekritikuokit ir mano, nes per daug siuo klausimu niekada negalvojau.

Siaip yra toks paprastas dalykas: bauda jaus tas kuris bus pazeidziamas ir kuriam ji tures itakos, o kam ji nieko nereiks tai nieko jam ir nepadarysit kad jis tvarkingiau elgtusi trasoj ir galvotu apie kitus.
Egidasas
Parašyta: 2009/9/17 12:09  Atnaujintas: 2009/9/17 12:09
Pranešimų: 218
 Re:
Ir dar toks dalykas, maciau kazkada kad yra nikas sukurtas "Teisejas", tai vat jam tegul skundus siuncia visi ir jis tegul deda baudas, taip nesijaus asmeniski priekaistasi
supranti kur lenkiu?
Marius L
Parašyta: 2009/9/17 13:02  Atnaujintas: 2009/9/17 13:02
Pranešimų: 69
 Re:
Tai yra normalu kad kiekvienas nori apginti savo nuomone taip buvo ir visuomet bus ,nes esam zmones.Todel neigemos emocijos po vieno ar kito sprendimo neisviangemos. Del baudu manau tiktai jos nera grieztos nes jei baudos butu svelnios visi vaziuotu kaip nori ir nebijotu buti nubausti, tik manau tada gal teisejai turetu buti kokie trys kurie nagrinetu viena ar kita situacija ir butu prieinama prie bendros nuomones niekas negaletu tada kaltinti vieno zmogaus .Nezinau kaskokiu lempu prirasiau gal ir naudinga bus kaskam :)
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2009/9/17 13:02  Atnaujintas: 2009/9/17 13:06
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Del vieno dalyko tu teisus,kad ta pati bauda lyderiam yra skaudesne nei vidutiniokam ar tiem kur gale kovoja,del sekundziu skyrimo ta sistema buvo naudojama anksciau pries 2 sezonus,perejom i sita sistema,ji irgi nera tobula,bet sakykim pakenciama,galima butu galvoti kokia sistema, kur taikomos ir sekundziu ir poziciju baudos, bet ne veltui ta patarle "is didelio rasto isejo is krasto"
Sekundziu baudu buvo atsisakyta,nes taip is kart etapo rezultatai yra oficialus,galima rasyt naujiena,det rezultatus,o baudos tik paskui. Del to kam siunciami skundai, manau nera daug problemu,vis tiek viesa paslaptis kam teks ta linksma dalia.
Problema yra tame, kad zmones nenori buti savikritiski ir atstovet uz savo darbus, visi dirbam is idejos ir tikrai daug ka reikia tobulint, bet tam kartais neuztenka laiko ar nora,o daznai ir patingim, tad pasistenkim lenktyniaut, o nepolitikuot.
Mariau,jei situacija aiski yra reglamentas,bauda aiski, kai man neaisku visad ieskat pagalbos,patarimu. Jei buna apeliacija,tada surenku 3-5 zmones ir sprendziam
Marius L
Parašyta: 2009/9/17 13:20  Atnaujintas: 2009/9/17 13:20
Pranešimų: 69
 Re:
Viskas gerai teisingai reikia lenktyniauti ir nedaryti neapgalvotu lenkimu ,reikia prisiminti kad lenktynes sudaro ne vienas ratas o 75 % race ir viskas bus ore :) na neman jus mokyti jus mane turetumete mokyti :)viskas daugiau nerasysiu nes tuoj rustybe uzsitrauksiu kienonors :)
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2009/9/17 13:33  Atnaujintas: 2009/9/17 13:33
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
Viskas yra pakankamai gerai su baudomis, mane irgi skalpavo praeitam sezone kartus, bet nieko nepadarsi pas prisidirbau ir niekam nieko nesakiau, nes buvo teisinga :)))) bet man kazkaip niekad nedingdavo del to motyvacija treniruotis pries kita etapa, nes tikedavau, kad galiu net ir atsilikes pasivyt letesnius ir pakovoti del tasku...20 sekundziu su dt neprarasi tikrai, nes tiek laiko prarandi stodamas boksosuse, tai maksimum prarasi 15 sek.... Aiksu geriausia bauda butu kas prisidirbo per starta, kitam etape startas is boksu, tik gaila, kad tai rf nera normaliai igyvendinta :)
Egidasas
Parašyta: 2009/9/17 13:40  Atnaujintas: 2009/9/17 13:40
Pranešimų: 218
 Re:
Martynai ir gali but tikras kad bent jau starte niekas taves neapskalpuos, atsiliksi saugiu atstumu praleksi pro boksus o tada kapotis
Wygi, o tie kurie prasizenge apsilimo rata kai pravaziuoja vaziuotu is kart i bokus tai juos ten tada turetu uzlaikyt prie isvaziavimo ar ne? ir gautusi startas is boksu.
gotmilk?(Vygis)
Parašyta: 2009/9/17 15:16  Atnaujintas: 2009/9/17 15:16
Moderatorius
Pranešimų: 1020
 Re:
uzlaikyt uzlaiko, bet per ilgai...boksuose laiko iki kol visi pilotai kerta 1 sektoriu...kai turetu isleist visiems pilotams kirtus pirma posuki...ir nera kaip sitos bedos isspresti
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2009/9/17 15:25  Atnaujintas: 2009/9/17 15:25
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
Pries du metus malaizijoj startavau is boksu,del savo klaidos apsilimo rate, lenktynes baigiau antras
Vytas
Parašyta: 2009/9/17 18:42  Atnaujintas: 2009/9/17 18:42
Pranešimų: 644
 Re:
Nu iš boksų startuot gal ir gera bauda, bet va kad eitu kaip nors padaryt, kad tiek toli nenutoltų kiti bolidai, nors pradžioj keli ratai tempas būna neitin greitas, nes visi kovoja dėl pozicijų, kaip australijoj išviso nepavyko per 10 ratų normalaus laiko parodyt, tai anas paskutinis greitai pasivytų.


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai