|
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
| Justas G. | Parašyta: 2009/10/7 19:25 Atnaujintas: 2009/10/7 19:25 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 700 |
He he, nors kazkur pirmas
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/10/11 22:11 Atnaujintas: 2009/10/11 22:20 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
reikia būtinai surasti kas sudėliotų gridą prieš lenktynes, per tuos vaikščiojimus bolido nebejaučiau ir spinas, o ir taip žinojau kad nieko gero iš šių lenktyniu nebus
![]() P.S. sveikinimai Martynui ir kitiem ant podiumo |
| JonG (Jonas) | Parašyta: 2009/10/11 22:13 Atnaujintas: 2009/10/11 22:13 |
![]() ![]() Pranešimų: 222 |
Sprendžiant iš rezultatų gyvai, tai finišas dėl 1 vietos turėjo būti įspūdingas.
![]() |
| Adomas | Parašyta: 2009/10/11 22:17 Atnaujintas: 2009/10/11 22:17 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Nedaug truko, bet truko per plauka man
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2009/10/11 22:29 Atnaujintas: 2009/10/11 22:29 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Šį kartą man lenktynės praėjo be didesnių incidentų pagaliau
. Ir finišą pasiekiau, nors treniruočių trūkumas didelis buvo, dar degalų be proto prisipylęs buvau buvo likę dar 7 ratus nuvažiuot po finišo .Na vistiek nepatinka man ta trasa, Bahreine turėtų būti žymiai geriau. |
| Marchello | Parašyta: 2009/10/11 22:33 Atnaujintas: 2009/10/11 22:33 |
![]() ![]() Pranešimų: 304 |
Nu as per anksti patikejau kad paleidai jau.:) Vos nesumokejau.. Siaip, Adomai nerealios race, tikrai. Visus 42 ratus praktiskai iki 2s laikemes. Gerai kad klaidu grubiu isvengiau pagaliau. :)
|
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/12 8:22 Atnaujintas: 2009/10/12 8:22 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
Nu ka tikejausi maziau is Kinijos etapo, nes trasoj neradau reguliavimu visiskai..taciau trecia vieta geras rezultatas
buvo galima patampyti lyderiam nervus del pergales, bet klaida greitame q2 rate ir nevykes sustojimas, per kuri praradau 11 sekundziu neleido isvaziuoti po visu sustojimu pries Dailidena ir Mineviciu..ka darysi reiks pasimokyt is klaidu, nes su sustojmais kaip uzkeikta man si sezona. Turejau keleta geru epizodu, kai atakavau Dovyda ir Gulbina, veliau dar Matuli praleidau i prieki, kad besigindamas neprarasciau daug brangaus laiko, nes zinojau kad pastarasis vaziavo 2 stopais :)Sveikinimai Martynui, geros lenktynes jam greitas zaltys buvo :) ir aisku Adomui, kad visas lenktynes spaude Martyna kaip tik galejo :) |
| Deividas M. | Parašyta: 2009/10/12 9:32 Atnaujintas: 2009/10/12 9:32 |
![]() ![]() Pranešimų: 222 |
Nu ką, tikrai daug emocijų apturėjau. Startas nelabai pasisekė, gavau į šoną dar tik pradedant įvažiuoti į pirmą posūkį. Išvažiavau už trasos ir galvojau, kad viskas tuom ir pasibaigs, bet ne..dar ir antram posūkį gavau į šoną, ko pasekoje atsiremiau atrodo į Kauką. Ir atrodo jį apsukau, čia turbūt lenktyninis incidentas :) Paskui teko lipt į viršų, buvau su nedaug kuro ir soft'ais, tad didelių problemų kaip ir nebuvo, visi daug maš sunkesni žymiai buvi :) labai daug kovos turėjau, bus neblogų momentų klipui. Nu o galiausiai noriu padėkoti dviems draugeliams, kurie man padovanojo 2 papildomus taškelius. Kažko ir tikėjausi, kai chėbra kovoja paskutiniame rate dėl poz, nieko gero nelauk
Važiuodamas nelaikiau šypsenos veide Užjaučiu chėbra jumis abu ![]() |
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/12 9:42 Atnaujintas: 2009/10/12 9:42 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
Laikei, laikei sypsena nemeluok
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/12 12:50 Atnaujintas: 2009/10/12 12:50 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Kaip suprantu red bull komandoje laisva viena vieta.
Kam ja atiduosit? ![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2009/10/12 14:24 Atnaujintas: 2009/10/12 14:24 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Geriausiam test plotui
|
| Kaukas (Vilius) | Parašyta: 2009/10/12 14:40 Atnaujintas: 2009/10/12 14:40 |
![]() ![]() Pranešimų: 252 |
Tai čia kiek suprantu tam kas pasiūlys gerą plotą
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2009/10/12 17:23 Atnaujintas: 2009/10/12 17:23 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Jau užimta Ta laisva vieta
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/12 19:42 Atnaujintas: 2009/10/12 19:42 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Mhh gaila gaila, kad taip greit
Kaip jis cia taip greit prasisuko , turbut kysi dave ![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2009/10/12 20:02 Atnaujintas: 2009/10/12 20:02 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Niekas nieko niekam nedave.
Pagal pademonstruotus rezultatus ir dalyvautu etapu skaiciu buvo atiduota vieta. |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/12 21:21 Atnaujintas: 2009/10/12 21:21 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Na as ir dalyvavau Australijos ir Kinijos etapuose.Nei ten ,nei ten nesiruosiau labai, nes juk nera jokio tiklo ruostis daug, jei nesi uztikrintas ar isvis atsiras laisva vieta pries race.
Is pradziu buvo kalbeta ,jog laisva vieta bus skirta pirmam uz borto likusiam dalyviui atrankoje. O ir del greicio ,jis juk nebuvo greitesnis, tai apie ka mes kolbam zmones? Pagal kokius prioritetus teisejai butent jam skyre laisva vieta. Mano manymu cia buvo vadovaujamasi pagal sia gyvenimo taisykle: kas pirmesnis-tas gudresnis P.S. Pries pati Sabuti nieko pries neturu, tik noriu aiskumo sioje situacijoje. |
| Egidasas | Parašyta: 2009/10/12 21:22 Atnaujintas: 2009/10/12 21:25 |
![]() ![]() Pranešimų: 218 |
Webai, tai gal istrynk is test pilotu visus kurie dar nedalyvavo, bus lengviau susidaryti bendra vaizda kiek cia tu rimtu test pilotu.
kiesha gerai pastebeta as irgi laukiu ats. |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2009/10/12 21:39 Atnaujintas: 2009/10/12 21:39 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Australijoje Sabutis uzeme 16 vieta Kiesha zemiau jo.
Malaizijoje Sabutis dalyvavo Kiesha ne. Kinijoje Sabutis uzee 16 kiesha auksciau jo. Pasirintas Sabutis i laiva vieta del to jog jis sudalyvavo daugiau etapu. |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/12 21:55 Atnaujintas: 2009/10/12 21:55 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Australijoj del incidento su Mockevicium nebaigiau lenktyniu.Bet per qual ir iki tol, kol teko sustot sienoj, buvau greitesnis.
Na kad nedalivavau malaizijos etape tai cia jus man atleiskit ,bet as neprivalau budamas atsarginiu lenktynininku visada pasirodyt. |
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/12 22:01 Atnaujintas: 2009/10/12 22:02 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
Tai reiskia neprivalai ir gauti pirmenybes i vieta komadoje, pats paskutiniu sakiniu atsakiai i sita visa surmuli kuri sukeliai :) neprivalai pasirodyti kiekvienam etape, bet lygiai taip pat prarandi pimenybe buti paskirtu i ta vieta, nes kitas pilotas sistemiskiau dirbo, plius panasus rezultatai
|
| kiesha | Parašyta: 2009/10/12 22:13 Atnaujintas: 2009/10/12 22:20 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Kodel neprivalau? Visus kriterijus atitinku, o tu cia mali, kad neprivalau. Koks gali but darbas, jei jis neduoda jokiu vaisiu, tai kam man treniruotis pries lenktynes daug jei nesi tikras ar tau leis isvis suvaziuot?
Didziausias jo kozeris, jog as nevaziavau malaizijoje. Taip man reiketu suprasti, jog is manes reikalaujama pasirodyt kiekviename etape ,kaip kokioje darbo birzoje.Tik nepasirodyk ir jokiu privilegiju neturi, o tie kurie turi komandose vietas, gali buti laisva oro direktoriai ![]() |
| Vytas | Parašyta: 2009/10/12 22:19 Atnaujintas: 2009/10/12 22:19 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Nu ple Imk tą vietą jei taip jau nori, aš daugiau for fun važiuoju nei rimtai treniruojuosi, vis vien trys lenktynės ir visose buvo vietos.
|
| kiesha | Parašyta: 2009/10/12 22:22 Atnaujintas: 2009/10/12 22:22 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Man nereikia ismaldos tavo, as juk ne delto cia ardaus. Man nepatinka neteisybe mano atzvilgiu, sneka vienaip-daro kitaip
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2009/10/12 22:28 Atnaujintas: 2009/10/12 22:28 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Beje aš Australijoj ir nebaigiau dėl incidento su Riauka, o buvau pakankamai greitas.
![]() |
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/12 22:28 Atnaujintas: 2009/10/12 22:30 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
As niekur nematau neteisybes, pats sakai jis turi koziri kad dalyvauja pastoviai. O paskui dar privilegijos atsiranda kazkokios. O tau kodel turi buti suteikta privilegija, ir pirmenybe, tai niekaip nepasakai ar truksta argumentu pagristi savo nuomone kodel tau o ne jam?... Sabutis turi VIENU argumentu daugiau kodel jam o ne tau ir to gali pakakti :)
|
| Vilis | Parašyta: 2009/10/12 22:31 Atnaujintas: 2009/10/12 22:31 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
Vygi, siusk nuotrauka licenzijai, nes robotuku armija tures zaisti be taves ;)
|
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/12 22:32 Atnaujintas: 2009/10/12 22:33 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
A tu seklys morka busi? :D siunciau as jiems ta nuotrauka :) o tu zaidi uz ka nors?
|
| Vilis | Parašyta: 2009/10/12 22:33 Atnaujintas: 2009/10/12 22:37 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
toks darbas mano...:)
seku situacija Lietuvoje ;) ateisim kada su kauku i varzybas pastebeti su beerium, pasirgsim uz tave |
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/12 22:45 Atnaujintas: 2009/10/12 22:45 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
hmm nu ka turiu jau ir gerbeju, beliko normalius kedus nusipirkti, nes su senais kaip ant ledo varau
![]() beje aciu uz ispejima, jau issiunciau nuotrauka ![]() |
| Egidasas | Parašyta: 2009/10/13 0:17 Atnaujintas: 2009/10/13 0:18 |
![]() ![]() Pranešimų: 218 |
As lygiai tokios pat nuomones kaip ir kiesha.\
1. Pries sezona ejo kalbos kad visa laika bus pirmenybe greitesniam pilotui. Negi pamirsot? 2. Buvo visiems beveik zadama kad visa laika bus visiems galimybe sulekt, rezervine vieta, padidinintas bolidu skaicius ir pan. Hmm idomu, cia turbut ta kur varzosi 5 test pilotai del vienos vietos? Labai realus sansai patekt... O dabar patys isiklausykit ka jus snekat, jei negirdit tai pakartosiu: norint patekt reikia but greiciausiam is test pilotu, bet norint gaut bolida greicio nereikia, reikia tik pastoviai dalyvaut GP (cia turbut skaitosi ir tie dalyvavimai kai ateini praleki 5 ratus su bilekokiu setu ir lauki sekancio etapo). As pilnai suprantu jus del tu kalbu kurios ejo pries sezona, nes tie kurie kalbejo turi stabiliais vietas vaziuoja priekyje ir apie esancius gale ir tuo labiau apie labai norincius paupult nieko nenori girdet, nes jiems tai neaktualu... P.S. galeciau rasyti ir rasyti apie tai ka manau apie jusu ciampionata, bet vistiek viskas beviltiska ir nieko tuo nepakeisiu, jauciama monopolija ir dalyviu negerbimas, tad norinciam patekti belieka tik su tuo susitaikyti, pasikaustyti kantrybe ir pastoviai adaptuosis prie nuolat besikeiciancios tvarkos ir salygu... |
| gotmilk?(Vygis) | Parašyta: 2009/10/13 8:17 Atnaujintas: 2009/10/13 8:19 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1020 |
Siek tiek klysti. Del papildomu bolidu nieko nebuvo zadama pries sezona, o tik svarstoma ir sios idejos buvo atsisakyta, todel nereikia cia varyt, kad kazkas pazadejo pridet bolidu gride...
Greitesniam pilotui ir toliau paliekama pirmenybe rinktis bolidas, kai yra laisvu vietu einamajam etape. Todel ir cia klysti, kad mes tai pamirsom. Del tokio precedento, kai atsirado vieta laisva komandoj nera buve kalbu kaip bus ir kaip turi buti (gal tai klaida, bet to nenumateme) todel siuo atzvilgiu jau reikia remtis ir kitais motyvais, kaip motyvuotas pilotas dalyvauti cempionate, kiek jis greitas ir pan. |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/13 13:03 Atnaujintas: 2009/10/13 13:03 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Taigi sakiau jau, negi reik punktais isskirt, kad buciau suprastas?
1. Buvau greitesnis uz pagrindiniu konkurentus (siuo atvejiu uz Sabuti) 2. Atrankoje likau pirmas uz borto, kuris nepatenka i chempionata 3. Pakankamai aktyviai dalyvaujiu Stai mano trys argumentai Ponai! Dar karteli noriu pasakyt, jog apie Sabuti nieko blogo nenoriu pasakyt ar izeist. |
| Deividas M. | Parašyta: 2009/10/13 15:01 Atnaujintas: 2009/10/13 15:01 |
![]() ![]() Pranešimų: 222 |
Bet jau bahreino trasos versiją paėmėt
Tokios plačios dar nemačiau ![]() |
| Adomas | Parašyta: 2009/10/13 16:29 Atnaujintas: 2009/10/13 16:29 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Tai kad niekas ir neisleide naujesnes, cia ta kur pernai metuose buvo. Kad ner is ko rinktis
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/13 16:51 Atnaujintas: 2009/10/13 16:51 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
cia ne mano kompetencijoj, nes as juk nedalyvaujiu chempe teoriskai
Bet ko bloga yra fsone trasu pack'e ? |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2009/10/13 18:05 Atnaujintas: 2009/10/13 18:05 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Reikes gal ir man prasukt pora ratuku...Bahreine man neblogai sekdovosi vaziuot
![]() |
| Cortex | Parašyta: 2009/10/13 19:29 Atnaujintas: 2009/10/13 19:29 |
![]() ![]() Pranešimų: 1157 |
Ale kiesha tai ziuriu kaip is menulio iskrites...sako jam kad ne hotlapai testuose esme o reguliarus dalyvavimas etapuose, tai tas vistiek savo...skirk vieta vienkartiniame dalyvavime ir vieta nuolatiniame dalyvavime (nuolatiniui dalyvavimui tavo hotlapai neturi tiek esmes kiek pastovus lankymasis sekmadieni serveryje).
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2009/10/13 20:22 Atnaujintas: 2009/10/13 20:22 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Gal skaityt nelabai moki zmogau, seip reiktu moket jau? Skaityk idemiau, arba pasikartok 1-4 klasiu kursa.
Apie kokiu cia hotlap testus sneki? Irgi nesi proto bokstas pasirodo, bet nieks juk nera tobulas. Abejose lenktynese buvau greitesnis, tai savo komentara apie hot lapus gali susirinkt. Viename etape tik nedalyvavau, del asmeniniu priezasciu, tai dabar del to,mano kandidatura visiskai nesvarstoma? |
| Cortex | Parašyta: 2009/10/14 12:39 Atnaujintas: 2009/10/14 12:39 |
![]() ![]() Pranešimų: 1157 |
Svarstoma o svarstymo rezultatas ne tavo naudai nes kitas dalyvis vaziavo 3/3 etapu o tu vaziavai 2/3 etapu. "Greitesnis" cia niekam siuo atveju neidomu. Svarbu kiek etapu esi sudalyvaves. Nu? Niekaip nedaejo kaip jau baigusiam 4 klases?
|
| kiesha | Parašyta: 2009/10/14 14:05 Atnaujintas: 2009/10/14 14:05 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Tai blem juk as del to ir nepatenkintas cmo.
Puikiai viska suprantu kodel ji, o ne mane issirinko. Pries sezona nebuvo akcentuojama tai, jog kas dalyvaus visose etapuose tures daug daugiau galimybiu. Nes po atrankos buvo visai kita snekta. Zodziu fail truputi. Krc atsibodo cia savo tiesas irodynet vistiek nieks negirdi. Ale stipriausias cempionatas vadinas, galiorkoje pora slunkiu vaziuoja, nei treniruojasi, nei pavaziuoja. Bet ju liest negalima kazkodel, kaip pats sakei viena hotlap insuko ir darbas baigtas. |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2009/10/14 19:01 Atnaujintas: 2009/10/14 19:01 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Aš komandų dabar nedalinau, webas pasirinko tokia dalinimo taktiką tokia ir bus, bet visokios nesąmonės, kad "fail", stipriausias čempionatas, sakiau nedėkit visokių etikečių, kurias mistiškai patys prikabinat ir paskui kažko tikitės, aš gal būčiau kitaip ta laisvą vietą atidavęs, bet dabar tai jau nesvarbu...
|

















. Ir finišą pasiekiau, nors treniruočių trūkumas didelis buvo, dar degalų be proto prisipylęs buvau
.

Užjaučiu chėbra jumis abu 






Tokios plačios dar nemačiau 


