Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
1 nariai prisijungę (1 nariai naršo Naujienos)

Nariai: 0
Svečiai: 1

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
F1 naujienos : Monako Gp: rezultatai
Parašė Webster (Andrius) 2006/11/13 18:20:00 (2632 k. skaityta)



Įnirtingos lenktynės siauromis Monte Karlo gatvėmis!

Lektynių rezultatai:


1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 

9. 
10. 
11. 
12. 
13. 
Pilotas
Sioperis
Kiesha
Mumm
Viliakas
Webster
Skirmas
Vivec
Dragster
Petkamvp
Brylius
Doncikas
Under
Vytas
Komanda
BAR
Sauber
BAR
Williams
McLaren
Jordan
McLaren
RedBullRacing
Renault
Jordan
Minardi
Toyota
Toyota
Laikas
0:49:39.515
+0:59.368
+1:07.942
+1:14.518
+1 ratas
+1 ratas
+2 ratai
+2 ratai
+4 ratai
Stabdžių gedimas
Pasitraukė
Incidentas
Incidentas
Vidutinis greitis (km/h)
155.26
152.23
151.80
151.47
149.86
147.26
147.14
144.43
137.90
-:-
-:-
-:-
-:-
 

Baudos:
Fino - už 536 sek. lenkimą geltonų vėliavų stadijoje - įspėtas.
Dragster - už 1340 sek. "wallriding'ą" (važiavimą sienomis įgaunant pranašumą) - įspėtas.
Visi kiti incidentai ir nesusipratimai traktuojami kaip lenktyniniai.

Kiti incidentas:
Startas pavyko ganėtinai gerai, tačiau bolidų sąlyčių tikrai netrūko. Pagrindinis incidentas įvyko tarp Vyto (Toyota) ir Skirmo (Jordan), kas sukėlė grandininę reakciją, kurios metu nukentėjo Viliakas (williams). Siauras pirmasis posūkis užsikimšo ir visi bandė iš jo kaip greičiau išvažiuoti.

Penktadienio treniruotės rezultatus galite pamatyti čia
Šeštadienio treniruotės rezultatus galite pamatyti čia
Kvalifikacijos rezultatus galite pamatyti čia
Lenktynių vaizdo įrašą galite parsisiųsti čia
Lenktynių vaizdo klipą galite parsisiųsti čia

Versija spausdinimui Siųsti naujieną draugui
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/11/13 18:20  Atnaujintas: 2006/11/13 18:21
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Ganetinai gerai pavyko lenktynes. Is 13 dalyvavusiu rimtus incidentus patyre tik 4. Kovos trasoje netruko. Agresyviausiai kaip visada leke Dragster, as irgi nenusileidau agresyvumu. Daugiausiai Drive Though baudas atliko Vivec, jis net 3 kartus pro pitus gavo pralekti. Raudonos veliavos siam sezone nebuvo - vadinasi padaryta pazangas nuo praeito. Laukiame normalios kovos europoje.
SuperHP
Parašyta: 2006/11/13 18:47  Atnaujintas: 2006/11/13 18:47
Pranešimų: 885
 Re:
Dragster - už 1340 sek. "wallriding'ą" (važiavimą sienomis įgaunant pranašumą) - įspėtas.
Visi kiti incidentai ir nesusipratimai traktuojami kaip lenktyniniai.

:D:D kai ptai vaziavima sinomis? :D jei jau pilotas nemoka laiku stabdyti ir stabkosi i sienas jis kazkuo nusikalta/ :D:D
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2006/11/13 18:57  Atnaujintas: 2006/11/13 18:57
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
siuolaikiniai f1 bolidai labai patvarus
Vytas
Parašyta: 2006/11/13 19:09  Atnaujintas: 2006/11/13 19:10
Pranešimų: 644
 Re:
Žinai, ten kur pats staigiausias posūkis, kur vos išsisuki, tai jį galima ppravažiuot beveik nestabdžius , kažkur apie sekundę gal daugiau gali ten išlošti laiko
kas ten per Laikas 155 ? Gal greitis turėjo būti?
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/11/13 19:18  Atnaujintas: 2006/11/13 19:18
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Pataisyta
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2006/11/13 19:29  Atnaujintas: 2006/11/13 19:29
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
ne nu bet ten gali ne viena karta atsitrenkt o ypac su sunkiu bolidu
dzukubriedis
Parašyta: 2006/11/13 19:31  Atnaujintas: 2006/11/13 19:31
Moderatorius
Pranešimų: 138
 Re:
Atsiprasau Ferrari vodovu ir Shumio, bet pasitraukiu is turnyro, nebesuduriu galo su galu, labai mazai laiko turiu, tad neber kada ruostis ir joks malunumas gale vilktis... Tad zodziu sekmes jum visiem, graziu kovu Ate Buvo malonu su jumis bendraut ir kovot Laikykyk Webai su savo padejejais turnyra, gal po keliu metu dar susitiksim Nu sekmes visiem
Petronas
Parašyta: 2006/11/13 19:42  Atnaujintas: 2006/11/13 19:42
Pranešimų: 148
 Re:
heh...nu dw seni
AnGeL
Parašyta: 2006/11/13 19:45  Atnaujintas: 2006/11/13 19:45
Pranešimų: 536
 Re:
iki, ir tua sekmes
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/11/13 19:46  Atnaujintas: 2006/11/13 19:46
Pranešimų: 68
 Re:
Nu ka, BAR pagaliau etapa paeme. Bus kova ir del taures, as tuom neabejoju.
AnGeL
Parašyta: 2006/11/13 20:18  Atnaujintas: 2006/11/13 20:19
Pranešimų: 536
 Re:
kad b lygos rezultatai taip pat greitai pasirodytu
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/11/13 20:44  Atnaujintas: 2006/11/13 20:44
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Klaida rezultatuose.As baigiau lenktynes ne del incidento, o del stabdziu gedimo!Tad prasau pataisyti
AvRack
Parašyta: 2006/11/13 21:07  Atnaujintas: 2006/11/13 21:07
Pranešimų: 55
 Re:
Pataisyta
Nerkus
Parašyta: 2006/11/13 21:28  Atnaujintas: 2006/11/13 21:28
Pranešimų: 415
 Re:
Sioperis pavare gerai gal nepersaunamas buvo nesuprantu tokio greicio, papasakokit gal visi kiti daug klaidu dare
Adomas
Parašyta: 2006/11/13 21:58  Atnaujintas: 2006/11/13 21:58
Pranešimų: 846
 Re:
ziurejau A lygos varzybu irasa.Nu Sioperis ir duoda Stabilus ir greitas vaziavimas kiekvienam posuki net grazu ziuret kaip taip imanoma Sveikinu
doncikas
Parašyta: 2006/11/13 22:09  Atnaujintas: 2006/11/13 22:09
Pranešimų: 130
 Re:
A lygos minardi komanda iesko: jauno, perspektyvaus, daug besitreniruojančio, turinčio minčių(kaip pakelti minardi esama formą) piloto, jei tu esi toks.
Rašyk man i pm ir mes tave priimsime pas save i komandą.....
kiesha
Parašyta: 2006/11/13 22:25  Atnaujintas: 2006/11/13 22:25
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re:
Ko jus cia sikat i bata visi del to sioperio.Jis tiesiog pasinaudojo puikia padetimi ir nesunkiai nugalejo, kai turi patirties tai tokias lenktynes nesunku laimet,kertu lazybu jis ir pats nelabai sureiksmina sita pergale ir tikrai zino,kad kituose etapuose taip nebus.Cia buvo lengviausios jo lenktynes,nors mane aplenke ant 1 min. bet as del to visai nepergyvenu nes turejau begale bedu, kiti taip pat,kol mes stumdemes tarpusavyje jis nesunkiai vaziavo savo ritmu.Jo juk niek neapsuko,neteko kovot del pozicijos ir tuo labiau nereikejo keist sparno ar pan.Taigi nusiraminkit ir eikit geriau treniruotis, nes keli zmones is B lygos galetu parodyti panasu laika
Nerkus
Parašyta: 2006/11/13 22:34  Atnaujintas: 2006/11/13 22:34
Pranešimų: 415
 Re:
Kiesha niekas cia nesika ir nest nesiruosia sikt i bata tik seip keista A lygoj toks skirtumas tarp pirmos ir antros vietos ir tiek dar taip nemates gal but jus prastai buvot pasiruose ir tiek
kiesha
Parašyta: 2006/11/13 23:20  Atnaujintas: 2006/11/13 23:20
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re:
Zinai tas prastai pasiruose skamba kaip izeidimas Pries varzybas buvau tikras kad galesiu kovot del pergales ,bet kai kas padejo ir visos viltys zlugo.Po tokiu varzybu antra vieta atrodo kaip pergale.
Skirmas
Parašyta: 2006/11/13 23:26  Atnaujintas: 2006/11/13 23:26
V.I.P.
Pranešimų: 349
 Re: Sioperiui asmeniskai i jo kaltinimus :)
Cia atsakau i tavo iuspuoli is anos temos:
sioperis, tau gerai su galva ar kas tau yra? tu pasiziurek reaplay pirma ir pasiziurek kad as taves niekur akirati nemaciau, tu mane apsilenkiai kai as buvau boksuose, tu tikrai nenormalus jai manai kad mane lenkaiai ratu trasoje, as praleidau tik du bolidus trasoje ir tai be jokiu kivirsu buvau pasitraukes i tokia salikele kad jie net greiciuo neprarasdami praleke pro mane, jei m,etai tokius kaltinimus tai pirmiausia isitikink ar mane matiai trasoje is vis. Atsimink trasoje vaziavo du Jordan bolidai ir jai jau svaistai tuos kaltinimus tai pateik irodymus, nes as speciailiai vel praziurejau reaplay ir taves nemaciau manes lenkiant trasoje, o jai ir butai lenkes tai tikrai butai pravaziaves be problemu kaip ir kiti. Taigi tavo kaltinimai man is pirsto lauzti. Plius kodel uz tai man niekas baudos neskyre, nepagalvojai?
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/11/14 7:21  Atnaujintas: 2006/11/14 7:21
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Juokdariai
Sioperis mane lenke ratu, bet lenkdamas ivare i gala man.As neziurejau replay, bet paziuresiu, nes kiek atsimenu buvau pasitraukes prie bordiuro ir galejai tikrai svariai apsilenkti, bet kadangi labai jau skubejai tai nesugebejai graziai aplenkti.Beto Nerkus, jei nzn kaip yra tam Monake tai nesnekek.Sioperiui pasiseke, nes jis pabego ir vaziavo savo ritmu, kol kiti visi stumdesi ir kovojo toj bug;ovoj trasoj.Dabar Europos GP bus, tad bus labai smagu jam pakovoti del vietu, va tadar paziuresim koks jis stabilus ir greitas.Aisku, as nieko pries ji neturiu, bet ji ivertinsim po Europos GP.
Aisku, dabar sveikinimai jam, kad laimejo.
Bet neilgam.....
kiesha
Parašyta: 2006/11/14 11:50  Atnaujintas: 2006/11/14 11:50
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re:
Gal butu galima suzinot greiciausius ratus!
Jei nesunku
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/11/14 11:58  Atnaujintas: 2006/11/14 11:58
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
greiciau pamirst reikia ta Monaka...
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/14 12:57  Atnaujintas: 2006/11/14 12:57
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
nu as jau ir pradejau Europa treniruotis, bet kazkaip ziauriia blogai sekas, trasa tai tikras sh gabalas
Vytas
Parašyta: 2006/11/14 13:10  Atnaujintas: 2006/11/14 13:10
Pranešimų: 644
 Re:
Nu Europos trasa man visai patinka, reikės daugiau pasitreniruoti, jei bus laiko aišku.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/14 13:15  Atnaujintas: 2006/11/14 13:15
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
trasa tai kaip ir ydomi bet, kaip bus su tai esais?gal reikia ta anti cut susinstaliuot visiems?
Sensejus
Parašyta: 2006/11/14 14:24  Atnaujintas: 2006/11/14 14:24
Pranešimų: 15
 Re:
o tai kas ten mumm atsitiko kad jei pries kiesha laiminejo 28sek o dar gavo 8 sekpaskui, ka jis tuose boksuose taip ilgai dare :)
Vytas
Parašyta: 2006/11/14 14:43  Atnaujintas: 2006/11/14 14:43
Pranešimų: 644
 Re:
Na jo anticut labai pagelbėtų čia
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/11/14 15:22  Atnaujintas: 2006/11/14 15:22
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Kam tas anticut??? Kam tada tada tas reglamentas ir baudos? Jei tu leki ir sugebi lekt nekirzdamas siuos esus, tai yra gerai, bet jei nesugebi, tavo bedos.... tam ir yra skirta treniruotes... tad pirmyn testint tik, o ne mastyt, kaip cia isvengt tu baudu!
AvRack
Parašyta: 2006/11/14 16:10  Atnaujintas: 2006/11/14 16:10
Pranešimų: 55
 Re:
Tie kurie žada kirsti tegul ir įsirašo anti-cut :) Šiaip manau bent jau A lygai jis tikrai nereikalingas, o dėl vieno GP neapsimoka terliotis.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/14 16:45  Atnaujintas: 2006/11/14 16:45
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
as tai kirsti nezadu tikrai, bet manau atsiras tokiu "gudruciu" kurie sugalvos ir pakirtinet biski, dar vienas dalykas, daugelis agresyviai karpys tuos esus ant ribos, daznai ir pats taip darau, del sios priezasties netycia gaunasi retsykiais ir kirtimas, manau teisejams bus labai sunku sprest kam skirt bauda o kam ne
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/11/14 17:04  Atnaujintas: 2006/11/14 17:04
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Ner ka ten smulkintis, jei gu du ratai uz kerbo tai baudo bus +1 sek bet jei per visas race tik pora kartu taip bus tai svelniai dar susitarsim, bet jei greiciausias ratas su kirtimu bus tai +10 sek gausit. Viskas paprasta.
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/14 17:08  Atnaujintas: 2006/11/14 17:08
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
as tai visad taikau tarp tu veliavu kad bent du ratai butu
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2006/11/14 17:46  Atnaujintas: 2006/11/14 17:46
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 skirmantui ir bryliui
skirmantai tikrai sorry prikalbejau nebutu dalyku tiesiog sumaisiau du jordan boidus
o bryliau su tavim buvo nesusipratimas nemaciau kad tu pasitraukei bet to ir laiko neturejau ilgai uz taves vaziuoti nu sorry tengsiuos atsargiau
Vytas
Parašyta: 2006/11/14 19:16  Atnaujintas: 2006/11/14 19:16
Pranešimų: 644
 Re:
Aš tai jau išsitreniravęs nekirsti iš seniau .
kiesha
Parašyta: 2006/11/14 21:21  Atnaujintas: 2006/11/14 21:21
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re:
Jau ispuikau per daug,pergales si kart neiskovojau ir jau blogai tipo ,nepasiseke lenktynes ten dar kaltu ieskau.Svarbu ne kuo daugiau pergaliu o kad isitvirtinau asmenines iskaitos lenteles virsuj.Vivec antros lenktynes is eiles nenusiseke,tai truputi laisves gavau.Na nieko europoj pasimatys kas istikro yra greiti,nes cia monacas netipine trasa ir kai kam tai nelebai prie duses.Pastatysim i vieta viska greit
Adomas
Parašyta: 2006/11/15 17:59  Atnaujintas: 2006/11/15 17:59
Pranešimų: 846
 Re:
Pakures serva Monake gal kas norit pavazinet?
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/11/16 8:06  Atnaujintas: 2006/11/16 8:06
Pranešimų: 68
 Re:
Kada bus vaizdo klipas? Po sito GP tikrai yra ka paziureti ir is ko ji lipdyti.
Webster (Andrius)
Parašyta: 2006/11/16 9:56  Atnaujintas: 2006/11/16 9:56
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Vaizdo klipą galite parsisiųsti čia
Vytas
Parašyta: 2006/11/16 11:30  Atnaujintas: 2006/11/16 11:30
Pranešimų: 644
 Re:
Bulių kautynės
Latasf1
Parašyta: 2006/11/16 12:31  Atnaujintas: 2006/11/16 12:31
Pranešimų: 573
 Re:
negailejot vienas kitam prisilietimu Grazus mclarenu salmai Ypac gerai vivec su dragster pasistumde
Havbon
Parašyta: 2006/11/16 13:39  Atnaujintas: 2006/11/16 13:39
Pranešimų: 266
 Re:
klipas tai kaip visada puikus , bet waziawimas kai kuriu tai apgailetinas,labai jau kai kurie slabnai mastot trasoj , jei jau iskirtai tai nelauk o kuo greiciau dt atlik,nes kai kurie is jusu sustoja ir kamscius sudaro, chebra juk cia monakas p.s dbr suprantu kodel sioperis laimejo
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/16 14:12  Atnaujintas: 2006/11/16 14:12
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
atrodo kad ne A lyga cia vaziavo o beginer turnyro pradedantieji, aisku ir paciam tokiu dalyku pasitaiko
SuperHP
Parašyta: 2006/11/16 14:43  Atnaujintas: 2006/11/16 14:43
Pranešimų: 885
 Re:
Zinokit manau kad Sioperis tikrai nenusiprastins niurburgringe. tikiu kad kovos del 1-3vietu
Vilis
Parašyta: 2006/11/16 15:05  Atnaujintas: 2006/11/16 15:05
Pranešimų: 307
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Na, as nesuklydau statydamas Monake uz sioperi...
Mano nuomone, jei jo niekas neismus, tai jums nera valciu ji aplenkti, todel geriau nestumkit ant jo. Dabar jei kas paklaustu, tai vel statyciau uz ji ir Europos gp...
kiesha
Parašyta: 2006/11/16 17:20  Atnaujintas: 2006/11/16 17:20
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re: Sioperis duoda vaizdu
na cia as jau nesutikciau su tavim Vili
As asmeniskai esu pravaziaves lenktyniu distancija daugiau nei 30 sek greiciau uz jo parodyta lenktyniu laika,o tos 30 sek tai nelasas juroj jau.Tai vienas vaziuodamas ,kaip ir jis buciau tikrai galejes geriau atlekt minimum 15 sek.
Man tik idomu kokie greiciausiu ratu laikai buvo.
As manau europoj jei nesisypsos laime labai jam,tai papuls i penketuka gal.
Nes cia prisides ir jordanai abu
kiesha
Parašyta: 2006/11/16 17:24  Atnaujintas: 2006/11/16 17:24
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Beje niekas cia ir nestumia ant jo.Tik sakom kad perlengvai pergale paeme (pasiseke,nuskilo zmogui)
JIs ir pats manau nedurnas ir tai supranta.O europoj bus kur kas artimesne kova.Ir pretendentu i pergale galeciau isvardint arti 10
arkayd
Parašyta: 2006/11/16 17:38  Atnaujintas: 2006/11/16 17:38
Pranešimų: 140
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Kiesha >> tavo bestas 1:14.4xx, sioperio 1:14.7xx Tik jam mat nereikejo niekur skubet...
kiesha
Parašyta: 2006/11/16 17:45  Atnaujintas: 2006/11/16 17:45
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re: Sioperis duoda vaizdu
hmmm tai vistiek gan ir mano letokas dar.Bet seip ar taip uz tai tasku neduoda
Mumm (Vidmantas)
Parašyta: 2006/11/16 17:53  Atnaujintas: 2006/11/16 17:53
Pranešimų: 68
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Pasiziurejus i ratu iveikimo laikus, tai pats stabiliausias tas pats Sioperis. Pagirtinas susikaupimas ir istverme. Pavare praktiskai be klaidu.
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2006/11/16 18:22  Atnaujintas: 2006/11/16 18:22
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Kiesha manau ir as vaziuodamas vienas buciau nuvazeves 10-15s greiciau nes nebuciau turejes jokiu problemu su trasoje suklydusiais ir ratu lenkiamais pilotais
O ir kur skubeti nemaciau reikalo. Galvojau kad jus su vivec vaziuojat 2 sustojimais tai po starto nieko daugiau negalojau kaip tik taupyti padangas. bet kad man pasiseke tai tikrai sutinku tikejausi 3 buti
Rytis
Parašyta: 2006/11/16 18:35  Atnaujintas: 2006/11/16 18:35
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Ko cia myzat i bata del to sioperio laimejo taj laimejo... Praeitais metais laimejo avrack irgi nieks nesitikejo
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/16 18:45  Atnaujintas: 2006/11/16 18:45
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re: Sioperis duoda vaizdu
dark nepasisiukslink ir atvaryk i europa ir tu, o ziuriu per ilgas jau cia atostogas pasieme abu ferrari'iai
Rytis
Parašyta: 2006/11/16 19:19  Atnaujintas: 2006/11/16 19:19
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Jei pasiruosiu taj atvarysiu bet siaip leva trasa...
kiesha
Parašyta: 2006/11/16 19:59  Atnaujintas: 2006/11/16 19:59
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re: Sioperis duoda vaizdu
Nenoriu as cia labai sureiksmint,bet mano bestas yra
40 sek geresnis nei tavo parodytas laikas,tai man atvaziuot gerokai greiciau ,nei tu per monaco gp kaip du pirstus, o ratu lenk teko ir man ,ir ne karta .
Vienu zodziu yra kaip yra ,ir nereikia kas butu jeigu butu.Susitiksim europoj.
Tikekimes grazios ir lygios kovos,nes laimeti be kovos neitin malonu
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2006/11/16 21:20  Atnaujintas: 2006/11/16 21:20
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re: Sioperis duoda vaizdu
nieko nesakau gali buti kad nera sunku greiciau vaziuot. o kad be kovos laimet neidomu tai tiesa
Andrius (brylius)
Parašyta: 2006/11/17 7:23  Atnaujintas: 2006/11/17 7:23
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Sikaliai
Pyzdietc, ka jus cia aiskinates, laimejo zmogus tai laimejo, visus padare graziai ir tiek...Nuoskaudos daba pas visus, kad jam taip pasiseke.Visi cia kai vieni lekia, gali graziai vaziuot, o gonkese yra visai kitaip, tad netrieskit i sortus
Susitiksim Europoj!
Katonas (Mindaugas)
Parašyta: 2006/11/17 11:10  Atnaujintas: 2006/11/17 11:10
Veteranas
Pranešimų: 3583
 Re:
brylius>> butent
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/7/2 20:16  Atnaujintas: 2007/7/2 20:16
Administratorius
Pranešimų: 3314
 mintis gera
Noreciau jog butu 100% lenktynes, ir manau daugelis pritars man, beto jau yra zmoniu, kurie uz tai pasisake
Vaidas.
Parašyta: 2007/7/2 20:17  Atnaujintas: 2007/7/2 20:17
Moderatorius
Pranešimų: 2209
 :)
Why not?
Kurtas
Parašyta: 2007/7/2 20:30  Atnaujintas: 2007/7/2 20:30
Pranešimų: 48
 100%
Latasf1
Parašyta: 2007/7/2 20:38  Atnaujintas: 2007/7/2 20:38
Pranešimų: 573
 Re:
100%? Na visai zjb tik pasiruosimo reiktu pusantros valandos prasedet stampuojant ratelius, ypac monake
Darius
Parašyta: 2007/7/2 21:17  Atnaujintas: 2007/7/2 21:17
Pranešimų: 262
 Re:
100% ir 100% sutinku :)
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2007/7/2 22:08  Atnaujintas: 2007/7/2 22:08
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
Tai aisku viskas puiku... tik man labai idomu kodel kas balsuoja ne cia neraso?
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/7/2 23:32  Atnaujintas: 2007/7/6 0:20
Pranešimų: 718
 Re:
100%, bus geriau ivertinti gautus duomenis.

EDIT: nu cia galvojau apie tas Test Race, o ne cempionata

Nu bet man tai 100% ir turnyre geriau butu. Manau zmones surimtetu labiau ir lenktynes kokybiskesnes butu.
Rytis
Parašyta: 2007/7/2 23:52  Atnaujintas: 2007/7/2 23:52
Veteranas
Pranešimų: 549
 Re:
As uz :)
Skirmas
Parašyta: 2007/7/3 0:18  Atnaujintas: 2007/7/3 0:18
V.I.P.
Pranešimų: 349
 Re:
Manu su sio servo pajegumu 100% kaip tik distancija visiems, bus tikrai smagu, aisku kazkas tures laiko ruostis tam kai kas ne taigi kova bus labai idomi manau.
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/7/3 10:36  Atnaujintas: 2007/7/3 10:36
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
Aha, idomu kodel neraso tie, kurie pries 100% lenktynes
Siaip sakau, jeigu daug kas sutinka, galime sezona vaziuoti su 100% lenktynem. Aisku, tai butu musu visu isbandymas, nes tai pareikalautu daug demesio, susikaupimo ir pasiruosimo
Latasf1
Parašyta: 2007/7/3 10:40  Atnaujintas: 2007/7/3 10:40
Pranešimų: 573
 Re:
as balsavau Ne, jeigu reik pasisakyt
Todel kad tokiom lenktynem reik jau rimto pasiruosimo, o kelis simtus ratu treniruociu ne visi dalyviai ras laiko prasukt
Bet cia tik mano nuomone
Andrius (brylius)
Parašyta: 2007/7/3 11:20  Atnaujintas: 2007/7/3 11:20
Administratorius
Pranešimų: 3314
 Re:
na zinai, reikia tik paskatinimo. jeigu darom 100% lenktynes, tai tada rimtai ir dalyvaujam ir ruosiames. O jei ne, tai tada nereikia, leksim kokius 35 ratus ir uzteks!
Webster (Andrius)
Parašyta: 2007/7/3 13:00  Atnaujintas: 2007/7/3 13:00
Administratorius
Pranešimų: 2380
 Re:
Nu jau ne. Nors kitam sezone as neleksiu, bet pilna lenktyniu distancija testuoti keleta kartu kazkaip per daug laiko uzima.
Ilmoras
Parašyta: 2007/7/3 15:24  Atnaujintas: 2007/7/3 15:24
Pranešimų: 985
 Re:
dabar visi ne daug testina ir 20ratu gonkese grybauja, tai kas bus su 100% distancija? grybu karas manau.. O kiek finisuos is pradejusiu?
Alesi
Parašyta: 2007/7/3 15:53  Atnaujintas: 2007/7/3 15:53
Pranešimų: 9
 Re:
As irgi balsavau pries. Manau geriau daryti dazniau lenktynes ir distancija apie 50 proc.
Latasf1
Parašyta: 2007/7/3 16:13  Atnaujintas: 2007/7/3 16:13
Pranešimų: 573
 Re:
senieji 50% pats tas
Vaidas.
Parašyta: 2007/7/3 16:40  Atnaujintas: 2007/7/3 16:40
Moderatorius
Pranešimų: 2209
 Re:
Pabandom si savaitgali 100% pralekt.. Jei kas tingi vaziuot tai tegu po puses lenktyniu distancijos spaudzia ESC
Vaidas.
Parašyta: 2007/7/3 16:43  Atnaujintas: 2007/7/3 16:43
Moderatorius
Pranešimų: 2209
 Re:
P.S.
Ilgesne distancija verstu visus buti dar atsargesniais.
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2007/7/3 17:01  Atnaujintas: 2007/7/3 17:01
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
bet juk 100% daug idomiau reikia taktikos padangas pataupyt viska mastyti ir jei ka yra kada prisivyti varzova
kiesha
Parašyta: 2007/7/3 18:53  Atnaujintas: 2007/7/3 18:53
Veteranas
Pranešimų: 1188
 Re:
As balsavau - pies.
Ne del to kad cia isigandau kazko, bet laiko zymiai daugiau reiks turbut.Ir be to padauges ryskiai darbo teisejams.Seip ar taip dazniausiai visad laimi greiciausi, tai paskui gali negraziai atrodyt, kai prades kitus det po 3 ratus :) .Beto kaikas varys su neorginaliu zaidimu, tai trumpesnej distancijos gal maziau nesamoningu gedimu atsiras.
Zodziu del 100 proc dideliu pliusu nedaug.
Vaidas.
Parašyta: 2007/7/3 19:30  Atnaujintas: 2007/7/3 19:30
Moderatorius
Pranešimų: 2209
 Re:
Originaliems pliusu daugiau
Hover
Parašyta: 2007/7/3 19:48  Atnaujintas: 2007/7/3 19:48
Pranešimų: 48
 Re:
na jei parako uzteks 100, tai kodel gi ne
Adomas
Parašyta: 2007/7/3 20:43  Atnaujintas: 2007/7/3 20:43
Pranešimų: 846
 50
As nebalsavau bet jai 100procentu butu tai turnyras but jau superrimtas o save atidave siam turnyrui butu koki 5-6 dalyviai, tad reik rimtai apsisprest.Tad 50 porocentu manau but pats tas
Ilmoras
Parašyta: 2007/7/3 21:35  Atnaujintas: 2007/7/3 21:35
Pranešimų: 985
 Re:
visishkai pritariu adomui, na pirmam etape gal ir daug dalyviu butu, o paskui ju pobishki mazetu kol liktu tik kelis. O su keliais driveriais lekti visa distancija tai nesamone
Nerkus
Parašyta: 2007/7/4 13:30  Atnaujintas: 2007/7/4 14:48
Pranešimų: 415
 Re:
As tai pat pries, nes 100 proc lenktynes uzimtu per daug laiko, kurio manau visiems pritruksta, tai pat sis zaidimas yra naujas ir kiekviena trasa kaip naujas issukis, todel ir taip daug laiko reikes praleisti testavimams, manau 50 proc yra riba.
Semas (Kazimieras)
Parašyta: 2007/7/4 17:04  Atnaujintas: 2007/7/4 17:04
Pranešimų: 460
 Re:
As noreciau kad vasara vyktu tokios lenktynes for FUN bet ne kad per pati LRC sezona nes jau su 50% sugaistame 2 val nes dar vyksta kvalifikacija o jeigu dar aplamai 100% race tada tai uztruktu 3 val maziausiai
Skirmas
Parašyta: 2007/7/5 0:49  Atnaujintas: 2007/7/5 11:41
V.I.P.
Pranešimų: 349
 Re:
Pasakysiu paprastai, pirmas dalykas jus visi pirmiausia turite laikytis grieztos drausmes, tokios kaip nevelavimas i servus ir bereikalingas snekejimas chate varzybu metu, tada yra labai taupomas laikas, varzybos su kvalifikasija uztrunka lygiai 2.30 h laikantis drausmes. As vaziuoju ne vienas tokias varzybas ir te sikanciu niekas nebelaukia, syki yra nustatytas laikas ir prasau visiems but maloniems buti laiku, o ne kaip cia vienas ateina i serva vienu metu kitas kitu, plius adminas laukia daugiau dalyviu ir gaunasi iss 50% varzybu trys, o tai ir virsaus valandu.
Antra jus vaziuojate ar 100% ar 50% vistiek suksite ratu tiek pat kiek tam turesite laiko aisq kazkas suks nerealiai ju daug nes daugiau gal nebeturi ka veikti ar nori buti vienas is lyderiu, cia kekvieno asmeninis laikas ir kas kaip nori tas taip daro. Vistiek jus setupus imate vienas is kito taigi setupu kurimui jus laiko siaip ir negaistate, kas reikalauja tikrai daug laiko, as pats jau pradedu naudoti kitu setupu bazes del laiko stokos, o seniau kurdavau pats nuo nulio.
Trecia negalvokite kad visi busite lyderiais, nes yra tokiu zmoniu po 3 ar 5 varzybu pasako "aina kaku tas champas nes as vistiek cia tik velkuosi gale", bet juk relioje formuleje taip pat yar autsaideres komandos bet jos dalyvauja varzybose. Taigi manau mums reikia tik paprasciausia daugiau kovos tarp pusavyje ir bus smagu vaziuot ir gale ir priekyje. Man asmeniskai nerupi joki taskai ar panasiai, man svarbiausia lenktynese kuo daugiau tureti kovos su priesininku, kazkada rupejo vien but pirmam dabar man tas neberupi. Dabar taip pat jus vaziuosite su kazkokia pagalba as vaziuosiu ju nennaudodamas taigi as jau turiu minusa, bet neverkiu ir neprasau man skirti isskirtini demesi ar dar kaip nors pataisyti mano situacija.
Tai va ka norejau pasakiau manau tai pades kitiems apsispresti del ateities. Ir tikiu kad vaziuosime 100%.
UZI
Parašyta: 2007/7/5 23:20  Atnaujintas: 2007/7/5 23:20
Pranešimų: 53
 Re:
As uz 100% tikiuosi dalyvauti siame turnyre.
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/7/5 23:34  Atnaujintas: 2007/7/5 23:34
Pranešimų: 718
 Re:
Prie ko cia tas Alesi? Jei nores ir gales vaziuoti, tai ir dalyvaus ir nereikia cia vyti, kas tu toks, adminas???
Skirmas
Parašyta: 2007/7/6 10:24  Atnaujintas: 2007/7/6 10:24
V.I.P.
Pranešimų: 349
 Re:
UZI atsarkgiau rinkis zodzius kitu atzvilgiu, jai nori jam asmeniskai kaka pasakyt tam naudok kitus saltinius susisiekti su juo, jai tu nesimpatizuoji zmogui cia tavo bedos, bet izeidineti viesai ne nebandyk. Visos zinutes su izeidinejimais vienam ar kitam asmeniui bus trinamos, o del izeidinejanciu vartotoju, bus susiekta su kitais admninais ir sprendziamas ju likimas. Manau tas nesikartos.
Latasf1
Parašyta: 2007/7/6 11:00  Atnaujintas: 2007/7/6 11:08
Pranešimų: 573
 Re:
Del cenzuros manau ir taip visi zino
Agas_GT(Rimantas)
Parašyta: 2007/7/6 14:34  Atnaujintas: 2007/7/6 14:34
Pranešimų: 129
 Re:
Grieztas NE vien del tokio didelio laiko prie PC .Testai...uzimtu tikrai labai daug...ir dalyviu butu ne tiek daug manau...
Vaidas.
Parašyta: 2007/7/6 15:05  Atnaujintas: 2007/7/6 15:05
Moderatorius
Pranešimų: 2209
 Re:
Ne nu jus mane jau nervuojat su tuo testu laiku. As lygiai tiek pat testuociau jei butu 50%. Jus manot kad jei bus 50% tai ateisit pasedeje prie vairo 1 valanda ir to pakaks?? Tai absurdas! Cia yra rimciausias tokio tipo turnyras lietuvoje, o jei kam cia prastas tai cia yra daug daug geresniu turnyru
http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=5974
Šioperis (Domantas)
Parašyta: 2007/7/6 15:20  Atnaujintas: 2007/7/6 15:20
Moderatorius
Pranešimų: 1560
 Re:
Ai cia mantau nera prasmes jiem aiskinti jeigu jie del 100% didina treniruociu skaiciu. taigi treniruojiesi tiek pat kiek ir paprastai. nemanau kad kas nors bandys testuoti 100% race distansija. beveik visiem per oficialias lenktynes tai bus pirmas kartas ir bus savotiska loterija ir parodysite savo talenta taupyti technika
Vario (Vitalijus)
Parašyta: 2007/7/6 15:26  Atnaujintas: 2007/7/6 15:26
Pranešimų: 718
 Re:
Teisingai Sioperi.
SuperHP
Parašyta: 2007/7/7 1:41  Atnaujintas: 2007/7/7 1:41
Pranešimų: 885
 Re:
Aš manau, kad neverta tų 100prc. lėkt. Ir nereikia dbr manes perkalbinėti - čia tik mano pasakyta nuomonė ir viskas.
epwrid (Karolis)
Parašyta: 2007/7/10 1:34  Atnaujintas: 2007/7/10 1:34
Pranešimų: 100
 Re:
100% vaziuojant , nemanau , kad crackams atlaikys bolidas :) turetume visi originalus , tj tada visai nieko butu , tik , kad daug treniruociu reiketu labai


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai