|
Visi komentarai priklauso autoriams. Mes neatsakome už jų turinį.
| Semas (Kazimieras) | Parašyta: 2007/2/7 18:35 Atnaujintas: 2007/2/7 18:35 |
![]() ![]() Pranešimų: 460 |
Jeigu kartais turite priekaistu teisejavimui visa kritika siuskite man i skype : kazazzz
Aciu |
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2007/2/7 18:40 Atnaujintas: 2007/2/7 18:40 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
Si karta kaip niekad skaudi nuotrauka
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/2/7 19:07 Atnaujintas: 2007/2/7 19:07 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
kaip niekad be baudu galima sakyt
![]() |
| Helios | Parašyta: 2007/2/7 19:37 Atnaujintas: 2007/2/7 19:37 |
![]() ![]() Pranešimų: 71 |
beveik puse sudege
sveikinu Kiesha su eiline pergale ![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/2/7 20:03 Atnaujintas: 2007/2/7 20:03 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Nenusipelniau as pergales, net ne vienas galejo but greitesnis.
Is tu keliu pergaliu kurias pavyko iskovot, sita pati lieviausia ![]() |
| Latasf1 | Parašyta: 2007/2/7 20:33 Atnaujintas: 2007/2/7 20:33 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
Gal kas meganem serva pakurs?
![]() |
| Petkamvp(Mantas) | Parašyta: 2007/2/7 21:15 Atnaujintas: 2007/2/7 21:15 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
plecha ziauriai nusivyles sitom lentkynem
, turejau nebloga race tempa, bet paguoda kad ne as 1 sudegiau, nu bet fino tai degt nebuvo butina |
| vivec (Nerijus) | Parašyta: 2007/2/7 21:16 Atnaujintas: 2007/2/7 21:16 |
![]() ![]() Pranešimų: 181 |
nenoriu kazka irodinet ar teisintis bet cia ash turejau laimet bet.... yra kaip yra ech...
![]() |
| Nopic | Parašyta: 2007/2/7 21:57 Atnaujintas: 2007/2/7 21:57 |
![]() ![]() Pranešimų: 399 |
megane onlaine
|
| Ramstas (Tomas) | Parašyta: 2007/2/8 16:46 Atnaujintas: 2007/2/8 16:46 |
![]() ![]() Pranešimų: 724 |
cool klipas
![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/2/8 16:56 Atnaujintas: 2007/2/8 16:56 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Neblogas, neblogas galetu muzika gal geresne buti, bet siaip tai tiks.
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/2/8 16:57 Atnaujintas: 2007/2/8 16:57 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
pagaliau web sugrizo
klipa jau pumpuoju ![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/2/8 17:02 Atnaujintas: 2007/2/8 17:05 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Pastebejau pagrindini sio projekto trukuma.
Visi nori kad visos naujienos butu kaip meganes: daug teksto, daug info, viskas perfect. Puikus lenktyniu aprasymai, nepriekaistingi rezultatais. Bet ko jus galites tiketis is manes vieno? Meganes projekte visa iniacatyva rodo Brylius, klipus kuria Latas ir Webster siek tiek prisideda. Manot po metu Bryliui tos iniaciatyvos liks? Man jau tikrai nebeliko, nes 2 metus baigiu siose pareigose. As jau esu prarades savo ugnele cia draskytis ir kazka aprasneti; truksta zmoniu kaip DzukuBriedis tam darbui. O Semas, ir ypac Schumis, is vis yra priduse. Reikia nauju moderiu, tada gal bent atsigausim siektie. Nauji ir greiti pilotai irgi nepamaisytu. |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/2/8 17:06 Atnaujintas: 2007/2/8 17:06 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Jo, klipas kaip visados padarytas nepriekaistingai
![]() |
| Rytis | Parašyta: 2007/2/8 17:10 Atnaujintas: 2007/2/8 17:10 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Jo webster indelis didziulis i si saita, gerai, kad tokiu atsiranda kurie suburia daug zmoniu i viena vieta
Webster greitu pilotu nemanau kad atsiras ir isvis ar tu pilotu dauges nes dauguma perejo ant rfactoriaus ![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/2/8 17:19 Atnaujintas: 2007/2/8 17:19 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Jo, jau reikia naujoviu, ir dar kai ta naujove po nosim, tai rFactor.
|
| Petkamvp(Mantas) | Parašyta: 2007/2/8 17:23 Atnaujintas: 2007/2/8 17:23 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
nepagavau tos pabaigos, nu bet seip malonu akiai buvo
![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/2/8 17:26 Atnaujintas: 2007/2/8 17:27 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Nuva ir klaida jau su klipu padariau beta versija papublikavau, kai DVD iseis su klipais to bugo nebus.
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/2/8 17:36 Atnaujintas: 2007/2/8 17:36 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
butu tikrai gerai pereiti an RF, bet kad dabar nelabai galimibiu yra(kalbu apie F1)sis sezonas ipusejo ir duageliaui CDTP modas ne prie sirdies
|
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2007/2/8 17:39 Atnaujintas: 2007/2/8 17:39 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
Kas pas jus ten visada darosi pirmuose posukiuose...
|
| Rytis | Parašyta: 2007/2/8 17:52 Atnaujintas: 2007/2/8 17:52 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
As galvoju kad reikejo palaukt ir isvis nepradet sezono su f1c, butu geriausia iseja manau....
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/2/8 17:59 Atnaujintas: 2007/2/8 17:59 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Mh nemazai chaoso buva
![]() |
| Petkamvp(Mantas) | Parašyta: 2007/2/8 18:28 Atnaujintas: 2007/2/8 18:30 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
bet kieciausia "what a fcuking idiot"
dragster ten dejo vaizdu ![]() |
| Latasf1 | Parašyta: 2007/2/8 18:38 Atnaujintas: 2007/2/8 18:38 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/2/8 18:44 Atnaujintas: 2007/2/8 18:44 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Dragster kaip visada, nieko nemato ir neziuri
![]() |
| Dragster | Parašyta: 2007/2/8 20:13 Atnaujintas: 2007/2/8 20:13 |
V.I.P. ![]() ![]() Pranešimų: 175 |
tai kad webas eilini kart velkasi:D
|
| kiesha | Parašyta: 2007/2/8 20:46 Atnaujintas: 2007/2/8 20:46 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Webas tai tikras nesusipratimas ,db trecias bendroje iskaitoje, bet dabartinis tempas smukes kazkodel stipriai
![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/2/8 21:47 Atnaujintas: 2007/2/8 21:47 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Krites? gal jus neprimatos, kad jau koki 4 karta mane starte 1 rate suspardo ir numeta kapstytis rikiuotes gale. Pavyksta karatsi pora tasku paimti, bet jei atitrukciau nuo tokiu kaip dragster tai gal bent su viliaku normaliu kovu aptureciau kaip senais laikas, o dabar startas bumt, dumas, paskutinis.
|
| Vilis | Parašyta: 2007/2/8 21:50 Atnaujintas: 2007/2/8 21:50 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/2/8 21:55 Atnaujintas: 2007/2/8 21:55 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Gaila,kad britanijoj nepasiseke, nes kai su vivec lekem tai laikai buvo panasus i nugaletojo, ech daugiau nei 300 nuejo veltui. Ziauru.
|
| Agas_GT(Rimantas) | Parašyta: 2007/2/8 22:11 Atnaujintas: 2007/2/8 22:12 |
![]() ![]() Pranešimų: 129 |
Grazus filmukas
, liudna nuotraukau BAR'ams , daug dumu ir visa tai A LYGOs Britanijos gp... Sweikinu Kiesha su pergale , Viliaka ir ViVEc su podiumu... |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/2/8 22:11 Atnaujintas: 2007/2/8 22:11 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
As kiek pastebejau, tai nebera cia starte pagarbos varzovui ir truputi korektiskumo. Nes kiek paziurejau video, tai lekia nieko neziuri, nieko negalvoja. Ten kazkas isleke i zoles, o gryzinedamas numuse dar kita, krc, net nesusimasto apie gryzima tvarkingai. Tokiu zmones, reikia baust grieztai.... Nebera tokiu zmoniu, kaip darkaz, Hvbon ir kitu, kurie lekdavo, tai bent normalios ir profesionalios kovos budavo... Viliakas gaila negali rf lost, ir kitu pilotu truksta. Toks Kiesha, nebeturi konkurencijos cia, jam irgi reikia jau rimtesniu turnyru, arba turnyrui jau reikejo pereiti prie rf, tai vat
Na, bet dabar yra kaip yra ir lauksim kol viskas pereis prie rFactor ![]() |
| Nopic | Parašyta: 2007/2/8 23:43 Atnaujintas: 2007/2/8 23:43 |
![]() ![]() Pranešimų: 399 |
damage'as tai man juoka kelia. krc kalasi isiena net nestabdo ir nieko nebuna
![]() |
| Semas (Kazimieras) | Parašyta: 2007/2/9 9:00 Atnaujintas: 2007/2/9 9:00 |
![]() ![]() Pranešimų: 460 |
A lyga pastebejau si sezona visiskai nepagarbiai vaziuoja kito piloto atzvilgiu... Lenda maximaliai nors be sancu aplenkti... Stumdosi povisa trasa sukineja kitus... O jus dar varot ant B lygos... Is pradziu patys ismokit graziai vaziuot...
|
| Benediktas | Parašyta: 2007/2/9 9:36 Atnaujintas: 2007/2/9 9:36 |
![]() ![]() Pranešimų: 1456 |
ziuriu daukas ant rf pereina kad i lenktynes mazai zmoniu susirenka :) asmeniskai as irgi jau istrynes f1c ;)
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/2/9 11:40 Atnaujintas: 2007/2/9 11:40 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
semas matai visokiu zmoniu yra, o kita syki netycia gi incidentai gaunas, pats gi zinai
![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/2/9 11:42 Atnaujintas: 2007/2/9 11:42 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Na, bet kitu atzvilgiu, tai galetu ir atsargiau lekti, gi lenktynes nesibaigia pirmam rate. Visi lekia be jokio atsargumo jausmo...
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2007/2/9 13:20 Atnaujintas: 2007/2/9 13:20 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Reikia tik sulaukti RH2006 ant rFactor ir tada pereinam iškart, o dabar neapsimoka, nes jei pereitume ant ctdp, po to vėl reiktų mokintis Rh ir gautus makalyne
.Dabar būtų šiek tiek įdomiau jei išjungtume stability pagalbą . |
| kiesha | Parašyta: 2007/2/9 13:25 Atnaujintas: 2007/2/9 13:25 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Cia rimtai reiktu susimastyt visiem.Kiekvienose race vis tas pats, tai kas cia daros? Surimtekit truputi ir nedarykit nesamoniu!!!!!
Blem tas pats kas ir pries metus.Visi sako pries race atsargiai, bet uzgesus sviesaforams buna tas pats.Viena du posukius pravaziuojam nedaugiau ir ivyksta kruva incidentu Na nesakau kad as esu pavizdys, ne karta ir pats esu atsitrenkes, kad ir cia su aivaru turejom kontakta Reik padaryt isvadas ,kiek galima sitaip.Juk turime but pavizdys |
| Agas_GT(Rimantas) | Parašyta: 2007/2/9 14:15 Atnaujintas: 2007/2/9 14:16 |
![]() ![]() Pranešimų: 129 |
Jo as visiskai pritariu Kieshai
A lyga turetu but pavizdys B lygai ir kitiems turnyrams, bet kai pasiziuri filmuka... Kiesha isijunk skype ![]() |
| Latasf1 | Parašyta: 2007/2/9 14:38 Atnaujintas: 2007/2/9 14:38 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
azartas daro savo
nu aisku kai kuriu pilotu elgesys trasoje tai ![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/2/9 15:18 Atnaujintas: 2007/2/9 15:18 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
as asmeniskai tai visada renkuosi sauguma, ir kartais net praleidziu, kad tik manes nenukirstu, o jei nors ir esu uz ko nors kurio greitis panasus i mano, tai stengiuosi laikytis saugaus atstumo, tai tikrai ne viena kart pasiteisino, bet zinoma kiekvienam pasitaiko, gi cia zaidimas ir surizikuoji gi kartasi, ir cia ne svarbu ar dark ar skirmas ar fixamer brylius ar koks kitas pilotas kiekvienas yra turejas incidentu kuriu sukele pats, bet tie incidentai nors nebuna BANZAI manevrai, nes zmogus zino kiek gali spaust ir kad klaida nebutu pabaiga lenktynem, daugiau tolerantiskumo ir bus viskas gerai
![]() |
| kiesha | Parašyta: 2007/2/9 15:31 Atnaujintas: 2007/2/9 15:33 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Lenktynese tai dar nera tokia tragiska situacija, dideliu susidurimu kazkaip neypac daug pasitaiko,ir ju isveng ar ismokt vaziuot arti kito nera sudetinga labai, bet didziausia problema- startas.Misraine bolidu pasidaro, nesilaiko trajektorijiu ir pan.
Pvz as per ji ir retai kada i galinio vaizdo veidrodeli paziurau, nes paprasciausiai nespejiu sekt visko ir daznai i ji ziuret ![]() |
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2007/2/9 15:33 Atnaujintas: 2007/2/9 15:33 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Sutinku su Katonu, mes kiekvienas turejom kazkokiu incidentu, bet as pvz neatsimenu tokio didelio incidento, kad butu ten ziauru ziuret i ji is replay. Labai mazai incidentu turejau ir visados renkuosi taip pat atsarguma. Ten is replay matyti, kaip zmogus nori lenkti tuokiuose greituose posukiuose kaip Britanijos trasos. Jug toks greitis, ir turi buti visu 100% pranasesnis uz konkurenta ir moketi lenkti, dabar matosi lekia, truputi pristabdo, vel spaudzia gaza, atsitrenkia ir vsio, jau ivyko konfliktas. Reikia gi truputi kantrybes, islaukti reikiamo momento. Kiekvienas Lietuvos profas simracer'is taip pasakytu ir ivertintu kiekviena situacija labai profesionaliai. Tad vyrukai, pats laikas daug ka apgalvoti, dalintis trasa ir elgtis kaip dzentelmenai trasoj, o ne kaip kates ir sunys. Cia jums ne buliu kautynes.
Tai tiek ![]() |
| Nopic | Parašyta: 2007/2/9 15:41 Atnaujintas: 2007/2/9 15:41 |
![]() ![]() Pranešimų: 399 |
siulyciau damage'a padidint taivis atsiras gal koks nors atsakingumas kai bus lengviau koki sparna pamest...
|
| Semas (Kazimieras) | Parašyta: 2007/2/9 16:36 Atnaujintas: 2007/2/9 16:36 |
![]() ![]() Pranešimų: 460 |
Team radio is Webster bolido labai gerai apibudino situacija
![]() |
| Rytis | Parašyta: 2007/2/9 17:00 Atnaujintas: 2007/2/9 17:00 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Reik padidint damage ir failuose paredaguot sparnu stipruma, galini sparna padaryti dvigubai atsparesni nei priekinis
![]() |
| Spakainas(Aidas) | Parašyta: 2007/2/9 17:37 Atnaujintas: 2007/2/9 17:42 |
![]() ![]() Pranešimų: 426 |
jo labai daug incidentu , o Dragster manevrai tai isvis tragiski
, panasiai vaziuojama kai i tualeta skubama . Dragster tu tikrai be proto lakstai , net ir man eis apsukes testuose ![]() |
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2007/2/9 17:53 Atnaujintas: 2007/2/9 17:53 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Ka Jus cia snekat, normalei lekia tas Dragas. Duotu jums linksmakoti paziureciau ar isvis pavaziuotumet.
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2007/2/9 17:58 Atnaujintas: 2007/2/9 17:58 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
lekia jis normaliai, tik kartais biski per agresyviai, kai kurie zmones tiesiog nori nugaleti bet kokia kaina, jis ir yra toks kovotojas, tik kartais biski persistengia
|
| Rytis | Parašyta: 2007/2/9 18:06 Atnaujintas: 2007/2/9 18:11 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 549 |
Fosbis manijakas
![]() Matyt piktas buvo per gonkes ![]() |
| Petkamvp(Mantas) | Parašyta: 2007/2/9 18:27 Atnaujintas: 2007/2/9 18:28 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
linksmakotis
cia tipo analogas? prie joystick? krc megane nevarysiu ryt, nes dar manau per mazai pasiruoses ir nenoriu niekam sugadint lenktyniu |
| Spakainas(Aidas) | Parašyta: 2007/2/9 19:49 Atnaujintas: 2007/2/9 19:49 |
![]() ![]() Pranešimų: 426 |
koks skirtuumas kuom lekia , svarbiausia kad kitiem negadintu lenktyniu , kas jam nepavyko sitame etape
![]() |
| Vytas | Parašyta: 2007/2/9 19:59 Atnaujintas: 2007/2/9 19:59 |
![]() ![]() Pranešimų: 644 |
Man patiko kaip Aivaras bandė mane lenkti, va žmogus, tai garbingas, nors laginau belekaip, bet jis neatsitrenkė, nei karto į mane ir aplenkė garbingai, nors prarado nemažai laiko.
|
| Spakainas(Aidas) | Parašyta: 2007/2/9 20:28 Atnaujintas: 2007/2/9 23:01 |
![]() ![]() Pranešimų: 426 |
stebint kaikuriu pasisakymus apie Dragster , susidaro ispudis kad jis kazkieno geras pazystamas
, o draugu juk nekeiksi uz vaziavima (tik nesupraskit kaip asmeninio izeidimo ) |
| kiesha | Parašyta: 2007/2/9 22:48 Atnaujintas: 2007/2/9 22:48 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 1188 |
Jau cia nepataikei, ir i lankas nusnekejai
kiek suprantu semas viska pats padare ir baudas skyre ir naujiena parase. Taigi semas tikrai nera didelis draugas dragui ![]() |
| Spakainas(Aidas) | Parašyta: 2007/2/9 22:54 Atnaujintas: 2007/2/9 23:05 |
![]() ![]() Pranešimų: 426 |
nu as ir nesakau kad semo draugelis
, ai bet ne tame esme , kam reikes tas supras (kiesha >>pataisiau texta nes buvo zodis uz kurio uzsikabinai netinkamai suprates ) ![]() |
| Petkamvp(Mantas) | Parašyta: 2007/2/11 23:22 Atnaujintas: 2007/2/11 23:22 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
spakainas> be dragster turnyro nebutu, jis antras pagal svarbuma sistemoje, be jo niekas daugiau neturi tokio galingo serwo, supranti
|
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2008/9/19 22:21 Atnaujintas: 2008/9/19 22:47 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
As pasirinkau kad butu gerai Q1 private o paskui Q2 jau is kart top 10, bet jau ne privari sesija, jei kas nezinao, privati sesija reiksia kad kiti pilotai vaziuojantis trasoje ntrugdo vienas kitam, manau mums niekam nereikia 3Q sesiju nes tai tik laiko tempimas, pilnai uztektu ir vienos Q sesijos kad atrinktį top 10 ypac prailginus iki 20 min ir vaziuojant netrugdant kitu, bet balsuokit ,ziuresim ka nuspres liaudis
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2008/9/19 23:26 Atnaujintas: 2008/9/19 23:26 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
jau tokio sudo koki cia malat nesu mates, paskutine nesamone, private vaziuot debiliskiausias sio turnyro pasiulymas. jau kad iki tokio sudo malimo nusileisit nesitikejau, eikit geriau rally vaziuot, galesit privatuose sukt, bus tikra kova, zeba chebra zeba
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2008/9/19 23:29 Atnaujintas: 2008/9/19 23:38 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
dar niekas nieko nevaziuoja, prabalsuos paziuresim kas ko nori ir viskas, ir beje siopka tikrai mane sunervinai, nuo pasiulymu dar niekas nemire, o jau atrodo kad pasaulio pabaiga ivyko, kaip ir sakiau, prabalsuos zmones ziureim kas ko nori taip ir bus, niekas nieko nevercia
|
| Šioperis (Domantas) | Parašyta: 2008/9/20 0:07 Atnaujintas: 2008/9/20 0:07 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 1560 |
cia jau nusprestas rezulatatas yra, tik vienas variantas visiskai realus, kiti smagieji privatai
|
| Vilis | Parašyta: 2008/9/20 10:17 Atnaujintas: 2008/9/20 10:17 |
![]() ![]() Pranešimų: 307 |
pirmas ir ketvirtas realiausi variantai. ketvirtas taupo laika.
na o privatai tai tikrai ne koks butu sprendimas, tegul patrukdo vienas kitam, kas cia tokio, juk ne hotlapu turnyras. |
| Latasf1 | Parašyta: 2008/9/20 10:34 Atnaujintas: 2008/9/20 10:34 |
![]() ![]() Pranešimų: 573 |
na rinkausi Q1 20min ir Q2 10min. Nemanau kad lrc reikia private sesijos, nes dalyviu kiekis visu pirma mazesnis ir beto visi turi garantuota vieta lenktynese, ne kaip kitame turnyre kai kazkurie turedavo likti uz borto
|
| Aibex (Martynas) | Parašyta: 2008/9/20 10:40 Atnaujintas: 2008/9/20 10:40 |
![]() ![]() Pranešimų: 42 |
Pritariu Latui, pats balsavau už 4 variantą, nes kaip čia kažkas sakė, 3 sesijos kiek užtempia laiką, o privatai neįdomu
![]() |
| Ramstas (Tomas) | Parašyta: 2008/9/20 11:30 Atnaujintas: 2008/9/20 11:30 |
![]() ![]() Pranešimų: 724 |
Balsavau uz 4 varanta
nereik privatos, vistiek greitesnis sugebes greiciau rata apvaziuot |
| Vaidas. | Parašyta: 2008/9/20 14:07 Atnaujintas: 2008/9/20 14:07 |
Moderatorius ![]() ![]() Pranešimų: 2209 |
Privatai lievai, komandos draugai negales tiesiosiose su vaakuminiu maisu patraukt flying lapa daranciu :D
|
| _Aurimas_ | Parašyta: 2008/9/20 14:55 Atnaujintas: 2008/9/20 14:55 |
![]() ![]() Pranešimų: 275 |
O tai pirma sesija sunkiu ar lengvu bolidu reikes vaziuoti?
|
| Andrius (brylius) | Parašyta: 2008/9/20 18:34 Atnaujintas: 2008/9/20 18:34 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 3314 |
Su sunkiu bolidu tik paskutineje sesijoje. Siulau daryti dvi sesijas. Viena visi lekia, paskui top10, be privatu, nors privatai kartais gelbsti nuo nesusipratimu
![]() |
| Kaukas (Vilius) | Parašyta: 2008/9/20 19:57 Atnaujintas: 2008/9/20 19:57 |
![]() ![]() Pranešimų: 252 |
Q1-15min ir Q2-10min be jokiu privat, bet nebuva tokio varianto tai balsavau uz 4.
![]() |
| Katonas (Mindaugas) | Parašyta: 2008/9/20 20:04 Atnaujintas: 2008/9/20 20:04 |
Veteranas ![]() ![]() Pranešimų: 3583 |
Na va saunu susidaro vaizdas, as paskui ir pagalvojau kad q1 15min q2 10min pilnai uztektu
|
| Vario (Vitalijus) | Parašyta: 2008/9/20 21:07 Atnaujintas: 2008/9/20 21:07 |
![]() ![]() Pranešimų: 718 |
jo, 4 variantas
|
| Adomas | Parašyta: 2008/9/21 14:49 Atnaujintas: 2008/9/21 14:49 |
![]() ![]() Pranešimų: 846 |
Prabalsavau uz 4 bet ir ta ketvirta reik patrumpint, 75 procentai varzybu ir akys isvarveja buna, tad nereik uzsizaist su tom kvalom
|
| Webster (Andrius) | Parašyta: 2008/9/21 17:18 Atnaujintas: 2008/9/21 17:18 |
Administratorius ![]() ![]() Pranešimų: 2380 |
Kauko pasiulymas teisingiausias. Taip ir darykit
|




















, turejau nebloga race tempa, bet paguoda kad ne as 1 sudegiau, nu bet fino tai degt nebuvo butina















ir visa tai A LYGOs Britanijos gp...
, Viliaka ir ViVEc su podiumu...
nu aisku kai kuriu pilotu elgesys trasoje tai 







