Prisijungti
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
6 nariai prisijungę ( 1 nariai naršo Straipsniai) Nariai: 0 Svečiai: 6 daugiau...
|
 |
 |
 |
Reglamentas
Reglamentas
ĮŽANGA
Virtualus Lietuvos F1 čempionatas - tai lyga, naudojanti 'ISI' rFactor žaidimą ir įvairias modifikacijas.
Šis čempionatas jums siūlo online lenktynes palaikomas galingo serverio.
Pilotai iš visos Lietuvos gali registruotis ir bandyti išsiaiškinti, kas yra greičiausias.
Šios lygos imituoja realų F1 pasaulio čempionatą ir bandys tai atlikti kaip įmanoma geriau su esamomis galimybėmis.
Prieš kiekvieną čempionatą būna atranka pagal kurią yra skirstomi bolidai.
Taisyklės
Neoficialių sesijų slaptažodis yra 'lietuva'.
Jį naudoja visi turnyro dalyviai kurdami treniruočių
serverius. Taigi jei matote, jog yra serveris su
pavadinimu 'LRC server' ar ką nors panašaus, tuomet labai
tikėtina, kad slaptažodis bus 'lietuva'.
Vartotojas 'Teisėjas'
Vartotojas 'Teisejas'
yra asmuo, prie kurio gali prieiti visi
čempionato teisėjai. Jo išsakoma nuomonė yra oficiali
teisėjų nuomonė.
Kilus neaiškumams siųskite asmeninį pranešimą
'Teisejas', jei norite išsakyti kokius nors
pastebėjimus, idėjas, nesivaržykite - siųskite asmeninį
pranešimą 'Teisejas'.
Turinys
0. Prisiregistravimas
1. Pagrindinės taisyklės
2.
Taškų sistema
3. Komandos ir Pilotai
4.
Online etiketas
5. Vairavimo etiketas
6.
Trasos kirtimo taisyklės
7. Etapo/Lenktynių procedūros
8. Kvalifikacijos procedūros
9.
Žaidimo nustatymai ir leidžiamos pagalbos
10.
Serverio lūžimai ir Restart po serverio lūžimo
11.
Pakeitimai
0.1
Registruotis gali visi norintys. Jei čempionato metu kas
nors iš pagrindinės lygos norėtų pasitraukti, tuomet
ankščiausiai prisiregistravusiems bus suteikiama
pirmenybė pakeisti pasitraukusį pilotą. Taip pat turės
tam neprieštarauti likęs, komandos pilotas, jis galės
reikšti pretenzijas tik turėdamas kitą piloto pakeitimo
variantą.
0.2
Registruotis gali tik pilotai turintys didesnį nei 128 kb/s
siuntimo ir 256 kb/s priėmimo interneto greitį. Jūsų
Internetas bus patikrintas, kai išsiųsite registraciją.
0.3
Vartotojas gali turėti tik vieną lenktynininko vardą, vardų keitinėjimas ir sukčiavimas bus
labai griežtai baudžiamas. Norint laikinai pakeisti pilotą būtina suderinti veiksmus su turnyro administracija.
0.4
Registruodamiesi jūs privalote vesti vartotojo vardą be
wild characters.
0.5
Norėdami registruotis, jūs pirmiausia privalote
prisiregistruoti puslapyje. Tai galite padaryti
čia. Jūsų čempionato slapyvardis
bus identiškas puslapio rodomam slapyvardžiui. Sekantis jūsų
veiksmas turėtu būti asmeninio pranešimo nusiuntimas
'Teisejas'. Rašomoje žinutėje turi buti šie duomenys (
Laukai pažymėti * yra privalomi !):
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Telefonas:
Miestas:
Vairo modelis:
Interneto greitis*:
download/upload (atsiuntimas/išsiuntimas)
Kiek laiko žaidžiate F1*:
Kodėl norite dalyvauti čempionate*:
Ar sutinkate su šio turnyro reglamentu?*:
1.
Pagrindinės taisyklės |
|
1.1
Visi čempionato dalyviai turi laikytis taisyklių.
Dalyviai, kurie pažeidinės taisykles, bus nubausti pagal
esamas taisykles.
1.2
rFactor čempionatas susideda iš 17 etapų. Etapų
datos ir trasos yra skelbiamos tvarkaraštyje.
1.3
Visos programos ir failai, kurių jums reikia dalyvauti
čempionate, yra aprašyti
instaliacijos gide,
tai irgi taisyklių dalis. Negalima naudoti jokių kitų
papildomų programų, failų, tik tuos, kurie paminėti
instaliacijos gide. Už žaidimo modifikacijų papildymus, kurie nenurodyti instaliacijos gide, bei kitų
programų, kurios gali paveikti bolido ar trasos savybes, pilotai
bus baudžiami griežčiausia, pašalinimo iš etapo, bauda. Čempionatui yra rekomenduojama
pasidaryti švarią rFactor instaliaciją.
1.4
Naujienos ir svarbūs pranešimai yra publikuojami pirmame
interneto svetainės puslapyje.
1.5
Yra galimybė diskutuoti forumuose, aptarti naujienas.
Nenaudokite forumų žinutes įžeidinėjimui ar kitokiai
nelegaliai veiklai. Asmenys nusižengę šiai taisyklei bus
griežtai baudžiami, gali būti net pašalinti iš lygos.
1.6.1 Čempionato
organizatoriai gali modifikuoti šias taisykles bet
kuriuo metu.
1.6.2 Teisėjai
gali skirti baudas neapibrėžtas šiose taisyklėse arba
pakeisti esamas baudas atsižvelgiant į situaciją.
1.6.3 Teisėjai
gali skirti griežtesnę galutinę baudą
nesvarbu,
ar atlikote
'Drive-Through' baudą ar ne,
atsižvelgdami į situacijos sudėtingumą.
2.1
rFactor čempionate naudojama taškų sistema yra
identiška esamai F1 pasaulio čempionato sistemai:
Vieta/Taškai
1 10
2 8
3 6
4 5
5 4
6 3
7 2
8 1
2.2
rFactor čempionato nugalėtojas bus tas, kuris
surinks daugiausia taškų per 17 lenktynių etapų.
2.3
rFactor konstruktorių čempionato komanda nugalėtoja
bus ta, kuri surinks daugiausia taškų (jos taškai, tai
pilotų atstovavusių tai komandai susumuoti taškai), per
17 lenktynių etapų.
2.4
Jei du ar daugiau pilotų baigia sezoną su
tokiu pat taškų skaičiumi, aukštesnę vietą turės tas
pilotas:
a) kuris užėmė
daugiau pirmų vietų čempionate.
b) jei pirmų
vietų skaičius toks pat, tada tas, kuris užėmė daugiau antrų
vietų.
c) jei
antrų vietų
skaičius toks pat, tada kuri užėmė daugiau 3 vietų ir
taip kol išaiškės nugalėtojas.
2.5
Jei dvi ar daugiau komandos baigia sezoną su
tokiu pat taškų skaičiumi, aukštesnę vietą turės ta
komanda:
a)
kurios pilotai užėmė daugiau pirmų vietų čempionate
(komandinėje įskaitoje).
b) jei pirmų vietų skaičius toks pat, tada ta, kurios
pilotai surinko
daugiau tašku viename iš čempionato etapų.
c)
jei taškų, iškovotų viename iš čempionato etapų,
skaičius toks pat, tada ta, kuri užėmė daugiau antrų
vietų.
3. Komandos
ir Pilotai
|
|
3.0
Visos komandos yra vienodo galingumo, t.y. bolidai yra identiški techniškai.
3.1
Bus naudojama modifikuota FSONE 08 fizika. Visi pilotai privalo įsirašyti šiuos failus (Paaiškinamai yra instaliacijos gide).
3.2
Komanda gali
turėti maksimaliai 2 pilotus per etapą ir vieną test
pilotą.
3.3
Pilotai, kurie nedalyvavo kvalifikacijoje gaus žemiausias
starto pozicijas pagal turimus čempionato taškus, jei jų
lygiai tuomet pirmų, antrų ir t.t. vietų principu žr.
2.4. Jei tai pirmas etapas, tuomet pagal atrankos
rezultatus.
3.4
Komandų nurodymai nėra leidžiami ir bus baudžiami. Rimti
nusižengimai (kaip piloto konkurento išmušimas,
nesąžiningas blokavimas ir t.t.) bus griežtai baudžiami,
komanda gali būti diskvalifikuota keliems etapams.
3.5
Komandos gali keisti savo pilotus sezono metu, bet tik
ne po kvalifikacijos. Prieš keitimą reikia susisiekti su
teisėjais ir tik jiems davus leidimą bus galimas pilotų
keitimas. Teisėjai gali uždrausti keitimą, pavyzdžiui dėl
nežinomo piloto pajėgumo (kad nesukeltų incidentų), arba
dėl teisėjų nuomone piktybinio pilotų keitinėjimo, arba
ko nors panašaus. Taip pat turi būti gautas komandos (nors vieno piloto sutikimas) leidžiantis pakeisti
kažkurį iš esamų pagrindinių pilotų, taip pat antrasis
komandos pilotas turi neprieštarauti.
3.6
Pilotas šalinamas iš čempionato, jei nedalyvauja 3
etapuose, arba 2 etapuose ir yra pasyvus (t.y.
nediskutuoja, su niekuo nebendrauja). Ar pilotas yra
pasyvus spręs teisėjai.
3.7
Pilotai yra atsakingi už teisingus savo žaidimo
nustatymus, tik 100% atitikimas bus priimtas.
3.8
Lenktynės įvyks tik tuo atveju jei bus 10 arba daugiau
pilotų pasiruošusių startui.
4.0
Per 'Practise'
sesiją pasitikrinkite ar jūs neturite žaidimo 'Bug'ų'
(klaidų). Važiuoti
kvalifikaciją ar lenktynes su žaidimo klaidomis yra
griežtai draudžiama. Pastebėję tokį fenomeną jūs
nedelsiant privalote pasitraukti iš lenktynių ar
kvalifikacijos. Jei tai įvyksta kvalifikacijos metu,
tuomet susitarti su maršalu, dėl persijungimo į serverį.
[Bauda: 1 kartą: Diskvalifikacija iš etapo ir pašalinimas
iš sekančių lenktynių! Pasikartojus: pašalinimas iš čempionato!]
4.1
Įsitikinkite, kad visos programos (kaip mIRC, Skype,
Emule, Bit Comet
etc.) naudojančios interneto ryšį būtų uždarytos prieš
jungiantis į serverį. Turėkite galvoje, kad tai paveikia
JŪSŲ ir KITŲ pilotų 'online' lenktyniavimą.
4.2
Prisijungus į serverį negalima nieko rašyti jei jums to
neleido lenktynių maršalas (serverio kūrėjas, arba, jei
yra teisėjas). Tik maršalas gali leisti diskutavimą per
sesiją ir tai vienintelis būdas gauti leidimą rašyti
žinutes.
[Bauda: 1 kartas: įspėjimas! 2 kartas: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių / pašalinimas iš čempionato]
4.3 Lenktynių
maršalo instrukcijų privaloma laikytis.
[Bauda: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; 2 kartas: pašalinimas iš 1 lenktynių!
Pasikartojimas: pašalinimas iš 2 ar daugiau lenktynių / pašalinimas iš čempionato]
4.4 Vienintelis
signalas rodantis, kad lenktynės yra sustabdytos, tai
Maršalo parašymas RED FLAG. Visos kitos žinutės iš
pilotų ar dėl kokių kitų priežasčių neturiu absoliučiai
jokios reikšmės ir viso to autoriai bus stipriai
baudžiami.
4.5 Jokio
pranešimų rašymo per lenktynes.
[Bauda: 1 kartas: įspėjimas! Pasikartojimas: +10 pozicijų prie kvalifikacijos laiko kitame etape]
5.1 Kaunantis su
kitais pilotais visą laiką įsitikinkite, kad palikote
vietos kompensuoti galimą lag. Būkite atsargūs ir
prisiminkite, kad kitoje mašinoje yra žmogus su savo
sprendimais ir jausmais, o ne kvailas kompiuteris. Būkite
subrendę ir nebandykite sugadinti savo ir kitų malonumo
su kvailu manevru.
5.2 Žaidimo
vėliavų privaloma paklusti. Jei yra geltona vėliava
(avarija) sumažinkite greitį, lenkimai neleistini. Jei matote mėlyną vėliavą
(reikia praleisti ratu pasivijusį) palikite vietos
idealioje trajektorijoje ir kaip
įmanoma greičiau praleiskite pirmaujantį pilotą! Jei jūs blokuosite pilotą pasivijusį
jus ratu, žaidimas jus nubaus Stop and Go bauda. Jei
jūs matote mėlyną vėliavą, bet nematote už savęs piloto,
vis tiek sulėtinkite greiti artimiausioje tiesiojoje,
nes kartais nesimato lyderių lenkiančių jus ratu. Tai
žinoma žaidimo klaida.
5.3 Naudokitės
veidrodėliais ir patogia kamera, iš kurios matytųsi
veidrodėliai.
5.4 Techninės aptarnavimo zonos greičio
ribojimo privaloma laikytis, visose sesijose.
[Bauda: įspėjimas! Bauda avarijos atveju: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko;
Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.5 Jokių
važiavimų priešinga lenktynių kryptimi.
[Bauda: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.6 Grįžkite į
trasą tik įsitikinę, kad trasa yra tuščia ir niekam
nekliudysite.
[Bauda avarijos atveju: turite atlikti 'Drive-Through' per tris lenktynių ratus
ir +10 vietų bauda prie kvalfikacijos laiko kitame etape!]
5.7 Išvažiuojant
iš boksu duokite kelia eismui trasoje. Išvažiuodami
pasižiūrėkite ar nedega mėlynas šviesoforas įspėjantis,
kad trasoje yra bolidų. Pilotas, išvažiuodamas iš
'pitų', privalo teikti pirmenybę trasoje esantiems
pilotams, pagal mėlynos vėliavos taisyklę.
5.8 Privaloma
laikytis baltos/geltonas linijos tiek išvažiuojant iš 'pitų',
ir tiek įvažiuojant į 'pitus', tačiau Maršalas
gali pranešti apie tam tikrus nurodymus; pvz.: Monake
leidžiama kirsti 'pitų' įvažiavimo liniją dviem ratais.
[Bauda: +2 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape]
5.9 Jei jums
pažeistas priekinis ar galinis sparnas, važiuokite į
'pitus' ne lenktynių trajektorija.
[Bauda: 1 kartą:
+5 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape. Pasikartojimas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.10 Jei jūs
praradote ratą ar turite kitų nepataisomų pažeidimų,
patraukite bolidą iš trasos jei įmanomą ir kuo greičiau
spauskite 'esc' mygtuką.
[Bauda: 1 kartą:
'Drive-Through' sekančiame etape, jei tai paskutinis
etapas, tuomet 5.11.5 punkto išlyga. Pasikartojimas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.11 Jei jūs
lenktynėse įvažiavote į bolido galą jūs esate laikomas
kaltu, nesvarbu kaip jūs asmeniškai matote situaciją.
5.11.1 Piloto
išmušimas iš galo nesukeliant žalos ir laimint poziciją, tai padarius, jūs turite palaukti ir
praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu
išmuštasis palieka trasą minimaliai, o dėl
jūsų kontakto išmuštasis nepraranda pozicijos kitiems
pilotams, visais kitais atvejai jūs
privalote atlikti Drive trough baudą. Jei to
nepadarėte:
[Bauda: 1 kartą:
'Drive-Through' sekančiame etape. Pasikartojimas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.11.2 Piloto
išmušimas iš šono nesukeliant žalos ir laimint poziciją, tai padarius, jūs turite palaukti ir
praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu
išmuštasis palieka trasą minimaliai, o dėl
jūsų kontakto išmuštasis nepraranda pozicijos kitiems
pilotams, visais kitais atvejai jūs
privalote atlikti Drive trough baudą. Jei to
nepadarėte:
[Bauda: 1 kartą:
'Drive-Through' sekančiame etape. Pasikartojimas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.11.3 Piloto
išmušimas iš galo ir pataisomos žalos padarymas jūs
turite atlikti Drive trough bauda iš kart po
incidento (nebent Jūsų bolidui reikalinga mechanikų
pagalba, tada baudą galima atlikti vienu ratu vėliau), tai pat įvertinus
padarytą žalą kitam pilotui gali būti skiriama papildoma
starto pozicijų bauda kitame etape. Jei to nepadarėte (Drive trough):
[Bauda: ('Drive trough') bauda nusikelia kitam etapui ir
+10 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.11.4 Piloto
išmušimas iš galo ir nepataisomos žalos padarymas
(galinio sparno netekimas, traktuojamas kaip nepataisoma
žala) jūs turite atlikti Drive trough bauda iš kart
po incidento (nebent Jūsų bolidui reikalinga mechanikų
pagalba, tada baudą galima atlikti vienu ratu vėliau). Jei to nepadarėte (Drive trough):
[Bauda: ('Drive trough') bauda persikelia kitam etapui ir startuosite iš rikiuotės
galo kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.11.5 Baudos
Drive Through apibrėžimas: Pilotas privalo važiuoti į
'pitus' ir grįžti į trasa nesustodamas. Drive Through
baudą reikia atlikti iškarto po incidento (nebent Jūsų
bolidui reikalinga mechanikų pagalba, tada baudą galima
atlikti vienu ratu vėliau).
5.11.6 Lenktynių
maršalas gali skirti (per lenktynes) bet kurią iš 2 baudų, nesvarbu kuriam pilotui:
- Drive Through žiur. 5.11.5
- Juoda vėliava (Black Flag). Pilotas privalo pasitraukti iš
lenktynių spausdamas ESC.
5.11.7 Maršalas
baudas skirs per žaidimo chat, parašydamas piloto
nick ir baudą.
5.12 Leidžiama
blokuoti bolidus, kurie yra tam pačiam rate kaip ir jūs
(kova dėl pozicijos), netgi jei jūs važiuojate
skirtingomis strategijomis, su šiais apribojimais: jūs
galite tik 1 kartą keisti lenktynių trajektoriją
kiekvienoje tiesiojoj. Važiavimo linijos keisti
negalima, kai šalia jūsų (vieno bolido priekinis ratas
susilygina su kito bolido galiniu) važiuoja kitas bolidas. Jei jūs
blokuosite bolidą nelegaliai, šios baudos bus skiriamos:
[Bauda: +10 pozicijų prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.13 Jei kas nors
bandydamas jus aplenkti sugeba susilyginti bolido
nosimis, tada jūs turite palikti jam vietos.
[Bauda: +10 pozicijų prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.14
Kvalifikacijos ir lenktynių rezultatai yra patikrinami
teisėjų. Kadangi lenktynių maršalas arba/ir teisėjas
negali stebėti visų pilotų veiksmų, todėl tai jūsų
atsakomybė pranešti teisėjui apie incidentą per 24h. nuo
lenktynių, kitaip į tai bus neatsižvelgiama (tačiau
teisėjai pasilieka teisę bausti). Tai liečia visus
punktus, kurie buvo paminėti. Po lenktynių baudos bus
daug griežtesnės, nei pavyzdžiui laiko praradimas
atliekant Drive through baudą. Taigi galvokite apie
savo veiksmus. Siųskite oficialius pranešimus teisėjam
ir juose turi būti incidento paaiškinimas, ir tikslus
laiko taškas, kada tas incidentas įvyko. Norėdami
pranešti apie incidentą rašykite asmeninį pranešimą
'Teisejas'. Jūs turite nurodyti laiką, kada įvyko
incidentas, pilotus, kurie dalyvavo incidente ir jūsų
asmeninę nuomonę/paaiškinimą apie šį incidentą.
5.15 Protestai
bus analizuojami naudojantis pilotų įrašais, jei reikės,
bus naudojamas serverio įrašas. Teisėjas stengsis priimti kuo tikslesniu sprendimus. Esant incidentui, kuris neatitinka jokio reglamento punkto, Teisėjas pasilieka teisę pats skirti baudą remiantis
1.6.2 punktu.
6. Trasos
kirtimo taisyklės |
|
6.0
Trasa yra laikoma
asfalto danga, iš šonų ribojama baltomis linijomis,
žole, sienomis arba bordiūrais (kerbais). Balta linija ir
bordiūrai yra trasos dalis. Bordiūrai paprastai būna
nudažyti mėlynos/baltos, žalios/baltos arba
raudonos/baltos spalvų deriniais. Žalia arba pilka kieta
danga esanti bordiūrų išorinėje dalyje, nelaikomos
bordiūro dalimi.
6.1
Du ratai visą laiką privalo būti trasoje, bet kuriuo
posūkio įveikimo momentu. Mes neteisime pilotų
skaičiuodami milimetrus, bet mes tikimės kad jus taip
žiurėsite į trasos kirtimą. Mes nenorime, kad jūs
važiuotumėt jaudindamiesi ar jūs buvote 1mm trasoje ar
už jos ribų, bet tyčinis trasos kirtimas bus stipriai
baudžiamas.
[Bauda: +2 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape.
Piktybinis karpymas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
|
 |
|
6.2
Važiuoti palčiai leidžiama, tik pasirinkus klaidingą
trajektoriją ir nesugebėjus taisyklingai įsukti į
posūkį. Tai reiškia, jus galite
naudoti kelią/žvyrą išvažiuodami iš posūkio tik padarę
klaidą. Važiuoti
visais 4 ratais per žolę negalima. Pranašumo įgijimas pasinaudojant užtrase traktuojamas kaip trasos kirtimas.

6.3
Kiekvienai trasai teisėjai gali pranešti specialias
instrukcijas apie trasos karpymo taisykles tam tikruose
posūkiuose. Jei jums kilo neaiškumų, jūs galite prašyti
teisėjų tam tikro posūkio išaiškinimo.
6.4
Jei jūs kirtote trasa kvalifikacijoje, bauda bus:
[Bauda: +2 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape. Piktybinis karpymas:
pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
6.5
Jei jūsų greičiausias lenktynių ratas buvo su trasos
kirtimu, teisėjas peržiūrės visa lenktynių įrašą ir gali
skirti sekančias baudas už kirtimus:
[Bauda: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Piktybinis karpymas: startas iš rikiuotės galo kitame etape]
7.
Etapo/Lenktynių procedūros |
|
7.1
Čempionato etapų laikas ir datos bus skelbiami
puslapyje.
7.2
Etapo diena pagal taisykles yra Sekmadienis arba
Pirmadienis. Tai gali
keistis priklausomai nuo švenčių, ar kokiu nenumatytų
situacijų. Apie pasikeitimus bus pranešama puslapyje.
7.3
Lenktynių distancija bus 75% realios distancijos.
7.4
Serveris yra kuriamas pusvalandi prieš numatoma
lenktynių startą. Stenkitės išvengti bereikalingų
prisijungimų ir atsijungimų. Per tas 30 min.
pasitikrinkite ar jūs neturite žaidimo klaidų.
7.5
Pilotai, kurie vėluoja 15 min. bus diskvalifikuojami iš
lenktynių. Nebent, vėlavimas buvo iš anksto sutartas su
teisėjais/maršalu. Tokiu atveju reikia susisiekti su
lenktynių maršalu prieš jungimąsi į serveri, jam davus
leidimą jungtis tiesiai į kvalifikaciją. Tokia procedūra
galios tik išimtinais atvejais, kas yra išimtini atvejai
spręs teisėjai/maršalas.
7.6
Oficiali etapo pradžia laikoma kvalifikacijos sesijos pradžia. Sesijos pradžią praneša lenktynių Maršalas (žiur. 8 punktas)
7.7
Warm-up Jis truks 5 minutes, per ta laiką pasiruoškite
savo bolido nustatymus ir susikoncentruokite lenktynėm.
lenktynių maršalas praneš likus 1 min. iki Warm-up
pabaigos.
7.8
Lenktynių startas, atminkite lenktynės nėra laimimos
pirmame posūkyje. Jeigu pilotui ištinka bėda, jis gali
žaidimo 'chat' parašyti 'STABDAU STARTA', (jeigu jus
atjungė nuo serverio arba turite bėdų su internetu žiūr.
7.3 punktą) tuomet lenktynių startas bus atidedamas 5
min. Atidėtame starte pilotas startuos iš paskutinės
vietos. Taip pat po starto sustabdymo pilotas privalės
detaliai paaiškinti kas nutiko ir kodėl buvo stabdomas
startas. Pilotas atidėti startą gali daugiausiai du
kartus. Jeigu įvyko 7 atidėjimai, tuomet lenktynės
stabdomos ir startas atidedamas (tai gali būti padaryta
ir po mažiau atidėjimų), kiek atidedamas - bus
sprendžiama konkrečiu atveju.
7.9
Lenktynių starte draudžiama naudoti techninės aptarnavimo zonos greičio ribotuvą (pit lane limiter).
[Bauda: Diskvalifikacija iš etapo!.]
7.10
Jeigu per pirmą lenktynių ratą iškrenta
daugiau negu 34%
pilotų, tuomet daromas pakartotinis startas.
7.11
Saugos automobilis (Safety Car) turi teisę išvažiuoti į trasą esant komplikuotai situacijai, susiklosčiusiai trasoje.
Visi pilotai turi sekti paskui saugos automobilį.
Lenkti saugos automobilį draudžiama, nebent jeigu Jūs esate atsilikęs ratu.
Bet koks tyčinis veiksmas ar susidūrimas saugos automobilio fazėje bus traktuojamas griežčiau negu lenktynių režimu.
[Bauda: 'Drive-Through' (žiur. 5.11.5).]
7.12
Saugos automobilio fazė prasideda maršalui paskelbus žinutę "Saugos automobilis trasoje".
Nuo šios žinutės paskelbimo, bet koks lenkimas yra draudžiamas.
Pilotai aplenkę varžovą po šio pranešimo bus baudžiami, kaip atlikę lenkimą esant geltonai vėliavai trasoje (žiur. 5.2).
[Bauda: 'Drive-Through' arba įspėjimas, jeigu varžovas buvo praleistas.]
7.13
Maršalas praneš, kada saugos automobilis pasitrauks į techninio aptarnavimo zoną.
Pilotas, važiuojantis arčiausiai saugos automobilio, turi sulėtinti tempą ir leisti saugos automobiliui atitolti.
Tada tik jis nuspręs, kokiu momentu pradėti pradėti startą iš eigos.
Esant startui iš eigos, varžovo lenkti negalima, kol nėra perkirsta finišo linija.
7.14
Jei jūs nebaigėte lenktynių, prašome nepalikti serverio bent kelis ratus. Jei jums išeinant iš serverio lenktynėm nepasibaigus jis užstrigs, tuomet jums
būsite diskvalifikuoti iš sekančių lenktynių.
[Bauda: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių, tuomet
kai serveris lūžta.]
7.15
Tik pilotai, kurie nuvažiavo bent 75% (suapvalinus iki
artimiausio sveiko ratų skaičiaus) distancijos nuo
lenktynių nugalėtojo, bus klasifikuojami.
8.
Kvalifikacijos procedūros |
|
8.0
Kvalifikacija vyksta pagal tikrą F1 kvalifikacijos nustatytus standartus.
8.1
Prieš prasidedant kvalifikacijai, pilotai bus informuoti, kuris žmogus kvalifikacijos metu eis maršalo pareigas.
Jo turės būti klausoma, jo sprendimai kvalifikacijos metu bus nekomentuojami,
nebent tas žmogus pats leistų komentavimą.
8.2
Pilotai į trasą bus leidžiami, iškarto prasidėjus 1-ai kvalifikacijos sesijai.
8.3.1
Kvalifikacijos ratų skaičius nėra ribojamas.
Kiekvienai sesijai bus skiriamas tam tikras laikas, per kurį pilotai turi parodyti savo greitą ratą.
8.3.2 Pirma sesija truks 20 min, po kurios į 2 sesiją papuls 10 pilotų parodžiusius greičiausiu
ratus 1 sesijoje. 2 sesija truks 10 min, per tą laiką 10 pilotų kovos dėl pole pozicijos.
Prisiminkite! 2 sesijoje reikia važiuoti su lenktynėms skirtu
bolido derinimu, nes po kvalifikacijos nebeleidžiama reguliuoti bolido.
8.4
Jūs negalite kitiems pilotams trukdyti važiuoti kvalifikacinį ratą.
8.4.1 Jei jus pasivijo kitas pilotas, jūs nedelsiant privalote jį praleisti
pasitraukdami iš idealios trajektorijos, jūs negalite pasivijusiam pilotui sumaišyti.
8.4.2 Pilotas važiuojantis ratą prieš įskaitinį negali nieko vytis,
o jei tai netyčia įvyko jis turi atleisti akseleratorių ir leisti prieš jį važiuojančiam pilotui nutolti.
Jei prisivytasis pilotas stovi apsisukęs ar padaręs avarija, tada leidžiama jį aplenkti.
8.4.3 Pilotas kirtęs starto/finišo liniją ir pamatęs finišo vėliavą (dešiniame monitoriaus kampe)
nedelsiant privalo sustoti ne idealioje trajektorijoje ir spausti 'ESC' mygtuką.
9. Žaidimo
nustatymai ir leidžiamos pagalbos |
|
9.1
Launch Control
leidžiama tik esant šiai funkcijai žaidimo modifikacijoje.
9.2
Sekantys
nustatymai yra privalomi. Jei jums kilo neaiškumu,
susisiekite su administracija.
PAGALBŲ NUSTAYMAI
Steering Assistance
Opposite Lock Assistance
Braking Point Assistance
Stability Assistance
Spin Recovery Assistance
Invulnerability
Auto Shifting
Traction Control
Anti-Lock Brakes
Pit Lane Assistance
Clutch Assistance
Auto Reverse
AI Drivers Strength
AI Drivers Aggression
Damage Multiplier
TAISYKLĖS
Flag Rules
Fuel Usage
Tyre Wear
Mechanical Failures
Private Test Days
Number of AI Drivers
Race Length
Weather
ĮRAŠŲ NUSTATYMAI
Record Replays
Record Hotlaps
Replay Fidelity |
REIKŠMĖ
NE
NE
NE
NE
NE
NE
LEIDŽIAMA
LEIDŽIAMA (medium)
LEIDŽIAMA (low)
NE
LEIDŽIAMA
NE
LYGAI
NETURI ĮTAKOS
LYGAI
NETURI ĮTAKOS
50%
REIKŠMĖ
BLACK ONLY
NORMAL
NORMAL
NORMAL
LYGAI NETURI ĮTAKOS
LYGAI NETURI ĮTAKOS
75%
N/S
REIKŠMĖ
ON
ON
HIGH
|
|
10. Serverio
lūžimai ir Restart po serverio lūžimo |
|
10.1
Lenktynių klasifikacija bus tokia, kokia buvo
priešpaskutiniame rate prieš ratą kuriame serveris lūžo.
(Pvz: 44 rate serveris lūžo. lenktynių klasifikacija 42
rate)
10.2
Procedūros
priklausomai nuo to kiek ratų nuvažiavo lyderis prieš
serverio lūžimą:
10.3
A) Mažiau nei du pilnus ratus. Jei lenktynės gali būti
perkrautos tuoj pat arba atidedant, galios 10.6
taisyklė.
10.4
B) Du arba daugiau pilnų ratų, bet mažiau nei 75%
lenktynių distancijos (suapvalinus iki artimiausio
sveiko ratų skaičiaus). Jei lenktynės gali būti
perkrautos tuoj pat arba atidedant, galios 10.7
taisyklė.
10.5
C) Jei
nuvažiuota 75% ar daugiau visos lenktynių distancijos
(suapvalinus iki artimiausio sveiko ratų skaičiaus).
Lenktynės bus baigtos priešpaskutiniame rate prieš ratą
kuriame serveris lūžo.
LENKTYNIŲ RESTART PO SERVERIO LUŽIMO
10.6
A) Lenktynių
startas bus toks kaip buvęs, su ta pačia pilotų
rikiuote. lenktynių ilgis bus pilnas.
10.7
B) Pilotu starto rikiuotė bus tokia pati kokia buvo
priešpaskutiniame rate prieš ratą kuriame serveris lūžo.
Bus sumuojami lenktynių laikai ir ratu skaičiai
nuvažiuoti abejose lenktynėse.
10.8
Lenktynių distancija bus 3 ratais ir lenktynių skaičium
kurį pravažiavo lyderis trumpesne (lyderio ratų skaičius
yra imamas pozicijų fiksavimo metu).
10.9
Starto tvarka
bus tokia, kokia buvo priešpaskutiniame rate prieš ratą
kuriame serveris lūžo.
10.9.1 Tik tie
pilotai, kurie dar buvo trasoje priešpaskutiniame rate
prieš ratą, kuriame serveris lūžo, galės dalyvauti
perkrautose lenktynėse.
11.
Pakeitimai (paskutinis pakeitimas 2010.04.22) |
|
Starto tvarkos pakeitimai.
Šis reglamentas yra VšĮ "Virtualių lenktynių čempionatas" nuosavybė. Bet kokie veiksmai, pažeidžiantys autorių teises (kopijavimas, publikavimas ir t.t.) be autorių sutikimo yra draudžiami.
|
|
|
Bendraukime
Domėkimės

|
|
|