Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
15 nariai prisijungę (1 nariai naršo Straipsniai)

Nariai: 0
Svečiai: 15

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!
Reglamentas
Reglamentas

ĮŽANGA


Virtualus Lietuvos F1 čempionatas - tai lyga, naudojanti 'ISI' rFactor žaidimą ir įvairias modifikacijas. Šis čempionatas jums siūlo ‘online’ lenktynes palaikomas galingo serverio. Pilotai iš visos Lietuvos gali registruotis ir bandyti išsiaiškinti, kas yra greičiausias. Šios lygos imituoja realų F1 pasaulio čempionatą ir bandys tai atlikti kaip įmanoma geriau su esamomis galimybėmis. Prieš kiekvieną čempionatą būna atranka pagal kurią yra skirstomi bolidai.

Taisyklės

Neoficialių sesijų slaptažodis yra 'lietuva'. Jį naudoja visi turnyro dalyviai kurdami treniruočių serverius. Taigi jei matote, jog yra serveris su pavadinimu 'LRC server' ar ką nors panašaus, tuomet labai tikėtina, kad slaptažodis bus 'lietuva'.

Vartotojas 'Teisėjas'
Vartotojas 'Teisejas' yra asmuo, prie kurio gali prieiti visi čempionato teisėjai. Jo išsakoma nuomonė yra oficiali teisėjų nuomonė.
Kilus neaiškumams siųskite asmeninį pranešimą 'Teisejas', jei norite išsakyti kokius nors pastebėjimus, idėjas, nesivaržykite - siųskite asmeninį pranešimą 'Teisejas'.


Turinys

  0. Prisiregistravimas
  1. Pagrindinės taisyklės
  2. Taškų sistema
  3. Komandos ir Pilotai
  4. ‘Online’ etiketas
  5. Vairavimo etiketas
  6. Trasos kirtimo taisyklės
  7. Etapo/Lenktynių procedūros
  8. Kvalifikacijos procedūros
  9. Žaidimo nustatymai ir leidžiamos pagalbos
  10. Serverio lūžimai ir ‘Restart’ po serverio lūžimo
  11. Pakeitimai


 

 
›› 0. Prisiregistravimas   

0.1 Registruotis gali visi norintys. Jei čempionato metu kas nors iš pagrindinės lygos norėtų pasitraukti, tuomet ankščiausiai prisiregistravusiems bus suteikiama pirmenybė pakeisti pasitraukusį pilotą. Taip pat turės tam neprieštarauti likęs, komandos pilotas, jis galės reikšti pretenzijas tik turėdamas kitą piloto pakeitimo variantą.
0.2 Registruotis gali tik pilotai turintys didesnį nei 128 kb/s siuntimo ir 256 kb/s priėmimo interneto greitį. Jūsų Internetas bus patikrintas, kai išsiųsite registraciją.
0.3 Vartotojas gali turėti tik vieną lenktynininko vardą, vardų keitinėjimas ir sukčiavimas bus labai griežtai baudžiamas. Norint laikinai pakeisti pilotą būtina suderinti veiksmus su turnyro administracija.
0.4 Registruodamiesi jūs privalote vesti vartotojo vardą be ‘wild characters’.
0.5 Norėdami registruotis, jūs pirmiausia privalote prisiregistruoti puslapyje. Tai galite padaryti čia. Jūsų čempionato slapyvardis bus identiškas puslapio rodomam slapyvardžiui.  Sekantis jūsų veiksmas turėtu būti asmeninio pranešimo nusiuntimas 'Teisejas'. Rašomoje žinutėje turi buti šie duomenys ( Laukai pažymėti * yra privalomi !):
Vardas*:
Pavardė*:
El. paštas*:
Telefonas:
Miestas:
Vairo modelis:
Interneto greitis*: download/upload (atsiuntimas/išsiuntimas)
Kiek laiko žaidžiate F1*:
Kodėl norite dalyvauti čempionate*:
Ar sutinkate su šio turnyro reglamentu?*:


 

 
›› 1. Pagrindinės taisyklės

1.1  Visi čempionato dalyviai turi laikytis taisyklių. Dalyviai, kurie pažeidinės taisykles, bus nubausti pagal esamas taisykles.
1.2  rFactor čempionatas susideda iš 17 etapų. Etapų datos ir trasos yra skelbiamos tvarkaraštyje.
1.3  Visos programos ir failai, kurių jums reikia dalyvauti čempionate, yra aprašyti instaliacijos gide, tai irgi taisyklių dalis. Negalima naudoti jokių kitų papildomų programų, failų, tik tuos, kurie paminėti instaliacijos gide. Už žaidimo modifikacijų papildymus, kurie nenurodyti instaliacijos gide, bei kitų programų, kurios gali paveikti bolido ar trasos savybes, pilotai bus baudžiami griežčiausia, pašalinimo iš etapo, bauda. Čempionatui yra rekomenduojama pasidaryti švarią rFactor instaliaciją.
1.4  Naujienos ir svarbūs pranešimai yra publikuojami pirmame interneto svetainės puslapyje.
1.5  Yra galimybė diskutuoti forumuose, aptarti naujienas. Nenaudokite forumų žinutes įžeidinėjimui ar kitokiai nelegaliai veiklai. Asmenys nusižengę šiai taisyklei bus griežtai baudžiami, gali būti net pašalinti iš lygos.
1.6.1 Čempionato organizatoriai gali modifikuoti šias taisykles bet kuriuo metu.
1.6.2 Teisėjai gali skirti baudas neapibrėžtas šiose taisyklėse arba pakeisti esamas baudas atsižvelgiant į situaciją.
1.6.3 Teisėjai gali skirti griežtesnę galutinę baudą nesvarbu, ar atlikote
'Drive-Through' baudą ar ne, atsižvelgdami į situacijos sudėtingumą.

 

 
›› 2. Taškų sistema

2.1 rFactor čempionate naudojama taškų sistema yra identiška esamai F1 pasaulio čempionato sistemai:
Vieta/Taškai
1– 10
2– 8
3– 6
4– 5
5– 4
6– 3
7– 2
8– 1

2.2 rFactor čempionato nugalėtojas bus tas, kuris surinks daugiausia taškų per 17 lenktynių etapų.
2.3 rFactor konstruktorių čempionato komanda nugalėtoja bus ta, kuri surinks daugiausia taškų (jos taškai, tai pilotų atstovavusių tai komandai susumuoti taškai), per 17 lenktynių etapų.
2.4 Jei du ar daugiau pilotų baigia sezoną su tokiu pat taškų skaičiumi, aukštesnę vietą turės tas pilotas:
       a) kuris užėmė daugiau pirmų vietų čempionate.
       b) jei pirmų vietų skaičius toks pat, tada tas, kuris užėmė daugiau antrų vietų.
       c) jei antrų vietų skaičius toks pat, tada kuri užėmė daugiau 3 vietų ir taip kol išaiškės nugalėtojas.
2.5 Jei dvi ar daugiau komandos baigia sezoną su tokiu pat taškų skaičiumi, aukštesnę vietą turės ta komanda:
       a) kurios pilotai užėmė daugiau pirmų vietų čempionate (komandinėje įskaitoje).
       b) jei pirmų vietų skaičius toks pat, tada ta, kurios pilotai surinko daugiau tašku viename iš čempionato etapų.
       c) jei taškų, iškovotų viename iš čempionato etapų, skaičius toks pat, tada ta, kuri užėmė daugiau antrų vietų.


 

 
›› 3. Komandos ir Pilotai
 

3.0 Visos komandos yra vienodo galingumo, t.y. bolidai yra identiški techniškai.
3.1 Bus naudojama modifikuota FSONE 08 fizika. Visi pilotai privalo įsirašyti šiuos failus (Paaiškinamai yra instaliacijos gide).
3.2 Komanda gali turėti maksimaliai 2 pilotus per etapą ir vieną test pilotą.
3.3 Pilotai, kurie nedalyvavo kvalifikacijoje gaus žemiausias starto pozicijas pagal turimus čempionato taškus, jei jų lygiai tuomet pirmų, antrų ir t.t. vietų principu žr. 2.4. Jei tai pirmas etapas, tuomet pagal atrankos rezultatus.
3.4 Komandų nurodymai nėra leidžiami ir bus baudžiami. Rimti nusižengimai (kaip piloto konkurento išmušimas, nesąžiningas blokavimas ir t.t.) bus griežtai baudžiami, komanda gali būti diskvalifikuota keliems etapams.
3.5 Komandos gali keisti savo pilotus sezono metu, bet tik ne po kvalifikacijos. Prieš keitimą reikia susisiekti su teisėjais ir tik jiems davus leidimą bus galimas pilotų keitimas. Teisėjai gali uždrausti keitimą, pavyzdžiui dėl nežinomo piloto pajėgumo (kad nesukeltų incidentų), arba dėl teisėjų nuomone piktybinio pilotų keitinėjimo, arba ko nors panašaus. Taip pat turi būti gautas komandos (nors vieno piloto sutikimas) leidžiantis pakeisti kažkurį iš esamų pagrindinių pilotų, taip pat antrasis komandos pilotas turi neprieštarauti.
3.6 Pilotas šalinamas iš čempionato, jei nedalyvauja 3 etapuose, arba 2 etapuose ir yra pasyvus (t.y. nediskutuoja, su niekuo nebendrauja). Ar pilotas yra pasyvus spręs teisėjai.
3.7 Pilotai yra atsakingi už teisingus savo žaidimo nustatymus, tik 100% atitikimas bus priimtas.
3.8 Lenktynės įvyks tik tuo atveju jei bus 10 arba daugiau pilotų pasiruošusių startui.


 

 
›› 4. ‘Online’ etiketas

4.0 Per 'Practise' sesiją pasitikrinkite ar jūs neturite žaidimo 'Bug'ų' (klaidų). Važiuoti kvalifikaciją ar lenktynes su žaidimo klaidomis yra griežtai draudžiama. Pastebėję tokį fenomeną jūs nedelsiant privalote pasitraukti iš lenktynių ar kvalifikacijos. Jei tai įvyksta kvalifikacijos metu, tuomet susitarti su maršalu, dėl persijungimo į serverį.
[Bauda: 1 kartą: Diskvalifikacija iš etapo ir pašalinimas iš sekančių lenktynių! Pasikartojus: pašalinimas iš čempionato!]
4.1 Įsitikinkite, kad visos programos (kaip mIRC, Skype, Emule, Bit Comet etc.) naudojančios interneto ryšį būtų uždarytos prieš jungiantis į serverį. Turėkite galvoje, kad tai paveikia JŪSŲ ir KITŲ pilotų 'online' lenktyniavimą.
4.2 Prisijungus į serverį negalima nieko rašyti jei jums to neleido lenktynių maršalas (serverio kūrėjas, arba, jei yra teisėjas). Tik maršalas gali leisti diskutavimą per sesiją ir tai vienintelis būdas gauti leidimą rašyti žinutes.
 [Bauda: 1 kartas: įspėjimas! 2 kartas: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių / pašalinimas iš čempionato]

4.3
Lenktynių maršalo instrukcijų privaloma laikytis.
[Bauda: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; 2 kartas: pašalinimas iš 1 lenktynių! Pasikartojimas: pašalinimas iš 2 ar daugiau lenktynių / pašalinimas iš čempionato]

4.4
Vienintelis signalas rodantis, kad lenktynės yra sustabdytos, tai Maršalo parašymas ‘RED FLAG‘. Visos kitos žinutės iš pilotų ar dėl kokių kitų priežasčių neturiu absoliučiai jokios reikšmės ir viso to autoriai bus stipriai baudžiami.
4.5
Jokio pranešimų rašymo per lenktynes.
[Bauda: 1 kartas: įspėjimas! Pasikartojimas: +10 pozicijų prie kvalifikacijos laiko kitame etape]


 

 
›› 5. Vairavimo etiketas

5.1 Kaunantis su kitais pilotais visą laiką įsitikinkite, kad palikote vietos kompensuoti galimą ‘lag’. Būkite atsargūs ir prisiminkite, kad kitoje mašinoje yra žmogus su savo sprendimais ir jausmais, o ne kvailas kompiuteris. Būkite subrendę ir nebandykite sugadinti savo ir kitų malonumo su kvailu manevru.
5.2 Žaidimo vėliavų privaloma paklusti. Jei yra geltona vėliava (avarija) sumažinkite greitį, lenkimai neleistini. Jei matote mėlyną vėliavą (reikia praleisti ratu pasivijusį) palikite vietos idealioje trajektorijoje ir kaip įmanoma greičiau praleiskite pirmaujantį pilotą! Jei jūs blokuosite pilotą pasivijusį jus ratu, žaidimas jus nubaus ‚Stop and Go‘ bauda. Jei jūs matote mėlyną vėliavą, bet nematote už savęs piloto, vis tiek sulėtinkite greiti artimiausioje tiesiojoje, nes kartais nesimato lyderių lenkiančių jus ratu. Tai žinoma žaidimo klaida.
5.3 Naudokitės veidrodėliais ir patogia kamera, iš kurios matytųsi veidrodėliai.
5.4 Techninės aptarnavimo zonos greičio ribojimo privaloma laikytis, visose sesijose.
[Bauda: įspėjimas! Bauda avarijos atveju: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.5 Jokių važiavimų priešinga lenktynių kryptimi.
 [Bauda: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.6 Grįžkite į trasą tik įsitikinę, kad trasa yra tuščia ir niekam nekliudysite.
[Bauda avarijos atveju: turite atlikti 'Drive-Through' per tris lenktynių ratus ir +10 vietų bauda prie kvalfikacijos laiko kitame etape!]
5.7 Išvažiuojant iš boksu duokite kelia eismui trasoje. Išvažiuodami pasižiūrėkite ar nedega mėlynas šviesoforas įspėjantis, kad trasoje yra bolidų. Pilotas, išvažiuodamas iš 'pitų', privalo teikti pirmenybę trasoje esantiems pilotams, pagal mėlynos vėliavos taisyklę.
5.8 Privaloma laikytis baltos/geltonas linijos tiek išvažiuojant iš 'pitų', ir tiek įvažiuojant į 'pitus', tačiau Maršalas gali pranešti apie tam tikrus nurodymus; pvz.: Monake leidžiama kirsti 'pitų' įvažiavimo liniją dviem ratais.
[Bauda: +2 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape]
5.9 Jei jums pažeistas priekinis ar galinis sparnas, važiuokite į 'pitus' ne lenktynių trajektorija.
[Bauda: 1 kartą: +5 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape. Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.10 Jei jūs praradote ratą ar turite kitų nepataisomų pažeidimų, patraukite bolidą iš trasos jei įmanomą ir kuo greičiau spauskite 'esc' mygtuką.
[Bauda: 1 kartą: 'Drive-Through' sekančiame etape, jei tai paskutinis etapas, tuomet 5.11.5 punkto išlyga. Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.11 Jei jūs lenktynėse įvažiavote į bolido galą jūs esate laikomas kaltu, nesvarbu kaip jūs asmeniškai matote situaciją.
5.11.1 Piloto išmušimas iš galo nesukeliant žalos ir laimint poziciją, tai padarius, jūs turite palaukti ir praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu išmuštasis palieka trasą minimaliai, o dėl jūsų kontakto išmuštasis nepraranda pozicijos kitiems pilotams, visais kitais atvejai jūs privalote atlikti ‘Drive trough’ baudą. Jei to nepadarėte:
[Bauda: 1 kartą: 'Drive-Through' sekančiame etape. Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.11.2 Piloto išmušimas iš šono nesukeliant žalos ir laimint poziciją, tai padarius, jūs turite palaukti ir praleisti išmuštąjį (trasos krašte) tik jeigu išmuštasis palieka trasą minimaliai, o dėl jūsų kontakto išmuštasis nepraranda pozicijos kitiems pilotams, visais kitais atvejai jūs privalote atlikti ‘Drive trough’ baudą. Jei to nepadarėte:
[Bauda: 1 kartą: 'Drive-Through' sekančiame etape. Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių]
5.11.3 Piloto išmušimas iš galo ir pataisomos žalos padarymas – jūs turite atlikti ‘Drive trough’ bauda iš kart po incidento (nebent Jūsų bolidui reikalinga mechanikų pagalba, tada baudą galima atlikti vienu ratu vėliau), tai pat įvertinus padarytą žalą kitam pilotui gali būti skiriama papildoma starto pozicijų bauda kitame etape. Jei to nepadarėte (‘Drive trough’):
[Bauda: ('Drive trough') bauda nusikelia kitam etapui ir +10 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.11.4 Piloto išmušimas iš galo ir nepataisomos žalos padarymas (galinio sparno netekimas, traktuojamas kaip nepataisoma žala) – jūs turite atlikti ‘Drive trough’ bauda iš kart po incidento (nebent Jūsų bolidui reikalinga mechanikų pagalba, tada baudą galima atlikti vienu ratu vėliau). Jei to nepadarėte (‘Drive trough’):
[Bauda: ('Drive trough') bauda persikelia kitam etapui ir startuosite iš rikiuotės galo kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.11.5 Baudos ‘Drive Through’ apibrėžimas: Pilotas privalo važiuoti į 'pitus' ir grįžti į trasa nesustodamas. ‘Drive Through’ baudą reikia atlikti iškarto po incidento (nebent Jūsų bolidui reikalinga mechanikų pagalba, tada baudą galima atlikti vienu ratu vėliau).
5.11.6 Lenktynių maršalas gali skirti (per lenktynes) bet kurią iš 2 baudų, nesvarbu kuriam pilotui:
-    ‘Drive Through’ žiur. 5.11.5
-    Juoda vėliava (Black Flag). Pilotas privalo pasitraukti iš lenktynių spausdamas ESC.
5.11.7 Maršalas baudas skirs per žaidimo ‘chat’, parašydamas piloto ‘nick’ ir baudą.
5.12 Leidžiama blokuoti bolidus, kurie yra tam pačiam rate kaip ir jūs (kova dėl pozicijos), netgi jei jūs važiuojate skirtingomis strategijomis, su šiais apribojimais: jūs galite tik 1 kartą keisti lenktynių trajektoriją kiekvienoje tiesiojoj. Važiavimo linijos keisti negalima, kai šalia jūsų (vieno bolido priekinis ratas susilygina su kito bolido galiniu) važiuoja kitas bolidas. Jei jūs blokuosite bolidą nelegaliai, šios baudos bus skiriamos:
[Bauda: +10 pozicijų prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.13 Jei kas nors bandydamas jus aplenkti sugeba susilyginti bolido nosimis, tada jūs turite palikti jam vietos.
[Bauda: +10 pozicijų prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Pasikartojimas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
5.14 Kvalifikacijos ir lenktynių rezultatai yra patikrinami teisėjų. Kadangi lenktynių maršalas arba/ir teisėjas negali stebėti visų pilotų veiksmų, todėl tai jūsų atsakomybė pranešti teisėjui apie incidentą per 24h. nuo lenktynių, kitaip į tai bus neatsižvelgiama (tačiau teisėjai pasilieka teisę bausti). Tai liečia visus punktus, kurie buvo paminėti. Po lenktynių baudos bus daug griežtesnės, nei pavyzdžiui laiko praradimas atliekant ‘Drive through’ baudą. Taigi galvokite apie savo veiksmus. Siųskite oficialius pranešimus teisėjam ir juose turi būti incidento paaiškinimas, ir tikslus laiko taškas, kada tas incidentas įvyko. Norėdami pranešti apie incidentą rašykite asmeninį pranešimą 'Teisejas'. Jūs turite nurodyti laiką, kada įvyko incidentas, pilotus, kurie dalyvavo incidente ir jūsų asmeninę nuomonę/paaiškinimą apie šį incidentą.
5.15 Protestai bus analizuojami naudojantis pilotų įrašais, jei reikės, bus naudojamas serverio įrašas. Teisėjas stengsis priimti kuo tikslesniu sprendimus. Esant incidentui, kuris neatitinka jokio reglamento punkto, Teisėjas pasilieka teisę pats skirti baudą remiantis 1.6.2 punktu.


 

 
›› 6. Trasos kirtimo taisyklės

6.0
Trasa yra laikoma asfalto danga, iš šonų ribojama baltomis linijomis, žole, sienomis arba bordiūrais (kerbais). Balta linija ir bordiūrai yra trasos dalis. Bordiūrai paprastai būna nudažyti mėlynos/baltos, žalios/baltos arba raudonos/baltos spalvų deriniais. Žalia arba pilka kieta danga esanti bordiūrų išorinėje dalyje, nelaikomos bordiūro dalimi.
6.1 Du ratai visą laiką privalo būti trasoje, bet kuriuo posūkio įveikimo momentu. Mes neteisime pilotų skaičiuodami milimetrus, bet mes tikimės kad jus taip žiurėsite į trasos kirtimą. Mes nenorime, kad jūs važiuotumėt jaudindamiesi ar jūs buvote 1mm trasoje ar už jos ribų, bet tyčinis trasos kirtimas bus stipriai baudžiamas.
[Bauda: +2 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape. Piktybinis karpymas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]

 

 
   


6.2 Važiuoti palčiai leidžiama, tik pasirinkus klaidingą trajektoriją ir nesugebėjus taisyklingai įsukti į posūkį. Tai reiškia, jus galite naudoti kelią/žvyrą išvažiuodami iš posūkio tik padarę klaidą. Važiuoti visais 4 ratais per žolę negalima. Pranašumo įgijimas pasinaudojant užtrase traktuojamas kaip trasos kirtimas.

     

6.3 Kiekvienai trasai teisėjai gali pranešti specialias instrukcijas apie trasos karpymo taisykles tam tikruose posūkiuose. Jei jums kilo neaiškumų, jūs galite prašyti teisėjų tam tikro posūkio išaiškinimo.
6.4 Jei jūs kirtote trasa kvalifikacijoje, bauda bus:
[Bauda: +2 pozicijos prie kvalifikacijos rezultato kitame etape. Piktybinis karpymas: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių!]
6.5 Jei jūsų greičiausias lenktynių ratas buvo su trasos kirtimu, teisėjas peržiūrės visa lenktynių įrašą ir gali skirti sekančias baudas už kirtimus:
[Bauda: +5 pozicijos prie kvalifikacijos laiko kitame etape; Piktybinis karpymas: startas iš rikiuotės galo kitame etape]


 


 
›› 7. Etapo/Lenktynių procedūros

7.1 Čempionato etapų laikas ir datos bus skelbiami puslapyje.
7.2 Etapo diena pagal taisykles yra Sekmadienis arba Pirmadienis. Tai gali keistis priklausomai nuo švenčių, ar kokiu nenumatytų situacijų. Apie pasikeitimus bus pranešama puslapyje.
7.3 Lenktynių distancija bus 75% realios distancijos.
7.4 Serveris yra kuriamas pusvalandi prieš numatoma lenktynių startą. Stenkitės išvengti bereikalingų prisijungimų ir atsijungimų. Per tas 30 min. pasitikrinkite ar jūs neturite žaidimo klaidų.
7.5 Pilotai, kurie vėluoja 15 min. bus diskvalifikuojami iš lenktynių. Nebent, vėlavimas buvo iš anksto sutartas su teisėjais/maršalu. Tokiu atveju reikia susisiekti su lenktynių maršalu prieš jungimąsi į serveri, jam davus leidimą jungtis tiesiai į kvalifikaciją. Tokia procedūra galios tik išimtinais atvejais, kas yra išimtini atvejai spręs teisėjai/maršalas.
7.6 Oficiali etapo pradžia laikoma kvalifikacijos sesijos pradžia. Sesijos pradžią praneša lenktynių Maršalas (žiur. 8 punktas)
7.7 ‘Warm-up’ Jis truks 5 minutes, per ta laiką pasiruoškite savo bolido nustatymus ir susikoncentruokite lenktynėm. lenktynių maršalas praneš likus 1 min. iki ‘Warm-up’ pabaigos.
7.8 Lenktynių startas, atminkite lenktynės nėra laimimos pirmame posūkyje. Jeigu pilotui ištinka bėda, jis gali žaidimo 'chat' parašyti 'STABDAU STARTA', (jeigu jus atjungė nuo serverio arba turite bėdų su internetu žiūr. 7.3 punktą) tuomet lenktynių startas bus atidedamas 5 min. Atidėtame starte pilotas startuos iš paskutinės vietos. Taip pat po starto sustabdymo pilotas privalės detaliai paaiškinti kas nutiko ir kodėl buvo stabdomas startas. Pilotas atidėti startą gali daugiausiai du kartus. Jeigu įvyko 7 atidėjimai, tuomet lenktynės stabdomos ir startas atidedamas (tai gali būti padaryta ir po mažiau atidėjimų), kiek atidedamas - bus sprendžiama konkrečiu atveju.
7.9 Lenktynių starte draudžiama naudoti techninės aptarnavimo zonos greičio ribotuvą (pit lane limiter).
[Bauda: Diskvalifikacija iš etapo!.]
7.10 Jeigu per pirmą lenktynių ratą iškrenta daugiau negu 34% pilotų, tuomet daromas pakartotinis startas.
7.11 Saugos automobilis (Safety Car) turi teisę išvažiuoti į trasą esant komplikuotai situacijai, susiklosčiusiai trasoje. Visi pilotai turi sekti paskui saugos automobilį. Lenkti saugos automobilį draudžiama, nebent jeigu Jūs esate atsilikęs ratu. Bet koks tyčinis veiksmas ar susidūrimas saugos automobilio fazėje bus traktuojamas griežčiau negu lenktynių režimu.
[Bauda: 'Drive-Through' (žiur. 5.11.5).]
7.12 Saugos automobilio fazė prasideda maršalui paskelbus žinutę "Saugos automobilis trasoje". Nuo šios žinutės paskelbimo, bet koks lenkimas yra draudžiamas. Pilotai aplenkę varžovą po šio pranešimo bus baudžiami, kaip atlikę lenkimą esant geltonai vėliavai trasoje (žiur. 5.2).
[Bauda: 'Drive-Through' arba įspėjimas, jeigu varžovas buvo praleistas.]
7.13 Maršalas praneš, kada saugos automobilis pasitrauks į techninio aptarnavimo zoną. Pilotas, važiuojantis arčiausiai saugos automobilio, turi sulėtinti tempą ir leisti saugos automobiliui atitolti. Tada tik jis nuspręs, kokiu momentu pradėti pradėti startą iš eigos. Esant startui iš eigos, varžovo lenkti negalima, kol nėra perkirsta finišo linija.
7.14 Jei jūs nebaigėte lenktynių, prašome nepalikti serverio bent kelis ratus. Jei jums išeinant iš serverio lenktynėm nepasibaigus jis užstrigs, tuomet jums būsite diskvalifikuoti iš sekančių lenktynių.
[Bauda: pašalinimas iš 1 ar daugiau lenktynių, tuomet kai serveris lūžta.]
7.15 Tik pilotai, kurie nuvažiavo bent 75% (suapvalinus iki artimiausio sveiko ratų skaičiaus) distancijos  nuo lenktynių nugalėtojo, bus klasifikuojami.


 

 
›› 8. Kvalifikacijos procedūros

8.0 Kvalifikacija vyksta pagal tikrą F1 kvalifikacijos nustatytus standartus.
8.1 Prieš prasidedant kvalifikacijai, pilotai bus informuoti, kuris žmogus kvalifikacijos metu eis maršalo pareigas. Jo turės būti klausoma, jo sprendimai kvalifikacijos metu bus nekomentuojami, nebent tas žmogus pats leistų komentavimą.
8.2 Pilotai į trasą bus leidžiami, iškarto prasidėjus 1-ai kvalifikacijos sesijai.
8.3.1 Kvalifikacijos ratų skaičius nėra ribojamas. Kiekvienai sesijai bus skiriamas tam tikras laikas, per kurį pilotai turi parodyti savo greitą ratą.
8.3.2 Pirma sesija truks 20 min, po kurios į 2 sesiją papuls 10 pilotų parodžiusius greičiausiu ratus 1 sesijoje. 2 sesija truks 10 min, per tą laiką 10 pilotų kovos dėl pole pozicijos. Prisiminkite! 2 sesijoje reikia važiuoti su lenktynėms skirtu bolido derinimu, nes po kvalifikacijos nebeleidžiama reguliuoti bolido.
8.4 Jūs negalite kitiems pilotams trukdyti važiuoti kvalifikacinį ratą.
8.4.1 Jei jus pasivijo kitas pilotas, jūs nedelsiant privalote jį praleisti pasitraukdami iš idealios trajektorijos, jūs negalite pasivijusiam pilotui sumaišyti.
8.4.2 Pilotas važiuojantis ratą prieš įskaitinį negali nieko vytis, o jei tai netyčia įvyko jis turi atleisti akseleratorių ir leisti prieš jį važiuojančiam pilotui nutolti. Jei prisivytasis pilotas stovi apsisukęs ar padaręs avarija, tada leidžiama jį aplenkti.
8.4.3 Pilotas kirtęs starto/finišo liniją ir pamatęs finišo vėliavą (dešiniame monitoriaus kampe) nedelsiant privalo sustoti ne idealioje trajektorijoje ir spausti 'ESC' mygtuką.


 

 
›› 9. Žaidimo nustatymai ir leidžiamos pagalbos

9.1 ‘Launch Control’ leidžiama tik esant šiai funkcijai žaidimo modifikacijoje.
9.2 Sekantys nustatymai yra privalomi. Jei jums kilo neaiškumu, susisiekite su administracija.

 
PAGALBŲ NUSTAYMAI
Steering Assistance
Opposite Lock Assistance
Braking Point Assistance
Stability Assistance
Spin Recovery Assistance
Invulnerability
Auto Shifting
Traction Control
Anti-Lock Brakes
Pit Lane Assistance
Clutch Assistance
Auto Reverse
AI Drivers Strength
AI Drivers Aggression
Damage Multiplier
 
TAISYKLĖS
Flag Rules
Fuel Usage
Tyre Wear
Mechanical Failures
Private Test Days
Number of AI Drivers
Race Length
Weather
 
ĮRAŠŲ NUSTATYMAI
Record Replays
Record Hotlaps
Replay Fidelity
REIKŠMĖ
NE
NE
NE
NE
NE
NE
LEIDŽIAMA
LEIDŽIAMA (medium)
LEIDŽIAMA (low)
NE
LEIDŽIAMA
NE
LYGAI NETURI ĮTAKOS
LYGAI NETURI ĮTAKOS
50%

REIKŠMĖ
BLACK ONLY
NORMAL
NORMAL
NORMAL
LYGAI NETURI ĮTAKOS
LYGAI NETURI ĮTAKOS
75%
N/S

REIKŠMĖ
ON
ON
HIGH
 

 

 
›› 10. Serverio lūžimai ir ‘Restart’ po serverio lūžimo

10.1 Lenktynių klasifikacija bus tokia, kokia buvo priešpaskutiniame rate prieš ratą kuriame serveris lūžo. (Pvz: 44 rate serveris lūžo. lenktynių klasifikacija 42 rate)
10.2 Procedūros priklausomai nuo to kiek ratų nuvažiavo lyderis prieš serverio lūžimą:
10.3 A) Mažiau nei du pilnus ratus. Jei lenktynės gali būti perkrautos tuoj pat arba atidedant, galios 10.6 taisyklė.
10.4 B) Du arba daugiau pilnų ratų, bet mažiau nei 75% lenktynių distancijos (suapvalinus iki artimiausio sveiko ratų skaičiaus). Jei lenktynės gali būti perkrautos tuoj pat arba atidedant, galios 10.7 taisyklė.
10.5 C) Jei nuvažiuota 75% ar daugiau visos lenktynių distancijos (suapvalinus iki artimiausio sveiko ratų skaičiaus). Lenktynės bus baigtos priešpaskutiniame rate prieš ratą kuriame serveris lūžo.
LENKTYNIŲ ‚RESTART‘ PO SERVERIO LUŽIMO   
10.6 A) Lenktynių startas bus toks kaip buvęs, su ta pačia pilotų rikiuote. lenktynių ilgis bus pilnas.
10.7 B) Pilotu starto rikiuotė bus tokia pati kokia buvo priešpaskutiniame rate prieš ratą kuriame serveris lūžo. Bus sumuojami lenktynių laikai ir ratu skaičiai nuvažiuoti abejose lenktynėse.
10.8 Lenktynių distancija bus 3 ratais ir lenktynių skaičium kurį pravažiavo lyderis trumpesne (lyderio ratų skaičius yra imamas pozicijų fiksavimo metu).
10.9 Starto tvarka bus tokia, kokia buvo priešpaskutiniame rate prieš ratą kuriame serveris lūžo.
10.9.1 Tik tie pilotai, kurie dar buvo trasoje priešpaskutiniame rate prieš ratą, kuriame serveris lūžo, galės dalyvauti perkrautose lenktynėse.


 

 
›› 11. Pakeitimai (paskutinis pakeitimas 2010.04.22)

Starto tvarkos pakeitimai.

Šis reglamentas yra VšĮ "Virtualių lenktynių čempionatas" nuosavybė. Bet kokie veiksmai, pažeidžiantys autorių teises (kopijavimas, publikavimas ir t.t.) be autorių sutikimo yra draudžiami.
Spausdinti Siusti


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai