Monakas, (Monte Karlas)
Trasa | Statistika | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
|
Trasa:
Rato pradžioje važiuojame įjungę paskutinę pavarą ir pasiekiame 270 km/h greitį. Tiesiosios gale stabdome labai stipriai. Pirmame posūkyje nereikėtų stengtis užlipti ant kerbo, nes bolidas gali būti pametėtas į orą, o vėliau atsidurti trasos berjere. Įveikę pirmąjį posūkį kylame į kalną 270 km/h greičiu ir privažiuojame ilgą posūkį i kairę, kurį įveikiame trečia pavara. Iki šio posūkio bolidas speja įsibegėti iki 275 km/h greičio ir pasiekiama net 6 pavara. Ilgas kairys Massanet posūkis veda į kitą posūkį - žymųjį Casino. Toliau išvažiuojame į šiek tiek tiesiasnią trasos vietą -Mirabeau. Joje mūsų laukia trasos nelygumas, kurį visi pilotai stengiasi apvažiuoti, o už jo priartėja posūkis į dešinę. Po to labai trumpai akseleruojamasi ir privažiuojamas siauriausias Monako posūkis Loews, kuris taip pat įveikiamas pirmąja pavara, apie 46 km/h, greičiu. Posūkis yra toks lėtas, kad jame aerodinamikos elementai veikia minimaliai, nes tai lėčiausias posūkis F1 kalendoriuje, čia ratai būna susukti maksimaliai. Sekanti nuokalnė nuveda į du posūkius - juos abu įveikiame antra pavara ir maždaug 80 km/h greičiu. Po jų seka tunelis tai labai klastinga vieta, ir čia reikia greitai prisitaikyti prie pakitusio apšvietimo. Tunelyje yra sudėtingas išlenktas posūkis, kurį įveikiame 250 km/h greičiu, o išvažiavę iš tunelio pasiekiame aukščiausią pavarą. Išvažiavus iš tunelio stabdome labai smarkiai, nes bolido greitį nuo 280 km/h reikia sumažinti iki 60 km/h. Būtent 60 km/h ir pirma pavara įveikiame Nouvelle Chicane posūkis. Nuo čia vėl įsibėgėjame ir prieš Tabac ir jį įveikiame 155 km/h greičiu, 3 pavara. Už jo greitį sumažiname iki 186 km/h ir įveikiame Piscine posūkius, kurie lyg ištęsti s formos posūkiai. Taip įveikiame antrąją baseino sektoriaus dalį. Vėliau lėtėjame iki 80 km/h, jungiame antrą pavarą ir išvažiuojame iš baseino dalies. Po keletos akimirkų pasiekiame La Rascasse užsisukimą. Šis posūkis labai sudėtingas, nes prieš jį bolido greitį tenka sumažinti nuo 185 km/h iki 50 km/h, o be to stabdome jau įvažiavus į pirmąją jo dalį, o tai reiškia, kad vairas jau būna susuktas. Išvažiavimas iš Rascasse posūkio taip pat sudėtingas, nes yra pakankamai sunku sukontroliuoti ratų slydimą, o trasos nelygumai priverčia elgtis atsargiai su akseliaratoriaus pedalu. Svarbu teisinga trajektorija įveikti paskutinį trasos posūkį, nes jis veda į starto/finišo tiesiąją, o čia bolido greitis turi būti maksimalus.
Rezultatai:
Lyga | Sezonas | Bolidas | Nugalėtojas | Rezultatai | |
LRC '06/'07 | 3 Sezonas | 2005rh | Sioperis |
![]() |
![]() |
LRC '07/'08 | 4 Sezonas | Fsone06 | Mindaugas Klumbis |
![]() |
![]() |
LRC '08/'09 | 5 Sezonas | LRC 08/09 | Mindaugas Klumbis |
![]() |
![]() |
LRC '09/'10 | 6 Sezonas | Fsone08 | Mindaugas Klumbis |
![]() |
![]() |
LRC '10/'11 | 7 Sezonas | Fsone09 | Mindaugas Klumbis |
![]() |
![]() |