Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
5 nariai prisijungę (1 nariai naršo Straipsniai)

Nariai: 0
Svečiai: 5

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!

Vengrija, (Hungaroringas)

Trasa Statistika
Etapo data:
2010 01 24
Rato ilgis:
4.381km
Ratų skaičius:
53
Pole pozicija:
M.Klumbis - 01:18.271
Greičiausias ratas:
M.Klumbis - 01:18.725

Trasa:

Rato pradžioje važiuojame neilga starto tiesiaja, kur pasiekiame nedidelį, vos 310km/h greitį. Į pirmą posūkį stabdome labai vėlai, ir įveikiame jį 1 pavara apie 100 km/h greičiu. Už jo akseliaruojame kol pasiekiame 5 pavarą. Labai trumpa tiesiąja privažiuojame antrą ištęstą kairį posūkį, kuris yra įveikiamas pirmąja pavara. Po to privažiuojame trečią trasos posūkį, kuris įveikiame ketvirtąja pavara neatleidus akceleratoriaus, apie 230 km/h greičiu. Dar labiau įsibėgėjame nuokalnėje prieš penktąjį trasos posūkį. Jame beveik nestabdome, tačiau akseliaratoriaus pedalą patartina šiek tiek atleisti. Išvažiuoti iš šio posūkio nėra lengva, nes trasa šioje vietoje yra siaura, o jos šonai slidūs. Toliau važiuojame ketvirtąja pavara iki šešttojo posūkio, kuris yra ilgas užtęstas dešinys posūkis. Čia trasos paviršius yra labai nelygus ir labai lengva padaryti klaidą, taip pat išvažiavime iš posūkio reikia būti atidiems, nes labai arti yra viena iš Hungaroringo trasos sienų. Po neilgos tiesiosios seka S-formos posūkis, kuris įveikiamas pirma pavara, apie 100 km/h greičiu. Šį, S-formos posūkį, vertėtų įveikti agresyviai, drąsiai lipant ant pos9kio kraštų, nes tik taip įmanoma laimėti šiek tiek laiko. Devintas ir dešimtas trasos posūkiai labai panašūs. Abu jie įveikiami antra pavara apie 145 km/h greičiu, skiriasi tik posūkio įveikimo kryptys. Penktąja pavara ir neatleidžiant akceleratoriaus įveikiame vienuoliktą trasos posūkį, kuris yra labai nežymus. Bevik iškarto už posūkio seka kitas staigus posūkis, kuris yra labai greitas. Šiame posūkyje lekiame apie 200 km/h greičiu. Tada neilga tiesioji, kurios gale būname įsibegėję iki 290 km/h. Tada seka labai lėtas 13 trasos posūkis, kurio išvažiavime lipame ant aukšto trasos krašto ir stengemės važiuoti kuo plačiau. Išvažavevę iš jo jungiame ketvirtą, pasiekia 230 km/h greitį ir ruošiamės stabdyti prieš penkioliktą trasos posūkį, kuriame būtina rasti optimalų stabdymo tašką. Išvažiavę šio lėto posūkio privažiuojame kitą - antra pavara įveikiamą ištęstą dešinį posūkį, kurio išvažiavimas yra labai nelygus ir slidus. Įveikę paskutinį trasos posūkį išvažiuojame į starto- finišo tiesiąją.

Rezultatai:

Lyga Sezonas Bolidas Nugalėtojas Rezultatai PDF
LRC '06/'07 3 Sezonas 2005rh Katonas Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '07/'08 4 Sezonas Fsone06 Mindaugas Klumbis Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '08/'09 5 Sezonas LRC 08/09 Adomas Minevičius Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '09/'10 6 Sezonas Fsone08 Mindaugas Klumbis Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
Spausdinti Siusti


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai