Prisijungti
Vartotojo vardas:

Slaptažodis:


Užmiršote slaptažodį?

Registracija!
Meniu
F1 Meniu
Lankytojai
15 nariai prisijungę (1 nariai naršo Straipsniai)

Nariai: 0
Svečiai: 15

daugiau...
Prisijungti |  Registruotis!

Australija, (Melburnas)

Trasa Statistika
Etapo data:
2010-10-03
Rato ilgis:
5.303km
Ratų skaičius:
44
Pole pozicija:
N.Dumčius - 1:2č.ū00
Greičiausias ratas:
N.Dumčius - 1:24.389

Trasa:

Rato pradžioje važiuojame įjungę septintą pavarą, tiesiosios pabaigoje greitis siekia 310 km/h. Pradedame stabdyti dešiniajam posūkiui, kurį reikėtų įveikti antru bėgiu 132 km/h greičiu ir bandyti važiuoti kaip arčiau posūkio viršūnės, nes iškart po pirmo posūkio seka staigus kairysis posūkis, kurį reikėtų įveikti maždaug 210 km/h ketvirtu bėgiu. Tiesiojoje spaudžiame kiek gali bolidas kol privažiuojame prie posūkio, kurį reikia įveikti maždaug apie 90km/h. Jį beveik iš karto pakeičia kairysis posūkis, kurį turėtumėte įveikti lengvai, maždaug 150 km/h greičiu, įjungę antrą pavarą. Posūkio išvažiavime yra pakankamai aukštas kerbas, todėl čia reikėtų elgtis atsargiai. Po to įveikiame lengvą dešinį posūkį, link jo važiuodami apie 220 km/h, o įveikus – virš 290 km/h greičiu. Sekantį dešinį posūkį įveikiame antru ar net pirmu bėgiu 140 km/h greičiu, tai vienas iš lėčiausių trasos posūkių. Tada seka ilgas dešinysis posūkis, kurį įveikiame giliai nuspaudę akseleratoriaus pedalą. Posūkyje važiuojame maždaug 270 km/h greičiu įjungę penktą pavarą, o prieš 9 posūkį jau būname įjungę 6 pavarą. Galiausiai pasiekiame apie 290 km/h greitį ir labai smarkiai stabdome prieš 9 posukį. Antru bėgiu įveikiamą dešinį 10 posūkį, greitis siekia 110 km/h, kai nuo čia seka staigus kairysis posūkis, kuris reikalauja didelio dėmesio sutelkimo renkantis teisingiausią ir greičiausią trajektoriją, jį įveikiame apie 190 km/h greičiu, trečiu bėgiu. Baigdami šios trasos antrąjį sektorių greitėjame iki 288 km/h. Toliau seka greitas ir labai sunkus s formos tipo kairys-dešinys posūkis, kurio pirmąją dalį mes turėtumėme įveikti maždaug 200 km/h greičiu, o prieš kitą pagreitėti iki 210 km/h. Po šio ,12 posūkio, yra pakankamai ilga tiesiojį, kad sudarytų puikias galimybes lenkimui prieš 13 posūkį. 13 posūkis pakankamai aštrus, čia greitis nuo beveik 300 km/h krinta iki 130 km/h. Jis įveikiamas antru bėgiu, o už jo sekanis šiek tiek užtęstas 14 posūkis - trečiu. Tarp šių dviejų posūkių greitis turėtų siekti apie 240 km/h ir čia spėjame įsibegėti net iki ketvirtos pavaros. Liekame įjungę ketvirtą bėgį, tačiau stabdome iki 160 km/h kairiajam posūkiui. Tai gan sudėtingas posūkis, kuriame reikėtų švelniai spustelėti stabdžio pedalą, nes kitaip ratai gali užsiblokuoti. Išvažiavimas iš šio posūkio tai pat svarbus, tad reikėtų tinkamai dozuoti akseliaratoriaus pedalą ir pasirinkti teisingą trajektoriją prieš važiuojant į paskutinį posūkį. Paskutinis, dešinysis posūkis veda į starto-finišo tiesiąją. Jis įveikiamas maždaug 160 km/h greičiu, antra, trečia pavara priklausomai nuo greičio dežės reguliavimo. Iš posūkio negalima labai plačiai išvažiuoti. Tuo įsitikino M.Schumacheris ir J.P.Montoya 2006 metais. Galiausiai kertame finišo liniją ir tikimės būti užfiksavę kuo greitesnį ratą.

Rezultatai:

Lyga Sezonas Bolidas Nugalėtojas Rezultatai PDF
LRC '06/'07 3 Sezonas 2005rh Katonas Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '07/'08 4 Sezonas Fsone06 Darius Trinka Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '08/'09 5 Sezonas LRC 08/09 Vitalijus Karcovas Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '09/'10 6 Sezonas Fsone08 Vygintas Kuprys Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
LRC '10/'11 7 Sezonas Fsone09 Nerijus Dumčius Peržiūrėti oficialius rezultatus Peržiūrėti oficialius rezultatus PDF formate
Spausdinti Siusti


Ieškoti
Bendraukime

Domėkimės
Vaizdai